Mejm 15 332 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 A to lazenie w kucka to ma jakies zastosowanie? Jakies stealth kille, czy tylko zeby przejsc pod drzewem? Cytuj
Plugawy 3 694 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 Babka mnie nie zauważyła jak do niej podszedłem w kuckach. Jak już lecialem normalnie to odwróciła się szybko. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 Trochę słabo, że Leon na randkę do Hiszpanii ubrał się w za dużą kurtkę po starym i nie mył włosów od miesiąca. Jednak ten z oryginału był lepiej wystylizowany na członka boysbandu, rzucał lepszymi sucharami, a i ubrać się potrafił. Tu nie będzie płaczu po kurtce. 1 1 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 27 minut temu, Mejm napisał: A to lazenie w kucka to ma jakies zastosowanie? Jakies stealth kille, czy tylko zeby przejsc pod drzewem? Można nóż w gardełko dać dla ganadosa Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 1 minutę temu, Pupcio napisał: Można nóż w gardełko dać dla ganadosa Dzgnalem ja w doope nozykiem i przyleciala cala wioska lewackich cucoldow mnie napier.dalac. 2 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 Zabić też można jak od tyłu podejdziesz. Zdjąłem tak tego jednego na początku jak się wychodzi z piwnicy 1 Cytuj
Plugawy 3 694 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 Nie wiem czy w oryginale była jakaś chatka gdzie można było zasunąć drzwi szafka, ale w demo takiego pomieszczenia nie znalazłem. Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 można chyba co najwyżej zasunąć okno szafka w tej chatce, do której wchodzi typek z pila Cytuj
Bzduras 12 645 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 4 minuty temu, Plugawy napisał: Nie wiem czy w oryginale była jakaś chatka gdzie można było zasunąć drzwi szafka, ale w demo takiego pomieszczenia nie znalazłem. Była w oryginale, w demku też jest, ale tam za to zasuwasz okno szafkiem Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 Leci powtóreczka, no namówiliście: Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 Zagrałem w demo i tylko tyle mam do powiedzenia. 3 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 (edytowane) 9 hours ago, Czoperrr said: Przecież wioska wygląda identycznie, nawet ma bardzo podobny, jak nie ten sam rozkład budynków tez tak myslalem i zrobilem swoj juz ponad 15 letni strat z wiesniakami z wyskoczeniem przez drabine na pietrze i schowanie sie w budynku na przeciwko w malym pokoju zeby nawalac przez drzwi, a tam ku rwa okno teraz zrobili i mnie doyebali xd Edytowane 10 marca 2023 przez Andżej Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 W oryginale też tam było okno, ale tylko w trybie Mercenaries. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 1 minute ago, Zwyrodnialec said: W oryginale też tam było okno, ale tylko w trybie Mercenaries. ale ja nie mowilem o mercenaries, misiaczku Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 10 marca 2023 Opublikowano 10 marca 2023 A walczyliście z drugim Salvadorem? Szkoda, że tak szybko te dzwony biją, ale w nadrobi się w pełniaku. Cytuj
KrYcHu_89 2 304 Opublikowano 11 marca 2023 Opublikowano 11 marca 2023 2 godziny temu, Square napisał: A walczyliście z drugim Salvadorem? Szkoda, że tak szybko te dzwony biją, ale w nadrobi się w pełniaku. A można w ogóle dwóch ubić? Chyba zawsze wcześniej dzwoń bije. W tym trybie super chainsaw cośtam trzeba ubić Salvadora dodatkowo zmodyfikowaego do SSJ2, żeby zabiły dzwony. Normalnie jest timer 5 min. Cytuj
Bzduras 12 645 Opublikowano 11 marca 2023 Opublikowano 11 marca 2023 A wiecie, że w demku jest ukryte TMP? Trzeba po zabiciu pierwszego łebka w piwnicy wywalić wszystko z inventory i dobiec do wioski nie podnosząc żadnego przedmiotu. Wtedy otworzą się dwie studnie, które normalnie są zamknięte (za stodołą z krową i obok kapliczki Saddlera), a na dole jest brońka i amunicja do niej 2 1 Cytuj
Plackus 421 Opublikowano 11 marca 2023 Opublikowano 11 marca 2023 Ja po demku jestem na tak ! Grane pierwotnie na ps2 i chyba tego klimatu i nostalgii kilkanaście lat temu ten rimejk nie przebije, ale i tak jest dobrze. A widząc jak piszecie o demku ,które wszyscy przechodzą wzdłuż i wszerz to tylko świadczy dobrze o gierce. Jedynie im nie pykła na ps5 rozdzielczość, ale pewnie to poprawią. No i photo mode , w tym Residencie będzie legit . 1 Cytuj
Szermac 2 762 Opublikowano 11 marca 2023 Opublikowano 11 marca 2023 Godzinę temu, Bzduras napisał: A wiecie, że w demku jest ukryte TMP? Trzeba po zabiciu pierwszego łebka w piwnicy wywalić wszystko z inventory i dobiec do wioski nie podnosząc żadnego przedmiotu. Wtedy otworzą się dwie studnie, które normalnie są zamknięte (za stodołą z krową i obok kapliczki Saddlera), a na dole jest brońka i amunicja do niej I jeszcze nóż jest tam dodatkowy 1 1 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 11 marca 2023 Opublikowano 11 marca 2023 Ja yebie Ci japońce nawet rządzą na rynku dem w 2023. Ide po tmp Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 11 marca 2023 Opublikowano 11 marca 2023 przeszedłem demo na ps4pro i pc, ale to będzie sztos panie kierowniku ta akcja, gdzie piłowy przecina belki podtrzymujące taras przy budynku z shotgunem Cytuj
