oFi 2 469 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 ogólnie to bym się nie nastawiał na dobry remake wiedząc co te hangary zrobiły z trójką Cytuj
Faka 3 993 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 A co ten remake nie będzie 1:1? Mają coś od siebie dodawać w ogóle do tej części? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 To na pewno, np motory. Ździwię się jak nie ruszą nic misji. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Bigby 4 742 Opublikowano 15 czerwca 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 15 czerwca 2020 Tak psioczycie ciągle na ten Hangar, jakby studio któremu gra nie wyszła nie powinno się dawać kolejnych szans. Po raz kolejny warto przypomnieć, że Hangar z 2016 i ten z 2020 to już mocno zmieniona ekipa. Nie brakuje tam też osób z dawnego 2K Czech, jeśli to kogoś pocieszy. Wydawca chciał sandboxa, który będzie swego rodzaju konkurencją dla GTA - co już samo w sobie było głupie - a do tego doszedł szereg innych problemów, jak chociażby to, że Hangar musiał pracować na kodzie przejętym po wyżej wspomnianym studiu, który był w połowie po czesku. Można jeszcze dodać nieporozumienia na linii deweloperzy-kierownictwo. Jedni wiedzieli o problemach, chcieli więcej czasu na dokończenie projektu, drudzy to ignorowali. Sp.i.erdolą remake, to pogadamy, ale póki co chyba warto się wstrzymać z tym narzekaniem. Już tak abstrahując od faktu, że Mafia 3 to wcale nie taka zła gra - fabuły, sposoby prowadzenia narracji, cutscenek i voice actingu może jej pozazdrościć wiele innych tytułów. @Faka Nie będzie 1:1 z kilku względów. Szkielet fabuły będzie taki sam, pewnie ujrzymy też wszystkie misje z oryginału (aczkolwiek nieco bardziej je rozbudują), ale również pojawią się nowe zadania, które będą miały rozwinąć konkretne wątki. Ponadto zobaczymy jakieś nowe, pojedyncze postaci, a stare pewnie otrzymają dodatkowe backstory. Wydaje mi się, że to na plus, bo chciałbym więcej interakcji z Pauliem, Samem, Ralphiem, poznać jakieś nowe informacje o nich. Np. w oryginale wspominano, że Tom z Pauliem w pewnym momencie sporo kasy przepijali w barach - dlaczego więc tego nie pokazać, dać jakieś misje wzorem Mafii 2 i imprezy Vita z Eddiem i Joe. ; )) A i wątek Tommiego z Sarą mógłby zyskać gdybyśmy zobaczyli coś z ich życia. I tak jak wyżej, będą motory, to kolejna zmiana. Oprócz tego znajdźki, choć nie wiadomo jeszcze jakie. Przypuszczam, że wśród nich powinny być plakaty z poszukiwanymi przestępcami, skoro na Twitterze organizowali akcję w której można było podesłać swoją facjatę. No i jeszcze miasto będzie bardziej rozbudowane, a już szczególnie tereny pozamiejskie, które w M1 nieraz odwiedzaliśmy. 11 3 Cytuj
MarJanOS 27 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 Ja tam się jaram jak głupi Jedynkę przechodziłem wielokrotnie. Darzę ją ogromnym sentymentem. Świetnie będzie raz jeszcze przeżyć tę historię. Każda postać miała coś w sobie. Tak swoją drogą to będzie kolejna gra z kategorii remake, która ogram. Nawet nie myślę o tych nowych hitach 2 Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 16 czerwca 2020 Opublikowano 16 czerwca 2020 Już się nie mogę doczekać, Hey Tommy! Its your friend Paulie, lets go bowling. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 16 czerwca 2020 Opublikowano 16 czerwca 2020 Ja się jaram na myśl o eksploracji miasta i terenów wiejskich. W oryginale było kilka fajnych miejscówek, które dziś już trochę straszą prostotą, ale na trailerze sceneria prezentuje się dosyć ładnie i szczegółówo. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Inside the Mafia: Definitive Edition Remake: How Hangar 13 is Rebuilding It From the Ground Up https://www.usgamer.net/amp/mafia-definitive-edition-remake-hangar-13-interview Cytat The concept for what would become Mafia: Definitive Edition came a few months after Hangar 13 had finished work on Mafia 3's DLC. According to Blackman, a small team within Hangar 13 comprised of some developers behind the original game, pitched the idea to management. The concept was simple: take everything that the team had learned with the development of Mafia 3, including the studio's proprietary engine, and use that to remake Lost Heaven from the ground up. Blackman and the rest of Hangar 13 realized that the original Mafia has its hardcore fans, and that factored heavily