Opublikowano 3 czerwca 20231 r 23 godziny temu, smoo napisał: https://www.enqform.capcom.com/form/pub/form1/rebhportal_en Ankieta odnośnie przyszłości serii, wpisujcie jaki kolejny Remake chcecie (Code Veronica i RE3 tylko tym razem porządnie). Poszlo wpierw na Veronice a nastepnie RE1
Opublikowano 6 czerwca 20231 r Skończyłem piękna gierka. Ale nie mam takich ochów i achów jak wy i po pograniu trochę w mercenaries sobie chyba już ja odpuszczę:)
Opublikowano 25 czerwca 20231 r A u mnie przeciwnie. Rewelacyjna gra, jeszcze ze dwa przejścia i platyna. W sumie wyjdzie koło 60-70 godzin z tytułem.
Opublikowano 30 lipca 20231 r Ale ja jestem beznadziejny w tę grę. Oryginalnego RE4 pokonałem i nie pamietam album miał takie problemy jak tutaj. Zaciąłem się już na samym początku w wiosce. Amunicji tyle co kot napłakał. A wieśniaków ze 30 i do tego jeszcze ten lamus z piłą mechaniczną. Męczę się już chyba z godzinę. Szukam po domkach może coś fajnego tak jest ale póki co tylko trochę amunicji to i tak jest zdecydowanie za małą ilością na taką liczbę wrogów.
Opublikowano 30 lipca 20231 r 11 minutes ago, KamilM said: Ale ja jestem beznadziejny w tę grę. Oryginalnego RE4 pokonałem i nie pamietam album miał takie problemy jak tutaj. Zaciąłem się już na samym początku w wiosce. Amunicji tyle co kot napłakał. A wieśniaków ze 30 i do tego jeszcze ten lamus z piłą mechaniczną. Męczę się już chyba z godzinę. Szukam po domkach może coś fajnego tak jest ale póki co tylko trochę amunicji to i tak jest zdecydowanie za małą ilością na taką liczbę wrogów. Musisz jedynie poznac mechanikę gry. I bedziesz mogl siepac przez wieśniaków z łatwością. Ale masz trochę racji, początek i to oblężenie potrafi dać w kość, a potem bedzie jeszcze wiecej takich oblężeń. Im dalej tym fajniej. Żeby dzwon zadzwonił musisz zabić chyba 7 lub 8. Przyda się jeden granat.
Opublikowano 30 lipca 20231 r Udało się już. Trzymałem ich na dystans, strzał w kolano i kop w mordę. Szkoda tylko, że dopiero jak zabiły dzwony znalazłem shotguna i granaty, bo bym spróbował grantami rozwalić frajera z piłą. No i szkoda, że przy włączonym ray tracingu i włosach gra trochę gubi klatki. Wyłączyłem rt i włosy i jest zdecydowanie lepiej. Próbowałem grać jeszcze w trybie resolution ale w 30fps to jakby gra się zacinała. Zostaje więc frame rate bez rt i kudłów Edytowane 30 lipca 20231 r przez KamilM
Opublikowano 31 lipca 20231 r Wyłączyłem wszystko Tak w ogóle to świetnie mi się gra w te grę. Czyje jakbym ogrywał ja po raz pierwszy, nie wiem tylko czy nic nie pamietam z oryginału czy tak mocno ją pozmieniali.
Opublikowano 21 sierpnia 20231 r wczoraj dopiero przelazlem. kapitalna gierka, dla mnie sporo lepsza niz oryginal (ktory lubie, ale mniej chyba niz wiekszosc z was). gralem na normal, dla mnie w horrorach tego typu to max. pod presja nie umiem celowac, pewnie hit rate 50% overall
Opublikowano 21 sierpnia 20231 r Wiadomo, horror to tylko jak masz nożyk do obierania owoców jako broń i musisz się chować po krzakach przed maszkarami.
Opublikowano 21 sierpnia 20231 r Nie, po prostu nie da się zrzucić brak celności na strasznośc gry, bo RE4 to akcyjniak z motywami horroru. Nie ma jump scare'ow, nie ma napięcia, nie ma nic. Motywy wizualne to horror B, ale gameplayowo czy pacingowo ani trochę, wręcz przeciwnie, fale wrogów do zarzynania, więc brak celności to brak celności xd Btw RE4 ma jakieś słabe obracanie prawa gałka, więc brak celności to chyba głównie to. Ja musiałem sporo się pobawić w ustawieniach, żeby czuć prawa gałkę.
Opublikowano 21 sierpnia 20231 r Nyu twardziel zagrajmer nie boi się gościa z piłą i łysiaków zdrowych wariatów w zamku
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.