Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

@iluck85 To zależy jaką Forze masz na myśli. Jeśli Motorsport to raczej śmiało możesz atakować, jeśli Horizona to różnie. 

 

Potwierdzone swapy silników ale.. niesty zrobione w pokrętny sposób. Zamiast dać po prostu opcję kupna / swapa silnika to... taki silnik możemy jedynie wygrać w losowaniu i później możemy go dopiero zastosować w kompatybilnym aucie. To akurat kolejnh przykład japońskiego dziwactwa Kaza.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
25 minut temu, Redmitsu napisał:

Zastanawia mnie co zajmuje PD tak długi czas wydawania gry jakim jest GT7

Spójrzmy jakie znaczące rzeczy dodali po 5 latach od premiery GTS do nowej części:

To wygląda jak by właściwy development GT7 nie trwał 5 lat tylko jakieś 3 lata, od momentu wydania ostatnich większych update'ów do GT Sport. I pewnie jak z GT Sport ta gra mocno się zmieni. Ja ogrywałem Sport w tamtym roku, już po wszystkich update'ach i nie narzekałem na zawartość Single Player, większość 'nowości'/powracających trybów (Circuit Experience, Mission Challenge, Licencje) już tam było i dopóki nie dodadzą minimum 10 ciekawych tras to olewam ten tytuł. Największą bolączką jest nadal wybór miejscówek bo jak już pisałem trasy przeniesione z prawdziwego świata są po prostu monotonne wizualnie, nawet na gameplayach/reckach najczęściej pojawia się Trial Mountain bo jest tam na czym oko zawiesić.

A odnośnie recek 9/10, jeśli dany redaktor grał w GT Sport tylko na premierę (168 cars and 29 tracks...) to dla niego przeskok w zawartości pewnie jest ogromny ale dla osób które wiedzą jak Sport wygląda teraz to ten przeskok będzie o wiele mniejszy. Ja liczę na to że wsparcie będzie takie jak w Sport i za jakiś czas nie będę narzekał na lipne trasy.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dobrze się bawicie? To dobrze :) Ja utknąłem w licencjach, tzn nie utknąłem bo zrobiłem pierwsze 4 na złotka. Za każdą dostaje się dwa auta, jedno za brąz czyli zaliczenie zadań w limicie czasowym i za pobicie rekordu dostaje się kolejne auto.

  • National B :trophy_gold:
  • National A :trophy_gold:
  • International B :trophy_gold:
  • International A :trophy_gold:

Więc w garażu mam już 9 aut, 8 za licencje i jedno obowiązkowe aby przebrnąć przez tutorial zakupowy, 20,000 cr poszło w pizdu. Credytków szkoda bo auta drogie. :/ No ale będziemy grindować. 

Została Super Licencja, tutaj jest 10 licencji i w każdej trzeba zaliczyć pełne okrążenie więc pomyślałem że poświęcę jeden dzień na jedną trasę. Ustawiam sobie ducha przejazdu na złoto i przestawiam go 0:00:200 przed sobą, dzięki temu wiem ile mi brakuje do zaliczenia zadania. Fajna opcja. Za 10 dni gdy się już uporam z tymi zadaniami zacznę bawić się w online. 

 

Przyjechały też zamówione profile konstrukcyjne więc po 14 Marca będę zabierać się za składanie nowego stelażu pod Fanateca :banderas:Składać będę taki sam projekt jak moja poprzednia konstrukcja ale tym razem z aluminium. Projekt mi pasuje i nie chcę mieć w salonie niczego co przypomina profesjonalnie projektowane przez  biura projektowe simmlab'a czy x-racing. Stay tuned :hi:

Spoiler

20220221-130136.jpg 20220303-100818.jpg

 

  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza

Wszystko fajnie ale w GT7 - Real Driving Sim. bardziej skupili się na padach niż na kierownicach. Na T300 FFB jest słaby ! W tej grze przenoszone są tylko szczątkowe informacje nie ma to startu do ACC, starego PC2 czy Dirt Rally 2.0

A przecież to już stare gry. I tam kierownice działają super. 

Czy naprawdę taka sytuacja  w ktorej postawiono bardziej na pady niż kierownice w grze która ma w tytule Real Driving Sim powinno mieć miejsce ? 
 

Sam ten fakt świadczy o tym ze robili ta grę po najniższej lini oporu. 

