Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake

Featured Replies

Opublikowano

Wydaję mi się że grafika to to samo co w Village i w trybie resolution na PS5 z włączonym ray tracingiem działa nieźle, nie jest zablokowane na 30fps jak w innych grach. 

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 212,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Omg 

  • Koniec, zrobione absolutnie wszystko co się dało w tej grze. Jak już się wie co i jak, to przez Pro leci się dosyć szybko nawet będąc "golasem". Może za jakiś czas rzucę się na run bez save'ów. 

  • Niestety ale nie jest to efekt wow jaki miałem przy RE2R. Przeszedłem wioskę i dalej mi się w sumie nie chce. Oryginał nigdy nie zginie. Jednak wolę klepać tego expa w Tibii, w świecie gier video już

Opublikowano
17 minut temu, Daffy napisał:

Jakie książki polecacie by lepiej poczuć lore?

PBPCPLSP1B-cover.thumb.jpg.68967848d7f7bf77083af5ec53813200.jpg

Opublikowano
40 minutes ago, Czoperrr said:

Najmniej potrzebny remake ever.

 

A na chuj ci te pieniądze? Ściany będziesz nimi tapetować?:drakenope: Już lepiej na Rimejka wydać trzy stówki :drakeyeah:

Opublikowano

Na pewno komisariat robił o wiele lepsze wrażenie w wersji na next-gen niż ta kupa belek i cegieł pozlepianych świnskimi odchodami. Bardzo ładnie wyglądają ciała wieśniaków z tymi wystającymi ruszającymi się wnętrznościami.

Opublikowano



czy wszystkie wbite pucharki na PS4 "przekonwertują" się na wersję nowej generacji czy po wykonaniu upgrade'u będę musiał wszystko wbijać od nowa?

Tak progres i trofea przejdą, ponieważ gra ma opcję cross sejwa i obsługuje autopop trofeów.
Opublikowano
44 minuty temu, smallv86 napisał:

Village moze siorbac pisiora tej grze.

 

 

image.thumb.png.24158cc814d56933b172d9c2a3bfd728.png

 

Brak opisu.

 

PC UltraWide? ;)

Opublikowano

Myślałem, że jak wejdę do tematu to poczytam spusty odnośnie gameplayu, a tu narzekanie, że na cegły poszło 3 polygony mniej niż w Village... zawiedliście mnie jako gracze.

Opublikowano

Melduje się w Hiszpańskiej wiosce panowie. Pora uwolnić te prezydencką laskę :hi: To będzie spaniały weekend :banderas:

Opublikowano

Do mnie nadal nie dociera narzekanie na grafikę w ostatnich Residentach na RE Engine.

 

Zbyt dużej ilości interakcji z otoczeniem nie ma, ale poza tym jest palce lizać.

Opublikowano
Teraz, Josh napisał:

Myślałem, że jak wejdę do tematu to poczytam spusty odnośnie gameplayu, a tu narzekanie, że na cegły poszło 3 polygony mniej niż w Village... zawiedliście mnie jako gracze.

Przecież napisałem 2 strony wcześniej o gameplayu, świetna mechanika z nożem, nowi przeciwnicy, stary świetny re4, ile można pisać o świetnym gameplayu który jest taki sam od 20 lat.

A że gra jest zrobiona wizualnie po macoszemu to inna sprawa, to pierwsze się rzuca w oczy.

Opublikowano
9 minut temu, Shago napisał:

 

PC UltraWide? ;)

 Tak
 

Spoiler

Tylko wejscie burzy w orginalnym re4 było duzo lepsze. Zasypiamy w chatce w zachmurzony dzien a budzimy sie w nocy w burze, bardzo to robilo tutaj tak stopniowo w ta burze wchodzimy. 

 

Opublikowano

No niektóre widoczki znanych miejscówek z oryginału to :fsg:  (Te wiszące pomosty nad kanionem przy zachodzie słońca :gachigasm:) Gameplay jest w pyte, na tyle sporo możliwości radzenia sobie z wieśniakami, że omnomnom. RE4 to kwintesencja gier wideo i CAPCOM to pojeby.

Edytowane przez Szermac

Opublikowano

https://www.powerpyx.com/resident-evil-4-remake-trophy-guide-roadmap/

 

Cytat

Must also beat the highest difficulty “Professional” in a New Game without Bonus Weapons for the “Handcannon” weapon, and beat Professional with A-rank for the “Chicago Sweeper” weapon.

Podoba mi się. Wygląda na to, że tym razem trzeba mieć odrobinę skilla, żeby dziabnąć platynę / calaka.

