Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Macie jakiś pomysł, jak zrobić z manualnej skrzyni 6 biegowej sekwencyjną? W ustawieniach kontrolera w ogóle nie ma zakładki dla skrzyni biegów, więc chyba wychodzi na to, że jest to niemożliwe. 

Opublikowano
49 minut temu, ginn napisał:

Macie jakiś pomysł, jak zrobić z manualnej skrzyni 6 biegowej sekwencyjną? W ustawieniach kontrolera w ogóle nie ma zakładki dla skrzyni biegów, więc chyba wychodzi na to, że jest to niemożliwe. 

NIe wiem jaką masz skrzynię ale np w TH8A, którą posiadam jest taka specjalna nakładka. Rozkręcasz aktualną, przykręcasz sekwencyjną i gotowe.

Całość trwa z 2 minuty.

Opublikowano
9 godzin temu, eloszki napisał:

Szanowni 2 pytania:

- czy wybierając lakier u Was tez nowo wybrany lakier na podglądzie pokazuje się na innym samochodzie niż obecnie posiadany samochód ( czyli ten na do którego chce ten lakier „dopasować” )

- tu glupota, ale może się uda - czy po wyścigu i w trybie gdzie samochody są prezentowane da się wyłączyć te światła awaryjne?

Dzięki

 

Tam najpierw kupujesz lakier, te auta są po prostu poglądowe. Dopiero jak go kupisz to idziesz do edytora i nakładasz lakier na swoje auto i zatwierdzasz. W sumie nie wiem czemu nie dali posiadanego auta tam, no ale to PD, tego nie pomalujesz...

 

Co do awaryjnych to nie, nie da się tego wyłączyć. 

  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, RIfuk napisał:

NIe wiem jaką masz skrzynię ale np w TH8A, którą posiadam jest taka specjalna nakładka. Rozkręcasz aktualną, przykręcasz sekwencyjną i gotowe.

Całość trwa z 2 minuty.

Okej. A w jaki sposób w grze skrzynia jest odczytywana jako sekwencyjna? Ja mam shifter od Logitecha, więc można to zmodować, ale problemem jest to, żeby w trakcie grania ruch skrzyni góra/dół był odczytywany jako zmiana biegów, a nie jako wrzucanie 3 lub 4.

Edytowane przez ginn
Opublikowano
Godzinę temu, ginn napisał:

Okej. A w jaki sposób w grze skrzynia jest odczytywana jako sekwencyjna? Ja mam shifter od Logitecha, więc można to zmodować, ale problemem jest to, żeby w trakcie grania ruch skrzyni góra/dół był odczytywany jako zmiana biegów, a nie jako wrzucanie 3 lub 4.

A teraz rozumiem. Nie pomogę bo gram na H i jest OK

Być może tej zmiany sekwencyjnej ta gra nie uwzględnia po póki co to z tymi kierownicami nawet nie daje sobie dobrze rady  (zle działające FFB w T300)

Może być też tak ze sekwencyjna skrzynia biegów działa tylko w samochodach które mają takie skrzynie.

W garażu możesz sprawdzić jak wygląda wnętrze auta i zobaczyć jaka jest fabrycznie zamontowana skrzynia.

Może to jakoś pomoże.

 

Godzinę temu, ginn napisał:

Okej. A w jaki sposób w grze skrzynia jest odczytywana jako sekwencyjna? Ja mam shifter od Logitecha, więc można to zmodować, ale problemem jest to, żeby w trakcie grania ruch skrzyni góra/dół był odczytywany jako zmiana biegów, a nie jako wrzucanie 3 lub 4.

Teraz wpadłem na pomysł.

 

W Ustawieniach przypisz Bieg Góra do skrzyni sekwencyjnej W górę i tam samo z biegiem w dol.

Powinno być OK bo to tak samo działa jak łopatki na kierownicy.

Opublikowano (edytowane)

Dobra, zostało już tylko S-10, żeby mieć wszystko w złocie. 

 

Wszystko idzie pięknie do momentu aż  dojeżdżam do jednego z dwóch dłuższych zakrętów na końcu. Za każdym razem mnie wyrzuca. 

 

Kawka i lecę dalej :obama:

Edytowane przez ginn
Opublikowano
4 minuty temu, ginn napisał:

Dobra, zostało już tylko S-10, żeby mieć wszystko w złocie. 

 

Wszystko idzie pięknie do momentu aż mam do czynienia z dwoma ostatnimi dłuższymi zakrętami, za każdym razem mnie wyrzuca. 

 

Kawka i lecę dalej :obama:


Tam jest taki moment, że nie ma suchej linii. Ja tam wyhamowałem lekko na tej krótkiej prostej między łukami i ten drugi na odjętym gazie. Ogólnie czas nie jest jakiś wymagający, większym problemem jest skończenie okrążenia :D

Opublikowano

Dziwne, bo ja moje pierwsze okrążenie Porsche przejechałem bez problemu. Czas na mecie powinienem mieć w okolicy 2:29.xxx ale przed przekroczeniem mety wyszedłem z licencji. Wiem że przejazd był baaardzo mocno asekuracyjny i wyraźnie widziałem suchy asfalt więc tam się kierowałem. Wydaje mi się że uciąć jeszcze 3 sekundy to nie będzie problem ale z 2:26 na 2:24 już zrobi się ciekawie. 

 

Na razie mam przerwę w GT7, ale jutro po robocie siadam kończyć licencje i zaczynam wyścigi. 

Opublikowano

Ten nieszczęsny łuk blisko końca też zniszczył mnie kilka razy. W końcu zmieniłem trochę linię przejazdu. Jeszcze przed łukiem zjeżdżamy bliżej lewej strony żeby ten niebezpieczny fragment przejechać totalnie na prostych kołach i później w połowie łuku dopiero lekko dać w lewo. Dalej już z górki.

