Skocz do zawartości

Ratchet and Clank Rift Apart


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Ja liczę na to że przestaną być robione 2 konfiguracje gry a tylko jedna w której jest na początku ustalane jakieś minimum np. 1440p/60fps. A jeśli zostanie nadwyżka mocy to wtedy dodajemy jakiś częściowy RT lub podwyższamy rozdzielczość. Myślę że w takim Spiderze MM dało by radę zrobić zrobić 1440p/60fps/RT bez spadków rozdzielczości gdyby skupiono się tylko na jednej wersji.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Figuś napisał:

Jest i dublaż :isee:

 

Polski dubbing w bajkach sprawdza się świetnie, a jakby nie patrzeć, tu mamy taką grywalna bajkę. Jedna z niewielu gier, w którą zagram z polskim dubbingiem. 

 

 

Community Director Insomniac. Jak widać tylko OLED, i najlepiej jak największy. Jebaniutki burżuj. 

 

Odnośnik do komentarza
39 minut temu, łom napisał:

Spiderze MM dało by radę zrobić zrobić 1440p/60fps/RT

Spiderze większość czasu jest 1440p. 1260p odpala się przy dużych zadymach, więc bez podejścia blisko TV i specjalnym skupieniu się na tym nawet tego nie zauważysz. 
No ale tak, jakby robili tylko wersję na PS5 to pewno na loozie byłby stałe 1440p

Pytanie czy by to dużo zmieniło? Nie licząc amo do CW to nie bardzo. 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Square napisał:

No tak skupienie się na jednej konfiguracji dałoby efekty, ale lepiej niech tego nie robią, bo pewnie skończy się na 30 klatkach. Ja tam się cieszę, że na razie każdy tytuł oferuje tryb 60.

No to też prawda. Oby nie było, że te 60 to dają aby było lepiej niż na wersji na starą generację. Chociaż gierki tylko pod PS5 z tego co widać też mają 60ks (DSr, Returnal, czy właśnie Ratchet). Super trend. Mógłbym do końca generacji mieć 1440p pod warunkiem, że będzie 60 klatek.

Odnośnik do komentarza

@Square Panie nawet tego nie pisz, w tej generacji 60fps to powinien być standard, już nie ma wymówki że CPU jest za słaby. A Ratchety powinny zawsze celować w 60fps, te 30fps w wersji na PS4Pro razem z mocnym motion blurem powodowały u mnie na początku mdłości gorsze niż przy grze na VR.

Edytowane przez łom
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, balon napisał:

No to też prawda. Oby nie było, że te 60 to dają aby było lepiej niż na wersji na starą generację. Chociaż gierki tylko pod PS5 z tego co widać też mają 60ks (DSr, Returnal, czy właśnie Ratchet). Super trend. Mógłbym do końca generacji mieć 1440p pod warunkiem, że będzie 60 klatek.

 

Oj tak byczQ +1 :banderas: Olewając te cale CW naprawdę to jest optymalna rozdzielczość dla konsol (jeśli ma być gwarantem płynności i bajerów fizyczny/graficznych).

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, giger_andrus napisał:

Kiedyś darzyłem to studio sympatią. Dzisiaj wyrasta dla mnie na jedno z najlepszych nie tylko w ekipie Sony ale w ogóle. 

 

Goście mają niesamowitą wydajność jeżeli chodzi o gierki - nawet jeszcze na PS4 potrafili też wypuszczać jakieś mniejsze tytuły czy gry VR pod Oculusa. Do tego jeszcze generalna opinia, że Insomniac to jedno z najprzyjemniejszych miejsc pracy w całej branży. A ten przełom PS4/PS5 to w ogóle teraz rozjeżdżają walcem kompletnie.

Przy okazji, autor tweeta, którego wrzucił Yeti zapomniał jeszcze dopisać Spider-Man Remastered. :obama: 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...