Bzduras 12 764 Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 I to właśnie dostaniesz. Nie rozumiem, dlaczego blubery reklamowały to jako horror, gdzie to jest co najwyżej thriller z tym takim dreszczykiem który znajdziesz w filmach na Polsacie puszczanych o 20. 1 Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 jest jeden chujowy jumpscare. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 51 minut temu, Bzduras napisał: Brak. Absolutnie nic Cię tam nie wystraszy. Ewentualnie framerate. 1 Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 ja się wystraszyłem przy maluchu xd no i później ten jumpscare Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 Najstraszniejsze jest w tej grze moment gdzieś w połowie, kiedy Spoiler uświadamiasz sobie, że jest szansa, że to studio bierze się za Silent Hilla Ja dostałem prawie kurwa zawału Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 Nie czaje tej Waszej nagonki na tą grę i jej twórców. Jest świetna oprawa, jest świetny klimat, muzyka... a że nie ma walki? No i chuj z tego, nie każda gra musi polegać na wpierdzielaniu ton ołowiu w przeciwnika. 2 Cytuj
drozdu7 2 874 Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 No ale też nie każda gra od Blooberów musi się opierać na uciekaniu przed nieśmiertelnymi przeciwnikami A samo Medium wspominam dobrze, zaciekawiła mnie ta historia i klimat Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 Dla mnie typowy średniak od Blubera. Można pograć, ale gra w żaden sposób szału nie robi i nie zapada w pamięć. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 13 minut temu, Michał102 napisał: Nie czaje tej Waszej nagonki na tą grę i jej twórców. Jest świetna oprawa, jest świetny klimat, muzyka... a że nie ma walki? No i chuj z tego, nie każda gra musi polegać na wpierdzielaniu ton ołowiu w przeciwnika. Infantylny gameplay, zero możliwości, zarzadzania zasobami czy ekwipunkiem, rozwiazywanie zagadek to beka, przedmioty leza po drodze, gra jest liniowa i za mocno "wyrezyserowana", no nie zasluzyla na miano survival horroru, to casualowa przygodowka. Until Dawn jest juz sporo lepsze. Aha, i pomysl na gameplay nie wypalił, bo to granie na dwoch polowach jest zjebane. Z plusow klimacik polskiego domu i przybytku. Sam klimat w tym underworldzie fajny, bo taki Beksiński, ale jednocześnie wszedzie pusto. Returnal zrobil Beksinskoego lepiej. Ogolnie Bloober to nieutalentowany team robiący samograje i tyle. Rozumiem, ze komus sie to moze podobać, wiec warto zrozumiec, ze komus moze ostro nie. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 Wiecie, dla mnie to był pierwszy kontakt z twórczością tego teamu, więc może też trochę inaczej do tego podchodzę. Ja się świetnie bawiłem i była to dla mnie fajna odskocznia od tych wszystkich nowoczesnych gier, gdzie mamy od zawalenia opcji progresu postaci i zbierania miliona pierdół. Tutaj sobie na luzie chłonąłem klimacik i grając odpoczywałem. 1 Cytuj
number_nine 1 344 Opublikowano 16 września 2022 Opublikowano 16 września 2022 11 minut temu, Michał102 napisał: Ja się świetnie bawiłem i była to dla mnie fajna odskocznia od tych wszystkich nowoczesnych gier, gdzie mamy od zawalenia opcji progresu postaci i zbierania miliona pierdół. Tutaj sobie na luzie chłonąłem klimacik i grając odpoczywałem. I właśnie dlatego chciałem w to zagrać, bo po intensywnym szarpaniu w jakieś wielkie gry (teraz był to cyberpunk z 100h na liczniku) lubię wrzucić coś mniej angażującego 1 Cytuj
