Gość Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Cytat Within this role you will be responsible for: creating C++ combat systems (both melee and ranged) and integrating them with other various gameplay elements Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 ranged combat? czyli kubson miał racje będzie rzucanie kamieniami Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 (edytowane) 1 minutę temu, ASX napisał: ranged combat? czyli kubson miał racje będzie rzucanie kamieniami Do melee to niech wezmą typów od horizon zero dawn (pojedynki z ludźmi) . Edytowane 3 lutego 2021 przez lpcl Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Dzisiaj w nocy ukońćzyłem grę, zajęło mi to jakieś 8 godzin. Jutro jak będę miał czas to rozpiszę się więcej na temat moich doświadczeń. Z gry jestem zadowolony i dostałem to na co liczyłem. Jeśli chcemy porównywać tą grę do Silentów, to najbliżej jej do Shattered Memories. Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Ukończyłem grę i też jestem zadowolony. Nie spodziewałem się jakiś fajerwerków więc nie będę mam podstaw żeby narzekać. Jak dla mnie to jest ich najlepsza gra i ja tutaj widzę progres. Choćby taki na pierwszy rzut oka, że tym razem nie jest to FPP Wcześniej widziałem narzekania, że nie ma walki i że animacja postaci taka sobie. Moim zdaniem dobrze, bo przy takiej animacji postaci wyszedłby z tego kolejny Sinking City czy Vampir. Kwestie chowania się przed przeciwnikiem są lekko irytujące ale budują napięcie. Bardzo mi się podobał fakt powrotu do przeszłości - fajnie tak poobserwować polskie meble czy inne przedmioty w grze jak np. butla do wina na początku w kuchni. Swojski klimat Natomiast mniej mi się podobało takie połowiczne tłumaczenie znaków, plakatów i innych napisów. Raz po polsku raz po angielsku. Oczywiście minus za brak pełnej polskiej lokalizacji jednak z tego co patrzę na Steam, to globalnie jest tylko język angielski więc jest to mały minus. Wcześniej narzekaliście na to, że bohaterka do siebie gada - od początku wydawało mi się, że ma to jakiś sens i później pod koniec gry potwierdziły się moje przypuszczenia Podnoszony był też fakt, że studio w swoim założeniu chciało robić filmy stąd tego typu gry w ich ofercie. Moim zdaniem na pewno lepiej im to wychodzi niż mieliby kręcić filmy. Już nie pamiętam żadnego dobrego polskiego horroru. Kolejny minus, choć dla niektórych może to być plus to czas potrzebny na ukończenie. Czuję lekki niedosyt. Z drugiej strony tego typu grze, w której nie ma walki zbyt długa rozgrywka mogła by wyjść bokiem. Dla mnie 8/10. 1 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 U mnie dopiero 5h przegrane, ponieważ przeplatam duchem samuraja na PS5 oraz chwilowo mega brakiem czasu (ogień w robocie). Jestem po Spoiler spotkaniu zgniłego Ryśka i epizodu z Dorocińskim. Jak mi się to podoba i jestem ciekaw co dalej. Co fajne co jakiś czas bloobery dorzucają nowe elementy do gameplayu, naprawdę chłopaki dali radę! Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Wczoraj skończyłem i generalnie jestem zadowolony. Podchodziłem do gry bez żadnych oczekiwań, nie byłem też fanem dotychczasowej twórczości Blooberów, ale koniec końców mogę powiedzieć że całkiem miło się zaskoczyłem. Chociaż początek wcale tego nie zapowiadał, no ale z czasem muszę przyznać że grało mi się coraz lepiej i intryga zagęszczała się z każdą godziną. Historia opuszczonego ośrodka wypoczynkowego Niwa była interesująca na tyle że czytałem każdą notatką znalezioną w grze. Gameplay na który na początku narzekałem też jest ok, przez 8 godzin twórcy serwują całkiem różnorodne zagadki z rzadka miksując je bardzo średnimi elementami przygodowymi w stylu ucieczki, skradania, czy chodzenia po belkach. Nie ma wątpliwości też że te tzw. elementy przygodowe wyraźnie odstają od zagadek i tu widzę też największy potencjał jeśli twórcy dalej będą się rozwijać się w tym kierunku. Muzyka klasa moim zdaniem, bardzo fajnie budowała klimat, oprawa mocno nierówna ale raczej przyzwoita. Daje zasłużone 7/10 3 Cytuj
Gość Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 W dniu 31.01.2021 o 15:00, Faka napisał: A co jest złego w komentowaniu otoczenia i znalezionych przedmiotów? Chyba jednak lepiej, że jest coś gadane niż chodzić przez większość gry niemą postacią z kijem w dupie. Przypomnijcie sobie, że kiedyś w gierkach przygodowych też komentowali, czy to w dymkach, czy to w głosach. No ale między ciągłym gadaniem a nie komentowaniem w ogóle jakiś tam stan pośredni by dało się znaleźć Ale słuszna uwaga, że w sumie w gierkach tego typu to było zawsze (chociaż i tak uważam że w Medium jest przeginka), tyle że w czasach przed filmowością i rozbudowanym voiceactingiem to jakoś łatwiejsze do strawienia było. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Nie przeszkadza mi to, że bohaterka mówi sama do siebie. Co mnie natomiast raziło to sposób tego mówienia. Historia mroczna, dzieją się złe rzeczy dookoła, a Marianne przez większość czasu komentuje tonem ironicznym, niczym wesołek. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Skoro całe życie chodzi sobie między dwoma światami to już raczej nie robi to na niej takiego wrażenia jak na świeżaku Cytuj