into the how they approached the remake. The Godfather and The Godfather Part 2 factor into the filmic influences of Mafia: Definitive Edition, but Hangar 13 also looked to works from the era the game takes place in. "We looked not so much at any specific film, but just the general films of the time period, the look and feel of films that were actually shot in the 20s and 30s," says Blackman. "Especially the 30s during prohibition. Photographs and music from the time period, all of that has gone into the mix as we define the tone, feel, and atmosphere." For Hangar 13, looking at the story of Tommy Angelo, the rising star of the Salieri crime family, was an opportunity to flesh out his journey. Tommy's journey is already a strong one in the original Mafia, but there was room to expand the stories of his friends and family. Take Tommy's girlfriend, Sarah. In Mafia: Definitive Edition, Sarah is positioned as having been a working part of her father Luigi's bar for a long time. She's not a part of the mob, but she has an idea of how it operates. For Tommy, she becomes a sounding board for the problems of a made man, as opposed to the more passive character she was before. Blackman also points to Paulie and Sam, two of Tommy's compatriots as characters who find their roles expanded a bit. Mafia: Definitive Edition also does more to root the player in the ongoing war between the Salieri and Morello crime families. Tommy Angelo is a member of the Salieri family, who is definitely the underdog in the war. So missions have been tweaked, changed, and added to really sell players on the stakes of the conflict. "We took a hard look at each mission and looked at whether or not we could add additional set pieces," says Blackman. "If there was additional content we could put into those missions to flesh them out a little bit, or add a couple more memorable moments to each without sacrificing the core narrative beats or the intent of the mission of the story overall." Blackman admits that one of the "valid criticisms" of Mafia 3 is that side missions could become repetitive over time. To take down each of the rackets in Lincoln Clay's New Bordeaux, you had to perform the same actions again and again. For Mafia: Definitive Edition, this was a particular focus for the team: adding new meaningful missions without too much repetition. "Almost all of our emphasis was on the missions for Mafia: Definitive Edition, which again is in the spirit of the original name," Blackman explains. Mafia: Definitive Edition wants to straddle the line between the original and Mafia 3 by offering a host of options. In addition to basic difficulty options, Mafia: Definitive Edition includes settings for police presence and how they treat infractions. If you want to play Definitive Edition like the original, you can, but it also opens the door for players that just want to experience the story of Tommy Angelo. Mafia 3 was designed to evoke the feel of 1960s crime dramas, while the Mafia remake harkens back to an earlier time. One major change is gunplay is being pulled from Mafia 3, with more cover-based gunplay mechanics. The difference is Clay was a former soldier and Tommy is just a cab driver. Hangar 13 tried to capture the difference between the two men in the gameplay. Combat is "a little bit more lethal" for Tommy and "every bullet matters"; Mafia is about grounding the player in those encounters, rather than going in guns ablaze. Alongside the difficulty options mentioned before, Mafia: Definitive Edition will feature two options for its driving mechanics. There the full-fat simulation driving mode, just like the original, and the accessible driving mode for those who aren't as hardcore. A remake of Mafia represented an opportunity for Hangar 13. Most of the things the studio would do in pre-production on a new title, including the story, characters, and mission flow, was already solved. Black says the team was able to start making assets from the Definitive Edition on "day one" because of this, and it also represented a great project to train new hires on Hangar 13's tools and technology. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 (edytowane) Bla bla bla bla tl;dr Kiedy gameplay? Edytowane 24 czerwca 2020 przez - V - Cytuj
