Bigby 4 742 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Tak było. A co do pamiętnych misji, to rzeczywiście było ich sporo, a szkoda spoilowac tym którzy nie grali i czekają na remake. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Dla mnie najlepsza misja to wyjazd na wies 1 3 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Oczywiście, że tak. Każda misja zapadała w pamięć, ale ta chyba szczególnie. Tylko ta data premiery, wręcz chwilę przed Cyberpunkiem... Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 2 minuty temu, - V - napisał: Tylko ta data premiery, wręcz chwilę przed Cyberpunkiem... Idealna właśnie bo CP ograć chcę dopiero na którymś z nextgenów Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Sorry Cyberpunk, Mafia ma pierwszeństwo. Chociaż pomiędzy obiema grami jest jakieś 3 tygodnie różnicy, więc da się ogarnąć. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Nie grałem w jedynkę, jaram się przeokrutnie. Wygląda to kapitalnie. Dwójeczkę chętnie przejdę raz jeszczę, a trójka.. hmm no zobaczymy 1 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 19 godzin temu, Bielik napisał: O korva, za całość odpowiada hangar 13 ? Dopiero teraz dojrzałem na koniec trailera. Wyobraźcie sobie jedynkę bożą na silniku Mafi 3 XD Mi to całkiem nie pasuje, czesi celowali w pseudo realistyke (umowną jak na datę wydania c'nie) a trójka jednak zaprezentowała nam całkiem inny styl graficzny (podkreślę, nawet mi się podobała ta gra, ale dużą krzywdę jej wyrządziła nazwa). Ale wiesz, że Hangar 13 to jest studio, które skupiało też pracowników z Illusion Softworks (2K Czech), które pracowało nad Mafią III przez trzy lata ale 2K nie było zadowolone z tego co stworzyli i założyło nowe studio w Kalifornii do którego przenieśli również pracowników z Czech (razem z silnikiem na którym była zrobiona Mafia I&II) i tak własnie powstała Mafia III pod nowym kierownictwem ale na przebudowanym silniku starych części, przez co też były duże problemy w trakcie tworzenia gry (część dokumentacji była w czesko-angielskim xD). Więc de facto jedynka jest na silniku Mafii 3. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Fakt, pracownicy 2K Czech roznieśli się po światowych studiach, ale głównie do Hangar 13, a Ci co zostali w kraju (podobno Ci najlepsi) poszli za reżyserem jedynki do WarHorse Studios. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Ja bym tak na nich psów nie wieszal. Nie grałem w trójkę, ale każdy chwali historię, postaci, dialogi, gameplay też w sumie. Spaprali inne elementy, z których powinni wyciągnąć wnioski i będzie dobrze. 1 Cytuj
Bartg 5 470 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 3 godziny temu, Bigby napisał: Tak było. A co do pamiętnych misji, to rzeczywiście było ich sporo, a szkoda spoilowac tym którzy nie grali i czekają na remake. Omerta Cytuj
lukas_k96 306 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Jedynka i dwójka bardzo mi się podobała, ale grałem w nie bardzo dawno i niewiele już pamiętam. Przymierzałem się do ponownego zagrania, ale poczekam już chyba na te nowe odsłony. Jestem bardzo ciekawy co wymyślą. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Też jak patrzycie na ten wysyp masakratrów nostalgii to wam się marzy rimejk Drivera? Tylko takiego bez wychodzenia z auta, z ultra wysokim poziomem trudności i systemem fizyki, zniszczeń z kolejnej generacji. 1 Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 3 minuty temu, Wiolku napisał: Tylko takiego bez wychodzenia z auta nie ma szans. Chociaż chętnie bym jedyneczkę i dwójeczkę odświeżył, next genowa Havana to byłby sztosik Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 5 godzin temu, Bigby napisał: Ja bym tak na nich psów nie wieszal. Nie grałem w trójkę, ale każdy chwali historię, postaci, dialogi, gameplay też w sumie. Spaprali inne elementy, z których powinni wyciągnąć wnioski i będzie dobrze. No co z tego, że historia jest dobra jak w tę grę po skończeniu prologu nie da się grać bo schemat misji przypomina pierwszego AC. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 No dlatego mówię, że w zalewie tej schematyczności jest ukryta fajna historia i mądrze napisane postaci i jeśli nie popełnią tego samego błędu co w M3, to wierzę w ich kompetencje. Całe szczęście fabuła Mafii nie opierała się na przejmowaniu dzielnic, osłabianiu wpływów i eliminowaniu bossów, więc jest szansa, że nie wcisną żadnych zapychaczy. Cytuj
LukeSpidey 929 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Ludzie pyerdolą o niemożności grania w Mafię 3 z powodu powtarzalności misji jakby to rzeczywiście tak niszczyło samą grę, że kijem nie dotykać. Grałem i bawiłem się za(pipi)iście. Model jazdy, system strzelania, zayebisty protagonista, whuy dobre miasto czy wreszcie niepowtarzalny klimat sprawił, że do gry chciało się wracać. 2 Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 No i soundtrack, ależ to był Mi właśnie te powtarzalne aktywności aż tak nie przeszkadzały, bo tak jak mówisz strzelanie było mięsiste. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Dlatego ja czekam na info, czy zmienili coś przy okazji Definitive Edition czy to po prostu zbiorcza kolekcja z DLC. W każdym razie zagram, tak samo jak zaliczę kolejne przejście 2-ki, a potem już tylko czekanie na GOTY Mafię. Cytuj
Wredny 9 555 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 5 godzin temu, Wiolku napisał: Też jak patrzycie na ten wysyp masakratrów nostalgii to wam się marzy rimejk Drivera? Drivera to niekoniecznie, bo mi Driv3r obrzydził serię (choć to pracujące zawieszenie i filmowe wchodzenie w zakręty ), ale w tematach mafijnych będąc to marzy mi się odrestaurowanie świetnego Scarface - ależ by sobie rozprowadzał Yeyo po mieście. 2 Cytuj
Bartg 5 470 Opublikowano 15 maja 2020 Opublikowano 15 maja 2020 No cover system jeszcze jestem w stanie przyjąć w jedynce, gra była sama w sobie trudna, ginęło się szybko więc i tak dużo czasu spędzało się na kucaka przyczajonym. Ale jak wpadną na pomysł regeneracji zdrowia to.... Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 15 maja 2020 Opublikowano 15 maja 2020 To też było w tej grze dobre, giniesz szybko, ale przeciwnicy tak samo nie byli gąbkami na amunicje. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 15 maja 2020 Opublikowano 15 maja 2020 Były takie momenty, jak np misja w porcie, że ciężko było zliczyć ile razy to powtarzałem. Cytuj
Bartg 5 470 Opublikowano 15 maja 2020 Opublikowano 15 maja 2020 Zwłaszcza od tych lojtków z tommy gunami co stali na żurawiach... Jedyne frustrujące śmierci to pamiętam były 1 strzałowe z obrzyna, w więzieniu pamiętam były takie momenty, w ostatniej misji oczywiście też i pewnie jeszcze by się pare znalazło. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 15 maja 2020 Opublikowano 15 maja 2020 Kurde bela, jak sobie teraz przypominam trochę te misje i pomyślę, że będę je przechodził na nowo, w zupełnie nowej oprawie to robi się ciepło na sercu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.