Opublikowano 2 lutego 20241 r Standardowo i zawsze będę polecał G29 + wheel stand pro. Wiem, że niektórzy narzekają na ten stelaż, ale po pierwsze jest tani, a po drugie i wg mnie ważniejsze - składany. Więc po sesyjce możesz w sekundę złożyć na pół i schować pod łóżko czy za szafę, bez odczepiania kierownicy. Masz wtedy kółko w każdej chwili dostępne i w parę sekund gotowe do jazdy, no i nie zajmuje połowy pokoju, jak to jest przy "stałych" stanowiskach.
Opublikowano 2 lutego 20241 r również polecam WSP, jak ktoś nie ma ADHD przy kręceniu kierownicą to na stabilność stojaka nie ma co narzekać...
Opublikowano 2 lutego 20241 r Ale można też troszkę dołożyć do playseat challenge i symulować wrażenie wchowdzenia do monokoka, zachowując kompaktowość ;] (no i dobry wieszak)
Opublikowano 2 lutego 20241 r 6 minut temu, bloo napisał: Ale można też troszkę dołożyć do playseat challenge i symulować wrażenie wchowdzenia do monokoka, zachowując kompaktowość ;] (no i dobry wieszak) nie trzeba, dzięki
Opublikowano 2 lutego 20241 r 4 godziny temu, bloo napisał: Ale można też troszkę dołożyć do playseat challenge i symulować wrażenie wchowdzenia do monokoka, zachowując kompaktowość ;] (no i dobry wieszak) Można też troszkę dołożyć do kierownicy z DD i symulować wrażenie siedzenia w swoim maluchu Jest drobna różnica między WSP za ~300 złotych, a playseat za 900-1000 Poza tym za każdym razem (a było już wielokrotnie wałkowane), kiedy ktoś pyta o budżetową/w danym przedziale cenowym kierownicę, to zaraz robi się jakaś elektroda czy inne tego typu. "Dorzuć tylko 100/300/500/1000 i nie baw się w półśrodki ", kiedy dana osoba w ogóle nie jest pewna czy jej to podejdzie albo chce pokręcić kółkiem od wielkiego dzwonu i nie wydać na taką zabawę małej fortuny
Opublikowano 2 lutego 20241 r Ja za pc dałem 650 koło czterech lat temu (nowa). Nie zmienia to faktu, że ten rig leży w widełkach budżetowych i jest bardzo rozsadnym wyborem jako entry level dla niezdecydowanych. Poza tym kolega pytał o stelaż.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Może jako laik, nie wie, że są stelaże i stojaki W każdym razie, swoje już powiedziałem i teraz już niech zainteresowany decyduje.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Teraz już wie więcej. Przy stojaku trzeba też rozważyć ergonomie siedzenia, pc jest o tyle fajny, że robisz pyk i z krzeslka robisz kokpit f1.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Mialem WSP, po 8 miesiącach sprzedałem z kierka i jesli mialbym wracac to na pewno nie do siedzenia na fotelu biurowym/gamingowym/zwyklym przy WSP. Moze jestem stary, ale dluzsze sesje byly po prostu niewygodne.
Opublikowano 3 lutego 20241 r No tak, bo słuchajcie, ja nie jestem w 100% przekonany, że to mnie wessie na tyle, by od razu wchodzić na wysoki pułap wydatków, albo zapierdolić sobie pół pomieszczenia karoserią do hondy civic z zamontowaną kierownicą, by pojeździć raz w tygodniu w weekend. Dlatego aktualnie mam umiarkowane oczekiwania i zdaję sobie sprawę, że jak ktoś ma ponadprzeciętny setup, to będzie też miał nieco zaburzony pogląd na sprawę (na zasadzie "teraz bym już do tamtej kierownicy/stojaka nie wrócił"), ale proszę o rozsądek, bo tak jak pisałem: nawet nie mam pewności czy to zabawa dla mnie, traktuję to dość testowo, ale jednocześnie nie chcę kupować byle gówna. To w zasadzie moja pierwsza poważniejsza inicjatywa w temat kierownic i najistotniejsze jest, bym się po prostu nie zniechęcił na start, bo kupię jakiś paździerz. Chciałbym chociaż wynieść z tego wrażenia w rodzaju: kurde, fajna zabawa, a przecież może być jeszcze lepiej. Bo upgrade zawsze mogę zrobić, jeśli już wsiąknę w temat. Pisząc "stelaż" miałem na myśli coś do przytwierdzenia kierownicy, bo na kiju od miotły to żadna gra, więc wszelakie stojaki również wchodzą w grę, jeśli zapewniają zadowalającą stabilność (stosunek jakość/cena). Póki co wnioskuję, że G29 + WSP ma aprobatę większości z Was. A i dla mnie wydaje się wystarczająco na start zabawy.