MarJanOS 27 Opublikowano 27 czerwca 2020 Opublikowano 27 czerwca 2020 Jak to spierniczą to się zapłaczę. 18 lat i oto mamy. Pytanie należy postawić "Będzie hit czy kit?" Mam nadzieję, że to pierwsze. Trailer wygląda genialnie ale to tylko zwiastun. Każdy z nas czeka na gameplay a ja nie obraziłbym się na małe demko. Squaresoft pokazał jak się robi remake z grubej rury. Szczerze mówiąc ciężko będzie ten wyczyn przebić. Liczę na co najmniej przyzwoitą grę a będę happy 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 1 lipca 2020 Opublikowano 1 lipca 2020 Za miesiac premiera, gdzie ten gameplay? Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 1 lipca 2020 Opublikowano 1 lipca 2020 Premiera za prawie 2 miesiące. Teoretycznie. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 1 lipca 2020 Opublikowano 1 lipca 2020 Teoretycznie, a praktycznie za miesiąc powinna wejść do tloczni żeby wyrobić na premierę sierpniową. Cytuj
LukeSpidey 929 Opublikowano 1 lipca 2020 Opublikowano 1 lipca 2020 Jak to gdzie gameplay. Przecież macie w Mafii 2 Definitive Edition. Chyba się nie spodziewacie, że to będzie chodzić lepiej niż na PS4Pro. A tak na serio to faktycznie coś tu śmierdzi skoro jeszcze nie ma nawet namiastka rozgrywki na filmiku. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 1 lipca 2020 Opublikowano 1 lipca 2020 Jak nie pokażą nic w ciągu następnych dwóch tygodni to strzelam, że premiera grubo się przesunie. Kiepski ten marketing, bo wszystko o grze trzeba szukać na reddicie. Kto by wiedział o tych wszystkich wywiadach i artykułach, np. w najnowszym numerze Official Playstation Magazine? Ogólnie spodziewam się, że budżet na marketing tej gry jest raczej niski, ale to co odwalają jest trochę niezrozumiałe. Cytuj
Faka 3 993 Opublikowano 1 lipca 2020 Opublikowano 1 lipca 2020 Kto ich trzyma? Take two czy 2k? Trochę beka, żeby żałowali hajs na reklamę. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 1 lipca 2020 Opublikowano 1 lipca 2020 (edytowane) O castingu do Mafii i procesie nagrywania. https://mafiagame.com/pl-PL/news/mafia-definitive-edition-tommy-angelo/?fbclid=IwAR3adnat3a2H5gwlSMDtw6_Fg0TGBJMTU_SDptPR1W9eeZu3e5CPaVk6lmY Cytat „Początkowo zastanawialiśmy się nad aktorami z oryginału”, mówi producentka w Hangar 13, Nicole Sandoval, która zarządzała wszystkimi pracami związanymi z nagrywaniem głosów i motion capture oraz koordynowała prace zespołu fabularnego w dziedzinie przerywników filmowych i dialogów. Jednak zebranie wszystkich aktorów głosowych z oryginalnej gry nie było wykonalne, a poza tym od premiery Mafii minęło ponad dwadzieścia lat. „Głos ludzki się zmienia, szczególnie po takim długim czasie”, zauważa Sandoval." Cytat Lokalizacja też jest bardzo ważna dla Hangar 13 i każdy z aktorów nagrywający dialogi do Mafii: Edycji Ostatecznej był osobno obsadzany. Wybrani zostali ci, którzy najlepiej czuli się w roli postaci z lat 30. Na przykład w czeskiej wersji językowej posłuchamy najbardziej oryginalnych czeskich aktorów dubbingowych, w tym Marka Vasuta, powracającego w roli Tommy’ego Angelo. To na pewno ucieszy fanów jego oryginalnej roli w Mafii." Trochę się zayebała z datą premiery oryginalnej Mafii. Edytowane 1 lipca 2020 przez Bigby Cytuj
LukeSpidey 929 Opublikowano 6 lipca 2020 Opublikowano 6 lipca 2020 Kilka dni temu na konsolach pojawiła się łatka 1.02 do Mafia 2 Definitive Edition, która poprawiała płynność animacji. Już nie ma takich spadków i można grać. Niestety dalej tekstury się doczytują dość długo i ponoć pojawiły się nowe błędy szczególnie w czasie jazdy samochodem. Jeszcze się wstrzymam. Zobaczymy, czy coś jeszcze poprawią. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 7 lipca 2020 Opublikowano 7 lipca 2020 (edytowane) Premiera przesunięta na 25 września. 22 lipca zobaczymy gameplay. Poniżej 15 sekundowy teaser. edit Edytowane 7 lipca 2020 przez Bigby 1 Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 7 lipca 2020 Opublikowano 7 lipca 2020 (edytowane) Klimacik jest. Szczerze mówiąc ta nowa data nawet bardziej mi pasuje. Edytowane 7 lipca 2020 przez Bigby Cytuj
MarJanOS 27 Opublikowano 7 lipca 2020 Opublikowano 7 lipca 2020 Coraz ciekawiej. Graficznie jest tak jak należy. Fabułę mają podaną na tacy. Dla mnie każda misja miała coś w sobie. W tej jednak nie da się ukryć, że czuło się ten mroczny klimacik. Hype powoli się u mnie nakręca Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.