Dla mnie najgorszy był jednak test formułą na Laguna Seca.

Opublikowano

Czy jest gdzieś rozpiska do tych skrótów opon w tej grze, które się wyświetlają w trakcie wyścigu nad ikona z samochodem?


Jest

Komfortowe: Twarde (KT)
・Komfortowe: Średnie (KŚ)
・Komfortowe: Miękkie (KM)
・Sportowe: Twarde (ST)
・Sportowe: Średnie (SŚ)
・Sportowe: Miękkie (SM)
・Wyścigowe: Twarde (WT)
・Wyścigowe: Średnie (WŚ)
・Wyścigowe: Miękkie (WM)
・Wyścigowe: Supermiękkie (WSM)

Chciałbym w takim razie zapytać o wyzwanie A-8. Czy tam poprawne są opony komfortowe średnie? Nie da się tego zmienić …

Jaki powinien być symbol do opon ma szuter?


Dawno gra mnie tak nie w(pipi)iala i jednocześnie dawała tyle radości :)

Opublikowano

Dzięki - Właśnie czytam. A ja (pipi)a 2h na tym siedzę i brakuje mi już 0,100 do złota. Na tych poprawnych oponach to z zamkniętymi
oczami to zrobię …

Gdzieś jeszcze mnie coś takiego czeka?

Opublikowano
9 hours ago, areka said:

Wczoraj jechałem licencje IA na szutrze i na luzie złoto. Więc nie wiem o co chodzi. 

 

Wczoraj też włączyłem tą licencję i przejechałem kilka prób ze złotym czasem to nie odczułem różnicy. Zrobiłem zdjęcie na FB bo mi ludzie nie wierzyli że mam zaliczone. 

A dziś już siadam do ostatnich 3 licencji. No to po złoto :trophy_gold:

 

Licencje zaliczone. Trofeum zdobyte. Czarniutki Redbull w Garażu :banderas:Starałem się zejść poniżej 2:24.000 tak żeby mieć 2:23.xxx ale zawsze tracę sekundę na ostatnim zakręcie, nie mam tam przyczepności. Dlatego mam dość. .... na dziś ;) Będę próbować poprawić niektóre fajniejsze licencje ale już na Fanatecu :woot:

 

 

  • Plusik 6
Opublikowano

A mnie miota na A-8, szutr nie idzie mi kompletnie. Za dużo mi majta tego pickupa. Na prezentacji jedzie normalnie z wciśniętym gazem. Drift chyba trzeba opanować lepiej :obama:

Opublikowano

Halo halo co to za pasy hamowania i linia toru? :yeti: a tak poważnie to nie przeszkadzają Ci te asysty? Mnie by totalnie rozpraszały. 

 

Co do szutru. Kluczem jest znalezienie linii, które pozwoli Ci jechać z możliwie najmocniej wciśniętym gazem i na granicy obrotu samochód w poprzek. Tylko tyle i aż tyle 

Opublikowano

Dłużej siedziałem na licencji z Formułą na Laguna Seca bo nie mam żadnego doświadczenia jazdy bolidami F1, natomiast szutrowe wyzwania idą mi bez problemu. Dużo grałem w gry rajdowe to przynajmniej wiem skąd szósty zmysł do jazdy bokiem. W Gran Turismo jazda po szutrze jest bardzo specyficzna, inna do tych w WRC i Dirt Rally. Ale jak się ma nieco doświadczenia to przestawienie się nie jest problemem. Natomiast nauka jazdy bolidem F1 gdzie trzeba wchodzić w zakręty bardzo energicznie to dość bolesne doświadczenie.

 

Te asysty mi nie przeszkadzają ale już mogę je wyłączyć bo rzeczywiście zakłócają prawdziwą linię wyścigową i niedokładnie pokazują miejsca hamowania. Bardziej drażnił mnie duch auta przede mną ale wymyśliłem że jeśli przesunę ducha o 0,100 lub więcej to pomaga mi to w osiąganiu wymaganych czasów na złoto. Chodzi oto że jeśli czas 1:30.000 jest na złoto a duch przejeżdża w 1:29.800 to mogę to przesunąć o 0.100 do przodu i wówczas gdy jadę przed nim to znaczy że jadę tak naprawdę o te 0.200 szybciej od czasu wymaganego na złoto. Zawsze tak ustawiałem ducha aby nie jechał równo ze mną ale zawsze przede mną więc gdy go doganiałem to tak naprawdę wyprzedzałem. Przydatna rada. 

Opublikowano

To prawda. Przesunięcie ducha o 0,1-0,2 do przodu to fajny patent. Wymusza na Tobie agresywniejszą jazdę. 

 

Jazda F1 w Gran Turismo i tak jest uproszczona względem takiego F1 2021. Faktem jest jednak to, że wchodzenie na dużej prędkości w zakręt wymaga kilkunastu dobrych godzin spędzonych z F1. Tak na marginesie to polecam 

Opublikowano

W przypadku bolidów jak i Red Bulla, trzeba się trochę przestawić, bo tu można praktycznie cisnąć gaz już znacznie wcześniej niż w zwykłym aucie, a czasami wystarczy tylko lekko odjąć, bez hamowania. Po setkach godzin z Vettelem w GT5 i kolejnych setkach z innymi grami F1 to ta licencja na Lagunie pykła mi w miarę szybko (2-3 powtórzenia bodajże). Nawet dobrze się bawiłem, bo przynajmniej dupa nie latała jakby tor z był z masła.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...