Square 8 609 Opublikowano 29 lutego Opublikowano 29 lutego 37 minut temu, Hal Emmerich napisał: Macie jakichś swoich faworytów z przeszłości serii, którzy z niewiadomych względów zaginęli w akcji i nadal nie są obecni w Gran Turismo 7? Nie wiem czy są w GT7, ale bardzo miło wspominam Mitsubishi FTO i GTO z pierwszego GT. 38 minut temu, Hal Emmerich napisał: - Toyota Minolta - Opel Astra Touring Car Oj jeździło się nimi. 1 Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 29 lutego Opublikowano 29 lutego Właśnie, FTO. Wiedziałem, że coś pominąłem:) Klasyk w serii, niestety nieobecny nigdy w wersji premium. Mitsubishi GTO na szczęście jest i ma się dobrze: Jeszcze ten potwór mi się przypomniał, którego nadal nie ma w wersji współczesnej. Żaden samochód w serii z taką gracją nie pokonywał dużych wzniesień terenu: - Subaru 360 1 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 29 lutego Opublikowano 29 lutego 1 hour ago, Hal Emmerich said: Macie jakichś swoich faworytów z przeszłości serii, którzy z niewiadomych względów zaginęli w akcji i nadal nie są obecni w Gran Turismo 7? Spaniałe auto było. Mnóstwo przegranych godzin w wygranych wyścigach. Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 29 lutego Opublikowano 29 lutego Starsze Civici, Prelude. CRX, Del Sol. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 29 lutego Opublikowano 29 lutego Ja to powiem że brakuje po prostu aut z lat 2016-2024. Niedużo jest też świeżych aut wyścigowych GT3 czy LMP ale tutaj podejrzewam że pecetowe serie typu AC albo rfactor blokują licencję. No i chętnie bym zobaczył autka typu WTCC. 1 Cytuj
bloo 33 Opublikowano 29 lutego Opublikowano 29 lutego Jak już odpuszczą z VISION to mogliby coś w stylu 'cars of the world' czyli np. jedna sztuka fury krajów spoza kanonu motoryzacyjnych gigantów, bo kto nie chciałby się zjechać lolonezem? Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 1 marca Opublikowano 1 marca 9 hours ago, MaZZeo said: Ja to powiem że brakuje po prostu aut z lat 2016-2024. Niedużo jest też świeżych aut wyścigowych GT3 czy LMP ale tutaj podejrzewam że pecetowe serie typu AC albo rfactor blokują licencję. No i chętnie bym zobaczył autka typu WTCC. No tu jest ciekawa sprawa z licencjami, bo podejrzewam, że jest z tym niezły burdel i ekskluzywne czy czasowe ograniczenia. W Horizonie 5 przecież marki koncernu Stellantis (Alfa, Fiat, Lancia) obecne od zawsze wróciły do gry dopiero po 2 latach, wcześniej nie było w ogóle Toyoty w czwórce przez długi czas. Tak samo GT7 ma chyba na wyłączność GR Yarisa i Corolle, bo w Forzie ich nie ma, a w obu jest jest np GR86 z tych samych roczników. Cytuj
Mecenas 59 Opublikowano 2 marca Opublikowano 2 marca W dniu 29.02.2024 o 23:24, bloo napisał: Jak już odpuszczą z VISION Oby jak najszybciej kurywa jak ja nie trawie tego, ale wątpie jak ktoś się uczepi jakieś wizji to będzie to nakurwiał jak tylko się da , dopóki sam się nie zwolni. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 2 marca Opublikowano 2 marca (edytowane) I robimy jakąś rywalizację? W grze widzie że są wyzwania od twórców które można wykorzystać Edytowane 2 marca przez Szymek Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 2 marca Opublikowano 2 marca (edytowane) W dniu 1.03.2024 o 08:51, Bartg napisał: No tu jest ciekawa sprawa z licencjami, bo podejrzewam, że jest z tym niezły burdel i ekskluzywne czy czasowe ograniczenia. W Horizonie 5 przecież marki koncernu Stellantis (Alfa, Fiat, Lancia) obecne od zawsze wróciły do gry dopiero po 2 latach, wcześniej nie było w ogóle Toyoty w czwórce przez długi czas. Tak samo GT7 ma chyba na wyłączność GR Yarisa i Corolle, bo w Forzie ich nie ma, a w obu jest jest np GR86 z tych samych roczników. Licencje są najczęściej zwyczajnie wygodną wymówką, jak z rzekomym ograniczeniem, przez które nie da się zrobić porządnego modelu zniszczeń, a jednak inni potrafią. Jasne, że zdarzają się problemy licencyjne, ale w przypadku GT problem polega wyłącznie na tym, jakie samochody są wybierane do modelowania i jak wolno są dodawane, bo nie wierzę, że tam nie ma już gotowców na kolejny rok do przodu, jak nie więcej, tym bardziej, że widać, że część z tych dodawanych samochodów to starannie podkręcone modele z GT5 i 6. Nie wierzę też, że z powodu licencji nie da się dodać do gry nowszego Ferrari Gr. 3 czy 4 niż 15-letnia już 458 Italia, podobnie choćby z Aston Martinem, czy McLarenem. Większość producentów ma zwyczajnie przestarzały zestaw samochodów, który nie został zaktualizowany od czasów premiery GT Sport, gdzie już wtedy były miejscami generację wstecz. Tak w ogóle to przypominam, że mówimy o serii, która chyba od 8 lat ma licencję na wyłączność na Pikes Peak i nic z nią nie robi. Edytowane 2 marca przez Chmielinski 1 Cytuj
