Skocz do zawartości

Ratchet and Clank Rift Apart


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gra wygląda lepiej niż spoko, jeśli ogląda się gameplay w 4k. Nareszcie czyściutkie i szczegółowe tekstury, ilość latających w powietrzu elementów robi wrażenie. Do tego kolorystyka i zróżnicowane lokacje Jaram się i czekam, bardzo dawno nie grałem w podobny tytuł, więc chętnie sprawdzę. 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, YETI napisał:

Natychmiastowa zmiana światów robi spore wrażenie. Fajnie, że gra wyjdzie w pierwszej połowie 2021. 

 

To tak ale nie rozumiem tego topornego zmieniania borni, czy nie dało się tego zrobić szybciej? przy tak dynamicznym gameplayu aż żal patrzeć na te puazy podczas wybierania rodzaju broni :/

 

A wracając, jak wyżej Ratchet jak to  Ratchet, fajne to i tyle. 

Edytowane przez Soul
  • Minusik 1
Opublikowano
Teraz, YETI napisał:

Raczej nie, bo tej broni nie będzie 4 rodzaje, tylko pewnie ponad 10, jak w każdym Ratchetcie. Przy takiej ilości nie wiem jak można to zrobić nie wchodząc do menu. 

 

na d-pad na jedno kliknięcie i na dwa kliknięcia w sumie masz szybki wybór do 8 broni. 

  • Minusik 1
Opublikowano

Chyba co niektórzy muszą pogodzić się z faktem, że w kwestii gameplayu nie da się już wymyślić wiele nowości. Core rozgrywki zawsze będzie podobny, pytanie tylko na ile twórcom uda się go urozmaicić nowymi mechanikami, pomysłowymi rozwiązaniami itd. 

Opublikowano
3 minuty temu, Square napisał:

Grałeś w poprzednie części? Zmiana broni jest zawsze błyskawiczna, a pauzę można wyłączyć jak ktoś chce.

 

Dawno temu grałem, piszę tylko to co widzę i co mogli by lepiej rozwiązać, ale skoro już jest tak jak piszesz to OK, aczkolwiek szkoda, że na gameplayu tego zabrakło. 

  • Minusik 1
Opublikowano

To co pokazali to jest dla casuali, zawsze takie prezentacje są na easy i ma być widać co się dzieje. Na tym gameplayu masz też szybką zmianę broni bez kółka wyboru, przełączenie pomiędzy 2-3 ostatnio używanymi, o dynamiczność walk nie ma się co martwić.

  • Plusik 1
Opublikowano
6 minut temu, number_nine napisał:

Chyba co niektórzy muszą pogodzić się z faktem, że w kwestii gameplayu nie da się już wymyślić wiele nowości. Core rozgrywki zawsze będzie podobny, pytanie tylko na ile twórcom uda się go urozmaicić nowymi mechanikami, pomysłowymi rozwiązaniami itd. 

Oczywiscie wypowiadalem sie odnosnie gameplay'u. Graficzka wiadomo, zawsze cieszyla oko. Niestety jest to tylko zwykly mission-pack. Szkoda, ze nie maja pomyslu na rozwoj tej marki. 

Zeby nie bylo to pierwsza czesc na zawsze w moim sercu. Ogrywalem na premiere w listopadzie w 2002, za oknem snieg, powoli klimat swiateczny sie juz udzielal, a tu przemierzasz kolorowe swiaty. Za gowniaka to byl pure magic. Niestety obecnie to juz troche zmeczenie materialu w kolko klepiac to samo. 

  • Plusik 2
Opublikowano
7 minut temu, bebbop napisał:

Niestety jest to tylko zwykly mission-pack. Szkoda, ze nie maja pomyslu na rozwoj tej marki. 

Przepraszam, ale jaka marka na przestrzeni głównej serii rewolucjonizowała albo całkowicie zmieniała swój gameplay i to z odsłony na odsłonę? Zdecydowana większość sequeli to klasyczne 'bigger, better and more badass'. A samo ip miało sporo spin-offów, w których bawili się założeniami: Secret Agent (skupienie się na Clanku), All4One (co-op) czy Qforce (tower defence). 

