Skocz do zawartości

Mafia: Trilogy


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe jak z szybkością pojazdów. Na tym gameplayu widać jeden pojazd którą moze ponad 150km jechać, żeby nie zwiększyli u wszystkich osiągów.

Opublikowano

W oryginale ustawiało się ograniczenie prędkości, bo szybka jazda na momencie powodowała zainteresowanie policji, a te skurczybyki były naprawdę uciążliwe i z tego co pamiętam, nie było tak łatwo im uciec jak w GTA.

  • Lubię! 1
Opublikowano

@krupek Zgadza się. W kwestii działania gliniarzy Mafia byla nie do pobicia. Nawet w trójce też idzie się z nimi trochę namęczyć.
Swoją drogą do dziś mam ezgemplarz jedynki z "Kolekcji Klasyki"

Opublikowano

Jakoś 10 lat temu nabyłem też z kolekcji klasyki i wtedy dopiero tak na poważnie zasiadłem do Mafii, bo w okolicach premiery, za gówniaczych czasów to się raczej odbiłem od niej ze względu na poziom trudności.

Opublikowano

Właśnie wczoraj skończyłem (po raz pierwszy lol) Mafię i muszę przyznać, że nawet teraz blisko 30'tki miałem kłopot z pewnymi misjami :D

Wyścigi dalej są upierdliwe tak jak kiedyś, problemem nawet nie są przeciwnicy tylko zachowanie auta na drodze. Nigdy nie wiadomo czy następny zakręt nie skończy się dachowaniem co przy ostatnim okrążeniu potrafi nieźle w(pipi)ić. Gierka jednak się zestarzała przeokrutnie pod wieloma względami ale fabularnie dalej się broni jako jedna z najlepszych gangsterskich pozycji.

Opublikowano
Cytat

 

Wystarczy jedno spojrzenie na Mafię: Edycję Ostateczną, aby docenić, jak niesamowitych postępów dokonano w dziedzinie grafiki od czasu premiery Mafia: The City of Lost Heaven z roku 2002. Ale choć w tym obszernym remake'u dokonano mnóstwa ulepszeń grafiki, producenci na każdym kroku upewniali się, że obecny styl wciąż jest zgodny z atmosferą i wierny epoce lat 1930., znaną z oryginału.

„Wiedzieliśmy doskonale, jak oryginalna Mafia jest postrzegana przez fanów i musieliśmy tworzyć zgodnie z jej dziedzictwem” mówi Petr Motejzik, dyrektor grafiki w Hangar 13, z siedzibą w Czechach. „To dlatego naszym priorytetem było zachowanie jak największej liczby elementów z oryginalnej produkcji, a następnie maksymalne ulepszenie ich”.

 

Przed rozpoczęciem tworzenia materiałów do gry zespół z Hangar 13 postarał się uchwycić esencję oryginalnej Mafii poprzez nowe grafiki koncepcyjne i grafiki nastrojowe – od kultowych postaci i miejsc po najważniejsze misje i momenty w historii Tommy'ego Angelo. Na ich podstawie stworzony został każdy element prezentacji w Mafii: Edycji Ostatecznej, oczywiście z wykorzystaniem nowoczesnych technik i sprzętu.

„Prace nad pierwowzorem zostały zakończone 18 lat temu, a technologia będąca jego fundamentem była jeszcze starsza, a więc postępy są ogromne!” mówi Motejzik. „Przykładowo, możemy dokładnie określić jak działa oświetlenie i odbicia, a tym samym zmienić nieco atmosferę i wrażenia w trakcie misji. Dodaliśmy tysiące detali z epoki, symulację ruchu płaszczów postaci, ulepszyliśmy animacje i mimikę twarzy – wszystkie te aspekty wzmacniają filmowe wrażenia z gry”.