Edytowane przez RIfuk
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@łom

i gdyby ta gra wyszłaby na start ps5 czyli tak z rok szybciej to nie było by tyle narzekań. Oby PD teraz się wzięło za ulepszenia GT7 i jak co miesiąc wrzuci jakaś trasę i 5 furek (taki był cykl wydawania aktualizacji w gts?) to będzie dobrze. Mocno liczę na odświeżone jeszcze trasy z starych GT typu Seattle itp. 
Na MC pojawiły się już user scory i jest to co się spodziewałem, czyli żółto. Oczywiście jest bombing za always online. Z tego co pamietam w gts na początku tez tak było a z czasem to wyłączyli, podejrzewam ze w gt7 zrobią tak samo. No i hejci się gre za to ze fury są za drogie co będzie powodować straszny grind. Jak skoncze tryb kariery i zdobędę wszystkie furki z eventow i licencji to wtedy będę mógł obiektywnie ocenić ile faktycznie trzeba grindowac żeby kupić niezdobyte jeszcze furki, na ten moment to chyba za wcześnie ludzie oceniają ten aspekt 

Edytowane przez Redmitsu
Odnośnik do komentarza

Wrócę jeszcze do Project Cars 2 z 2017 roku !!!

 

- Zmienne warunki atmosferyczne na Każdej trasie są  ? Są  !!!

- Mnóstwo tras jest ? Jest !

- model zniszczeń jest ? Jest !!!

- widok z kasku i czucie prędkości jest ? Jest !!!

- wymagający przeciwnicy są ? Są !!!

- fbb działa dobrze ? I to jak ! 
 

 

Czy cokolwiek z tego jest w GT7 ? Nie !!!

A  PC2 ma już ponad 5 lat 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Pograłem z dwie godzinki i jestem zachwycony. Od razu na wstępie informuję, że w serię grałem od pierwszej części, ale ostatnia, nie liczac tych 3-4 godzin w GT Sport to Gran Turismo 4. Tak więc stęskniłem się. I od pierwszej sekundy czuć, że to stare dobre Gran Turismo z cała pompa, podniosłym tonem i innymi tego typu rzeczami, które albo kochasz albo nienawidzisz :) Music Rally bardzo fajne, a intro po prostu boskie, chociaż ta druga część lekko długawa :) Dalej jest te milion pierdół w menu, które mogliby wymyśleć tylko Japończycy, które nie służa zupełnie niczemu, no ale sa. Jak chociażby GT Cafe, czyli gloryfikowana wybierałka wyścigów. No dla mnie to wszystko jest mega, po prostu jest to świat Gran Turismo, nie do pomylenia z czymś innym. A jak się jeździ? Po prostu świetnie. Jest wyzwanie, trzeba myśleć co się robi, pełne skupienie to mus. Jak zawsze w Gran Turismo. Zaskoczył mnie niski poziom trudności w licencji B. Niektóre rzeczy robiłem za pierwszym razem na złoto, w innych wpadało złoto mimo, że nie było idealnie. W startch GT czas złota był bardziej wyśrubowany. No ale fakt, że dostałem GTO Twin Turbo za zaliczenie sprawił, że uśmiechnałem się od ucha do ucha. Weterani pierwszego Gran Turismo wiedza o czym piszę. I takie jest właśnie te GT7. Tu się uśmiechasz widzac te wszystkie pierdoły, a na torze zacięta mina i pełne skupienie. Jedyna naprawdę istotna wada wydaje mi się wymóg always online przy grze single, co jest bardzo antykonsumenckie. Cała reszta na plus. Aha, na DualSense jeździ się super. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
21 minut temu, Redmitsu napisał:

Na MC pojawiły się już user scory i jest to co się spodziewałem, czyli żółto.

Na MC jest też dużo 0/10 za wycofanie gry z Rosji.

Co do update'ów jak powróci większość oryginalnych tras (Seattle, Nowy Jork, Tokyo R246, Hong Kong, Autumn Ring) to będzie elegancko, tylko żeby dziady z Polyphony nie poszli na łatwiznę i nie zaczęli dorzucać kolejnych tras 'realnych' gdzie za barierkami jedyne co jest to jakieś boksy i drzewka, bo tak jest łatwiej i nie trzeba modelować nowych budynków i innych assetów.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, RIfuk napisał:

Wrócę jeszcze do Project Cars 2 z 2017 roku !!!

 

- Zmienne warunki atmosferyczne na Każdej trasie są  ? Są  !!!

- Mnóstwo tras jest ? Jest !

- model zniszczeń jest ? Jest !!!

- widok z kasku i czucie prędkości jest ? Jest !!!

- wymagający przeciwnicy są ? Są !!!