Absolem 1 036 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 (edytowane) W dniu 3.02.2021 o 08:31, Dalhi napisał: Podziwiam że ograliście do końca xd, ja po 45 minutach zacząłem się zastanawiać "ile jeszcze". Wyleciało z dysku, choć myzyka przyjemna i nastrojowa to sterowanie to kupa, rozgrywki nie ma nie licząc przekręcania kluczy w drzwiach. Dalej nie brnąłem, szkoda mi czasu było. Na dysku czeka 10 innych tytułów. Ja pier.dole jak czytam takie wysrywy jak ten wyżej to już wiem dla kogo robi się Assassiny i korytarzyki w Call of Duty. Edytowane 4 lutego 2021 przez Absolem Cytuj
Dalhi 214 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Z tymi tytułami to pudło xd, zdanie na temat Medium podtrzymuje. Jeżeli się robi gry w nieco innym klimacie i o dość specyficznym sposobie rozgrywki to jeszcze nie znaczy że to jest dobre i każdemu będzie odpowiadać. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Każdy ma jakiś tam swój gust ja np. nie trawię dzieł pewnego chińczyka, a ma wielu fanów i co na to poradzę. Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 (edytowane) 39 minut temu, Absolem napisał: Ja pier.dole jak czytam takie wysrywy jak ten wyżej to już wiem dla kogo robi się Assassiny i korytarzyki w Call of Duty. No dla kogo ? Kurwa w tym całym medium to grania jest na lekarstwo, zagadki dla debili i łażenie ciągle do przodu. A przepraszam zapomniałem o chodzeniu po kładkach o trzymaniu lb jak cię atakują macki. Jak to się ma wogole do gadania o samograjach ciągle. A jeszcze ogrywam poprzednie arcydzieło od mistrzów horrorów Blair witch. To do dopiero jest kupsztal. Edytowane 4 lutego 2021 przez Ma_niek Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Ale czego wy się po tym spodziewaliście? Przecież od miesięcy wiadomo na czym polegał będzie gameplay tej gry więc nie rozumiem teraz zdziwienia. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Spodziewali się że wyjdzie na PlayStation. 4 Cytuj
Absolem 1 036 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Godzinę temu, Ma_niek napisał: No dla kogo Nie kwestionuję archaizmów czy to w sterowaniu, prezentacji czy chociażby doczytujacych sie textur. Gra nie jest idealna ale to czym stoi to klimat, historia jednak grafika i wspomniana przez wielu muzyka. Wiadomo że to bardziej interaktywny film pokroju produkcji Quantic Dream, bardziej film dla dorosłych a nie dla amatorów popcornu i coli. Cieszy to że to rodzima produkcja i mam wrażenie że gdyby trafili pod skrzydła wspomnianego już QD to budżet i doświadczenie wyniosły by tą produkcję o kilka poziomów wyżej. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Ehh ci koneserzy z forum psikstrim. Można nie lubic chodzonek i asasyna jednoczesnie, wiesz? 1 Cytuj
Aleks 516 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Pytanie odnośnie technikaliów. Też macie takie mleko czasami na ekranie? Dalsze etapy gry - nic szczególnego, ale daję w spojler. Małe porównanie - zdjęcie z gry vs zrzut ekranu w galerii. Spoiler Może nie oddaje, to do końca prawdy jak to wyglada, ale w grze jest źle. Gram na oledzie i gdzie ta magiczna czerń? Cytuj
Gość Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Nie pamiętam już dokładnie, ale na pewno nie miałem tak źle jak na 1 screenie - bo bym to na pewno zapamiętał xd Cytuj
Aleks 516 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Tak źle nie jest. Nie bawiłem się ustawieniami aparatu. Chciałem pokazać różnice. Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 5 minut temu, Aleks napisał: Tak źle nie jest. Nie bawiłem się ustawieniami aparatu. Chciałem pokazać różnice. Na Xh90 wszystko git, takie mleko bym miał pewnie na starym W805b Cytuj
Aleks 516 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Czasami czuję się jakbym grał na jakimś starym krawędziowym LCD. Pytanie czy między zrzutem ekranu, a grą macie zauważalne różnice? Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Jak oglądam na telefonie w apce swój zrzut z Xboxa to mam zupełnie inny niż na TV. Taki malutki jest i mieści się w rękach. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.