Skocz do zawartości

Ratchet and Clank Rift Apart


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
36 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Nie wiem na ile są to potwierdzone informacje, a na ile "kłamstwo powtórzone po 100-kroć", ale prawa wydawnicze pierwszego Sunseta są u MSu. Pewnie @Hendrix wie o jakich zależnościach jest tu mowa. Osobiście przytuliłbym remaster 4K/60 + potencjalny sequel. SO to dla mnie absolutna czołówka gier Insomniac i tytuł unikatowy na skalę całej generacji.


Tak, MS wydając SO zagwarantował sobie right of first refusal (czyli jeśli Insomniac chciałby sequel, to muszą pitchować projekt do MS) oraz prawa wydawnicze.

ALE:
jeśli Insomniac podpisał podobną umowę do Remedy (absolutnie wszystko na to wskazuje), to prawa wydawnicze i right of first refusal mają określoną datę ważności na kontrakcie, więc jest możliwe, że Insomniac odzyska prawa, jak Remedy w przypadku Alan Wake.

Tylko zostaje jeszcze fakt, że SO nie sprzedało się dobrze, na dwóch platformach, więc studio musiałoby kierować się sentymentem głównie, robiąc coś więcej niż remaster. Insomniac po Spidermanie pewnie będzie chciał nowe IP (w międzyczasie np. wydając spin-off Ratcheta).

 

  • Plusik 4
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, Hendrix napisał:

Tylko zostaje jeszcze fakt, że SO nie sprzedało się dobrze, na dwóch platformach, więc studio musiałoby kierować się sentymentem głównie, robiąc coś więcej niż remaster. Insomniac po Spidermanie pewnie będzie chciał nowe IP (w międzyczasie np. wydając spin-off Ratcheta).

 

Na obu platformach Insomniac jest nieznanym devem, bo poza jakąś średnią strzelanką dla EA, właściwie od zawsze klepią exy dla Sony. Myślę, że nie powinni porzucać tego IP. Mogliby spróbować mniejszym kosztem zrobić remastera części 1, jeśli tylko umowa z MS na to pozwala.

Edytowane przez Chmielinski
Opublikowano

Developer 

1 minutę temu, Chmielinski napisał:

Na obu platformach Insomniac jest nieznanym devem, bo poza jakąś średnią strzelanką dla EA, właściwie od zawsze klepią exy dla Sony.


Nie ma to dużego znaczenia jesli gra jest wybitna albo ma ciekawy pomysł trafiający w swoją niszę. Reklamę ze strony MS też miała. 

Opublikowano

Może gdyby gra miała premierę po boomie na Fortnite’a lepiej by została przyjęta. Nie wiem w sumie z czego wzięła się słaba sprzedaż, myślałem o dosyć specyficznym sterowaniu, który trzeba sobie przyswoić z początku, by czerpać w pełni radość z rozgrywki, ale to wychodzi dopiero po kupnie i ograniu. Choć jak myślę to głównym powodem pewnie była fatalna prasa Xboxa One, a co za tym idzie gry ekskluzywne nie sprzedawały się tak jak powinny. 

Opublikowano

Dobra, ale też nie możemy pomijać faktu, że MS ma chyba najgorszy marketing w całej branży i za chuj nie potrafią budować hype'u. Jestem na 100% pewien, że gdyby SO powstało jako ex na PS4 to dzisiaj byłby jednym tchem wymieniany obok najlepszych gier na Plejkę, a Insomniac "znów to zrobiło". :pawel: 

  • Plusik 1
Opublikowano
7 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Dobra, ale też nie możemy pomijać faktu, że MS ma chyba najgorszy marketing w całej branży i za chuj nie potrafią budować hype'u.

 

Kampania reklamowa Halo 3 to był sztos ale reszta faktycznie na standardowym poziomie. SO nie odniosło sukcesu też na PC, gra jest raczej mocno specyficzna i nie trafia do każdego. Sam to mam od lat na steam a jeszcze nie grałem. Zawsze znajduje coś innego co mnie bardziej kusi. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Ukukuki napisał:

 

Kampania reklamowa Halo 3 to był sztos ale reszta faktycznie na standardowym poziomie.

 

Halo 3 to chyba jeszcze czasy Petera Moore i w ogóle innego podejścia. Potem jak wszedł Mattrick z Kinectem to zmieniło się na zawsze i do dzisiaj marketing już nie ten sam.

Opublikowano
18 minut temu, Moldar napisał:

Martwi trochę info o długości gry, liczyłem na więcej. 

Ile?

 

W dniu 26.05.2021 o 14:48, MYSZa7 napisał:

89-90

dziękuje

Opublikowano
4 minuty temu, MYSZa7 napisał:

Ile?

 

Kotaku:

Cytat

It took me 18 hours to reach the credits, because I hunted down every scrap of Raritarium, looked for every secret I could find, and just bathed in its visually astonishing art.

 

Telegraph:

Cytat

Playing the opening tutorial level feels like stepping into an animated movie – a sensation rarely dissipates over the dozen-or-so hours of Rift Apart’s amiable campaign.

 

Czyli ~12h na przejście, 18h+ na wymaksowanie.

  • Dzięki 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...