Skocz do zawartości

The Medium


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wiem, że bloobersi to nie są mistrzowie kodu, ale beka że w gierce ze statyczną kamerą, w spadających 30ks pisaną z pominięciem starych konsol nie dociągnęli ray traycingu :/ 

 

Opublikowano
5 minut temu, balon napisał:

Ja wiem, że bloobersi to nie są mistrzowie kodu, ale beka że w gierce ze statyczną kamerą, w spadających 30ks pisaną z pominięciem starych konsol nie dociągnęli ray traycingu :/ 

 

 

Nie ma RT na konsolach? Pomyśl też o tym, że ta gra przez renderowanie dwóch oddzielnych obrazów mocno obciąża sprzęt jednak, takie Gears 5 na splicie gdzie obraz jest generowany ten sam trzyma tylko 30 fps również 

Opublikowano
8 minut temu, bluber napisał:

 

Nie ma RT na konsolach? Pomyśl też o tym, że ta gra przez renderowanie dwóch oddzielnych obrazów mocno obciąża sprzęt jednak, takie Gears 5 na splicie gdzie obraz jest generowany ten sam trzyma tylko 30 fps również 

No nie ma :/ Myślałem, że w ogóle nie zaimplementowali, ale na PC jednak widzę że jest. 
Ja tam nie mam problemów z 30ks w takiej statycznej gierce. Pisze jedynie w kontekście optymalizacji i dodania RT.

Co do Gearsow to wiesz jednak nie ma tam statycznych ujęć, grafa jest dużo lepsza, no i była tworzona pod mega stare sprzęty. 

Opublikowano
9 minut temu, balon napisał:

No nie ma :/ Myślałem, że w ogóle nie zaimplementowali, ale na PC jednak widzę że jest. 
Ja tam nie mam problemów z 30ks w takiej statycznej gierce. Pisze jedynie w kontekście optymalizacji i dodania RT.

Co do Gearsow to wiesz jednak nie ma tam statycznych ujęć, grafa jest dużo lepsza, no i była tworzona pod mega stare sprzęty. 

Co wy gadacie, jest tam szczątkowy rt ale tylko w niektórych lokacjach. Zobaczcie sobie filmik df nt. analizy na xsx, początek. 

Opublikowano

Baaardzo szczątkowy i chyba tylko na początku. Taki RT to śmiech na sali. Nie ma co ich tłumaczyć gierka jest bardzo fajna, ale technicznie mocno średnia.  

Opublikowano

Przycebulili. Od początku mi się to nie podobało, a zasłanianie się covidem to słaba wymówka. Z drugiej strony jakimś "pocieszeniem" może być to, że nie ma dubingu także w innych wersjach językowych niż angielska. Przynajmniej tak mówił Steam. Nie wiem kim jest autor tego kanału ale widzę, że ma materiał który mnie zainteresował - o polskich lokalizacjach.

Gość suteq
Opublikowano

Ryszard założył firmę Albion Localisations jakieś 26 lat temu i zajmuje się tłumaczeniem gier wideo oraz planszówek. To jego firma jest odpowiedzialna za dubbingi do gier Blizzarda ale poza nimi jest jeszcze wiele, wiele innych które przetłumaczyli. Zdecydowanie osoba w branży którą warto śledzić chociaż czasem potrafi się nieźle zamotać jeżeli chodzi o prawdziwość informacji na temat niektórych gier/firm. Nie jestem pewien ale jak mnie pamięć nie myli to nasz forumowy pinger tam pracował lub dalej pracuje. 

