Skocz do zawartości

The Medium


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pograłem godzinkę i to jest bardziej Syberia niż Silent Hill, nawet główna bohaterka podobna. Tylko zamiast Point and click łazisz cały czas. 

Trochę dziwne jak widzisz coś takiego jak [spoiler] kocie lakocie[/spoiler] w polskiej grze a typiara mówi po angielsku xD

Edit: wibracje ładnie dają czadu w tej grze.

 

Edytowane przez Popi
Opublikowano

Mi się gadanie bohaterki podoba inaczej chyba bym usnął z nudów xd  jak narzekałem na grę przed jej premiera to jestem miło zaskoczony głównie chyba właśnie przez vibe starych przygodowej i klimatu. 

Opublikowano

Mi osobiście już podpadli tanim jump scarem w kiblu. Dalej spoglądam tylko z rezerwą, niby polski klimat i wszystko co znamy z przeszłości podane po angielsku.  Notatki, napisy na ścianach czy wszelka treść musi być english? w Metro jakoś się dało to zrobić inaczej. No i te wszelakie nawiązania do Silent Hill 2 . Droga przez las- jest, tajemnicza mała dziewczynka - jest, latarka za kratami - jest, dziwne ujęcia kamery - jest, zagadka z zegarem - jest, muzyka Akiry - jest, przerażajacy koles który chce nas zabić -jest. I tak dalej. Niby fajnie, że wzorują się na najlepszych ale tam nawet jest basen z prypeci 1: 1 , można takich przykładów podawać więcej. Rozumiem inspirację, ale to widać wszystko aż za bardzo. Zobaczymy co będzie dalej, ale póki co to średnia na poziomie 7/10 wydaje się sprawiedliwa. Aha, Bloober Team, dodajcie w kóncu walkę w swoich grach, bo nigdy nie wyjdziecie z tego poziomu który dziś reprezentujecie.

 

 

Póki co nie oceniam, fajna gra.

 

Opublikowano (edytowane)

No w grze nie ma walki bo nie miało być ale gameplayu jest sporo wbrew pozorom i nie jest taki zły a nasłuchałem się dużo o tym blooberze, że nie potrafią w gameplay. Chyba jednak trochę się nauczyli.

Nie ma co musicie też przyznać gra wygląda kozacko i nextgenowo.

Jasne animacja kuleje to fakt. Ale otoczenie to najwyższa jakość. Aż niewiarygodne, że robiło to małe studio. Na bank nikt by nie pogardził gdyby tak wyglądał np nowy silent hill czy resident.

Wygląda na to że wyszła im ta gra. Miała niezły marketing. Współpraca z Philem się chyba opłaciła i mam nadzieję że odpali im bonusa. 

Brakuje bardzo polskiego dubbingu ale to powiedzieli w wywiadzie że z powodu pandemi i nagrywania angielskiego na odległość dali sobie spokój z Polskim.

Jak tak mają wyglądać gry produkowane dla gamepassa to jestem na tak. Phil daj im bonusa za te medium a najlepiej pieniądze na nowe AAA.

 

Edytowane przez devilbot
Opublikowano

To imo normalne że jak gra jest inna spokojna zrobiona przez małe studio z dzikiego kraju ale z marketingiem jakiego mogą pozazdrościć produkcję aaa i wiele rzeczy robi po swojemu, nie trzyma się bezpiecznych ram to nie każdemu się spodoba.

Opublikowano

Ja na razie chce pokończyć inne gry więc chwile sie wstrzymam. Ale z tego co piszecie to może warto zrewidowac oczekiwania. Bo do tej pory to każdy liczył na SH (Yamaoka głównie ale też szaro - mgliste scenerie) a moze trzeba było czekać na przygodówke jak za starych czasów z tym że bez typowego point n click. Bo z tego przeczytac oraz z tych screenów to może to jest jedna z lepszych gier przygodowych (właśnie jak stare pnc) i trzeba zmienić oczekiwania. Troche jakby od FH4 oczekiwac symulatora jazdy a tak naprawde cel twórców był inny tylko gracze myśleli że to będzie symulator. 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
6 minut temu, ASX napisał:

nawet po forumowych wrażeniach widać dużą rozbieżność opinii xd

Nic dziwnego, bo sama gra raczej nie ma ambicji trafić do każdego. Nie wszyscy docenią taki throwback do starych czasów, niespieszne tempo prowadzenia rozgrywki nie jest szczególnie wybijającym się z tłumu rozwiązaniem porywającym rzesze graczy, ale ma swoją niszę docelową i do niej chce trafić. Osobiście najbardziej szkoda mi, że gra reklamowana jako polski horror tego horroru tak za wiele w sobie nie ma, ale mimo to gra się przyjemnie.

