LiŚciu 1 331 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego W dniu 18.12.2023 o 22:57, Zwyrodnialec napisał: Alan Wake 2 to gra na jedno przejście i do zapomnienia. Nie ma po co wracać, bo pacing jest słaby. Rozgrywka przerywana uproszczoną ścianką z dowodami i masą dialogów. A i Remedy znowu nie potrafi ogarnąć zakończenia i kończą "ciąg dalszy nastąpi". Ale zrobili jednego z lepszych „Residentów” Zjadają na śniadanie kilka części tej serii która poszła w stronę strzelanek i straciła swoją Residentowa tożsamość. 1 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 30 minut temu, Pupcio napisał: Jak się nie różnią? Przecież w te gry gra się zupełnie inaczej. Z mechanicznego punktu widzenia to ich jedyny punkt wspólny to perspektywa tpp i to że się strzela z broni RE2R zmienił wszystko: sterowanie, kamerę, renderowaną grafę zamienił na pełny trójwymiar, wprowadził kompletnie inne fragmenty z Adą i Sherry, zagadki, a nawet inne lokacje (druga połowa gry), gra w zasadzie przewrócona o 180 stopni. W takim porównaniu RE4R to już nie jest aż tak drastyczny remake. Prawda za to, że w kwestii gameplayu się różnią, ale to zdecydowanie na korzyść odświeżonej wersji (płynniejsza walka, więcej mechanik) i właśnie dlatego napisałem, że nie widzę sensu we wracaniu do oryginału. Przynajmniej na ten moment, za jakiś czas pewnie i tak zatęsknię. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Obie są rewelacyjne, ale ja wolę oryginał. Był bardziej świadomy głupoty scenariusza, a Leon charyzmą niszczył tego nowego z tłustymi włosami. Cytuj
Pupcio 18 460 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego No og Leon jest nie do podjebania ale nowy też miły chłopak Cytuj
Canarino 1 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Jak się zrobi wszystkie wyzwania to nazbieram na tyle dużo spineli na normalnym poziomi trudności , że będzie mnie stać na wszystkie przedmioty z zakładki Trade? Bo jak nie to chyba nie kupuje tego Punishera, żeby te spinele na coś innego zaoszczędzić Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Wszystko za wyjątkiem biletów na darmowe ekskluzywne ulepszenie. Cytuj
Canarino 1 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 1 godzinę temu, Square napisał: Wszystko za wyjątkiem biletów na darmowe ekskluzywne ulepszenie. Te bilety na darmowe ekskluzywne ulepszenie da się zdobyć przy pierwszym przejściu gry czy jednak za dużo spineli to kosztuje? Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Za wszystkie zlecenia dostaniesz łącznie 84 spinele. W jednym przejściu do kupna są dostępne dwa bilety za łącznie 70 kamyków (30 + 40). Z tego co czytam to w jednym przejściu wszystkich kamyków do zebrania jest łącznie 101 (zlecenia plus dropy z przeciwników i skrzynek). Wszystkiego ze sklepu nie kupisz, musisz wybierać czy chcesz przedmioty czy bilety. Ja osobiście w pierwszym przejściu szedłem w przedmioty. Cytuj
Canarino 1 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 26 minut temu, Square napisał: Za wszystkie zlecenia dostaniesz łącznie 84 spinele. W jednym przejściu do kupna są dostępne dwa bilety za łącznie 70 kamyków (30 + 40). Z tego co czytam to w jednym przejściu wszystkich kamyków do zebrania jest łącznie 101 (zlecenia plus dropy z przeciwników i skrzynek). Wszystkiego ze sklepu nie kupisz, musisz wybierać czy chcesz przedmioty czy bilety. Ja osobiście w pierwszym przejściu szedłem w przedmioty. Jeszcze mam ostatnie pytanie. Czy opłaca się kupować tą snajperkę sr m1903 skoro zadaje dość małe uszkodzenia? Teraz właśnie mam rozpocząć 2 rozdział i mogę ją kupić i będę miał za darmo celownik . Tyle ,że uszkodzenia to jakieś 2.20 z tego co pamiętam więc mało. Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Tak. Po ulepszeniu ma obrażenia 5,3 (10,6 z exem), plus snajpy mają bonus do krytyków x3 i penetracje. Jednym słowem warto. Cytuj
