Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake

Featured Replies

Opublikowano
1 minutę temu, Czoperrr napisał:

Jestem po drugim przejściu demka (tym razem XSX w trybie wydajności) i co mogę powiedzieć. Wszystko jest...poprawne? Jestem fanem Residentów, ale cały czas zadaję sobie pytanie czy remake czwórki był potrzebny już teraz i nie jestem pewien co do odpowiedzi. Na premierę raczej odpuszczę, nie mam aż takiego hype. W tamtym roku robiłem powtórkę z RE4 HD i to demko nie sprawia mi większej frajdy niż oryginał. RE2 i RE3 to tytuły archaiczne i remaki były wskazane, tchnąły zupełnie nowe życie w tamte gry.

Prawda, tzn. to demko jest bardzo podobne do oryginału. Ale to było do przewidzenia. Dalej pewnie będzie więcej zmian. Sytuacja podobna jak przy Dead Space. 

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 211,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Omg 

  • Koniec, zrobione absolutnie wszystko co się dało w tej grze. Jak już się wie co i jak, to przez Pro leci się dosyć szybko nawet będąc "golasem". Może za jakiś czas rzucę się na run bez save'ów. 

  • Niestety ale nie jest to efekt wow jaki miałem przy RE2R. Przeszedłem wioskę i dalej mi się w sumie nie chce. Oryginał nigdy nie zginie. Jednak wolę klepać tego expa w Tibii, w świecie gier video już

Opublikowano

Nie no dla mnie design, projekt lokacji i prezentacja to jest taki gamechanger :banderas:

Opublikowano
1 minute ago, Szermac said:

Nie no dla mnie design, projekt lokacji i prezentacja to jest taki gamechanger :banderas:

Przecież wioska wygląda identycznie, nawet ma bardzo podobny, jak nie ten sam rozkład budynków

Opublikowano

Gra zapowiada się świetnie, ale również nie biorę na premierę. Zbyt dużo zaległości, włącznie z innymi RE, oryginał ograny kilka, jak nie kilkanaście razy na przestrzeni lat, to aż tak mi nie zależy na ten moment. Gry Capcom szybko tanieją, za kilka miesięcy będzie za połowę obecnej ceny, jak nie mniej, to wtedy się rozważy zakup.

 

No chyba, że demko mnie nakręci, ale to wieczorem się sprawdzi.

Opublikowano
5 minut temu, Czoperrr napisał:

Przecież wioska wygląda identycznie, nawet ma bardzo podobny, jak nie ten sam rozkład budynków

Chodzi mi bardziej o wizualną stronę, a nie układ.

Opublikowano

Sprawdziłem wersje ps4 amator i polecam ją tylko największym desperatom. Fpsy jeszcze jakoś się trzymają ale oprawa jest tragiczna. Tekstury często nie istnieją no i to typowe w grach capcomu zabieranie klatek zombiakom w tle. W wiosce człowiek może się poczuć jak w animacji poklatkowej :pawel:

Opublikowano
9 minut temu, Szermac napisał:

Chodzi mi bardziej o wizualną stronę, a nie układ.

Nie no przeskok jest dalej duży, większy niż przy Dead Space. RE4 to jednak starsza gra. 

Teraz, Pupcio napisał:

Sprawdziłem wersje ps4 amator i polecam ją tylko największym desperatom. Fpsy jeszcze jakoś się trzymają ale oprawa jest tragiczna. Tekstury często nie istnieją no i to typowe w grach capcomu zabieranie klatek zombiakom w tle. W wiosce człowiek może się poczuć jak w animacji poklatkowej :pawel:

Odważni z tym PS4, skoro PS5 się poci xD.

Opublikowano
2 minuty temu, Donatello1991 napisał:

Ile zajmuje pierwsze przejscie? Z 15h?

Nie mówili ,że będzie ciut dłuższa od podstawki? Coś tam chyba mieli rozszerzyć w dalszych etapach. Podstawka 15h jak się śpieszysz pewnie. Pewnie wyjadacze, co grali w oryginał szybciej przejdą. Ale to jest i tak 3x dłuższa gra niż RE3R :). 

Opublikowano

Dla pececiarzy dobry ficzer

 

 

z minusów, nie ma haptyki, przynajmniej w demie, normalne rumble

na PC z dualsense

Opublikowano

Rimejk w sumie może być trochę dłuższy jak ktoś się będzie bawił w te misje poboczne

Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Dla pececiarzy dobry ficzer

 

 

z minusów, nie ma haptyki, przynajmniej w demie, normalne rumble

na PC z dualsense

 

Na M&K hedszociki wchodzą jak złoto ;)

Opublikowano
Teraz, tjery napisał:

 

Na M&K hedszociki wchodzą jak złoto ;)

Może spróbuję raz M+K, ale szkoda, że nie ma trybu FPP, w Village leciałem K+M :P. 

Opublikowano

Teraz módlmy się za poprawną implementację Denuvo, podobna nowa wersja używana w tym roku nie powoduje już microstuttera przy headshotach :D. Ja ostatni raz miałem z tym styczność przy Village, potem usuneli to sami. Chyba przy każdej premierze tak robią. 

Opublikowano
16 minut temu, tjery napisał:

 

Na M&K hedszociki wchodzą jak złoto ;)

K+M za łatwe, za każdym razem headshot :P. 

Edytowane przez KrYcHu_89

Opublikowano

Dokładnie, co te residentowe świeżaki tu bajdurzą o headshotach

Opublikowano

Prawda, dlatego wolę pograć na padzie. No w tym demie za dużo się postrzelać nie da, bo zaraz dzwonek :D. Ale jednak padzik to padzik w RE, wyłączając te w trybie FPP. 

Opublikowano
5 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Prawda, dlatego wolę pograć na padzie.

 

Mały tip: w kolano tak samo wchodzi jak w główkę na M&K, wystarczy gdzie indziej celować :P

Opublikowano

Spokojnie. Skoro to jest stary kod to pewnie finalnie wyjdzie duzo lepiej tym bardziej ze deszczowym patch jeszcze przed nami  :szekle:

Opublikowano
23 minuty temu, MEVEK napisał:

Spokojnie. Skoro to jest stary kod to pewnie finalnie wyjdzie duzo lepiej tym bardziej ze deszczowym patch jeszcze przed nami  :szekle:

Jeżeli to rzeczywiście build z listopada, to na pewno wszystkie wersje jeszcze dostaną boosta (a już jest co najmniej dobrze). 

Opublikowano
38 minut temu, tjery napisał:

 

Mały tip: w kolano tak samo wchodzi jak w główkę na M&K, wystarczy gdzie indziej celować :P

Na wszystkim się gra tak samo dobrze, nie widzę przeszkód :shotgun:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.