Skocz do zawartości

Ratchet and Clank Rift Apart


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ta gra nic nie wnosi do gatunku czy serii.
Levele są dosyć małe i nie specjalnie nowatorskie.
Faktycznie kilka rzeczy razi po oczach jak niewidzialne ściany(blokowanie) czy wręcz przeciwnie widzisz półkę skalną skaczesz i spadasz w przepaść.
Jak na exa na początku generacji oczekiwałem więcej.
8/10 dla mnie gra nie wywołuje u mnie jakiś specjalnych emocji.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 10.08.2021 o 18:31, Schranz1985 napisał:

 

Ta gra nic nie wnosi do gatunku czy serii.

 


Brak loadingów, przesadzona grafa z RT, 60 klatek, skakanie po wymiarach, nowe fajne postacie, poboczne questy. Tego wcześniej nie było w serii.

 

 

  • WTF 1
Opublikowano

Wydawało mi się, że Ratchety na PS2 były  w 60 klatkach. 

 

Dla mnie 7/10. Dobra gierka i tyle. Nigdy nie przepadałem za tą serią i ta część nic nie zmieniła w tym temacie.

Bardzo ładna oprawa zdecydowanie pomogła w ukończeniu ;)

 

 

Opublikowano
5 minut temu, Ins napisał:

Wydawało mi się, że Ratchety na PS2 były  w 60 klatkach. 

Bo były, na PS3 też celowały w 60 fps (oprócz Nexusa), tylko ten 'Remake' z PS4 miał 30 fps i to był dla mnie wielki minus.

Opublikowano

Brak loadingów, przesadzona grafa z RT, 60 klatek, skakanie po wymiarach, nowe fajne postacie, poboczne questy.
 
 
Nie wiem grafa jest ładna ale nie ma opadu szczęki.
Nawet nie chodzi o technika tylko sam design leveli.
W takiej Tsushimie miałem opad kopary co chwilę, tu tak nie bardzo.
RT wyłączyłem bo w ogóle mnie nie kręci wolę 4k/60fps.
Niby są te wymiary ale ja jednak bardziej czuję kotleta niż nowości.
Bronie znajome, buty grawitacyjne itd.
Może smece bo w sumie ostatnio tylko Returnal mnie porwał resztę gier trochę męczę z do skoku.



Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Co do trybow grafy, to najwiecej chyba gralem w 4K/30fps/RT i w TV podkręcałem game motion plus na maxa, przez co zyskiwalem fejkowo wyższa płynność, ale jednak wyższa rozdziałka, więcej detali w tle i te odbicia robiły robotę. Po chwili w pełni się przyzwyczajałem do framerateu.

Opublikowano

Grało się super, teleporty robią wrazenie, ale GOTY bym tego tez nie nazwal. Dla mnie GOTY to cos, co bardziej zapada w pamieci. Gry kalibru Wiedzmin, RDR, God of War, The Last of Us, Bloodborne itp. Z przyszlych zapowiedzianych tytulow daje szanse na taki tytul Dying Light 2.

  • Lubię! 1
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kozacko się gra w tego Ratcheta, oczywiście przoduje absolutnie obłędna grafika (a mamy 2021 rok, początek generacji), funkcje Dualsense i wibracje miażdżą sutqi, strzelanko, skakano, wszystko dynamiczne, młode, pyszne.

Opublikowano

Po 4h na razie nie porwało, graficznie midzio, dual sense tez miodzio, ale szczerze to jednak gra dla dzieci i nie ma co sie spodziewać jakiejś głębi :)

Wszystko w porzadku warto było kupić za 130zł, za pełną cene pluł bym sobie w brodę.

  • Plusik 2
  • Haha 2
  • Minusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, iNETSTAR napisał:

…ale szczerze to jednak gra dla dzieci i nie ma co sie spodziewać jakiejś głębi :)


Rozumiem, że to Twój pierwszy kontakt z Ratchetem i spodziewałeś się, że nasz futrzasty przyjaciel razem z robocikiem będą zastanawiać się nad powstaniem materii i wizją świata bliską ewoluzjonizmowi a więc upchniętą na sztywnej osi czasu ?

Dobrze, że chociaż jest ta szatańska grafika :>

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, giger_andrus napisał:


Rozumiem, że to Twój pierwszy kontakt z Ratchetem i spodziewałeś się, że nasz futrzasty przyjaciel razem z robocikiem będą zastanawiać się nad powstaniem materii i wizją świata bliską ewoluzjonizmowi a więc upchniętą na sztywnej osi czasu ?