- fbb działa dobrze ? I to jak ! 
 

 

Czy cokolwiek z tego jest w GT7 ? Nie !!!

A  PC2 ma już ponad 5 lat 

Te wykrzykniki to po każdym zdaniu po co? ;)

 

A tak serio... no zgadza się. Ale GT to jednak trochę inna gra i ma inny target, bardziej jak Forza Motorsport. 

 

Czy tras w GT7 jest mało? No chyba nie.

 

- To, że nie na wszystkich jest dostępny deszcz to oczywiście trochę lipa i oby z czasem było to dodawane do kolejnych tras.

Z drugiej strony tam gdzie jest to jest wykonany zdecydowanie lepiej niż np w P.Cars 2 zarówno graficznie jak i technicznie.

 

- Dalej... porownaj ilość i wygląd samochodów w GT7 do np w P.Cars czy innych samochodowek. Jedynie Forza ma nieco więcej aut ale ich wykonanie stoi na dużo niższym poziomie.

 

- Rozbudowany tuning

 

- Rozbudowana customizacja

 

- Klimat (coś głównie dla starych fanów GT)

 

- Ciekawa kariera (subiektywna ocena)

 

- Rozbudowany online na wysokim poziomie 

 

Co do reszty to mi osobiście proste zniszczenia w GT nie przeszkadzają ale już AI.. które prawdę mówiąc mam wrażenie jest gorsze niż w GT Sport to już lipa.

W GT: S AI miało wiekszą świadomość tego gdzie się znajdujemy i bardzo sprawnie unikało kolizji. Tutaj jest z tym różnie.... 

Może olali temat bo ma byc dodane te Sophy. Chociaż szczerze, to obstawiam że Sophy pojawi się dopiero w GT8, a tutaj klasycznie podciągną lekko AI i będzie tylko ok.

 

Tak z wad jak dla mnie... to jeszcze lotne starty w 90% wyścigów. No co za dureń to wymyślił?

 

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

No ale panowie, żeby w 2022 drzewa były w 2D? Żeby dym był w 2D i odwracał się w naszą stronę przy ruchu kamerą? Żeby rozbryzg kałuży był w 2D i robił to samo... Przecież to nawet nie jest śmieszne. To jest totalne partactwo.

I sorry, jak ktoś będzie bronić bitmap dymu albo rozbryzgu kałuży, tudzież AI które nie istnieje, to powinien poszukać lekarza.

Nie istnieje inna samochodówka z tak skopanymi podstawami. No nie istnieje.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
11 minutes ago, PiPoLiNiO said:

No ale panowie, żeby w 2022 drzewa były w 2D? Żeby dym był w 2D i odwracał się w naszą stronę przy ruchu kamerą? Żeby rozbryzg kałuży był w 2D i robił to samo... Przecież to nawet nie jest śmieszne. To jest totalne partactwo.

I sorry, jak ktoś będzie bronić bitmap dymu albo rozbryzgu kałuży, tudzież AI które nie istnieje, to powinien poszukać lekarza.

Nie istnieje inna samochodówka z tak skopanymi podstawami. No nie istnieje.

2D drzewka w dalszym planie to wiadomo, słabe, ale chyba powinieneś poszukać lekarza jeżeli twierdzisz, że to podstawa. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

hqdefault.jpg

Udało się dziś zrobić 6 licencji S na Złoto więc powinienem skończysz szybciej niż zakładałem. Chociaż cholera tam wie. Następna licencja to Fomuła na Laguna Seca, potem Zonda R :banderas:

Przypomniałem też sobie o tym że mam Thrustmaster bt Led w szufladzie, wyciągnąłem, naładowałem ale nie chciało działać z Gran Turismo 7 i ku mojemu przerażeniu nie chciało działać z innymi grami, które są wymienione na stronie Thrustmastera. Więc pogrzebałem głębiej i zrobiłem update firmware dla tej zabaweczki, szybkie połączenie z PS4 Pro i w grze wyświetlacz zaczyna działać dopiero gdy zaczyna się wyścig, a tak jest ciemność. rozumiem że tak to urządzenie oszczędza bateria i włącza się dopiero gdy ma co wyświetlać. Daje mocno po oczach ale można zmniejszyć jasność diod. Można ustawić sobie jakie dane chcemy widzieć na wyświetlaczu, w licencji jest tylko prędkość, bieg i rev count. Ale w wyścigu podaje czas okrążenia lub ile okrążeń zostało do przejechania. Fajny bajer z którego będę korzystać, do czasu aż zamontuje Fanateca 

 