Canarino 1 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 53 minuty temu, Square napisał: Tak. Po ulepszeniu ma obrażenia 5,3 (10,6 z exem), plus snajpy mają bonus do krytyków x3 i penetracje. Jednym słowem warto. Poczytałem trochę w google i najczęściej takie bronie wymienia się jako najlepsze: Pistolet - Red9 strzelba - Riot Gun karabin snajperski - tutaj obydwa są dobre czyli zarówno SR M1903 i StingRay. Tyle ,że SR M1903 ponoć gorzej sobie radzi z Regeneradorami ,ale nie doszedłem jeszcze do tych potworów karabin maszynowy - LE 5 magnum- Broken Butterfly Więc będę grać na tych broniach 2 1 Cytuj
Canarino 1 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Mam ostatnie pytanie. Czy opłaca się ulepszać te początkowe bronie czy jednak lepiej zaoszczędzić monety i poczekać na mocniejsze bronie? Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Ulepszaj. Przy sprzedaży odzyskasz 95% tego co zainwestowałeś, a jak trafisz brelok sprzedawcy to wyjdziesz na zero. Cytuj
Kazub 4 584 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Cytat na poziomie PRO ogłuszanie wrogów strzałem jest mocno losowe w porównaniu do HC chyba na każdym poziomie stun jest randomowy. dla niektórych to jest wadą, że strzał z handhuna w głowę nie gwarantuje stuna ale dla mnie to zaleta w remake`u. jest przez to nieprzewidywanie, nieco trudniej i ogranicza to samo kopanie w bądź co bądź grze w grze w strzelanie. Cytuj
Canarino 1 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 4 godziny temu, Square napisał: Tak. Po ulepszeniu ma obrażenia 5,3 (10,6 z exem), plus snajpy mają bonus do krytyków x3 i penetracje. Jednym słowem warto. Jedna osoba na wykopie pisała ,że niby nie ma sensu kupować tej snajperki bo w 7 rozdziale będzie lepsza. Tyle ,że tutaj jak teraz kupię ją to mam lunete za darmo 1 Cytuj
Homelander 2 090 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Jezu to nie kupuj. Grasz pierwsze przejście? To graj jak chcesz. Czy z tą czy z tamtą snajperką grę ukończysz. Za drugim razem sam będziesz wiedział. Przecież to gra action adventure dla pojedynczego gracza, a nie mistrzostwa świata w Starcrafcie żebyś dopytywał o jakieś megaszczegóły mające kosmiczne znaczenie. 1 2 Cytuj
Agent_Man 163 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 20 minut temu, Kazub napisał: chyba na każdym poziomie stun jest randomowy. dla niektórych to jest wadą, że strzał z handhuna w głowę nie gwarantuje stuna ale dla mnie to zaleta w remake`u. jest przez to nieprzewidywanie, nieco trudniej i ogranicza to samo kopanie w bądź co bądź grze w grze w strzelanie. Klepanie wrogów butem w twarz jest przydatne przez całą grę. Przykłady: - Oszczędność amunicji na początku, kiedy broń jest śmiesznie słaba. Czasem wejdzie krytyk i kilku wrogów pada od razu. - Kontrola tłumu. - Przeciwnicy wypuszczają tarcze z rąk po kopniaku. I o ile na HC ta mechanika działa w miarę rozsądnie, tak na PRO jest to po prostu kwestia farta i nie można na niej polegać. Jedyna bezpieczna opcja to produkowanie granatów błyskowych i kopanie oślepionych wrogów. Ale tu zużywamy materiały, które można by wykorzystać do produkcji amunicji. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Pisałem to samo przy okazji premiery. Ten motyw klamka + głowa strasznie spierdolili. Niedługo po przejściu remaku aż odpaliłem og czy aby na pewno sobie czegoś nie dopowiedzialem, ale no nie - tam jest lux na pro to zrobione. 