Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. MaZZeo 14 186 Opublikowano 22 stycznia Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 22 stycznia Co to był za wyścig w Nations Cup Mam ponad 200 przejechanych wyścigów w Sport do tej pory ale ten wyścig Super Formuła na Interlagos uważam za najlepszy w moim wykonaniu. Było w nim wszystko, dobra strategia, najlepsze okrążenie w wyścigu, wyprzedzenia, praktycznie brak błędów, straciłem może sumarycznie jakieś 3-5 sekund podczas przebijania się przez środek stawki, gdyby nie to P2 byłoby w zasięgu bo straciłem do Niemca jakieś 2-3 sekundy. Szczególnie fajna walka była o P4 i P3 z Austriakiem, wszystko było zgodnie ze sztuką racecraftu. Aż mi się przypomniały prehistoryczne czasy kiedy paręnaście lat temu na dopiero co kupionej Logitech Momo Racing jeździłem w lidze rFactor F1 na forum gry-online, i jeden z jedynych dwóch wyścigów które wygrałem to Interlagos właśnie, mam sentyment do tego toru xD Wyścig nagrałem na twitchu jak ktoś chętny obejrzeć 17 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Bartg 5 476 Opublikowano 25 stycznia Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 25 stycznia Dzięki wszystkim za głosy rozsądku, faktycznie dual sense robi ogromna robotę w tej grze Chwilę zeszło zanim ustawiłem wszystko jak trzeba i jest cudnie, jedynie w Forzy minimalnie lepiej czuć przez wibracje na triggerach moment utraty przyczepności, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia. Powrót do GT po wow, wychodzi 10 latach od 6 dla kogoś wychowanego na gt1 i 2 to aż łza się kręci z radości, jest ta magia w tej grze, której niestety nie ma w nowej Forzie. Warto bawić się w tryby 120hz? Przeleciałem artykuł Digital Foundry i niby spoko wychodzi opcja 120hz + priorytet grafiki, ale chętnie się podepre Waszym doświadczeniem. Na Oledzie faktycznie wygląda obłędnie i przez zupełnie inne nasycenie i temperature barw niż Forza wygląda po prostu przyjemniej dla oka. No i coś co mnie bardzo razi w Forzie, czyli tam brak większości działających rzeczy poza podstawowymi typu prędkość i obroty przy moim ulubionym widoku z wnetrza. A tu nawet zwykły hud na szybie w pierwszej Mazdzie robi robotę. Jak mawiał klasyk to są właśnie te detale tak ważne dla petrolheadow, a pewnie pomijalne dla wielu. Teraz najbardziej się obawiam, że nie wytrzymie i niedlugo wleci psvr2 11 Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia (edytowane) 2 godziny temu, Bartg napisał: Chwilę zeszło zanim ustawiłem wszystko jak trzeba i jest cudnie, jedynie w Forzy minimalnie lepiej czuć przez wibracje na triggerach moment utraty przyczepności, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia. 2 godziny temu, Bartg napisał: Teraz najbardziej się obawiam, że nie wytrzymie i niedlugo wleci psvr2 Zaleciłbym Ci jednak najpierw inwestycję w jakąś kompetentną kierownicę, bo dopiero wtedy będziesz mógł czerpać prawdziwą radość z przyjemnego modelu jazdy w GT. Gran Turismo na padzie to nie jest jednak to. Na kierze naprawdę ciężko się oderwać od tej gry. Notujesz dodatkowe lepsze rezultaty oraz znacznie większą regularność przejazdów, niż miałoby to miejsce na Dual Sensie. Ponadto, chociaż GT7 na PSVR2 robi wielkie wrażenie już samo przez się, to ma się jednak ten mocny dysonans, kiedy widzisz siebie za kółkiem samochodu w grze, a wiesz, że w realu siedzisz z padzikiem w dłoni. U mnie rzutowało to na poziom immersji. Polecam też jazdę z całkowicie wyłączonym, lub mocno ograniczonym HUDem. Plastyka i piękno tej gry wspaniale zostaje wtedy uwydatnione. Posiadasz OLED więc z HDR będzie bajka. HUD jest co prawda bogaty i wypełniony ogromem informacji, ale mam wrażenie, że w swojej najpełniejszej wersji zbyt mocno zagraca przestrzeń obrazu. Preferujesz jazdę z widoku z kabiny, więc wyłączając HUD możesz opierać się tylko na własnej spostrzegawczości (nadchodzące zmiany pogody, dystanse do rywali itd.) oraz na samych wskaźnikach na desce rozdzielczej pojazdu. Kolejne punkty do poziomu immersji. Edytowane 26 stycznia przez Hal Emmerich 1 1 Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia Kierownica wiadomo sztos, niestety mając prawą nogę głównie z karbonu i tytanu zdecydowanie lepiej mi grać na padzie Niedawno zresztą sprzedałem zestaw od xboxa z tego powodu. 