Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Standardowo i zawsze będę polecał G29 + wheel stand pro. Wiem, że niektórzy narzekają na ten stelaż, ale po pierwsze jest tani, a po drugie i wg mnie ważniejsze - składany. Więc po sesyjce możesz w sekundę złożyć na pół i schować pod łóżko czy za szafę, bez odczepiania kierownicy. Masz wtedy kółko w każdej chwili dostępne i w parę sekund gotowe do jazdy, no i nie zajmuje połowy pokoju, jak to jest przy "stałych" stanowiskach.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Ale można też troszkę dołożyć do playseat challenge i symulować wrażenie wchowdzenia do monokoka, zachowując kompaktowość ;] (no i dobry wieszak)

Opublikowano
6 minut temu, bloo napisał:

Ale można też troszkę dołożyć do playseat challenge i symulować wrażenie wchowdzenia do monokoka, zachowując kompaktowość ;] (no i dobry wieszak)

 

nie trzeba, dzięki 

 

  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano
4 godziny temu, bloo napisał:

Ale można też troszkę dołożyć do playseat challenge i symulować wrażenie wchowdzenia do monokoka, zachowując kompaktowość ;] (no i dobry wieszak)

 

Można też troszkę dołożyć do kierownicy z DD i symulować wrażenie siedzenia w swoim maluchu :reggie:

 

Jest drobna różnica między WSP za ~300 złotych, a playseat za 900-1000 :gayos:

 

Poza tym za każdym razem (a było już wielokrotnie wałkowane), kiedy ktoś pyta o budżetową/w danym przedziale cenowym kierownicę, to zaraz robi się jakaś elektroda czy inne tego typu. "Dorzuć tylko 100/300/500/1000 i nie baw się w półśrodki :sir:", kiedy dana osoba w ogóle nie jest pewna czy jej to podejdzie albo chce pokręcić kółkiem od wielkiego dzwonu i nie wydać na taką zabawę małej fortuny :dunno:

Opublikowano

Ja za pc dałem 650 koło czterech lat temu (nowa).  Nie zmienia to faktu, że ten rig leży w widełkach budżetowych i jest bardzo rozsadnym wyborem jako entry level dla niezdecydowanych.  Poza tym kolega pytał o stelaż.

Opublikowano

Teraz już wie więcej.

Przy stojaku trzeba też rozważyć ergonomie siedzenia, pc jest o tyle fajny, że robisz pyk i z krzeslka robisz kokpit f1.

Opublikowano

Mialem WSP, po 8 miesiącach sprzedałem z kierka i jesli mialbym wracac to na pewno nie do siedzenia na fotelu biurowym/gamingowym/zwyklym przy WSP. Moze jestem stary, ale dluzsze sesje byly po prostu niewygodne. 

Opublikowano

No tak, bo słuchajcie, ja nie jestem w 100% przekonany, że to mnie wessie na tyle, by od razu wchodzić na wysoki pułap wydatków, albo zapierdolić sobie pół pomieszczenia karoserią do hondy civic z zamontowaną kierownicą, by pojeździć raz w tygodniu w weekend. Dlatego aktualnie mam umiarkowane oczekiwania i zdaję sobie sprawę, że jak ktoś ma ponadprzeciętny setup, to będzie też miał nieco zaburzony pogląd na sprawę (na zasadzie "teraz bym już do tamtej kierownicy/stojaka nie wrócił"), ale proszę o rozsądek, bo tak jak pisałem: nawet nie mam pewności czy to zabawa dla mnie, traktuję to dość testowo, ale jednocześnie nie chcę kupować byle gówna.

To w zasadzie moja pierwsza poważniejsza inicjatywa w temat kierownic i najistotniejsze jest, bym się po prostu nie zniechęcił na start, bo kupię jakiś paździerz. Chciałbym chociaż wynieść z tego wrażenia w rodzaju: kurde, fajna zabawa, a przecież może być jeszcze lepiej. Bo upgrade zawsze mogę zrobić, jeśli już wsiąknę w temat.

 

Pisząc "stelaż" miałem na myśli coś do przytwierdzenia kierownicy, bo na kiju od miotły to żadna gra, więc wszelakie stojaki również wchodzą w grę, jeśli zapewniają zadowalającą stabilność (stosunek jakość/cena).

 

Póki co wnioskuję, że G29 + WSP ma aprobatę większości z Was.

A i dla mnie wydaje się wystarczająco na start zabawy.

