YETI 10 988 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Eurogamer i Dual Sense. Każda zdobyta broń posiada inną twardość triggera, ukryte w połowie nacisku tryby strzału i inaczej wibruje przy ataku. Różnice są tak intensywne, że czasami strzelamy do wrogów mniej efektywną bronią tylko dlatego, że efekt wystrzału jest tak satysfakcjonujący, że chcemy więcej używać danej pukawki. Wielolufowa strzelba posiada odrzut zupełnie inaczej odczuwalny na DualSense niż energetyczny Zderzacz Negatronów czy też miotacz pił tarczowych. Poza tym świetne wykorzystanie Audio 3D, trzy tryby graficzne, zero spadków czy jakiś bugów, tyle z kwestii technicznych. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Grucha w recenzji na PPE pisał, że skończył po 11 godzinach, ale to zawodowiec więc wiecie Cytuj
YETI 10 988 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Godzinę temu, MBeniek napisał: Insomniac upgraded the final version that we saw in previous trailers The RT reflection is in now 4K, not in 1080p as was in the June 2020 trailer. The main characters have around a quarter-million triangles, without counting the hair/fur There is an unprecedented level of detail in everything. Even the non-interactive random critters and bugs on planets and fired shotgun shells on the ground have perfect graphics as well as ray-traced reflections. The dimension-hopping is also a part of the gameplay. There are no frame drops or stutters when jumping between dimensions. Ratchet & Clank Rift Apart looks better than the 2016 Ratchet & Clank movie in most areas. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 1 godzinę temu, Snake_Plissken napisał: Będzie to naprawdę niezwykła sytuacja oczekując na kapitalną ocenę tej recenzji. A jednak 9.5 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 a mógł zabić SPIDER MAN PAMIĘTAMY [*] Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 2 minuty temu, MYSZa7 napisał: Jakie są tryby graficzne? From NX Gamer's tech analysis video: Game is upgraded from its 2020 reveal. RT Reflections got massively upgraded. Fidelity Mode: Native 4K 30 FPS (all points he tested). Performance RT Mode: 1440p 60 FPS. 1 Cytuj
YETI 10 988 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 12 minut temu, MYSZa7 napisał: Jakie są tryby graficzne? Są trzy tryby 4k/30fps RT 1440/60fps RT ? /60fps bez RT. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Jeśli jest to natywne 1440p/60 z RT to ja nie mam pytań. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 I cyk jest dla mnie pierwszy poważny powód do zakupu PS5. Wystarczy że wg recenzji gierka jest przynajmniej na poziomie Crack in Time a wymaksowanie pewnie zajmuje z 25h (wszystkie znajdźki, skillpointsy itd.) Cytuj
YETI 10 988 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Jeśli jest to natywne 1440p/60 z RT to ja nie mam pytań. Natywne. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Z insomniac pisali, że wszystkie tryby mają dynamiczną rozdzielczość. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Jestem ciekaw czy konsola się poci przy takiej oprawie i efektach. Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 27 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jeśli jest to natywne 1440p/60 z RT to ja nie mam pytań. Jak coś w Moralesie jest dynamiczne 1440p + 60ks + RT na 65 calach wygląda mega. Zdecydowanie lepiej niż 40k/30. Odbicia i światło daje mega boosta, a wsio bardzo płynnie. Cytuj
PIOTR8642 30 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Godzinę temu, YETI napisał: Insomniac upgraded the final version that we saw in previous trailers The RT reflection is in now 4K, not in 1080p as was in the June 2020 trailer. The main characters have around a quarter-million triangles, without counting the hair/fur There is an unprecedented level of detail in everything. Even the non-interactive random critters and bugs on planets and fired shotgun shells on the ground have perfect graphics as well as ray-traced reflections. The dimension-hopping is also a part of the gameplay. There are no frame drops or stutters when jumping between dimensions. Ratchet & Clank Rift Apart looks better than the 2016 Ratchet & Clank movie in most areas. Cytat z DF Cytat RT reflections now seem to operate at checkerboard 4K Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 48 minut temu, YETI napisał: Natywne. JAK ONI TO KURWA ZROBIL JAK!? Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 O kurna to trzeba kupic. Co te sony dostarcza co chwilę? Xbox pacz i ucz się synek. 5 1 1 Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Ja grzecznie w piątek udaje się do pobliskiego MM. Preorderek tym razem zamówiony aby się nie odbić jak przy Returnalu. Cytuj
_Red_ 12 019 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Na OLX już ludzie po 200 wystawiają folie doklejone do zestawów xd Z jednej strony fajnie byłoby dać hajs twórcom drogą oficjalną, z drugiej strony 320 vs 200 day 1 1 Cytuj
Sylvan Wielki 4 611 Opublikowano 8 czerwca 2021 Autor Opublikowano 8 czerwca 2021 Ja biorę pudełko dej łan (chyba, że uda się nieco wcześniej kupić). Serię uwielbiam. Recenzje oraz wszelakie zwiastuny tylko potwierdzają klasę produktu. Sprawdzę wszystkie tryby, ale wzorem Spidera zostanę przy kombo 1440p + RT + 60 klatek. 1 Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Ja takie cukierki zawsze day one i musowo zostają w kolekcji dla potomnych. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.