Opublikowano 19 września 20213 l Jak każda gra tego typu. Taki urok simów.Jak Multi dowiezie, a pewnie tak będzie po udanym sport, to zapowiada się ciekawa rywalizacja online.
Opublikowano 19 września 20213 l Ja czekam z wywieszonym jęzorem, w GTS nie gram już od ponad roku i mam głoda, dla tej gry kupię PS5 bo mimo wielu niezaprzeczalnych braków i tak będzie to jedna z najlepszych gier wyścigowych na przestrzeni kilku lat.
Opublikowano 20 września 20213 l On 9/17/2021 at 9:56 PM, kufir said: Może ktoś przytoczyć jakieś pismo prawne dot. Licencji na złomowanie ? Bo to brzmi jak bełkot jakiś. Czegoś takiego po prostu nie ma najprawdopodobniej a cisną ludzia kit aby się usprawiedliwić. Tak na szybko, twórcy Grida wyjaśniają temat. https://traxion.gg/damage-inc-the-problem-with-crashes-in-racing-games/
Opublikowano 20 września 20213 l 36 minut temu, Bartg napisał: Tak na szybko, twórcy Grida wyjaśniają temat. https://traxion.gg/damage-inc-the-problem-with-crashes-in-racing-games/ Cytat He went on to explain that the relationship with licensors has changed over the past 10 years: “But also we have to show respect to the manufacturers. If we start smashing their cars up, you just start driving four wheels and a seat. A: it’s not true to the game we’re making and B: it’s not true to the manufacturers. So, it’s a little PEGI, it’s a little about the manufacturer but it’s also a lot about what game you’re making Masło maślane. Moim zdaniem kłopot tkwi w tym, że trzeba przeznaczyć masę roboczo godzin w developing kazdego modelu auta, by się zgniatał tak jak powinien. W wrecfest na przykład masz pare modeli aut i każdy gniecie się w specyficzny sposób, ale założenia gry były by zrobić grę gdzie jest pokazana w miarę realistycznie destrukcja wrakowozów. W serii Dirt za to, auta też ulegają destrukcji, nawet jak zachaczysz lekko o korzeń (*odbijesz się od drzewa) to urywa całe koło W serii WRC za to zniszczenia nie są już tak widowiskowe, a bardziej subtelne (opona przebita, albo silnik sie gotuje po przejechaniu paru kilometrow jak urwiesz chłodnice). Myśle, że jest to kwestia założeń twórcy - albo skupiamy sie na fajnej grafice i doświadczeniu z jazdy super autami, albo robimy destrukcje aut. Codemasters system zniszczeń ma już od pierwszego dirta bardzo zaawansowany, wiec w każdej kolejnej odsłonie jest nacisk na tego rodzaju doświadczenie. Poza tym ile trwałby developing pełnych zniszczeń tylu rodzajów aut? Zrobić wszystkie auta na jednym szablonie? Jakby musiały wygląda wtedy te auta, żeby naklepać te 200 aut i każdemu z osobna dać pełny model zniszczeń? Mysle, ze w takich markach jak GranTurismo to nierealne, jak oni się skupiają raczej na wyszlifowaniu wyglądu aut do perfekcji.
Opublikowano 20 września 20213 l Nie chce mi się szukać, ale już przy 4 czy 5 Forzy w wywiadach ludzie z T10 mówili, że wykupienie licencji na identyczne zniszczenia dla 200-300-400 aut jest nierealne, bo każda firma ma do tego inne podejście. Plus oczywiście developing zniszczeń dla wszystkich aut spowodowałby, że kolejne GT ukazywałyby się co 2 generacje konsol
Opublikowano 20 września 20213 l No i wspomniany Wreckfest ma auta bez licencji (chociaż od razu widać które auto jest czym w realu - w przeciwieństwie do GTA tu zachowano oryginalny design, ale samochody nie mają znaczków i np. mają zaślepione lampy). Mi realistyczne zniszczenia w GT są zbędne, nie tego oczekuję od tej serii. Edytowane 20 września 20213 l przez Emet
Opublikowano 20 września 20213 l 5 hours ago, oFi said: W serii Dirt za to, auta też ulegają destrukcji, nawet jak zachaczysz lekko o korzeń (*odbijesz się od drzewa) to urywa całe koło ale czy to tez realne? śruby od felg puściły jak by ktoś nie dokręcił bo tarcza i łożysko nadal tam jest
Opublikowano 21 września 20213 l https://blog.playstation.com/2021/09/21/gran-turismo-7-pre-order-items-and-25th-anniversary-edition-detailed/
Opublikowano 21 września 20213 l Szkoda, sam szajs w grze, który i tak pewnie się zdobędzie w miarę szybko. Liczyłem, że te 3 auta to są realne modele, wtedy już bym składał pre order.
Opublikowano 21 września 20213 l 2 godziny temu, Patricko napisał: Szkoda, sam szajs w grze, który i tak pewnie się zdobędzie w miarę szybko. Liczyłem, że te 3 auta to są realne modele, wtedy już bym składał pre order. Złóż, sprzedasz koda i będziesz miał grę w steelbooku za jakieś 2 stówy na premierę Edytowane 21 września 20213 l przez Chmielinski
Opublikowano 21 września 20213 l W sumie jeśli to prawda, że w tej edycji rocznicowej jest płytka z grą na PS5 i kod na PS4 to cena powinna elegancko j3bnąć szybko po premierze.
Opublikowano 21 września 20213 l No, ale na bank będzie jakaś kolekcjonerka z modelem. Zawsze dawali bardzo fajne kolekcjonerki.
Opublikowano 21 września 20213 l 12 minut temu, Patricko napisał: No, ale na bank będzie jakaś kolekcjonerka z modelem. Zawsze dawali bardzo fajne kolekcjonerki. GT6 nie miało nic poza steelbookiem Nie no, mówiąc poważnie, bo wiem, że 6 to taki bękart serii, to Sony zazwyczaj chyba ogłasza wszystkie edycje na raz, więc jeśli miałaby być jakaś wyższa kolekcjonerka to już by ogłosili. Edytowane 21 września 20213 l przez Chmielinski
Opublikowano 21 października 20213 l Fajny ester egg. Neonowe linie widoczne w niektórych ujęciach tworzą mapę Deep Forest https://www.gtplanet.net/deep-forest-teased-gt7-20211021/ Edytowane 21 października 20213 l przez Emet
Opublikowano 21 października 20213 l Ja tu widzę wszystkie klasyczne tory w GT7, jak cokolwiek wytną to będzie po prostu fail.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.