  • Plusik 2
Opublikowano

 

19 minutes ago, Kmiot said:

No tak, bo słuchajcie, ja nie jestem w 100% przekonany, że to mnie wessie na tyle, by od razu wchodzić na wysoki pułap wydatków, albo zapierdolić sobie pół pomieszczenia karoserią do hondy civic z zamontowaną kierownicą, by pojeździć raz w tygodniu w weekend. Dlatego aktualnie mam umiarkowane oczekiwania i zdaję sobie sprawę, że jak ktoś ma ponadprzeciętny setup, to będzie też miał nieco zaburzony pogląd na sprawę (na zasadzie "teraz bym już do tamtej kierownicy/stojaka nie wrócił"), ale proszę o rozsądek, bo tak jak pisałem: nawet nie mam pewności czy to zabawa dla mnie, traktuję to dość testowo, ale jednocześnie nie chcę kupować byle gówna.

To w zasadzie moja pierwsza poważniejsza inicjatywa w temat kierownic i najistotniejsze jest, bym się po prostu nie zniechęcił na start, bo kupię jakiś paździerz. Chciałbym chociaż wynieść z tego wrażenia w rodzaju: kurde, fajna zabawa, a przecież może być jeszcze lepiej. Bo upgrade zawsze mogę zrobić, jeśli już wsiąknę w temat.

 

Pisząc "stelaż" miałem na myśli coś do przytwierdzenia kierownicy, bo na kiju od miotły to żadna gra, więc wszelakie stojaki również wchodzą w grę, jeśli zapewniają zadowalającą stabilność (stosunek jakość/cena).

 

Póki co wnioskuję, że G29 + WSP ma aprobatę większości z Was.

A i dla mnie wydaje się wystarczająco na start zabawy.

 

Na początek G29 lub G923, a potem się zobaczy czy się wkręcisz czy dasz sobie spokój, to G29 nie zrujnuje ci portfela. 

  • This 1
Opublikowano

Niestety konta z czasow ps3 nie odzyskalem, więc musze jechać na nowym :frog: Jakby się komuś chcialo dodać bartgldz to spoko :) Sama gra w trybie 120hz+vrr działa cudnie, chłone te wszystkie nieistotne dla wielu, a mega jarajace petrolheadow pierdoly, chociażby jak historie różnych marek jak gąbka. Tu czuć pasję do motoryzacji, której po prostu nie ma w Forzy. 

  • Plusik 3
Opublikowano
Godzinę temu, Kmiot napisał:

Póki co wnioskuję, że G29 + WSP ma aprobatę większości z Was.

 

ewentualnie możesz jeszcze rozważyć Thrustmaster T150 + WSP, będzie nawet troszkę taniej. sama kierownica będzie na podobnym poziomie co G29, pedały będą bardziej tandetne (w wersji z dwoma pedałami, jak trafisz zestaw z T3PA to będzie to podobny poziom ale cenowo kierownice się wtedy zrównają). 

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

W temacie zestawu G29 + WSP również mogę się wypowiedzieć pozytywnie. Wyjeździłem ponad 150h na takim sprzęcie w GT7, wszędzie wbiłem złota, trochę wyścigów online wygrałem, platynę zdobyłem, no i odłożyłem na półkę. Sam sprzęt sprzedałem, bo zwyczajnie nie miałem już czasu na granie.

 

Niewątpliwym plusem takiego zestawu jest to, że możesz złożyć i rozłożyć dosłownie w minutę, wyciągając go z szafy. Gorzej z dopasowaniem fotela, ja osobiście jeździłem na zwyczajnym krześle stołowym, no i takie 3 godzinne sesje potrafiły męczyć. Sam stelaż wykonany solidnie, regulowany w dowolny sposób, a sam mechanizm na śrubę zapewniał stabilność.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W tamtym roku w czasie jakiejś konferencji w Japonii dla twórców gier, zespól ludzi zajmujących się sferą audio w Polypholy Digital wygłosił prezentację poświęconą dźwiękowi w GT7. Całość wystąpienia była naturalnie w języku japońskim, ale GT Planet przygotowało krótkie podsumowanie wykładu.

 

Od czasu GT6 z 2013, strona audio zanotowała w serii dużą poprawę. Przez GT Sport, skończywszy na Siódemce. Mam nadzieję, że PD nie poprzestanie na laurach i nie uzna, że jest to już wystarczający poziom i GT8 również odnotuje dalszy progres w tej dziedzinie.

 

 

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano
W dniu 12.02.2024 o 10:49, MaZZeo napisał:

 

kolejny bardzo dobry wyścig udał mi się, z 8 na 3, a na ostatnim okrążeniu i ostatnim zakręcie udało mi się to wyprzedzenie :banderas: dobrze typa wyczekałem.