Elitesse 381 Opublikowano 11 marca 2023 Opublikowano 11 marca 2023 Wieczorem zagrałem drugi raz tym razem na XSX i to już jest inna rozmowa! Przynajmniej jeżeli chodzi o grafikę w trybie jakościowym, bo w trybie płynności dalej mam zastrzeżenia. Grafika w tym trybie zdaje się lepsza niż na PS4 ale znów trafiłem w tym samym miejscu na teksturę jak z tamtej epoki. W momencie jak wychodzimy z piwnicy, a potem idziemy na piętro do drzwi, gdzie odpala się cutscen to tekstura ścian jest jak na PS3 albo PS2! W trybie jakościowym z włączonym RT to już wyższa liga. A to tylko konsolowy bieda-RT, na PC musi to jeszcze lepiej wyglądać. 14 godzin temu, łom napisał: A co do rozgrywki, RE4 oryginał był bardziej arcadeowy i przewidywalny, teraz lepiej czuć wagę przeciwników, mają więcej animacji i wszystko płynnie się ze sobą zgrywa. Fizyka dostała mocnego kopa w stosunku do oryginału i mi się to podoba bo przynajmniej będą dwie gry w które gra się inaczej. To prawda jednak jeżeli chodzi ogólnie o fizykę, to ja ponownie jestem zawiedziony. Znaczy się jest postęp ale po grach na next geny oczekiwałbym czegoś więcej. Może Control postawił poprzeczkę zbyt wysoko brakuje mi w grach większej destrukcji otoczenia. Strzelam w czaszkę z porożem na ścianie - nic się nie dzieje. Staram się zahaczyć wiszące na ścianie poroże, kości nie da rady wprawić ich w ruch. Strzelam do innych beczek czy przedmiotów, które nie mają animacji rozbicia nic się nie dzieje. Chcę zgasić świeczkę, nie da rady. Residenty to gry korytarzykowe, bez otwartego światu gdzie myślę, że można by było pokusić się o więcej szczegółów. Nie jestem ekspertem ale wydaje mi się, że gra nie wykorzystuje 100% mocy nowych konsoli. Rozumiem, że musieli iść na kompromisy aby to jakoś chodziło na PS4 i XSS ale jeżeli można robić tryb jakościowy z RT dla nextgen, to może dałoby się zrobić to samo z fizyką otoczenia. Chyba, że dopiero nowa generacja konsol dostanie jakiś procesor odpowiadający za fizykę i na tego typu efekty (i możliwość ich wyłączenia) przyjdzie nam poczekać kolejną generację... Cytuj
Josh 4 556 Opublikowano 11 marca 2023 Opublikowano 11 marca 2023 (edytowane) Demko pyknięte. Jest moc Zmieniony początek za bardzo mi się nie podobał, nie lubię takich spokojnych, oskryptowaych fragmentów, na szczęście można go dosyć szybko przebiec jak już się wie, co i jak, więc nie powinien tak irytować w trakcie speedrunów jak początek RE3 remake. Rzeźnia w osadzie natomiast zaskoczyła mnie mocno pozytywnie, bo spodziewałem się lokacji i gameplayu w formie 1:1 w stosunku do oryginału, jeno z upgrade'owaną grafiką, a okazało się, że wystarczyło pobawić się w detale, żeby całkowicie zmienić podejście gracza do walki i tym samym zaskoczyć nawet takie stare wygi jak ja, które tę grę kończyły dziesiątki razy. Przykład pierwszy z brzegu: po zdobyciu strzelby od razu zaszarżowałem na doktora Salvadora licząc na to, że bez problemu go nią powalę na glebę, tymczasem gość ledwo się zatrząsł i biegł na mnie dalej o_O ziomek nie padł nawet po kilku kolejnych strzałach oraz poprawieniu granatem. I mowa tu o normalu Drugi przykład: po wejściu na wieżę liczyłem na chwilę spokoju i na złapanie oddechu, a tu zonk, chwilę po wdrapaniu się po drabinie kładka się rozsypała, a Leon zaliczył elegancką glebę wpadając prosto w tłum nawiedzonych wieśniaków. Wygląda więc na to, że tym razem gracz nigdzie już nie będzie mógł czuć się bezpiecznie, a na pewno nie w miejscach, które były bezpiecznie w klasycznym RE4. Same wsioki tym razem są o WIELE bardziej agresywne i inteligentne, kombinują np. jak zajść Leona od tyłu, współpracują ze sobą (jeden cię chwyta, drugi kroi siekierką), a doktor Salvador w ogóle potrafi zniknąć z pola widzenia, by zaczaić się na nas w najmniej oczekiwanym miejscu wzorem Mr.X. Nieźle. Żeby jednak wyrównać szanse Leon tym razem jest dużo bardziej mobilny (z pewnością nie jest już takim ciężkim, powolnym klocem jak w remake'u dwójki), w dodatku posiada na stanie nóż, którym potrafi wykonywać prawdziwe cuda. Nie powiem, że ostrze działa na zasadzie game changera, ale na pewno potrafi mocno zmienić przebieg walki i odwrócić najgorszą sytuację na naszą korzyść. Po opanowaniu kontr stałem się praktycznie nietykalny tylko jedno poważne "ale" - "QTE" sygnalizujące moment wykonania kontry powinno być umiejscowione w bardziej widocznym miejscu (np. na środku ekranu), a nie w samym rogu. Jak nie trudno się domyślić jestem mocno podjarany. Dla mnie już teraz jest to murowane GOTY 2023. Edytowane 11 marca 2023 przez Josh 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.