1 Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia To robimy ligę forumkowa ? xD Mnie też nachodzi ochota na GT7 i tak walczę cały czas ze sobą Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia Żeby skończyła tak jak Forzowa? Ja bym chętniej pojeździł z ekipą jak to było lata temu w GT5/6 (prawda @Hal Emmerich? ), ale pewnie znowu będzie cisza w temacie, a pytałem na forumku nieraz czy to z 5/6 właśnie czy Sport i cisza Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia (edytowane) Pamiętam czasy GT5.... Ja jestem chętny na granie w większej ekipie, tylko jest taka kwestia, że mi bardziej pasują popołudnia/wieczory w tygodniu niż w weekendy, a u większości tutaj jest raczej na odwrót. @Bartg Ja jestem troszkę graphics whore (na ile pozwalają konsole ) więc zazwyczaj wolę jednak 60 niż 120fps bo to wiążę się z pewnymi kompromisami. Są 3 opcje 120fps. Betonowe 120fps ale w niskiej rozdzielczości (1200p), prawie betonowe 120fps w 1440p, Niestety aliasing jest tu dosyć zauważalny. Jest też tryb resolution 120hz z VRR, który chodzi w 4k (ale z minimalnie gorszym wygładzaniem krawędzi) w 70-100fps. Teoretycznie ostatnia opcja jest ok, ale ma 1 (dla mnie dużą) wadę.... powtórki w tym trybie są bez RT, a photo mode ma RT dopiero po włączeniu aparatu i ma totalnie zjebany frame pacing, przez co w trybie photo wygląda jakby co kilka klatek gubiła po 2-3 klatki. Jeśli jednak nie zamierzasz bawić się w zdjęcia i delektować się powtorkami z RT to ostatnia opcja może być dla Ciebie idealna Edytowane 26 stycznia przez Emet 1 Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia Jeśli chodzi o ligę to wystarczyłoby żeby oprzeć ją o time triale które regularnie są wrzucane do trybu Sport Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia 15 minut temu, MaZZeo napisał: Jeśli chodzi o ligę to wystarczyłoby żeby oprzeć ją o time triale które regularnie są wrzucane do trybu Sport W kwesti rywalizacji czasowej tak, ale chętnie pojezdziłbym jakieś wyścigi w ekipie. Np. kilka-kilkanaście okrążeń (zależnie od trasy) ze zużyciem opon i paliwa. 1 1 Cytuj
oranje 0 Opublikowano 26 stycznia Opublikowano 26 stycznia Ja mogę też się pościgać o ile ktoś też jest takim leszczem jak ja. Liga D online, czasami C. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 28 stycznia Opublikowano 28 stycznia @Bartg PSN jak Gamertag? Bo niby mam Ciebie w znajomych na PSN ale na Twoim profilu pustka, info że ten gracz w nic jeszcze nie grał. Cytuj
OldMuffin 12 Opublikowano 28 stycznia Opublikowano 28 stycznia Ja się chętnie pościgam byczki! 1 Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 28 stycznia Opublikowano 28 stycznia 2 hours ago, Emet said: @Bartg PSN jak Gamertag? Bo niby mam Ciebie w znajomych na PSN ale na Twoim profilu pustka, info że ten gracz w nic jeszcze nie grał. Właśnie muszę odzyskać konto stare, klasycznie człowiek te 15 lat temu podał jakaś datę urodzenia z dupy i teraz hasła nie może zmienić w piątek próbowałem ale po pol godzinie czekania na infolinii mi się znudziło, bo Polska jako 3 świat nadal nie ma chatbota dla swojego regionu. Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 28 stycznia Opublikowano 28 stycznia (edytowane) Ja ostatnio online, to grałem w Sporta w 2k19, więc tenteges Później już nie kupowałem plusa, bo jak miałem raz na dwa tygodnie pojechać sobie dla zabawy jeden czy dwa wyścigi, to nie widziałem sensu. Cieszę się, że miałem okazję jeździć na PS3, kiedy jeszcze online było darmowe(tak jakby to była jakaś łaska). Wg mnie powinno być kilka/naście godzin miesięcznie online za free, dla takich, którzy właśnie chcą sobie pyknąć godzinkę w weekend. No, ale to marzenie ściętej głowy. Ktoś się orientuje w ogóle, czy takie czasówki można robić bez plusa i widzieć jakoś ranking znajomych? Wiem, że pewnie banalne pytanie, ale nigdy te rzeczy onlineowe mnie za bardzo nie zaprzątały Edytowane 28 stycznia przez Luqat Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 28 stycznia Opublikowano 28 stycznia Tablica czasów na 99% działa bez PS+. Trzeba go chyba tylko do gry z innymi na żywo. 1 Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 29 stycznia Opublikowano 29 stycznia (edytowane) 4 godziny temu, Emet napisał: Tablica czasów na 99% działa bez PS+. Trzeba go chyba tylko do gry z innymi na żywo. Zgadza się - wszystkie leaderboardy działają bez plusa, tak samo cotygodniowe czasówki w sekcji Sport, za które można zgarnąć fajną kasę jeśli zrobi się czas na złoto. @Luqat Edytowane 29 stycznia przez Chmielinski 1 Cytuj
