Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake

Featured Replies

Opublikowano
11 minut temu, MichAelis napisał:

Jak się salto w tył robi ? :dog:

Nie jest to czasem kontekstowe qte przed niektórymi atakami specyficznych przeciwników zwłaszcza bossów? Trzeba wtedy nacisnąć B/ kółko i robi wtedy unik w postaci salta?

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 212,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Omg 

  • Koniec, zrobione absolutnie wszystko co się dało w tej grze. Jak już się wie co i jak, to przez Pro leci się dosyć szybko nawet będąc "golasem". Może za jakiś czas rzucę się na run bez save'ów. 

  • Niestety ale nie jest to efekt wow jaki miałem przy RE2R. Przeszedłem wioskę i dalej mi się w sumie nie chce. Oryginał nigdy nie zginie. Jednak wolę klepać tego expa w Tibii, w świecie gier video już

Opublikowano
22 minuty temu, Pupcio napisał:

Życie jednak ma sens. Urodziliśmy się żeby zagrać w residencika bożego  :banderas: coś wspaniałego 

Ta walka poszła mi lepiej niż tutaj na filmiku (chociaż mniej efektownie: D), jeden dymny + może z 2 naboje z shotguna :P. 

 

EDIT: nvm, to nie ta walka :D

Edytowane przez KrYcHu_89

Opublikowano
18 minut temu, Donatello1991 napisał:

Która to broń tak kręci?

 

To chyba ten "Skull Shaker" z edycji Deluxe.

Opublikowano

No to chyba trzeba sobie wgrać darmowego deluxe moda na tę brońke 

Spoiler

i przy okazji fajne mody z Ash i Adą :nosacz3:

 

Opublikowano
24 minuty temu, MichAelis napisał:

Jak się salto w tył robi ? :dog:

To jest dodge, ale przy niektórych wrogach w konkretnej pozycji odpala się ta epicka animacja :D. 

Opublikowano

Dodge to animacja kontekstowa na unik na niektórych przeciwników, a szogun kręcący jak terminator w T2 to Skull Shaker z DLC

Opublikowano

Albo jestem powaznie za stary albo granie na czas jak ludzie ktorzy sprzedaja "nowki" gry z wysylka po weekendzie mnie po prostu nie bawi :/

Opublikowano

Raczej to drugie, bo ja od zawsze nie lubię grac na czas.

Opublikowano

Ale z obroną chatki to przegięli trochę :obama:

Po pierwszym razie widzę, że zawieszę się tu na dłużej :sadkek:

Opublikowano
Teraz, Wredny napisał:

Ale z obroną chatki to przegięli trochę :obama:

Po pierwszym razie widzę, że zawieszę się tu na dłużej :sadkek:

 

witaj w klubie.

Opublikowano

Moze z Mercenaries bedzie update sklepu i DLC z wszystkimi Unlockami to przejde Pro na S+ :sapek:

Opublikowano

Btw w sumie praktycznie pewne ze do skladu w Mercenaries dolaczy Luis w plikach jest tez oczywiscie Leon Ada Wesker Krauser i Hunk 

 

Weekendowy leak potwierdzil tez ze w grze sa pliki o nazwie Another Order czyli Japonska tytul Seperate Ways 

 

Dawac mnie juz to xD

Opublikowano

A co z ada: assignment?

Liczę na rozbudowany mocno wątek Ady i przez to płatne dlc. 

Opublikowano
33 minuty temu, Rtooj napisał:

A co z ada: assignment?

Liczę na rozbudowany mocno wątek Ady i przez to płatne dlc. 

AA nic nie warte - godzinny tryb w takich samych lokacjach co og, na dodatek niekanoniczne. Niech się skupia nad SW i będzie MEGA latać ta słodką dupcią Ady 

Opublikowano
W dniu 28.03.2023 o 10:32, giger_andrus napisał:

Nie mogę dojść do optymalnych ustawień wizualnych : /

HDR, jasność …

Może ktoś gra na PS5 i LG oled C9 i podrzuci gotowca ?

Spróbuj manualnie zmniejszyć jasność i kontrast w opcjach HDR, mi trochę pomogło. Mleko mniejsze i poświata niebieska też minimalnie mniejsza. Możesz też wyłączyć w TV opcje oszczedzania energii. Najlepiej grać bez HDR ale wiadomo za słabo świeci.

Opublikowano

Kogucik w recenzji wspomniał, że w oryginale w zamku w tej sali z czarną wodą, przeciwnicy się respili bez przerwy. Dobrze mi się wydawało, że musiał być w og jakiś taki moment

Opublikowano

Wyskakiwali z sufitu, ma rację - wstyd mi że zapomniałem :pechowiec:

Opublikowano

Haaaa czyli jednak dobrze mi świtało jak się pytałem xddd

Opublikowano

Jeszcze z pół roku temu przechodziłem og na Switchu i dalej nie kumam żadnego momentu kiedy przeciwnicy respili się bez końca :dunno:

Opublikowano

Wydaje mi się że na tych bagnach gdzie w rimejku zbiera się kanister to w og też respili się bez końca

Opublikowano
25 minut temu, Szermac napisał:

Kogucik w recenzji wspomniał, że w oryginale w zamku w tej sali z czarną wodą, przeciwnicy się respili bez przerwy. Dobrze mi się wydawało, że musiał być w og jakiś taki moment

To tam gdzie się Ashley ochrania kiedy podnosi 2 mosty? Też nie pamiętam momentu gdzie wrogowie wciąż wychodzili. Zwłaszcza, że tak mógłbyś farmic pesety i amo bez końca. 

Opublikowano
Teraz, kiseki napisał:

To tam gdzie się Ashley ochrania kiedy podnosi 2 mosty? Też nie pamiętam momentu gdzie wrogowie wciąż wychodzili. Zwłaszcza, że tak mógłbyś farmic pesety i amo bez końca. 

Tak no niby tam. Ja już nie wiem sam xd Miałem kilka momentów podczas rimejku typu 'hmm coś za szybko ich wykosiłem, zdaje mi się, że wcześniej to wychodzili i wychodzili xD'

Opublikowano
28 minut temu, XM. napisał:

Wyskakiwali z sufitu, ma rację - wstyd mi że zapomniałem :pechowiec:

 

Ja tam zawsze biegnę od razu z Ashley do tego pomieszczenia, zostawiam ją przy ścianie w kącie i wybijam wszystkich, większość wchodzi drzwiami, kilku wypada przez sufit, ale na pewno nie trwa do bez końca. 

Opublikowano
23 minuty temu, XM. napisał:

Wyskakiwali z sufitu, ma rację - wstyd mi że zapomniałem :pechowiec:

Ale oni nie respili się bez końca. Wyskakiwało z 4 (w odstępach czasowych) i tyle, tylko że to się dzieje z 5 minut po wejściu do sali więc w tym czasie można było wybić wszystkich, zacząć kręcić korbką i być zaskoczonym że niby wszędzie się biegało a tu jakiś mnich się pałęta.

Z tego co pamiętam nawet w pomieszczeniu z kulą na łańcuchu nie respili się bez końca.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.