ASX 14 716 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Obejrzałem fragment, wygląda bardzo fajnie Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Dla mnie nic specjalnego. 10-ty raz walkowanie tego samego. Ogra sie jak bedzie w promo za 5 dyszek. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Jak wyżej. Gra wygląda spoko i tyle. Cytuj
number_nine 1 344 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Gra wygląda lepiej niż spoko, jeśli ogląda się gameplay w 4k. Nareszcie czyściutkie i szczegółowe tekstury, ilość latających w powietrzu elementów robi wrażenie. Do tego kolorystyka i zróżnicowane lokacje Jaram się i czekam, bardzo dawno nie grałem w podobny tytuł, więc chętnie sprawdzę. Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 14 minut temu, number_nine napisał: Gra wygląda lepiej niż spoko, jeśli ogląda się gameplay w 4k. Mi chodzi tylko o gameplay, a wiadomo że graficzka wybitna, Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Ratchet jak ratchet. Na ps3 chyba nie odpaliłem zadnej czesci, to nawet bym zagrał w to, ale gameplay to sie nie zmienił od czasów ps2. Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 (edytowane) 3 godziny temu, YETI napisał: Natychmiastowa zmiana światów robi spore wrażenie. Fajnie, że gra wyjdzie w pierwszej połowie 2021. To tak ale nie rozumiem tego topornego zmieniania borni, czy nie dało się tego zrobić szybciej? przy tak dynamicznym gameplayu aż żal patrzeć na te puazy podczas wybierania rodzaju broni A wracając, jak wyżej Ratchet jak to Ratchet, fajne to i tyle. Edytowane 28 sierpnia 2020 przez Soul 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Raczej nie, bo tej broni nie będzie 4 rodzaje, tylko pewnie ponad 10, jak w każdym Ratchetcie. Przy takiej ilości nie wiem jak można to zrobić nie wchodząc do menu. Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Teraz, YETI napisał: Raczej nie, bo tej broni nie będzie 4 rodzaje, tylko pewnie ponad 10, jak w każdym Ratchetcie. Przy takiej ilości nie wiem jak można to zrobić nie wchodząc do menu. na d-pad na jedno kliknięcie i na dwa kliknięcia w sumie masz szybki wybór do 8 broni. 1 Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Grałeś w poprzednie części? Zmiana broni jest zawsze błyskawiczna, a pauzę można wyłączyć jak ktoś chce. 1 Cytuj
number_nine 1 344 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Chyba co niektórzy muszą pogodzić się z faktem, że w kwestii gameplayu nie da się już wymyślić wiele nowości. Core rozgrywki zawsze będzie podobny, pytanie tylko na ile twórcom uda się go urozmaicić nowymi mechanikami, pomysłowymi rozwiązaniami itd. Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 3 minuty temu, Square napisał: Grałeś w poprzednie części? Zmiana broni jest zawsze błyskawiczna, a pauzę można wyłączyć jak ktoś chce. Dawno temu grałem, piszę tylko to co widzę i co mogli by lepiej rozwiązać, ale skoro już jest tak jak piszesz to OK, aczkolwiek szkoda, że na gameplayu tego zabrakło. 1 Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 To co pokazali to jest dla casuali, zawsze takie prezentacje są na easy i ma być widać co się dzieje. Na tym gameplayu masz też szybką zmianę broni bez kółka wyboru, przełączenie pomiędzy 2-3 ostatnio używanymi, o dynamiczność walk nie ma się co martwić. 1 Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 6 minut temu, number_nine napisał: Chyba co niektórzy muszą pogodzić się z faktem, że w kwestii gameplayu nie da się już wymyślić wiele nowości. Core rozgrywki zawsze będzie podobny, pytanie tylko na ile twórcom uda się go urozmaicić nowymi mechanikami, pomysłowymi rozwiązaniami itd. Oczywiscie wypowiadalem sie odnosnie gameplay'u. Graficzka wiadomo, zawsze cieszyla oko. Niestety jest to tylko zwykly mission-pack. Szkoda, ze nie maja pomyslu na rozwoj tej marki. Zeby nie bylo to pierwsza czesc na zawsze w moim sercu. Ogrywalem na premiere w listopadzie w 2002, za oknem snieg, powoli klimat swiateczny sie juz udzielal, a tu przemierzasz kolorowe swiaty. Za gowniaka to byl pure magic. Niestety obecnie to juz troche zmeczenie materialu w kolko klepiac to samo. 2 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 7 minut temu, bebbop napisał: Niestety jest to tylko zwykly mission-pack. Szkoda, ze nie maja pomyslu na rozwoj tej marki. Przepraszam, ale jaka marka na przestrzeni głównej serii rewolucjonizowała albo całkowicie zmieniała swój gameplay i to z odsłony na odsłonę? Zdecydowana większość sequeli to klasyczne 'bigger, better and more badass'. A samo ip miało sporo spin-offów, w których bawili się założeniami: Secret Agent (skupienie się na Clanku), All4One (co-op) czy Qforce (tower defence). 