Hendrix 2 731 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 36 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Nie wiem na ile są to potwierdzone informacje, a na ile "kłamstwo powtórzone po 100-kroć", ale prawa wydawnicze pierwszego Sunseta są u MSu. Pewnie @Hendrix wie o jakich zależnościach jest tu mowa. Osobiście przytuliłbym remaster 4K/60 + potencjalny sequel. SO to dla mnie absolutna czołówka gier Insomniac i tytuł unikatowy na skalę całej generacji. Tak, MS wydając SO zagwarantował sobie right of first refusal (czyli jeśli Insomniac chciałby sequel, to muszą pitchować projekt do MS) oraz prawa wydawnicze. ALE: jeśli Insomniac podpisał podobną umowę do Remedy (absolutnie wszystko na to wskazuje), to prawa wydawnicze i right of first refusal mają określoną datę ważności na kontrakcie, więc jest możliwe, że Insomniac odzyska prawa, jak Remedy w przypadku Alan Wake. Tylko zostaje jeszcze fakt, że SO nie sprzedało się dobrze, na dwóch platformach, więc studio musiałoby kierować się sentymentem głównie, robiąc coś więcej niż remaster. Insomniac po Spidermanie pewnie będzie chciał nowe IP (w międzyczasie np. wydając spin-off Ratcheta). 4 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 JJak zwykle świetnie poinformowany, dzięki. Cytuj
Chmielinski 214 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 (edytowane) 18 minut temu, Hendrix napisał: Tylko zostaje jeszcze fakt, że SO nie sprzedało się dobrze, na dwóch platformach, więc studio musiałoby kierować się sentymentem głównie, robiąc coś więcej niż remaster. Insomniac po Spidermanie pewnie będzie chciał nowe IP (w międzyczasie np. wydając spin-off Ratcheta). Na obu platformach Insomniac jest nieznanym devem, bo poza jakąś średnią strzelanką dla EA, właściwie od zawsze klepią exy dla Sony. Myślę, że nie powinni porzucać tego IP. Mogliby spróbować mniejszym kosztem zrobić remastera części 1, jeśli tylko umowa z MS na to pozwala. Edytowane 8 czerwca 2021 przez Chmielinski Cytuj
Ukukuki 7 107 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Developer 1 minutę temu, Chmielinski napisał: Na obu platformach Insomniac jest nieznanym devem, bo poza jakąś średnią strzelanką dla EA, właściwie od zawsze klepią exy dla Sony. Nie ma to dużego znaczenia jesli gra jest wybitna albo ma ciekawy pomysł trafiający w swoją niszę. Reklamę ze strony MS też miała. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Może gdyby gra miała premierę po boomie na Fortnite’a lepiej by została przyjęta. Nie wiem w sumie z czego wzięła się słaba sprzedaż, myślałem o dosyć specyficznym sterowaniu, który trzeba sobie przyswoić z początku, by czerpać w pełni radość z rozgrywki, ale to wychodzi dopiero po kupnie i ograniu. Choć jak myślę to głównym powodem pewnie była fatalna prasa Xboxa One, a co za tym idzie gry ekskluzywne nie sprzedawały się tak jak powinny. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Dobra, ale też nie możemy pomijać faktu, że MS ma chyba najgorszy marketing w całej branży i za chuj nie potrafią budować hype'u. Jestem na 100% pewien, że gdyby SO powstało jako ex na PS4 to dzisiaj byłby jednym tchem wymieniany obok najlepszych gier na Plejkę, a Insomniac "znów to zrobiło". 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Sama prawda, Pawle, sama prawda. Cytuj
Ukukuki 7 107 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 7 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Dobra, ale też nie możemy pomijać faktu, że MS ma chyba najgorszy marketing w całej branży i za chuj nie potrafią budować hype'u. Kampania reklamowa Halo 3 to był sztos ale reszta faktycznie na standardowym poziomie. SO nie odniosło sukcesu też na PC, gra jest raczej mocno specyficzna i nie trafia do każdego. Sam to mam od lat na steam a jeszcze nie grałem. Zawsze znajduje coś innego co mnie bardziej kusi. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Chyba, że po prostu w samej grze odwiedzimy rozne światy playstation + insomniac. Cytuj
Chmielinski 214 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 1 godzinę temu, Ukukuki napisał: Kampania reklamowa Halo 3 to był sztos ale reszta faktycznie na standardowym poziomie. Halo 3 to chyba jeszcze czasy Petera Moore i w ogóle innego podejścia. Potem jak wszedł Mattrick z Kinectem to zmieniło się na zawsze i do dzisiaj marketing już nie ten sam. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Recenzję na PPE pisze Gruszczyk: myślicie, że będzie 10 czy zachowa pozory i pójdzie w 9.5? Cytuj
Snake_Plissken 943 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 20 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Recenzję na PPE pisze Gruszczyk: myślicie, że będzie 10 czy zachowa pozory i pójdzie w 9.5? Będzie to naprawdę niezwykła sytuacja oczekując na kapitalną ocenę tej recenzji. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał: Insomniac "znów to zrobiło". Co SONKA, to SONKA. 1 Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Martwi trochę info o długości gry, liczyłem na więcej. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Przynajmniej szybciutko spadnie cena. 1 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 18 minut temu, Moldar napisał: Martwi trochę info o długości gry, liczyłem na więcej. Ile? W dniu 26.05.2021 o 14:48, MYSZa7 napisał: 89-90 dziękuje Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 Nie oglądałem recenzji tylko analizę DF. O jakiej dlugosci mówią? Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 4 minuty temu, MYSZa7 napisał: Ile? Kotaku: Cytat It took me 18 hours to reach the credits, because I hunted down every scrap of Raritarium, looked for every secret I could find, and just bathed in its visually astonishing art. Telegraph: Cytat Playing the opening tutorial level feels like stepping into an animated movie – a sensation rarely dissipates over the dozen-or-so hours of Rift Apart’s amiable campaign. Czyli ~12h na przejście, 18h+ na wymaksowanie. 1 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 ajjj kurwa, za miesiąc będzie za 150 zł, pięknie Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 typek z ign miał 90 procent po 16h Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 8 czerwca 2021 Opublikowano 8 czerwca 2021 No to idealny czas jak na tego typu grę. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.