Opublikowano

Motyw strzelnicy, zajebisty i mechanika tych tokenów i nagród za nią charmów też na plus z nowości póki co :cool:

Opublikowano
23 minuty temu, Szermac napisał:

sporo możliwości radzenia sobie z wieśniakami, że omnomnom.

 

suplexowanie starych bab nigdy się nie nudzi :] może macie jakieś fajne patenty jeszcze? na pewno można strzelić w latarenki żeby szopa spłonęła, można wytrącać widły strzałami po łapach, oczywiście największe zadymy są przy barykadowaniu, wtedy shotgun idzie w ruch i odstrzeliwanie łbów jest grane 

 

kurła miałem nie brać day1 poniewaz backlog no ale jednak się skuszę bo tęsknię za tym mięsistym gameplayem <3

 

Opublikowano

Mechanika często siedzi w dawnych generacjach, np. gdy Fernando wchodzi przez okno, to odpowiedni strzał zawsze uruchamia tą śmieszną animację odrzucania na 2 metry do tyłu, ale spóźnij się o sekundę i Fernando nawet się nie skrzywi jak dostanie w głowę.

Pytanie czy to jest horror, pewnie jest na poziomie ilości krwi i stworków, ale straszenia tutaj nie ma żadnego, czytałem że ta wersja jest mroczniejsza, zobaczymy na dalszych etapach czy to będzie widać, na razie świeci pięknie słoneczko, wokół złom, betoniarki i przeciwnicy, plus ubijanie szczurków dla nagrody.

 

Edytowane przez Rtooj

Opublikowano

Straszenie tutaj jest, objawia się w poczuciu stresu przy starciach. No kurwa, ta gra jest o wiele trudniejsza niż oryginał; miejscówkę z kładkami w wąwozie powtarzałem chyba z 10 razy. Wieśniaki są agresywni, szybcy, potrafią flankować, no jest wymagająco (gram na HC). Już nie klękają po jednym strzale w kolano, a potrafią ich przyjąć więcej. Ale mechanika parry jest w kurwę satysfakcjonująca, matulu najdroższa :banderas:

Opublikowano

Dzisiaj mam nockę. 

 

Z RE4 of course :D. 

3 godziny temu, mozi napisał:

Na piecu imo lepiej 4 wyglada. Nie ma porównania. Względem dema dodali sporo ustawień których nie było w demo ale ogólnie wydajność jest lepsza. 

Nie ma mico stuttera z Denuvo? Good, very good :). 

Opublikowano
2 minuty temu, Rozi napisał:

Straszenie tutaj jest, objawia się w poczuciu stresu przy starciach. No kurwa, ta gra jest o wiele trudniejsza niż oryginał; miejscówkę z kładkami w wąwozie powtarzałem chyba z 10 razy. Wieśniaki są agresywni, szybcy, potrafią flankować, no jest wymagająco (gram na HC). Już nie klękają po jednym strzale w kolano, a potrafią ich przyjąć więcej. Ale mechanika parry jest w kurwę satysfakcjonująca, matulu najdroższa :banderas:

To już po demie było widać. W oryginale wsioki były strasznie tępe, ustawiały się jeden obok drugiego, żeby można je było wszystkich ładnie pierdyknąć granatem, Leona chwytały od niechcenia i w ogóle ze sobą nie współpracowały. W demku, w szczególności na Mad Chainsaw to był jakiś kosmos, a najbardziej zaskoczył mnie typek z piłą jak nagle znikał z pola widzenia i potrafił się na nas zaczaić gdzieś w chatce. Coś mi mówi, że na professional to będzie gruby SHIET. 

Opublikowano
16 godzin temu, Bigby napisał:

 

189 zł z legitnego sklepu:

 

https://gg.deals/game/resident-evil-4/

Mi na Kinguinie anulowali preorder :D. Kupiłem drugi raz to samo i poszło (chyba od innego dostawcy). 

 

Ogólnie te sklepy z keyami niby są ok, ale jednak zawsze przy preorderze jest dreszczyk emocji, że coś spierdolą. Polecam bezpośrednio dać te 15% wincyj :D. 

Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Dzisiaj mam nockę. 

 

Z RE4 of course :D. 

Nie ma mico stuttera z Denuvo? Good, very good :). 

Właśnie nie. Imo lepiej chodzi bo w demie były spadki poniżej 100 fps teraz jest lepiej ale dużo nie pograłem tylko pare min. 

Opublikowano

Już hardcore jest ciężki, aż mi wstyd za ilość zgonów, które zaliczyłem, ale też niektóre były niesprawiedliwe. Akcje typu "kończysz animację melee i zanim postać odda Ci kontrolę dostajesz hita na japę" się zdarzają, animacje nie mają żadnych i-frames.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.