number_nine 1 344 Opublikowano 26 września 2022 Opublikowano 26 września 2022 Gierka skończona. Nie wiem czy za bardzo przyzwyczaiłem się do długaśnych tytułów czy po prostu Medium jest takie krótkie, ale zleciało mi raz dwa i trochę niedosyt został. Lokacje są fajne na początku, niestety później robi sie generycznie i nudno. Sam gameplay to taki bardziej rozbudowany symulator chodzenia, no ale bez szału. Grafika taka se, niby zoptymalizowana na XSX ale mimo to działa w 30 klatkach i mam wrażenie, że ps4 pro lekko by sobie poradziło z tym tytułem. Tak czy siak warto zagrać dla klimatu i muzyki, było parę fajnych momentów, fabuła też całkiem spoko. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 8 grudnia 2022 Opublikowano 8 grudnia 2022 Czy gierka ma jakiś problem z zaliczaniem trofików? Skończyłem grę a od połowy trafiki mi nie wpadają. Któregoś razu też odpaliłem i zaczęły mi wpadać seryjnie z wczesniejszych etapów. Grę bym już wywalił z dysku ale trofików szkoda. 1 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 6 kwietnia 2023 Opublikowano 6 kwietnia 2023 Pograłem trochę i naprawdę mimo całej mojej awersji do gier Bloobera próbowałem polubić się z tą grą, no ale... nie, po prostu nie. Kaszalot niesamowity, gameplay ładnie wygląda tylko na papierze, bo w rzeczywistości jest to kolejny pozbawiony ikry symulator spaceru. Fajnie zapowiadał się patent z jednoczesnym poruszaniem się po dwóch światach, niestety potencjał został kompletnie zmarnowany, ponieważ deweloper nie miał nawet na tyle wyobraźni, żeby zrobić na tej bazie jakieś ciekawe łamigłówki (na ogół po prostu znajdujemy jakiś przedmiot w drugim świecie, który później używamy w tym pierwszym lub odblokowujemy jakieś przejście). Koniec końców wyszło nudne i anemiczne klikadło z w miarę ciekawą fabułą (ale też bez jakiegoś szału) i BARDZO dobrym designem. Serio, jeżeli można powiedzieć coś dobrego o tej grze, to właśnie to że wygląda naprawdę nieźle od strony artystycznej: mroczny świat prezentuje się genialnie, łącząc trochę style Silent Hilla oraz Cthulhu. To aż się prosiło o gameplay w stylu starych Residentów, ze zbieraniem ammo i walczeniem z piekielnymi pomiotami. Niestety, Bloober Team takich atrakcji u siebie nie oferuje. 3 godziny dałem radę wytrzymać i skasowałem z dysku (co mi się praktycznie nie zdarza, bo nawet średnie gry staram się kończyć). Bardzo się boję o ten remake SH2... 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 6 kwietnia 2023 Opublikowano 6 kwietnia 2023 Nie no SH2 nie może być symulatorem spaceru. Ciekawe jednak jak wyjdzie u nich walka, której zabrakło do tej pory w jakiejkolwiek ich grze. Ten leak nie napawał optymistycznie. Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 6 kwietnia 2023 Opublikowano 6 kwietnia 2023 W The Medium nawet najzwyklejsze poruszanie się postacią (chodzenie, bieg, wspinanie się, kontry przed mackami itp.) prezentuje się ultra sztywno, ultra anemicznie, i przypomina animacje rodem z pierwszego Playstation. Dlatego jakoś na tę chwilę nie potrafię sobie wyobrazić, żeby oni mieli zrobić dobrą walkę w SH2. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 6 kwietnia 2023 Opublikowano 6 kwietnia 2023 Właśnie widziałem ostatnio na friend list że w to grasz i zastanawiałem się czego ty tam szukasz Mnie gra się podobała, takie mocne 7 spokojnie.Ja lubię takie gierki, tak samo teraz w RE bardzo podobał mi się moment oddechu i fragment Ashley.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 6 kwietnia 2023 Opublikowano 6 kwietnia 2023 (edytowane) No ja wiem, że Ty lubisz takie gry, gdzie się dużo chodzi, a nacisk jest położony bardziej na story. Ja od takich rzygam, ale też wcześniej dużo o Medium nie czytałem i liczyłem na to, że będą w tej grze CHOCIAŻ jakieś fajne zagadki, jakieś minimalne wyzwanie umysłowe (jak np. w Tormented Souls), a nie ma nic. Chyba, że według Bloobera szczytem łamigłówkowej finezji jest przenoszenie się między wymiarami i zbieranie przedmiotów, które używa się dwa pomieszczenia dalej... Tak jak napisałem: klimat to pierwsza liga, nie wiem kto tam projektował lokacje ale odwalił niesamowity kawał roboty. Muzyka Yamaoki też świetnie buduje atmosferę. Niestety cała reszta to dno. Na mój odbiór zapewne też mógł wpłynąć fakt, że odpaliłem tę grę zaraz po RE4 Edytowane 6 kwietnia 2023 przez Josh 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.