Skocz do zawartości

Project Cars 3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiedziałem, że ktoś od Drivecluba pracuje przy tej grze, ale jak oglądałem trailer to myślę sobie "hmm, wygląda trochę jak Driveclub 2" ;)  Wcale bym nie płakał gdyby poszli w tą stronę. Przede wszystkim mam nadzieję, że przyłożą się do kariery. Nie wiem jak w dwójce bo sobie odpuściłem, ale w jedynce było nudno. 

Opublikowano

Na PC lubię pograć w simy, na konsoli w szalone wyścigi arcade ale jak wiecie istnieją też gry wyścigowe których twórcy nie wiedzieli co chcą zrobić. To będzie jedna z tych gier.

 

Nie porównałbym osobiście PC3 do Drivecluba który to był kozackim arcade pełną gębą bardziej to wygląda na coś w stylu NFS Shift.

Opublikowano

Studio przejęło Codemasters, więc pójście w arcade mnie nie dziwi. Chociaż mogli zrobić to jako spin off, a główną serię zostawić full sim, ale pewnie hajs się nie zgadzał, bo jednak NFS zarobi więcej niż typowe PC.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Z kamery TPP wyglada strasznie arcadowo, natomiast z widoku ze srodka jest jak najbardziej ok. Dobrze ze wkoncu naprawili animacje kierownicy podczas gry na padzie (w PC2 ledwo toto sie ruszało).
Ogolnie myślę że po wyłączeniu wszystkich asyst, wstrząsów i innych efektów będzie z tego wciąż dobry sim...
Ale spodziewałem się że PC3 będzie next genowym tytułem :-/
Zwłaszcza że jeszcze niedawno SMS planowali zrobić swoją next genową konsolę (Madbox) i PC3 na nią.
Po tym jak pomysł z konsolą nie wypalił, logicznym posunięciem wydawało się wydanie gry na PS5 i SeX a nie dostosowanie gry do starego sprzętu.

 

Edit.

Tak jak się spodziewałem. Po wyłączeniu wszystkich bajerów już nie wygląda jak shift :-P

 

 

Edytowane przez Magik
  • Lubię! 1
Opublikowano

Też mam wrażenie ze poszli w arcade ... Szkoda po po PC3 spodziewałem się tego co oferował PC2 tylko poprzeczkę wyżej ...

Opublikowano
W dniu 5.06.2020 o 11:12, Magik napisał:

Z kamery TPP wyglada strasznie arcadowo, natomiast z widoku ze srodka jest jak najbardziej ok. Dobrze ze wkoncu naprawili animacje kierownicy podczas gry na padzie (w PC2 ledwo toto sie ruszało).
Ogolnie myślę że po wyłączeniu wszystkich asyst, wstrząsów i innych efektów będzie z tego wciąż dobry sim...
Ale spodziewałem się że PC3 będzie next genowym tytułem :-/
Zwłaszcza że jeszcze niedawno SMS planowali zrobić swoją next genową konsolę (Madbox) i PC3 na nią.
Po tym jak pomysł z konsolą nie wypalił, logicznym posunięciem wydawało się wydanie gry na PS5 i SeX a nie dostosowanie gry do starego sprzętu.

 

Edit.

Tak jak się spodziewałem. Po wyłączeniu wszystkich bajerów już nie wygląda jak shift :-P

 

 

Jest lepiej niż dobrze, widać SIMa wywodzącego się z Project Cars a zarazem są graficzne dodatki i poczucie prędkości z DriveCluba, jestem na tak, będzie chyba Day1

Opublikowano

PCars zawsze miało poczucie prędkości "jak z drivecluba". Spoko patent z oddalający czy przybliżającym się fov którego powinni nauczyć się w polyphony i zaimplementować w końcu te obce im poczucie prędkości do Gran Turismo. Może w GT 8 dodadzą.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Słyszeliście? W PC3 znikną pit stopy, zużycie opon i paliwa. Po zapytaniu na forum, co w takim razie ze zmiennymi warunkami atmosferycznymi, jeden z moderatorów odpowiedział, że prawdopodobnie opony będą zmieniać się same w trakcie wyścigu. I to podobno nie jest żart.

 

Reddit aż huczy od memów i hejtu. Całkowicie zrozumiałe według mnie, bo okłamali swoich fanów, obiecując, że gra wciąż będzie symulatorem, a tu takie jaja.

Aż ciężko w to uwierzyć.

 

Źródło: https://www.projectcarsgame.com/three/news/developer-blog-1/?fbclid=IwAR1Ia0AUSLXSlRCOFUbNSBWv6mGv3PWml08NMSa3TZVNAa0g7h7J7KGRGQQ

I jeszcze ciekawy artykuł: http://demo1garage.com/gaming/project-cars-3-this-is-not-a-simulation/

Edytowane przez _White_
Opublikowano
1 godzinę temu, Patricko napisał:

To jest po prostu efekt Codemsters. To jest EA wśród samochodówek, ich interesuje tylko i wyłącznie hajs jak najmniejszym kosztem. Nie zdziwię się jak w PC3 będzie od uja naleciałości z GRIDa.

 

Nie wpadajmy w skrajności, Codemasters daleko jednak do EA. Jestem aktywnym członkiem ich forum, w przypadku Dirt Rally 2 była bardzo dobra komunikacja, słuchali opinii graczy, dawali szczere odpowiedzi. Uważam, że cenniki DLC były w sam raz, nigdy nie czułem się oszukiwany ani naciągany. Nijak się to ma do agresywnych mikrotransakcji i uprawiania wirtualnego hazardu, jak w przypadku EA.

Poza tym nie wiemy, czy to był pomysł Codies, czy Bella i spółki.

Opublikowano (edytowane)

Z tym NFS'em, to będzie trzeba się nieco powściągnąć. Oglądając gameplaye z kokpitu nie wygląda to źle. Jesli model jazdy okaże się bardziej sim niż arcade i dorzucą do tego porządny FFB, to może być całkiem niezła gra. 

Po wykastrowaniu ACC z 60 klatek, to jest to ostatnia nadzieja na dobrą ścigałe w tej generacji. 

Mam nadzieję, że będzie jakieś demko. 

Edytowane przez Michał102

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...