Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Ja liczę na to że przestaną być robione 2 konfiguracje gry a tylko jedna w której jest na początku ustalane jakieś minimum np. 1440p/60fps. A jeśli zostanie nadwyżka mocy to wtedy dodajemy jakiś częściowy RT lub podwyższamy rozdzielczość. Myślę że w takim Spiderze MM dało by radę zrobić zrobić 1440p/60fps/RT bez spadków rozdzielczości gdyby skupiono się tylko na jednej wersji.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l 2 godziny temu, Figuś napisał: Jest i dublaż Polski dubbing w bajkach sprawdza się świetnie, a jakby nie patrzeć, tu mamy taką grywalna bajkę. Jedna z niewielu gier, w którą zagram z polskim dubbingiem. Community Director Insomniac. Jak widać tylko OLED, i najlepiej jak największy. Jebaniutki burżuj.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l 39 minut temu, łom napisał: Spiderze MM dało by radę zrobić zrobić 1440p/60fps/RT Spiderze większość czasu jest 1440p. 1260p odpala się przy dużych zadymach, więc bez podejścia blisko TV i specjalnym skupieniu się na tym nawet tego nie zauważysz. No ale tak, jakby robili tylko wersję na PS5 to pewno na loozie byłby stałe 1440p Pytanie czy by to dużo zmieniło? Nie licząc amo do CW to nie bardzo.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l @balon Czy dużo by zmieniło tego to nie wiem, ale zawsze czym mniej konfiguracji tym lepiej idzie praca i np. 60fps, lepsze efekty, oświetlenie, draw distance (+zmiana LOD) itp. zobaczy każdy na każdym TV czy to stara plazma 1080p czy nowy OLED 4k.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l No tak skupienie się na jednej konfiguracji dałoby efekty, ale lepiej niech tego nie robią, bo pewnie skończy się na 30 klatkach. Ja tam się cieszę, że na razie każdy tytuł oferuje tryb 60.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l 2 minuty temu, Square napisał: No tak skupienie się na jednej konfiguracji dałoby efekty, ale lepiej niech tego nie robią, bo pewnie skończy się na 30 klatkach. Ja tam się cieszę, że na razie każdy tytuł oferuje tryb 60. No to też prawda. Oby nie było, że te 60 to dają aby było lepiej niż na wersji na starą generację. Chociaż gierki tylko pod PS5 z tego co widać też mają 60ks (DSr, Returnal, czy właśnie Ratchet). Super trend. Mógłbym do końca generacji mieć 1440p pod warunkiem, że będzie 60 klatek.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l @Square Panie nawet tego nie pisz, w tej generacji 60fps to powinien być standard, już nie ma wymówki że CPU jest za słaby. A Ratchety powinny zawsze celować w 60fps, te 30fps w wersji na PS4Pro razem z mocnym motion blurem powodowały u mnie na początku mdłości gorsze niż przy grze na VR. Edytowane 26 kwietnia 20213 l przez łom
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l 12 minut temu, balon napisał: No to też prawda. Oby nie było, że te 60 to dają aby było lepiej niż na wersji na starą generację. Chociaż gierki tylko pod PS5 z tego co widać też mają 60ks (DSr, Returnal, czy właśnie Ratchet). Super trend. Mógłbym do końca generacji mieć 1440p pod warunkiem, że będzie 60 klatek. Oj tak byczQ +1 Olewając te cale CW naprawdę to jest optymalna rozdzielczość dla konsol (jeśli ma być gwarantem płynności i bajerów fizyczny/graficznych).
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Miejmy nadzieję, że będą się tego trzymać, a nie silić na 4k kosztem fps w przyszłości.
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Ta nazwa nie wzięła się chyba z przypadku, nie mogą spać i takie są efekty.
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Kiedyś darzyłem to studio sympatią. Dzisiaj wyrasta dla mnie na jedno z najlepszych nie tylko w ekipie Sony ale w ogóle.
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Oooo, już nie mogę doczekać się czerwca, akurat na urodzinki wpadnie gierka!
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l 1 godzinę temu, giger_andrus napisał: Kiedyś darzyłem to studio sympatią. Dzisiaj wyrasta dla mnie na jedno z najlepszych nie tylko w ekipie Sony ale w ogóle. Goście mają niesamowitą wydajność jeżeli chodzi o gierki - nawet jeszcze na PS4 potrafili też wypuszczać jakieś mniejsze tytuły czy gry VR pod Oculusa. Do tego jeszcze generalna opinia, że Insomniac to jedno z najprzyjemniejszych miejsc pracy w całej branży. A ten przełom PS4/PS5 to w ogóle teraz rozjeżdżają walcem kompletnie. Przy okazji, autor tweeta, którego wrzucił Yeti zapomniał jeszcze dopisać Spider-Man Remastered.
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Wszystko zajebiscie, bardzo mi sie podoba. Tylko jak to miec te gre i byc jednoczesnie w opozycji do 349 PLN?
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Ostatnio skonczylem tego Ratcheta z ps4 i takie przejscie bez lizania scian to z 7h fajnie jakby jednak tutaj grania bylo odrobine wiecej. Bedzie narzekanie na te gierki na 3 wieczory za 3 i pol bomby
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Ratchet z PS4 to chyba najkrótsza część jaka wyszła (z tych głównych), w innych częściach główny wątek zawsze był na mw 10h+5h na znajdźki. A jak ktoś chciał odblokować wszystko to wychodziło koło 25h. Dla mnie to było w sam raz bo każda planeta była inna.
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Ja nie mam platyny w tym Ratchet z PS4 - brak mi pucharku za potraktowanie kula dyskotekowa kazdego przeciwnika. Przechodzilem z 3 razy i kogos mi nie zaliczylo. No nie bede szukal potworka
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l https://gfycat.com/pastelgiddyfrenchbulldog Z 2 sekundy i zmiana planszy.
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Grafika piękna, ale ogólnie ta zmiana mapy z tym białym tłem przez chwilę wygląda tandetnie. Pierwszy trailer pokazywał zmianę bez żadnych ekranów pomiędzy, a tu jednak wyraźnie widać, że ładuje, tyle, że szybko.
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Jeśli chodzi o moment z 44sek to zmiana trwa mniej więcej 0.5 sekundy (policzyłem klatki xd ). Jak dla mnie to jest jakiś kosmiczny wynik.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.