Tak pierwszy, a jeżeli chodzi o na zastanawianiem sie powstania materii to niee ale np. taki Rayman bardziej mi pasował :D wcale nie umniejszam tej grze, jest bardzo dobra, no ale jednak ale jak tu ludzie wcześniej pisali, takie max 7/10. Rewolucji to tutaj nie ma, co nie mniej gra bardzo dobra :)

 

  

18 minut temu, Ludwes napisał:

gra dla dzieci xd

 

gracze

a nie dla dzieci ? :) lol

Edytowane przez iNETSTAR
Opublikowano

Również i mnie pokonała ta infantylność, niby strzelanka, ale jednak zdecydowanie radocha dla dzieci. Teksty są milusińskie, potworki przytulaśne, levele łatwiutkie i kolorowe, bronie strzelają cukierkami. Na pewno to wspaniała gra, ale raczej dla odbiorców troskliwych misiów albo osób którym nie przeszkadza sprzedawczyni robot o kształtach odświeżacza do powietrza próbująca filtrować z bohaterem. Zbyt dużo innych gier, ale na pewno w końcu skończę.

  • Lubię! 1
  • Haha 5
Opublikowano

Gierka zmielona z platynką razem, pokazuje w konsoli 14 godzin, znakomita gra, mjut leje się strumieniami :obama:

Opublikowano

jestem juz przed ostatnim bossie, chcialbym dozbierac srubki na Viceronie, ale za cholere nie wiem jak dojsc do miejsca gdzie one są, zaczynam w wiezieniu i nie mam pojecia jak sie dostać do tych innych części mapy. :dog:

Opublikowano
Godzinę temu, szurubur napisał:

jestem juz przed ostatnim bossie, chcialbym dozbierac srubki na Viceronie, ale za cholere nie wiem jak dojsc do miejsca gdzie one są, zaczynam w wiezieniu i nie mam pojecia jak sie dostać do tych innych części mapy. :dog:

Na planecie piratów masz dodatkową misję, która ułatwi ci później szukanie.

Opublikowano

Człowieku, nie mów, że kolorowa gra dla dzieci o Lombaksie cię przerosła :/

Opublikowano

Na całej mapie jest ich 3 czy 4 po tym jak ją skończysz. Jak masz Map-O-Matic to powinny być zaznaczone na mapie, ale jeden jest zaraz obok Pani Zurkon z tego co pamiętam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kilka wrażeń po przejściu:

- oprawa wizualna - w większości lokacji opad szczeny murowany, w niektórych może trochę mniejszy, ale i tak zawsze robi wrażenie. W końcu 'jak filmy pixara' nie jest nad wyraz.

- grałem w trybie fidelity w 40fps (dzięki tv 120hz) i było bardzo spoko. Jak 30fps jest już dla mnie nie do przełknięcia, tak te, wydawałoby się tylko, 10fps więcej (+ niższy input lag) robi różnicę. Wiadomo, w bardziej wymagających tytułach (typu jakieś returnale czy soulsy) to i tak będzie się wybierało 60 klatek, ale mam nadzieję, że te 40 też zawsze będzie jedną z dostępnych opcji.

- człowiek się pomału przyzwyczaił do korzyści jakie daje ssd w nextgenach, ale i tak świetna sprawa jak się uruchamia tytuł od zera, jeden ciemny ekran dosłownie przez chwilę i już jest się w samej grze. Imo większy gamechanger niż po prostu piękna grafika. No i na plus wykorzystanie tego ssd w niektórych lokacjach, jak np. w kuźni <3

- polski dubbing bardzo przyjemny, nie czułem potrzeby zamiany na oryginalny (chociaż dobrze, że jest taka możliwość)

- gameplayowo to stary, dobry ratchet. Szczególnie podobało mi się na początku gdzie mamy te większe lokacje/huby, które możemy dowolnie zwiedzać, przez co są wtedy idealne proporcje między eksploracją/elementami platformówkowymi a szczelaniem. Pod koniec to już bardziej korytarzyki i niestety więcej samego strzelania. 

Tyle. Polecam, nawet jak ktoś nie był wielkim fanem Ratcheta :lapka:

 

  • Plusik 4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...