Skocz do zawartości

Ratchet and Clank Rift Apart


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 godzin temu, Homelander napisał:

No to czekamy teraz na screeny od forumowych blacharzy udowadniajacych, że sprzęt za 20tysi generuje lepsza grafe niż taki za 2.5

 

image.thumb.png.37f106a779b1879327d86c71749c05e2.png

Ale konsolowcy tak samo się jarają że Switch wielkości 1/3 samego wentylatora do PS5 ma mniej pikseli.

Opublikowano

Ale turbo fajny ten Ratchet. Spoko żarty. Bardzo dobra lokalizacja. Super turbobuty. Na plus rowniez dzialanie pada. Chciałoby się tylko więcej elementów platformowych. Tak czy siak gra mi sie bardzo podoba. Warto zagrać nie tylko dla grafiki :) 

  • Plusik 1
Opublikowano

Moja kopia wciąż w folii, bo miałem ambitne plany nadrobienia kilku wcześniejszych części (dokończenie Crack in Time, zaliczenie Nexusa i tej odsłony z PS4, zwłaszcza że dostała chyba boosta do 60fps), ale jak grałem 3h u ziomka to byłem zachwycony - esencja konsolowości - piękne i rajcowne jak cholera.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 30.05.2023 o 17:41, łom napisał:

Gdyby nie te dyski to producenci musieli by pakować do konsol minimum po 4GB RAMu więcej żeby nie było przycinek i w portach na PC najczęściej tak to jest rozwiązane, nie musisz mieć szybkiego dysku ale 16 GB RAMu + 8GB VRAMu jest wymagane.

Nie jest

f36be3238b080f7285f5c9e69dbe6f4d44718ae0.thumb.jpg.2d91fce9c1f73a14255945b4add4a18c.jpg

 

Ani SSD, ani 16gb ramu, ani 8gb vramu nie jest wymagane

Opublikowano

No na very low w 720p nie jest ale raczej to nie będzie ta sama jakość co na PS5 xd Żeby wyglądało i działało jak na PS5 (powiedzmy że preset High) potrzebujesz 12 GB VRAMu, 16 RAMu, SSD i procek mocniejszy niż siedzi w PS5. Z chęcią zobaczę frametime na minimalnych wymaganiach i z gierką zainstalowaną na HDD.

Opublikowano

No ale czy ktoś spodziewał się ze gra z 2021 roku, odpalana na starej karcie  graficznej z 2015 r. I na starym dysku talerzowym będzie oferować  jakość podobną do PS5? 

 

To ty pisałeś tylko że 16 GB ramu i 8 GB vramu będzie wymagane by zrekompensować szybkość SSD PS5, a okazuje się że wcale tak nie jest i  gra będzie funkcjonować normalnie nawet na znacznie słabszych sprzętach. Czyli cała ta marketingowa gadka o tym że Ratchet jest możliwy tylko dzięki magicznemu dyskowi PS5 okazała się niczym więcej  zwykłą markegintową gadką dla naiwnych. 

 

Opublikowano
6 minut temu, ASX napisał:

To ty pisałeś tylko że 16 GB ramu i 8 GB vramu będzie wymagane by zrekompensować szybkość SSD PS5, a okazuje się że wcale tak nie jest i  gra będzie funkcjonować normalnie nawet na znacznie słabszych sprzętach.

??? To zależy co określasz mianem 'normalnie', 720p very low (+ pewnie stuttering na HDD jak w Spiderze) tak nie nazwę. Przecież jak pisałem o wymaganiach to chyba jasne jest że mowa o jakości podobnej do tej z PS5 a nie parę klas niżej i według tej tabelki wynika że potrzebujesz właśnie te 16GB RAMu + 12 GB VRAMu. Pewnie jak odpalisz w 240p i z modem na tryb ziemniaka to możesz się wykłócać że Ratchet mógł by pójść na PS2 tak jak GTA5

Spoiler

 

 

Opublikowano

Przypomne tylko co mówili przed premierą:

20230713_151223.thumb.jpg.268de94cf3d8a3d3aefa9bc1df3b825d.jpg20230713_151210.thumb.jpg.cedea7dd4afc065a41646362e754a3c1.jpg

A potem okazuje się "could also happen on GTX 960 and HDD", ale zapomnieli o tym wspomnieć  i zostali źle zrozumiani

  • Plusik 1
  • Haha 2
  • beka z typa 5
  • This 1
Opublikowano

Przecież co generację padają stwierdzenia, że coś jest możliwe tylko na nowym sprzęcie, ale jakby pocięli grafe i inne to by mogło wychodzić na starych generacjach.