  • Plusik 1
Opublikowano

No trzeba przyznać, że mocno eksperymentowali na przestrzeni całej serii, ale jednak te skoki w bok nie okazały się czymś lepszym od klasycznego pif paf plus trochę platformówki.

Opublikowano
12 godzin temu, XM. napisał:

Po raz czternasty to samo :obama: 30 sekund nie wytrzymałem z tym gameplayem.

 

Haha, podobnie czułem, jak zobaczyłem strzelanie, które wygląda strasznie drewnianie to już w ogóle straciłem zajawkę. 

 

12 godzin temu, Ludwes napisał:

Będzie bliżej premiery konsoli niż gdzieś tam w 2022, więc tak, duża różnica. 

 

No zresztą większość gier, które pokazali na tym swoim showcasie celują w 2021 także nie wiem komu się wzięło 2022 (może tylko GT7 spadnie na ten rok) 

Opublikowano
5 godzin temu, number_nine napisał:

Chyba co niektórzy muszą pogodzić się z faktem, że w kwestii gameplayu nie da się już wymyślić wiele nowości. Core rozgrywki zawsze będzie podobny, pytanie tylko na ile twórcom uda się go urozmaicić nowymi mechanikami, pomysłowymi rozwiązaniami itd. 

 

4 godziny temu, Square napisał:

Jak ktoś narzeka na formę, to chętnie posłucham co chciałby zobaczyć w serii R&C aby dla niego była lepsza.

 

Proszę bardzo: powrót do korzeni, a właściwie do klimatu pierwszej części. Zmiana proporcji strzelanie-pseudo RPG-skakanie na zdecydowaną korzyść tego ostatniego. To nabijanie expa i kupowanie trzech odmian tej samej broni, której i tak użyjemy raz, to w ogóle mogliby wywalić w pizdu. Jakieś nowe, rozbudowane zręcznościowe patenty, gadżety zmieniające sposób przemieszczania się, miejscówki z bardziej "naturalnym" designem, a nie setny raz metal, szkło i neony. Nadanie Clankowi jakiegokolwiek znaczenia gameplay'owego. Co za problem (teoretycznie ofkoz) zrobić coś bardziej w stylu Banjo Kazooie? Do tego scenariusz nie udający kolejnej, generycznej bajki Dreamworks (bo do Pixara im daleko), przyziemna historia i więcej humoru i mnie mają.

 

Bo to, co zobaczyłem, to jest totalne meh, też po paru fragmentach wyłączyłem. Seria zatraciła magię już po przeskoku na PS3, remake na czwórkę to w ogóle dla mnie klimatycznie rzecz spoza głównego nurtu. Nie rozumiem, czemu przy zmianie generacji nie postawić na mocniejsze odświeżenie świata i formuły, tak, jak właśnie zrobili po zakończeniu serii z PS2 (tyle, żeby tym razem zrobić to dobrze). Tu nie chodzi o to, żeby gameplay był rewolucją w świecie gier w ogóle, czy nawet w swoim gatunku. Można czerpać z innych kozaków w branży, by zmienić rozgrywkę w skostniałej serii.

  • Dzięki 2
Opublikowano

Graficznie pięknie, dużo się dzieje, super się wszystko rusza, miło zobaczyć w końcu next gena trochę, bo coś kiepsko w tym temacie.

Gra za to niewiele się zmienia, ale dalej z chęcią w to zagram, tylko pewnie nie za pełną cenę. Niech się jeszcze gt potwierdzi że wyjdzie w launch window, może soulsy i sony może mieć w sumie bardzo dobry zestaw na pierwsze miesiące. Xbox miał być priorytetem, ale już powoli zmienia mi się zdanie :)

Co do insomniac, daliby im zrobić Jak and Daxter, idealna ekipa do tego, lombax mógłby już odpocząć.

Opublikowano
5 godzin temu, MBeniek napisał:

Przepraszam, ale jaka marka na przestrzeni głównej serii rewolucjonizowała albo całkowicie zmieniała swój gameplay i to z odsłony na odsłonę? Zdecydowana większość sequeli to klasyczne 'bigger, better and more badass'. A samo ip miało sporo spin-offów, w których bawili się założeniami: Secret Agent (skupienie się na Clanku), All4One (co-op) czy Qforce (tower defence). 

Resident Evil w 4 i VII.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...