Opublikowano 3 lutego 20241 r 19 minutes ago, Kmiot said: No tak, bo słuchajcie, ja nie jestem w 100% przekonany, że to mnie wessie na tyle, by od razu wchodzić na wysoki pułap wydatków, albo zapierdolić sobie pół pomieszczenia karoserią do hondy civic z zamontowaną kierownicą, by pojeździć raz w tygodniu w weekend. Dlatego aktualnie mam umiarkowane oczekiwania i zdaję sobie sprawę, że jak ktoś ma ponadprzeciętny setup, to będzie też miał nieco zaburzony pogląd na sprawę (na zasadzie "teraz bym już do tamtej kierownicy/stojaka nie wrócił"), ale proszę o rozsądek, bo tak jak pisałem: nawet nie mam pewności czy to zabawa dla mnie, traktuję to dość testowo, ale jednocześnie nie chcę kupować byle gówna. To w zasadzie moja pierwsza poważniejsza inicjatywa w temat kierownic i najistotniejsze jest, bym się po prostu nie zniechęcił na start, bo kupię jakiś paździerz. Chciałbym chociaż wynieść z tego wrażenia w rodzaju: kurde, fajna zabawa, a przecież może być jeszcze lepiej. Bo upgrade zawsze mogę zrobić, jeśli już wsiąknę w temat. Pisząc "stelaż" miałem na myśli coś do przytwierdzenia kierownicy, bo na kiju od miotły to żadna gra, więc wszelakie stojaki również wchodzą w grę, jeśli zapewniają zadowalającą stabilność (stosunek jakość/cena). Póki co wnioskuję, że G29 + WSP ma aprobatę większości z Was. A i dla mnie wydaje się wystarczająco na start zabawy. Na początek G29 lub G923, a potem się zobaczy czy się wkręcisz czy dasz sobie spokój, to G29 nie zrujnuje ci portfela.
Opublikowano 3 lutego 20241 r Niestety konta z czasow ps3 nie odzyskalem, więc musze jechać na nowym Jakby się komuś chcialo dodać bartgldz to spoko Sama gra w trybie 120hz+vrr działa cudnie, chłone te wszystkie nieistotne dla wielu, a mega jarajace petrolheadow pierdoly, chociażby jak historie różnych marek jak gąbka. Tu czuć pasję do motoryzacji, której po prostu nie ma w Forzy.
Opublikowano 3 lutego 20241 r Godzinę temu, Kmiot napisał: Póki co wnioskuję, że G29 + WSP ma aprobatę większości z Was. ewentualnie możesz jeszcze rozważyć Thrustmaster T150 + WSP, będzie nawet troszkę taniej. sama kierownica będzie na podobnym poziomie co G29, pedały będą bardziej tandetne (w wersji z dwoma pedałami, jak trafisz zestaw z T3PA to będzie to podobny poziom ale cenowo kierownice się wtedy zrównają).
Opublikowano 3 lutego 20241 r W temacie zestawu G29 + WSP również mogę się wypowiedzieć pozytywnie. Wyjeździłem ponad 150h na takim sprzęcie w GT7, wszędzie wbiłem złota, trochę wyścigów online wygrałem, platynę zdobyłem, no i odłożyłem na półkę. Sam sprzęt sprzedałem, bo zwyczajnie nie miałem już czasu na granie. Niewątpliwym plusem takiego zestawu jest to, że możesz złożyć i rozłożyć dosłownie w minutę, wyciągając go z szafy. Gorzej z dopasowaniem fotela, ja osobiście jeździłem na zwyczajnym krześle stołowym, no i takie 3 godzinne sesje potrafiły męczyć. Sam stelaż wykonany solidnie, regulowany w dowolny sposób, a sam mechanizm na śrubę zapewniał stabilność.
Opublikowano 12 lutego 20241 r Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. kolejny bardzo dobry wyścig udał mi się, z 8 na 3, a na ostatnim okrążeniu i ostatnim zakręcie udało mi się to wyprzedzenie dobrze typa wyczekałem.
Opublikowano 18 lutego 20241 r Bathurst teraz wyścig jest dla koneserów. Coś wspaniałego. Na YT można za darmo oglądać. Polecam.
Opublikowano 18 lutego 20241 r W tamtym roku w czasie jakiejś konferencji w Japonii dla twórców gier, zespól ludzi zajmujących się sferą audio w Polypholy Digital wygłosił prezentację poświęconą dźwiękowi w GT7. Całość wystąpienia była naturalnie w języku japońskim, ale GT Planet przygotowało krótkie podsumowanie wykładu. Od czasu GT6 z 2013, strona audio zanotowała w serii dużą poprawę. Przez GT Sport, skończywszy na Siódemce. Mam nadzieję, że PD nie poprzestanie na laurach i nie uzna, że jest to już wystarczający poziom i GT8 również odnotuje dalszy progres w tej dziedzinie.