 

I tak właśnie powinien wyglądać dobrze zrealizowany helmet cam bez VR:wub:

  • Plusik 1
Opublikowano

Tyle brakujących świetnych modeli Audi...

Sport quattro, różne RSy, nowe R8... po co?

Mamy za to kolejne TT... brak słów. 

 

Forz jaka jest, taka jest.... ale w kwestii doboru samochodów biją GT na głowę.

Opublikowano

Nie ma już chyba developerów, którzy mają wszystkie klepki, była jeszcze nadzieja w R* po RDR2, ale dalszy rozwój GTA:O raczej temu zaprzecza.

 

Mimo wszystko bawię się w GT7 jakieś 20x lepiej, niż w Forzy mimo wielu wad.

Opublikowano

Szkoda, druga rocznica i człowiek spodziewał się czegoś special. Ciągle nie rozumiem dlaczego tak spodarycznie dodają eventy zwiazane z nowymi furami, ostatnio był Jimmy, dlaczego dziś nie ma czegoś z Renówką? Największym absurdem tej gry i tak jest brak gratyfikacji za srebrne medale - to jak strzał w pysk do motywacji i główny faktor dla którego nie chce mi się robić złotek.

Opublikowano

Kolejny, skromniutki update. Po dwóch latach od premiery, wsparcie gry stopniowo wygasa, a zespół PD zapewne skupił się już na kolejnej odsłonie. Mimo wszystko zawsze fajnie, że biblioteka samochodów serii jest nadal wzbogacana o dodatkowe modele, wykonane w najwyższej jakości. I mówię o tym nie tylko w kontekście obecnej części serii, GT7, ale też w kontekście przyszłych odsłon gry.

 

Modele wykorzystane w Siódemce i te dodane do niej później na przestrzeni kolejnych aktualizacji, będą mogły z powodzeniem poszerzyć zestaw samochodów nie tylko tej odsłony cyklu, która ukaże się już na takim PS6, ale podejrzewam, że nawet w GT, które wyjdzie na PS7 (o ile w ogóle będzie taka konsola). Każdy, kto oglądał auta z GT7 prezentowane w salonie, a więc w ich najwyższym poziomie poly count, jaki jest w stanie zaprezentować PS5, doskonale wie, że tak przygotowane samochody będą nadal doskonale wyglądać już na torze, podczas rozgrywki, za nawet 10-15 lat. Powiedziałbym, że nawet dopiero wtedy ujrzymy całe ich splendor i maestrię wykonania. Polypholy myśli pod tym względem przyszłościowo i sądzę, że końcowe efekty tego będziemy w pełni widzieć za kilkanaście lat, kiedy już zbudują gigantyczną bibliotekę pojazdów o bardzo wysokiej precyzji wykonania. Nawet Kaz, kiedy wypowiadał się o sposobach, w jaki tworzone są w zespole samochody, zapewniał, że auta przygotowywane są już z myślą o rozdzielczości 8k. I tak, wiem, jakim czasami bajkopisarzem Yamauchi potrafił być, jednak w tym aspekcie wierzę mu, że tak się sprawy rzeczywiście mają.

 

 

Nawiązując jeszcze do zestawu samochodów, ostatnio grałem sobie w GT Sport, zaliczając nie wykonane wcześniej zadania, i nasunęły mi się rozważania o tym, jakie samochody, które odegrały jakąś tam rolę w przeszłości w serii, a które nie są obecne w GT7, chciałbym zobaczyć powracające w glorii i chwale modelów premium quality. No i u mnie byłyby to chyba te pojazdy (pewnie i tak coś pominąłem):

 

 

- Honda CRX

 

latest?cb=20181009154742

 

 

- Mitsubishi Eclipse

 

OIP.KtZ8fOIVkpwgsLxaT7x-8wHaE8?rs=1&pid=

 

 

- Fiat Coupe

 

R.3c0a2020ef29722437b8712ad728c42f?rik=B

 

 

- Toyota GT One

 

maxresdefault.jpg

 

 

- Toyota Minolta

 

maxresdefault.jpg

 

 

- Opel Calibra Touring Car

 

R.e8cab08bda2adc9f70ef1dca86e4316a?rik=M

 

 

- Opel Astra Touring Car

 

ScAQXT451RDVQ&pid=ImgRaw&r=0

 

 

- Chaparral 2D

 

342.jpg&ehk=7SZyuJHrjmcmVsmtcl00HjJx3o30

 

Macie jakichś swoich faworytów z przeszłości serii, którzy z niewiadomych względów zaginęli w akcji i nadal nie są obecni w Gran Turismo 7?

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...