MBeniek 3 260 Opublikowano 30 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2021 Nie wiem skąd te obawy o długość jak na początku pokazu mówią wprost, że to będzie full-length Ratchet, czyli minimum te 12h i to pewnie tylko wtedy jak się leci do przodu, tak jak na omawianym gameplayu. A było widać, że poziomy są znacznie większe, plus na końcu wspominają nawet o otwartych obszarach (pewnie coś w stylu ostatnich uncharted), więc jak ktoś lubi zwiedzać i 'lizać ściany' () to będzie miał przynajmniej raz tyle godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza
giger_andrus 3 086 Opublikowano 1 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2021 (edytowane) W dniu 26.04.2021 o 15:44, ASX napisał: Wygląda bardzo fajnie, jak dla mnie pierwsza prawdziwie nextgenowa produkcja Returnal to zdecydowanie pierwsze porządne nextgenowe doświadczenie. Edytowane 1 maja 2021 przez giger_andrus 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ludwes 1 682 Opublikowano 1 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2021 W dniu 29.04.2021 o 23:29, Paolo de Vesir napisał: Mocny mam vibe Sunset Overdrive. to bieganie po ścianach i wybicia w górę jakby po skoku na trampolinie może narzucić takie skojarzenia, więc nie do końca rozumiem reakcje na tego posta Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 966 Opublikowano 1 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2021 Jeśli kogoś to interesuje to kanał More Cherno na YT ma reakcje z opisem Ratcheta. Koleś jest devem i najczęściej krytycznie ocenia oprawę (dostało się nawet Last of Us 2 ). W skrócie trailer Ratcheta spowodował że zamówił PS5 : ) Ciekawe czy będą jakieś sekcje ze statkiem kosmicznym a jeśli tak to w jakim stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 535 Opublikowano 1 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2021 Oglądałem reakcje na trailer i był pod mega wrażeniem, tego z gameplayu jeszcze nie widziałem, ale sam tytuł sugeruje w jakim tonie będzie filmik. 5 minut temu, łom napisał: Ciekawe czy będą jakieś sekcje ze statkiem kosmicznym a jeśli tak to w jakim stylu. Skończyłem wczoraj ponownie Crack in Time i chciałbym coś podobnego w Rift Apart. Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 966 Opublikowano 1 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2021 Ja najmilej wspominam z R&C2 gdzie dali normalną strzelaninę kosmiczną która generację wcześniej mogła być sprzedawana jako oddzielna gra. Odnośnie Crack in Time, mam nadzieję że sekcje Clanka będą miały zagadki na poziomie z tej części a te 'pocket dimensions' będą substytutem mini planet. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 1 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2021 Crack in Time to najlepszy Ratchet ever. Inspoirowano się dużo Super Mario Galaxy w zakresie zwiedzania mniejszych planet i wyszło pierwszoligowo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 145 Opublikowano 1 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 972 Opublikowano 5 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2021 Idą w ślady ND, pytanie tylko po co, skoro może 5% graczy to dostrzeże w photo mode. Cytuj Odnośnik do komentarza
kotlet_schabowy 2 677 Opublikowano 6 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 maja 2021 Myślę, że: a) nawet takie pozornie niewidoczne efekty dają całościowo piękny wizualnie obraz, nasze oczy/mózg czasem dostrzegają więcej, niż nam się "świadomie" wydaje b) w świat idzie info o takich właśnie ciekawostkach, DF w swoim materiale też nie omieszka o nich wspomnieć, więc koniec końców dowie się o tym sporo graczy i wystąpi tu też efekt marketingowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 535 Opublikowano 7 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2021 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 7 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2021 W dniu 6.05.2021 o 18:19, kotlet_schabowy napisał: Myślę, że: a) nawet takie pozornie niewidoczne efekty dają całościowo piękny wizualnie obraz, nasze oczy/mózg czasem dostrzegają więcej, niż nam się "świadomie" wydaje b) w świat idzie info o takich właśnie ciekawostkach, DF w swoim materiale też nie omieszka o nich wspomnieć, więc koniec końców dowie się o tym sporo graczy i wystąpi tu też efekt marketingowy. Żyjemy w czasach digital rak foundry co zastopuje klatkę i zrobi zoom na oko i będzie hejtowac jak się nie zmarnuje zasobów na takie pierdololo Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 535 Opublikowano 10 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2021 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Jakim 1 791 Opublikowano 10 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2021 Widze niezły downgrade xd 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 10 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2021 Przestraszylem się lekko, warto było otworzyc na YT full tytuł. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 535 Opublikowano 10 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2021 Sorry, mogłem napisać, że to z Dreams. Pojutrze niby schodzi embargo na wersje preview, więc może wpadnie nowe info. Gameplayowo to na bank będzie najlepszy Ratchet. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 10 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2021 Walka urozmaicona jak w Sunsecie, jest na co czekać Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 12 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
schabek 5 297 Opublikowano 12 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2021 Sliczne to jest, nie potrzeba mi juz zadnych materialow, i tak wjezdza day one. Mam wrazenie ze i tak juz za duzo pokazali. Insomniac w 6 miesiecy: remaster SM, Morales w dwoch wersjach + patch 60fps/RT i teraz Ratchet. Oni sie na dwie ekipy podzielili czy jak? Bo tempo zabojcze i gdyby to byl ktos inny to mialbym obawy o jakosc tego Ratcheta. Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 12 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2021 Pierwsze wrażenia tych co grali to Cytuj Odnośnik do komentarza
Cedric 1 313 Opublikowano 12 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2021 Łoooo Panie - jak w tym demku Unreala. Zaraz wchodzę na Perfect Blue i wciskam preorder. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 12 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2021 32 minuty temu, schabek napisał: Sliczne to jest, nie potrzeba mi juz zadnych materialow, i tak wjezdza day one. Mam wrazenie ze i tak juz za duzo pokazali. Insomniac w 6 miesiecy: remaster SM, Morales w dwoch wersjach + patch 60fps/RT i teraz Ratchet. Oni sie na dwie ekipy podzielili czy jak? Bo tempo zabojcze i gdyby to byl ktos inny to mialbym obawy o jakosc tego Ratcheta. Na pewno. Tam teraz pracuje ok 300 osób więc podejrzewam, że 2 teamy to minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 12 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2021 To nie może tak wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 12 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2021 https://www.theverge.com/22431256/ratchet-and-clank-rift-apart-ps5-interiew-tech-ray-tracing-ssd Jeśli kogoś interesują kwestie tworzenia gier pod nową generację to wklejam bardzo interesujący tekst 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 972 Opublikowano 12 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2021 34 minuty temu, schabek napisał: Insomniac w 6 miesiecy: remaster SM, Morales w dwoch wersjach + patch 60fps/RT i teraz Ratchet. Oni sie na dwie ekipy podzielili czy jak? Bo tempo zabojcze i gdyby to byl ktos inny to mialbym obawy o jakosc tego Ratcheta. Polyphone Digital, jedna gra na generację Racja, Insomniac to jakieś pieprzone świry jeżeli chodzi o jakosc i szybkość wypuszczania kolejnych gier. Pomyśleć że Sony kupiło ich za śmieszne pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.