Gość suteq
Opublikowano

Tak, z tego co pamiętam to jego pierwsze tłumaczenia były dla CD Projekt w latach 90 a potem pracował tam przy pierwszym Wiedźminie i prezentował grę na targach E3 przy stoisku BioWare. Warto obejrzeć jego prezentację na temat lokalizacji gier bo masa ciekawostek. No ale to nie temat o tym. :) 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przedwczoraj ukończyłem. Trochę żałuję że zaraz po premierze odłożyłem grę na później (za dużo ściągnąłem tytułów z Passa i EA Play) ponieważ zaraz obok Deliever Us the Moon są to dwa najlepsze tytuły jakie ostatnio miałem przyjemność ogrywać. Większość z nowości jakoś nie ma dla mnie tego czegoś, bardzo rzadko zdarza się że do czegoś wróciłbym ponownie, albo potrafi przyciągnąć na dłużej. Na prawdę czapki z głów dla twórców i powiem szczerze że są to teraz moi faworyci jeśli chodzi o najlepszych twórców gier z naszego kraju :) Stworzyli świetny klimat, atmosferę, bardzo dojrzałą i angażującą fabułę. Audio w tej grze również rewelacyjne. Mimo że gra jest prosta i dość zamknięta, co dla mnie jest akurat na plus, to jednak odwiedzanie zakamarków w poszukiwaniu znajdziek dawało mi masę frajdy i z chęcią czytałem notatki. Podobał mi się wątek z Tomaszem, zagadki na duży plus. Jedynie przyczepić się mogę warstwy wizualnej która jest dosyć nierówna. Momentami gra wygląda świetnie żeby w ciągu dłuższego posiedzenia (na przykład w świecie duchów) doczytać nam gnieniegdzie tekstury. Nie są to na szczęście częste problemy, ale oprawa wizualna mogłaby być odrobinkę lepsza. Gameplay bardzo kojarzy mi się z Syberią którą uwielbiam, co sprawiło że idealnie wpasowało się wszystko w moje klimaty. Bardzo mocne 8,5/10 ode mnie i trzymam mocno kciuki za dalsze projekty. Brawo :banderas:

 

Opublikowano

no masz kilkanaście stron wrażeń z gry, a jeżeli sama chcesz się przekonać to gra jest do sprawdzenia w gamepassie za grosze

  • Plusik 1
Opublikowano

Czy warto? Tak, to najlepszy 'symulator chodzenia' w jaki grałem w ostatnim czasie. Ja od tych 'mniejszych' gier oczekuję jakiś nowych pomysłów, rozwiązań. Tu twórcy chwalili się dwoma światami. Inna sprawa, że moim zdaniem potencjał nie został do końca wykorzystany. 

 

  • Plusik 1
Opublikowano
4 godziny temu, AiszA napisał:

I jak wrażenia? Warto, nie warto?
Bo noszę się z zamiarem sięgnięcia po tę pozycję,
a jakoś głucho i cicho o niej  ;)

 

Bardzo warto. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Skończyłem. Jestem mega zachwycony tą grą. Fabuła i mroczny klimat to poezja. Cieszę się, że to rodzime studio. Brawo Bloober Team, kawał świetnej roboty!

Edytowane przez Shago
Opublikowano

Ja jestem pewnie jakos w połowie. Powiem wam, ze jestem miło zaskoczony, bo gardze walking simami, ale jest cos w tej grze, ze nie ziewam przy niej. Naprawde super klimat prl w hotelu, Beksinski wylewa sie z ekranu w alternatywnej rzeczywistosci, a i jestem ciekaw co wydarzy sie dalej. Technicznie to kupsztal. Mimika nie istnieje i te maski chyba jedynie istnieja po to, zeby nie widziec ust postaci. Nie wiem tez o co chodzi z tymi kolorowymi migajacymi kolkami, ktore czasem sie pojawiaja. Hdr tez niezbyt skalibrowany. Czytanie bialego tekstu az boli.

Opublikowano

Fajnie się w to gra, a walking simy to nie moja broszka, ale tutaj im się udało i wciąga Mnie to granie i chłonę fabułę, bo to jest mocny punkt tej gry i jestem ciekawy, co się dalej wydarzy. Na minus to te wszystkie napisy po angielsku w całym otoczeniu Niwa, no trochę wybija to z immersji zwiedzania ośrodka, raz masz tam po polsku, a raz tam wszystko po angielsku, no nie wiem, po co to taki zabieg zrobili, tak samo nie rozumiem czemu nie zrobili polskiego dubbingu (no wiem, rozbiło się o kwestie finansowe, że drogo i postawili na angielski, ale mimo wszystko język polski to dla tej gry, miałby 2 oczka w górę w ocenach).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...