1 Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 No trzeba przyznać, że mocno eksperymentowali na przestrzeni całej serii, ale jednak te skoki w bok nie okazały się czymś lepszym od klasycznego pif paf plus trochę platformówki. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 12 godzin temu, XM. napisał: Po raz czternasty to samo 30 sekund nie wytrzymałem z tym gameplayem. Haha, podobnie czułem, jak zobaczyłem strzelanie, które wygląda strasznie drewnianie to już w ogóle straciłem zajawkę. 12 godzin temu, Ludwes napisał: Będzie bliżej premiery konsoli niż gdzieś tam w 2022, więc tak, duża różnica. No zresztą większość gier, które pokazali na tym swoim showcasie celują w 2021 także nie wiem komu się wzięło 2022 (może tylko GT7 spadnie na ten rok) Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 No wszystko fajnie, ale dla ilu z Was, dorosłych facetów, serwowana po raz kolejny gierka z sympatycznym stworzonkiem w roli głównej jest system sellerem? Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 No hej Jak ktoś narzeka na formę, to chętnie posłucham co chciałby zobaczyć w serii R&C aby dla niego była lepsza. Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Zabić i zrobić nowe IP. 1 1 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. SlimShady 3 438 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 28 sierpnia 2020 Może otwarty świat z przejmowaniem dzielnic jako powiew świeżości. 1 10 Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 5 godzin temu, number_nine napisał: Chyba co niektórzy muszą pogodzić się z faktem, że w kwestii gameplayu nie da się już wymyślić wiele nowości. Core rozgrywki zawsze będzie podobny, pytanie tylko na ile twórcom uda się go urozmaicić nowymi mechanikami, pomysłowymi rozwiązaniami itd. 4 godziny temu, Square napisał: Jak ktoś narzeka na formę, to chętnie posłucham co chciałby zobaczyć w serii R&C aby dla niego była lepsza. Proszę bardzo: powrót do korzeni, a właściwie do klimatu pierwszej części. Zmiana proporcji strzelanie-pseudo RPG-skakanie na zdecydowaną korzyść tego ostatniego. To nabijanie expa i kupowanie trzech odmian tej samej broni, której i tak użyjemy raz, to w ogóle mogliby wywalić w pizdu. Jakieś nowe, rozbudowane zręcznościowe patenty, gadżety zmieniające sposób przemieszczania się, miejscówki z bardziej "naturalnym" designem, a nie setny raz metal, szkło i neony. Nadanie Clankowi jakiegokolwiek znaczenia gameplay'owego. Co za problem (teoretycznie ofkoz) zrobić coś bardziej w stylu Banjo Kazooie? Do tego scenariusz nie udający kolejnej, generycznej bajki Dreamworks (bo do Pixara im daleko), przyziemna historia i więcej humoru i mnie mają. Bo to, co zobaczyłem, to jest totalne meh, też po paru fragmentach wyłączyłem. Seria zatraciła magię już po przeskoku na PS3, remake na czwórkę to w ogóle dla mnie klimatycznie rzecz spoza głównego nurtu. Nie rozumiem, czemu przy zmianie generacji nie postawić na mocniejsze odświeżenie świata i formuły, tak, jak właśnie zrobili po zakończeniu serii z PS2 (tyle, żeby tym razem zrobić to dobrze). Tu nie chodzi o to, żeby gameplay był rewolucją w świecie gier w ogóle, czy nawet w swoim gatunku. Można czerpać z innych kozaków w branży, by zmienić rozgrywkę w skostniałej serii. 2 Cytuj
Moldar 2 271 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Graficznie pięknie, dużo się dzieje, super się wszystko rusza, miło zobaczyć w końcu next gena trochę, bo coś kiepsko w tym temacie. Gra za to niewiele się zmienia, ale dalej z chęcią w to zagram, tylko pewnie nie za pełną cenę. Niech się jeszcze gt potwierdzi że wyjdzie w launch window, może soulsy i sony może mieć w sumie bardzo dobry zestaw na pierwsze miesiące. Xbox miał być priorytetem, ale już powoli zmienia mi się zdanie Co do insomniac, daliby im zrobić Jak and Daxter, idealna ekipa do tego, lombax mógłby już odpocząć. Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 5 godzin temu, MBeniek napisał: Przepraszam, ale jaka marka na przestrzeni głównej serii rewolucjonizowała albo całkowicie zmieniała swój gameplay i to z odsłony na odsłonę? Zdecydowana większość sequeli to klasyczne 'bigger, better and more badass'. A samo ip miało sporo spin-offów, w których bawili się założeniami: Secret Agent (skupienie się na Clanku), All4One (co-op) czy Qforce (tower defence). Resident Evil w 4 i VII. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.