bloo 33 Opublikowano 29 stycznia Opublikowano 29 stycznia Można tak się ustawić forumowo na luźnie granie w jakims otwartym lobby (najlepiej na nurbie), potrenować opcje i warianty, poczatować, zobaczyć kto jak z czym się czuje i wspólnie dojść do jakiejś konkluzji rankowej. Na innym forumie widziałem kilka pomysłów, które możnaby podjebac. Osobiście najwiekszy fun mam z jazdy road carami na stockowych ustawieniach i przede wszystkim z abs na off. Fury racingowe też spoko, ale przy nich czynnik improwizacji playfullowania z fizyką ograniczony jest do minimum. Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 29 stycznia Opublikowano 29 stycznia Cytat improwizacji playfullowania z fizyką ograniczony jest do minimum Że łat? Cytuj
bloo 33 Opublikowano 29 stycznia Opublikowano 29 stycznia Że różnorodność zachowań i sytuacji w kontrze do zunifikowanego przewidywalnego specu. Obie bawią, mnie bardziej ta pierwsza. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 31 stycznia Opublikowano 31 stycznia ostatni wyścig Nations Cup, na luzie i bez treningu wbiłem i z ostatniego miejsca skończyłem na 3 wpierw byłem rozczarowany że tak kończą ten sezon ale ostatecznie ten wyścig był fajny 2 Cytuj
Kmiot 13 675 Opublikowano 2 lutego Opublikowano 2 lutego Ok, Panowie Forumowi Rajdowcy. Załóżmy, że mam już GT7, mam też PSVR2 i chciałbym do tego kierownicę. Jakie są obecne ustalenia i która najlepsza w takim przypadku, bom laik w temacie? Oczywiście marketowe gówna odpadają, interesuje mnie coś solidnego i kompetentnego, ale niekoniecznie super profesjonalnego (czytaj: przesadnie drogiego), bo planuję się bawić czysto rekreacyjnie i od czasu do czasu tylko. Możliwość dokupienia sensownego stelaża mile widziana. Coś w granicach 1,5k PLN kupię (w sensie kierownicę, stelaż liczę osobno)? Generalnie jestem skory dołożyć kilka stów, jeśli zajdzie taka konieczność. Wystarczą same modele, na które powinienem zwrócić uwagę, ewentualne opinie sobie poszukam. Dzięki. Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 2 lutego Opublikowano 2 lutego (edytowane) Godzinę temu, Patricko napisał: T300 z pedałami T3PA szczerze? o ile nie masz zamiaru grać w GT bez ABS (a nikt tak nie gra) to dopłacanie do T3PA nie jest niezbędne. są one lepsze, ale też są chujowe, a ten stożek w praktyce wypada sztucznie. sam mam T300, mam T2PA i T3PA i na ten moment gram na dwóch pedałach bo T3PA mi skrzypi a tego nie znoszę, plus wolę szerszy rozstaw dwóch pedałów a nie wykręcać nogę do środka żeby wcisnąć hamulec. no i dziecku (8 lat) wygodniej jest. dlatego jeśli ja mam coś doradzać to jak masz dobry deal z T3PA to bierz, ale jak masz dużo lepszą ofertę na zestaw z dwoma pedałami to ja bym go brał i potem ewentualnie rozważył przejście na pedały T-LCM bo load cell to jest dopiero game changer. a jeśli miałbym wybór pomiędzy standardowym T300 z T3PA a T300 alcantara z T2PA to bym brał alcantarę bo większe koło kierownicy akurat sporo zmienia nawet w takich grach jak GT7. no ale to moje zdanie i nie trzeba się z nim zgadzać Edytowane 2 lutego przez gtfan 1 Cytuj
bloo 33 Opublikowano 2 lutego Opublikowano 2 lutego 1 hour ago, gtfan said: szczerze? o ile nie masz zamiaru grać w GT bez ABS (a nikt tak nie gra) Ja gram i serdecznie polecam. Robi kolosalne wrażenie i bardzo wzbogaca fizykę jazdy - czuć mocniej różnice w furach i to jak reagują w różnych scenariuszach na trasie. Oczywiscie mam na myśli joy-ride, przy kompetetywnym sciganiu nawet tcs ustawiam. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.