 

Przebudowa Lost Heaven dla Mafii: Edycji Ostatecznej była niezmiernie ważnym elementem projektu graficznego w remake'u, gdyż miasto posiada własny charakter i samo w sobie jest bohaterem gry. „Nie mogę się już doczekać, kiedy pokażemy miasto Lost Heaven graczom, szczególnie fanom oryginału” mówi Motejzik. „Z powodu ograniczeń technologii w oryginalnej Mafii gracze nie widzieli panoramy miasta z odległości. Zasięg wzroku był ograniczony, aby zoptymalizować wydajność gry. Teraz gracze widzą przepiękną panoramę miasta. Mam nadzieję, że spodoba się im ona tak, jak członkom naszego zespołu. Skoncentrowaliśmy się na linii dachów nowego miasta i chcieliśmy pokazać pionowość jego centrum”.

Od drapaczy chmur po malutkie szczegóły, wszystko zostało dopieszczone. Motejzik jest dumny z kilku subtelnych elementów, takich jak wspomniana fizyka tkanin w przypadku eleganckich strojów mafiosów czy materiały, z których zbudowane są realistyczne samochody z epoki. Jak mówi sam Motejzik: „chromowane części przepięknych pojazdów retro są po prostu seksowne”.

 

„Chcieliśmy, żeby gracz naprawdę poczuł się jak członek rodziny mafijnej; aby poczuł atmosferę w barze Salierich, gdzie ma swoją siedzibę gang dona” mówi Motejzik. „Poświęciliśmy mnóstwo czasu na detale i autentyczność, aby gracze mogli wejść do baru, kuchni, warsztatu, garażu, biura Salieriego i tak dalej. Wszystko tętni życiem. Praktycznie czuć zapach wody kolońskiej, drogich perfum i cygar wypalanych przez eleganckich mężczyzn z garniturach. A to wszystko pomieszane jest z zapachem opon i paliwa z garażu Ralphiego”.

Poniżej możecie nasycić oczy widokiem grafik koncepcyjnych z Mafii: Edycji Ostatecznej i podziwiać wizje wielu dzielnic Lost Heaven i ulubionych miejsc. Zobaczycie też, jak powstawały elementy, które zostały dodane do Edycji Ostatecznej, takie jak motocykle, na których można jeździć, czy nowy ekran menu głównego, umieszczony w mrocznym pokoju hotelowym oświetlonym neonem z zewnątrz. Koniecznie odwiedźcie sekcję Media, w której znajdziecie najnowsze zrzuty ekranu w wysokiej rozdzielczości i zwiastuny, przygotowujące nas na premierę Mafii: Edycji Ostatecznej, już 25 września.

 

 

https://mafiagame.com/pl-PL/news/mafia-definitive-edition-art/

 

Nowy wpis na oficjalnej stronie. Tym razem dotyczący grafik koncepcyjnych. Nic odkrywczego, ale kto chce może poczytać. ;)

 

Tak mniej więcej będzie wyglądało menu główne.

menu-concept-700.jpg?size=original

 

 

salieri-700.jpg?size=original

 

motorbike-700.jpg?size=original

 

lostheaven2.jpg?size=original

  • Plusik 3
  • Lubię! 2
Opublikowano (edytowane)

W następną środę można się spodziewać wielu nowych materiałów. Gry-online.pl podało, że ogrywają już remake, do tego niektórzy streamerzy mają pokazywać rozgrywkę.

 

 

gufklocawyh51.png

 

 

 

edit:

 

EfzKZgbVAAAqB6r?format=jpg&name=large

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 3
Opublikowano

To się nie może nie udać. Skoro oryginał to był hicior, to musieliby się postarać, aby spierdzielic remake. Zakup day one koniecznie, tym bardziej, że dobra cena premierowa.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Też jestem pewny, że wyjdzie co najmniej dobrze.

Ogólnie muszą być pewni siebie, skoro na miesiąc przed premierą dają ogrywać niemały kawałek gry dziennikarzom i streamerom. Dodatkowo zobaczymy sporo gameplayu + wrażenia z rozgrywki. 

W przypadku 2K Games spodziewałem się, że nic takiego nie będzie miało miejsca.

 

edit:

4l084o4o6si51.png?width=594&auto=webp&s=

 

buyo016bgsi51.jpg

Edytowane przez Bigby

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...