1 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego (edytowane) Ale wiecie, że stun w RE4R specjalnie został znerfiony i nie można na nim polegać jak w oryginale, bo zamiast tego mamy bardziej dokoksowany nóż? Gdyby stun działał za każdym razem to w połączeniu z parry i dobijaniem wrogów ostrzem byłoby zbyt łatwo nawet na Pro. Działało to perfekt w RE2R i dosłownie każdego zombie dało się wyminąć bez żadnego problemu, nie wiem czy można to uznać jako zaletę gry. Cytat Jedna osoba na wykopie pisała ,że niby nie ma sensu kupować tej snajperki bo w 7 rozdziale będzie lepsza. Tyle ,że tutaj jak teraz kupię ją to mam lunete za darmo Warto. Kup, ulepsz do lv.3 damage (więcej na razie i tak się nie da), spinele wymień na lunetę z większym zoomem i wtedy El Gigante, Mendez czy nawet te laski z piłami spalinowymi zdychają po kilku strzałach jeżeli będziesz trafiał w ich czułe punkty. W zasadzie jest to jedyna broń, którą warto upgrade'ować przez całą wioskę. Edytowane 21 lutego przez Josh Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego Też nie czaje tego narzekania na brak zachwiania po każdym strzale w głowę. REm4ke idealnie został zbalansowany w moim odczuciu. Cytuj
Kazub 4 584 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego 14 godzin temu, Agent_Man napisał: Klepanie wrogów butem w twarz jest przydatne przez całą grę. Przykłady: - Oszczędność amunicji na początku, kiedy broń jest śmiesznie słaba. Czasem wejdzie krytyk i kilku wrogów pada od razu. - Kontrola tłumu. - Przeciwnicy wypuszczają tarcze z rąk po kopniaku. I o ile na HC ta mechanika działa w miarę rozsądnie, tak na PRO jest to po prostu kwestia farta i nie można na niej polegać. Jedyna bezpieczna opcja to produkowanie granatów błyskowych i kopanie oślepionych wrogów. Ale tu zużywamy materiały, które można by wykorzystać do produkcji amunicji. ale ja przecież nie dyskutuje o skuteczności kopniaka. w oryginale gwarant po headshot`cie działał jako bardzo silny exploit, imo za silny. to nie było narzędzie jedno z wielu tylko najlepsza metoda na eliminowanie hołoty przy jednoczesnym oszczędzaniu ammo. no i było to bardzo schematyczne - headshot + kick i tak w kółko. nie wiem za bardzo po czym wnosisz, że na HC losowość stuna jest mniejsza niż na PRO. dla mnie działa to tak samo w obu trybach. Cytuj
Pupcio 18 460 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego Headshot+kick+podbieganie i ciachanie nożem. Nie widze nic złego w tym że rimejk zmienił ten schemat 2 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego Niektórzy widzą, bo przez to gra jest mniej schematyczna i trudniejsza. Gracze XXI wieku. 1 Cytuj
Agent_Man 163 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego 22 godziny temu, Kazub napisał: ale ja przecież nie dyskutuje o skuteczności kopniaka. w oryginale gwarant po headshot`cie działał jako bardzo silny exploit, imo za silny. to nie było narzędzie jedno z wielu tylko najlepsza metoda na eliminowanie hołoty przy jednoczesnym oszczędzaniu ammo. no i było to bardzo schematyczne - headshot + kick i tak w kółko. nie wiem za bardzo po czym wnosisz, że na HC losowość stuna jest mniejsza niż na PRO. dla mnie działa to tak samo w obu trybach. No jak grałem na PRO, to strzelanie z pistoletu między oczy wyraźnie rzadziej ogłuszało wroga w porównaniu do HC. Do tego stopnia, że praktycznie przestałem butować przeciwników - zbyt ryzykowne. Granat błyskowy był bezpieczniejszą opcją. A że w OG to było nadmiernie skuteczne to się zgodzę. Tak samo jak gra z samym TMP w inwentarzu. @Josh Przez bardziej dokoksowany nóż chodziło ci o efektywność parowania ciosów? Przyznaję, że mało używałem tego w walce, oszczędzałem scyzoryki na cichą likwidację wrogów. @Canarino Zawsze możesz zapisać grę, poeksperymentować z bronią i używać tego, czym ci się najlepiej strzela. Taki np. Red9 kusił mocą, ale przez słabą celność (nawet z kolbą) szybko się go pozbyłem. Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego Tak, to parry nie zużywa aż tak dużo wytrzymałości noża, a przydaje się w wielu sytuacjach. W dodatku po lo lekkim upgradzie można pięknie dźgać przeciwników nawet bez konieczności ich ogłuszania. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.