 

Odnośnik do komentarza

@darkos

Ja właśnie wczoraj zakończyłem po tej formule, przyjemny przejazd. Jeden z łatwiejszych w tej licencji. Dzisiaj planuję ją ukończyć i lecieć dalej z kafejką, ale z tego co czytałem ostatni przejazd na SPA jest hardkorowy, zobaczymy ;). BT led mi się bardzo podoba, przydałby mi się taki gadżet bo jeżdżę bez HUDu, ale cena mnie bardzo mocno zniechęciła. Max 300zł, ale 800? Nie no, tyle to nie :)

 

 

Odnośnik do komentarza
2 hours ago, PiPoLiNiO said:

No ale panowie, żeby w 2022 drzewa były w 2D? Żeby dym był w 2D i odwracał się w naszą stronę przy ruchu kamerą? Żeby rozbryzg kałuży był w 2D i robił to samo... Przecież to nawet nie jest śmieszne. To jest totalne partactwo.

I sorry, jak ktoś będzie bronić bitmap dymu albo rozbryzgu kałuży, tudzież AI które nie istnieje, to powinien poszukać lekarza.

Nie istnieje inna samochodówka z tak skopanymi podstawami. No nie istnieje.

Tak ale za to mamy betonowe 4K, co z tego ze wiekszosc obiektow na trasie wygląda jak ustawienia low na pc(budynki w tokio). Coś za coś niestety. Mi osobiscie nie podoba sie efekt deszczu i powtórki. Pomimo dobrej grafiki mie prezetuja sie super fotorealistycznie, stare odslony gt wyglądały lepiej pod tym wzgledem.

Edytowane przez AbraHAM
Odnośnik do komentarza
Wrócę jeszcze do Project Cars 2 z 2017 roku !!!
 
- Zmienne warunki atmosferyczne na Każdej trasie są  ? Są  !!!
- Mnóstwo tras jest ? Jest !
- model zniszczeń jest ? Jest !!!
- widok z kasku i czucie prędkości jest ? Jest !!!
- wymagający przeciwnicy są ? Są !!!
- fbb działa dobrze ? I to jak ! 
 
 
Czy cokolwiek z tego jest w GT7 ? Nie !!!
A  PC2 ma już ponad 5 lat 
To twoje pierwsze Gran Turismo? Ta gra zawsze taka była I zawsze taka będzie.
To zawsze byk simcade i nigdy do takiego Pcars czy ACC nie będzie miał startu.

Co do ffb, to też już norma, że przekazuje znikome informacje.
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, mattaman napisał:

To twoje pierwsze Gran Turismo? Ta gra zawsze taka była I zawsze taka będzie.
To zawsze byk simcade i nigdy do takiego Pcars czy ACC nie będzie miał startu.

Co do ffb, to też już norma, że przekazuje znikome informacje.

Wow ale wspaniałe podejście. To nie wymagaj niczego, pochwał programistów za ich lenistwo. Brawo przez takich ludzi gry są coraz bardziej ubogie !

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Czy ktoś czyta te informacje podawane przez tych ludzi podczas licencji ? Przecież tych rad „fachowców” żal słuchać. X, X ,X ,X

 

ale czym dłużej gram to faktycznie musze powiedzieć ze model jazdy poprawili. Chociaż tyle ! 
mnożę jeszcze ta grę uratują jakimiś latkami. 

Odnośnik do komentarza

Póki co, pograłem tylko music rally - bo gra się ściąga i jeździ się fajnie, trochę inaczej niż w Sport, trial mountain fajnie przerobiony, ino czasem na replayu potrafi chrupnąć frejmrejt :notsure: Grafa ok, samo music rally też fajne - muzyczki spoko. Gram ofc na PS4 amator. Ogólnie pierwsze wrażenie bardzo ok. Dalsze próby pewnie jutro.

Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, MaZZeo napisał:

Nie widziałem w żadnej innej grze tak realnego i tak nietuzinkowego AI jak w PC2/PC3.

 

Wreckfest również ma bardzo dobre AI. Przeciwnicy wypadają z trasy, zajeżdżają drogę, wpadają w poślizgi, zderzają się nawzajem, a nawet czasem zdarza im się przez chwilę jechać pod prąd. Wiadomo, to trochę inny typ wyścigów, ale jeśli w grze indie się dało, to powinno się udać w każdym racerze. O fizyce zderzeń już nie wspomnę, bo ta we Wreckfest to mistrzostwo. Słabe AI to dla mnie największa wada GT i niestety nie da się tego bronić.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...