Opublikowano (edytowane)

Ze 4h wczoraj ograne i potwierdzam słowa przedmówców, mocno czuć skojarzenia z Syberią, a inspiracje SH też mocno czuć. Łamigłówki proste, rozgrywka nieco powtarzalna (znajdź klucz żeby otworzyć drzwi, doładuj moc w alternatywnej rzeczywistości i cyknij prądem w skrzynkę bezpieczników). Gra miewa naprawdę ładne momenty, a czasami wygląda... budżetowo. Na przykład odbicia w lustrze wyglądają gorzej niż w starym Max Payne :D Swojski klimat na plus, jednak, co bardzo mnie uderzyło, w intrze jest stanowczo zbyt dużo Daewoo. Come on, w 1999 nie wszyscy jeździli Lanosami i Nexiami!

 

Miejscami pojawiają się artefakty graficzne - czarne i kolorowe kwadraty. Tutaj udało mi się kilka uchwycić - góra ekranu, na stworze migają kwadraty. W innych scenach też się pojawiały. Lipsync taki se, bohaterka biega jakby miała kija w tyłku. To takie spostrzeżenia na szybko. The Średnium, o.

 

OiKVwrs.png

 

tfhkUNl.png

 

cPGPctv.png

 

Dziś albo w weekend pewnie skończę. Jest tak, jak myślałem - średniak, ale całkiem przyjemny.

Edytowane przez ProstyHeker
  • Haha 1
Opublikowano

Zauważyliście pewnie że postacie które spotykamy w zaświatach mają maskę. Jest to imo w celu zaoszczędzenia kasy na mimice mordy i motion capture. Ale wyszło nieźle i gdybym wam nie napisał nie zwrócilibyscie nawet uwagi.

Opublikowano

Przejrzałem zagraniczne fora i reddita no i ludzie nie potrafią już na początku do hotelu wejść. Proszą o pomoc. Nic dziwnego że niektóre serwisy nisko oceniły. Recenzenci przecież nawet pada nie potrafią trzymać w fpsach to co dopiero takie "zagadki".

 

Opublikowano
Przejrzałem zagraniczne fora i reddita no i ludzie nie potrafią już na początku do hotelu wejść. Proszą o pomoc. Nic dziwnego że niektóre serwisy nisko oceniły. Recenzenci przecież nawet pada nie potrafią trzymać w fpsach to co dopiero takie "zagadki".
 
Proszę, podaj, jakie to subreditty. Chcę to zobaczyć xD
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, devilbot napisał:

Przejrzałem zagraniczne fora i reddita no i ludzie nie potrafią już na początku do hotelu wejść. Proszą o pomoc. Nic dziwnego że niektóre serwisy nisko oceniły. Recenzenci przecież nawet pada nie potrafią trzymać w fpsach to co dopiero takie "zagadki".

 

 

Ja ostatnio przejrzałem filmiki davida jaffe, tego od god of war i twisted metal. Boże, ten gosciu nic nie ogarnia w zadnej grze, a pracował nad takimi hitami. Oczy mi krwawiły jak strzelał z gatlinga w hivebusters i strzelał do momentu przegrzania, a potem tak wolno strzelało, ze wyrzucał. Problemy ze znalezieniem kolejnego pomieszczenia w takim liniowcu included.

 

A już wiem - rozplakał się, ze poczatek cyber shadow za trudny XDD

Edytowane przez 20inchDT
Opublikowano
30 minut temu, jar3czek napisał:

 

Jest więcej takich "smaczków":
 

  Ukryj zawartość

ZzNiL8Y.jpg

 

BTW, czy też macie problemy z Quick Resume w tej grze? 3 razy próbowałem ją tak odpalić i 3 razy zaliczyła crasha.

Tak. To samo. Crash za każdym razem. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...