Figuś 21 173 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Fani furrasów będą mieli żniwa XD 2 Cytuj
MEVEK 3 549 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Ten Rachet to jakis obled. Ciezko przejsc obojetnie. Gdzie nie spojrzysz to wszystko wciska Cie w fotel. Na Horizona nie mam takiego parcia nawet. Chyba gra roku bedzie Cytuj
maxoffe 40 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Dla mnie także masakra, wygląda bajecznie, tym bardziej że lubię platformówki, a tych jak na lekarstwo... Choć nie wiem jak Wy ale ja przy tak świetnej grafie często na początku gry bardziej podziwiam efekty niż skupiam się na samej rozgrywce. A tu widać że będzie na czym zawiesić oko... Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 15min nowego gamplayu na dzisiejszym state of play https://blog.playstation.com/2021/04/29/15-mins-of-new-gameplay-for-ratchet-clank-rift-apart/ 1 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Oj tak, to co dzisiaj będzie pokazane mogłoby być udostępnione do sprawdzenia. 1 Cytuj
yOGI79 5 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Aż z tego wszystkiego ponownie przeszedłem Ratcheta 2016 (w 60 fps to inna gra). Czekam na nowego z otwartymi ramionami. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Cudownie to wygląda i się rusza. Fajnie, że gameplay będzie jeszcze dynamiczniejszy, brakowało dashy w poprzednich częściach, a może i elementy platformowe będą bardziej wymagające dzięki temu. Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Mocny mam vibe Sunset Overdrive. 1 1 Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 (edytowane) Z tego co widzę na tym gameplay'u, to w tym trybie 30 fps gra używać będzie ray-traced reflections (bardzo ładnie to tutaj wygląda), podobnie jak Spider Man i Miles Morales. W 60 klatkach zapewne zrezygnują ze śledzenia promieni i nieco obniżą rozdzielczość. Edytowane 29 kwietnia 2021 przez Hal Emmerich Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 3 godziny temu, yOGI79 napisał: Aż z tego wszystkiego ponownie przeszedłem Ratcheta 2016 (w 60 fps to inna gra). Czekam na nowego z otwartymi ramionami. Bez kitu, też pobrałem xd Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Chyba po raz pierwszy Ratchet zawalczy o GOTY. Ta metropolia wygląda genialnie i nawet planeta z poprzedniej części (ToD) ma całkiem inny design . Jeśli długość gry będzie standardowa dla Ratchetów (12-15h główny wątek, 30h maxowanie) to szykuje się must have. 1 Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Do tego aby był to najlepszy Ratchet w historii brakuje tylko jednego, będzie kula dyskotekowa? Widać, że miodziku będzie w grze pod dostatkiem, do tego świetne lokacje (dyskoteka). Kolejna gra na PS5, która otrzyma bardzo wysokie oceny. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Będzie na bank, bo była w każdej dużej części odkąd została dodana. Liczę na jak zawsze wyśmienite animacje tańca. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Ten tt z gifem Nibeliona to piękny pstryczek w nos CDPu XD Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Mmmm, Piękny ten Ratchecik - tak jak ktoś tu wspominał wcześniej, cieszy mnie że popracowali nad dynamiką (dash, elementy platformowe itp.). Będzie pięknie Cytuj
Snake_Plissken 924 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Opublikowano 30 kwietnia 2021 11 godzin temu, łom napisał: Jeśli długość gry będzie standardowa dla Ratchetów (12-15h główny wątek, 30h maxowanie) to szykuje się must have. Myślę, że bez problemu jest to do osiągnięcia. Czekam z niecierpliwością, szykuje się kolejny świetny Ratchet! Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Ja mam właśnie obawy o do długości. Powtarzając ostatnio Ratcheta z 2016 roku byłem zaskoczony jak szybko go przeszedłem a do tego wcześniejszy Into the Nexus był króciutki. Obym się mylił, ale Insomniac ma jakieś zabójcze tempo prac nad grami. Ostatnio wydany Spider-Man (który był krótki jak DLC do podstawki), teraz Ratchet i powstający Spider-Man 2. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Opublikowano 30 kwietnia 2021 O długość bym się nie martwił bo rachet z 2016 to byl remake gry która wyszła wiele lat wcześniej a jak wiadomo wtedy gierki nie były zbyt długie. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Ten Ratchet z PS4 był strasznie krótki i tak samo jak Into the Nexus to nie był pełnoprawny Ratchet (miał nawet niższą cenę premierową 40$). Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Opublikowano 30 kwietnia 2021 I był robiony w kilkanaście miesięcy ( 9 miesięcy pierwotnie, głównie przez film, ale ten był słaby, to dostali dodatkowy czas na szlify) - patrząc na ten urywek z wczoraj, to widzę, że skala i rozmach będą na zupełnie innym poziomie (nie tylko w stosunku do remake'u). Osobiście obstawiam, że Rift Apart będzie najdłuższą grą w serii, albo zbliżoną do tego (15-20h na main story + trochę dodatkowej zabawy, 30-40h na wszystko). Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Oby było dokładnie tak jak mówicie 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.