Opublikowano 22 lutego 20241 r W dniu 12.02.2024 o 10:49, MaZZeo napisał: kolejny bardzo dobry wyścig udał mi się, z 8 na 3, a na ostatnim okrążeniu i ostatnim zakręcie udało mi się to wyprzedzenie dobrze typa wyczekałem. I tak właśnie powinien wyglądać dobrze zrealizowany helmet cam bez VR
Opublikowano 29 lutego 20241 r Tyle brakujących świetnych modeli Audi... Sport quattro, różne RSy, nowe R8... po co? Mamy za to kolejne TT... brak słów. Forz jaka jest, taka jest.... ale w kwestii doboru samochodów biją GT na głowę.
Opublikowano 29 lutego 20241 r Turn 10 jest upośledzone, ale o Polyphony również nie da się powiedzieć że mają wszystkie klepki.
Opublikowano 29 lutego 20241 r Nie ma już chyba developerów, którzy mają wszystkie klepki, była jeszcze nadzieja w R* po RDR2, ale dalszy rozwój GTA:O raczej temu zaprzecza. Mimo wszystko bawię się w GT7 jakieś 20x lepiej, niż w Forzy mimo wielu wad.
Opublikowano 29 lutego 20241 r Szkoda, druga rocznica i człowiek spodziewał się czegoś special. Ciągle nie rozumiem dlaczego tak spodarycznie dodają eventy zwiazane z nowymi furami, ostatnio był Jimmy, dlaczego dziś nie ma czegoś z Renówką? Największym absurdem tej gry i tak jest brak gratyfikacji za srebrne medale - to jak strzał w pysk do motywacji i główny faktor dla którego nie chce mi się robić złotek.
Opublikowano 29 lutego 20241 r Kolejny, skromniutki update. Po dwóch latach od premiery, wsparcie gry stopniowo wygasa, a zespół PD zapewne skupił się już na kolejnej odsłonie. Mimo wszystko zawsze fajnie, że biblioteka samochodów serii jest nadal wzbogacana o dodatkowe modele, wykonane w najwyższej jakości. I mówię o tym nie tylko w kontekście obecnej części serii, GT7, ale też w kontekście przyszłych odsłon gry. Modele wykorzystane w Siódemce i te dodane do niej później na przestrzeni kolejnych aktualizacji, będą mogły z powodzeniem poszerzyć zestaw samochodów nie tylko tej odsłony cyklu, która ukaże się już na takim PS6, ale podejrzewam, że nawet w GT, które wyjdzie na PS7 (o ile w ogóle będzie taka konsola). Każdy, kto oglądał auta z GT7 prezentowane w salonie, a więc w ich najwyższym poziomie poly count, jaki jest w stanie zaprezentować PS5, doskonale wie, że tak przygotowane samochody będą nadal doskonale wyglądać już na torze, podczas rozgrywki, za nawet 10-15 lat. Powiedziałbym, że nawet dopiero wtedy ujrzymy całe ich splendor i maestrię wykonania. Polypholy myśli pod tym względem przyszłościowo i sądzę, że końcowe efekty tego będziemy w pełni widzieć za kilkanaście lat, kiedy już zbudują gigantyczną bibliotekę pojazdów o bardzo wysokiej precyzji wykonania. Nawet Kaz, kiedy wypowiadał się o sposobach, w jaki tworzone są w zespole samochody, zapewniał, że auta przygotowywane są już z myślą o rozdzielczości 8k. I tak, wiem, jakim czasami bajkopisarzem Yamauchi potrafił być, jednak w tym aspekcie wierzę mu, że tak się sprawy rzeczywiście mają. Nawiązując jeszcze do zestawu samochodów, ostatnio grałem sobie w GT Sport, zaliczając nie wykonane wcześniej zadania, i nasunęły mi się rozważania o tym, jakie samochody, które odegrały jakąś tam rolę w przeszłości w serii, a które nie są obecne w GT7, chciałbym zobaczyć powracające w glorii i chwale modelów premium quality. No i u mnie byłyby to chyba te pojazdy (pewnie i tak coś pominąłem): - Honda CRX - Mitsubishi Eclipse - Fiat Coupe - Toyota GT One - Toyota Minolta - Opel Calibra Touring Car - Opel Astra Touring Car - Chaparral 2D Macie jakichś swoich faworytów z przeszłości serii, którzy z niewiadomych względów zaginęli w akcji i nadal nie są obecni w Gran Turismo 7?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.