Opublikowano

Łapaniem się bym tego nie nazwał, bo w większości przypadków to prawda i tutaj też tak jest. Aby gra poszła w zbliżonej jakości jak na PS5 musisz mieć te bajery w PC.

Opublikowano
2 godziny temu, Square napisał:

Łapaniem się bym tego nie nazwał, bo w większości przypadków to prawda i tutaj też tak jest. Aby gra poszła w zbliżonej jakości jak na PS5 musisz mieć te bajery w PC.

Czyli jakby wyszedł dowolny inny deweloper, np. Warner Bros i powiedział że Hogwart's Legacy może działać tylko dzięki mocy PS5 to też będzie to prawda?

Bo żeby gra poszła z zbliżonej jakości do nowych konsol musisz mieć bajery w PC i

mimo to, że słabsze PC i konsole dostają okrojoną graficznie wersję tej samej gry?

Opublikowano

Lol kolejny mit gierki possible only na konsoli obalony, kolejna co udowadnia że dysk SSD PS5 to mit, a nie święty grall

 

Wymagania takie że na low to jeszcze nawet steam deck ogarnie, a na rog Ally to już będzie się w to grało zakręcając wąsem na leżaku.

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Square napisał:

Łapaniem się bym tego nie nazwał, bo w większości przypadków to prawda i tutaj też tak jest. Aby gra poszła w zbliżonej jakości jak na PS5 musisz mieć te bajery w PC.

Wiedźmin 3 wyszedł na Switcha i wygląda jak kupa. Co z tego, że port w teorii jest możliwy jak gra nie przypomina już swojego oryginału. Zawsze można grę uciąć do trybu ziemniaka. Zobaczymy jeszcze jak na tym very low w 720p będzie działać, bo na razie wciąż można gdybać o efekcie końcowym.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

No o to chodzi. Równie dobrze gra może mieć uciążliwe loadingi czy inną wyciętą zawartość.

W ogóle nie wiem o co ten szum i wypominanie, poza CW chyba nikt tutaj nie twierdził, że coś jest możliwe tylko dzięki PS5 czy innemu SSD.

Opublikowano
1 hour ago, Lukas_AT said:

Wiedźmin 3 wyszedł na Switcha i wygląda jak kupa. Co z tego, że port w teorii jest możliwy jak gra nie przypomina już swojego oryginału. Zawsze można grę uciąć do trybu ziemniaka. Zobaczymy jeszcze jak na tym very low w 720p będzie działać, bo na razie wciąż można gdybać o efekcie końcowym.

A grałeś? Bo ja mam chyba ze 100h w Wiedźminie na Switchu i zdecydowanie jak kupa nie wygląda. Przeciwnie

Opublikowano

Wiedźmin na Switcha to dobry przykład, gra wygląda gorzej ale to wciąż ta sama gra, tak samo rozbudowana i tak samo duża, co na PS4 i Xboxie One, więc nikt nie mówi że to gra możliwa była tylko na PS4. 

Tak sano jeśli Ratchet na tych niskich wymaganiach będzie oferować ten sam gameplay co na PS5 z blyskawicznymi przejściami pomiędzy światami, to też będzie to ta sama gra tylko w gorszej oprawie. A wiec teksty Insomniac o portalach możliwych tylko dzięki mocy SSD PS5, bez którego gra by nie powstała, jak bardzo by się nie starać odwrócić kota ogonem, okażą się łagodnie mówiąc nieprawdą.

Opublikowano (edytowane)

Wszystko zależy jak definiujesz pojęcie „ta sama gra”. Idąc tym tokiem myślenia, można stwierdzić, że Cyberpunk 2077 na PS4 i X1 to ta sama gra, co na mocnym PC. Gdy grafika i technikalia dzieli przepaść, dla mnie to już nie ta sama gra. Grafika także definiuje „tę samą grę”, a nie tylko ten sam gameplay. Bo gdy znikają szczegóły i otoczenie, znika doświadczenie. A więc jeśli warunkiem dla HDD jest cofanie się do ery PS3 z 720p i 30fps to te wymagania tym bardziej pokazują, że SSD jest zalecany by mieć doświadczenie z PS5. Ale trzeba poczekać, jak to będzie wyglądać w akcji, by ocenić. Może to być tylko obcięcie rozdziałki i fpsów bez innych elementów graficznych, a wtedy będę się mylić i nie będzie to przykład Wiedźmina 3 na Switcha.

Edytowane przez Lukas_AT

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...