bloo 33 Opublikowano 3 marca Opublikowano 3 marca 15 hours ago, Mecenas said: Oby jak najszybciej kurywa jak ja nie trawie tego, ale wątpie jak ktoś się uczepi jakieś wizji to będzie to nakurwiał jak tylko się da , dopóki sam się nie zwolni. Aż tak mocno vision mi nie wadzi, szkoda tylko, że tak mało ma kokpity. Ale zdecydowanie zamieniłbym je na jakieś drogowe modern klasyki - każdy ma swojego hopla. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 4 marca Opublikowano 4 marca W dniu 2.03.2024 o 21:08, Szymek napisał: I robimy jakąś rywalizację? W grze widzie że są wyzwania od twórców które można wykorzystać Musi się zgłosić jeden psychol/masochista co będzie ciągnął ten cyrk Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 5 marca Opublikowano 5 marca A ja wracam do grania w GT7 po długej przerwie. Swoją bazę fanateca sprzedałem gdzieś w tamtym roku. Kończyła się gwarancja no i fanatec ogłosił nową bazę Clubsport DD. Ten zakup jednak nie wyszedł więc postanowiłem wrócić do GT DD Pro. Spędziłem wczoraj dwie godziny na ustawianiu force feedback, próbując ustawić wszystko pod siebie. I w efekcie nawet poprawiłem swoje sektory i cały przejazd w Track Experience na SPA Tamto Porsche, ten tor to moja obecnie ulubiona kombinacja. Jest jeszcze Nordschleife w nocy ale tam Sophy jest niedostępna. W okolicy kwietnia na swoie urodziny już zaplanowałem kupno VR2 specjalnie do GT7. Te pierwsze google które kupiłem używane okazały się mieć feler, w sumie to nie przeszkadzający jakoś strasznie. Bo po każdym wyścigu gdy pojawiała się plansza wyników to nie miałem jej przed oczami na wprost tylko gdzieś w randomowych miejscach. Google jakby się rozkalibrowały i musiałem je przyciskiem na goglach ponownie skalibrować. Niby nic, tylko jedno wciśniecie guzika ale na dłuższą metę dość wkurzające. Więc cierpliwie odczekam, zaliczając brakujące wyścigi, jakieś nowe licencje się pojawiły, brakuje mi też kilka track experience na złoto, to może w końcu uda mi się wbić złoto po dłuższych treningach. Ehhh magia Gran Turismo, gdy znajdziesz fajną kombinację. Najlepiej mi się póki co jeździ w klasie GT3 i starymi autami z lat 90 na Sardyni gdzie muszę zarabiać na auta. Wszystko w środku takiej Mazdy 787B trzeszczy, skrzeczy się się wygina, a potem przesiadka do Porsche RSR GT3 i jest cichutko w tych karbonowych monokokpitach. Spoiler 2 2 Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 11 marca Opublikowano 11 marca Ostatnio sporo się działo i sporo jeździłem GR4 dostało aktualizacje BoP i w końcu to nie jest puchar mazdy. Tutaj ładny wyścig gdzie z 10 miejsca dobiłem do podium, ale było ciężko W tym tygodniu był też Nations Cup, tutaj dość dobre kwalifikacje pojechałem i zaczynałem z 3 pozycji, niestety przez lekkie uszkodzenia ciężko mi było to obronić i ostatecznie skończyłem 5. Mimo to byłem zadowolony, bo toru nie znałem i ćwiczyłem raptem 30 minut przed wyścigiem. No i żeby nie było że pokazuje same sukcesy to tutaj wrzucam ostatni wyścig Nations Cup w tym tygodniu, uwielbiam Interlagos i mocno pojechałem kwalifikacje, miałem pole position ale nie wytrzymałem presji, zepsułem pierwszą sekwencję i spadłem udało się doczłapać do 6 miejsca, na pocieszenie miałem najszybsze okrążenie w wyścigu w tym tygodniu Daily Race na Monza, bardzo dawno nie było tego toru 6 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 14 marca Opublikowano 14 marca Wbiłem w wyzwaniu Lancerem Evo na Redbull Ringu. Wczoraj wieczorem grałem jakies wyscigi z widokiem z kokpitu i już po 21 zmeczony chciałem wylaczyc konsole. Ale jeszcze spojrzalem ze do konca tego wyzwania zostalo 10 godzin a ja mam ledwo srebro. Wiec zawziąlem się. I po godzinie meczarni w koncu wbiłem. Czasami jest tak ze utknę w schemacie powtarzania okrążeń w takim samym czasie. I nie mogę sie z niego wyrwac. Jedyne co widzę to swojego ducha przed sobą I to jest frustrujące. Ale udalo sie przelamac schemat. Hamować wcześniej niż mózg podpowiada, pojechać inną linią i na innym wyższym biegu. Dzis chyba z tego rozpędu zabiore sie za poprawę czasu Veyronem na De La Sarthe. Latwo nie bedzie bo na 4 minutach toru musze zgubic 4 sekundy. Ale przynajmniej auto nie sprawia takich samych problemów jak Lancer. VR2 odbieram w piątek wiec weekend za kierownicą. Bedzie co robic, sa nowe licencje. Duzo nowych wyścigów w cafee 3 Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 14 marca Opublikowano 14 marca Widziałem parę razy opcje, i potwierdzam u siebie, że świetnie działa ustawienie offsetu ducha na 0.2-0.5s, wtedy na bieżąco widzisz gdzie można przyspieszyć, gdzie hamować inaczej w stosunku do ducha nawet jak jesteś trochę szybszy. Chyba, że tak grasz to nie było tematu Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 17 marca Opublikowano 17 marca Mając już 43 lata zadziwiam sam siebie Zaliczyłem Track Experience Chironem. A potem poprawiłem nieco swój czas. No i zrobiłem wyścig. Powoli zaczynam rozumieć dlaczego niektóre czasy są dla mnie nieosiągalne. To przez zmianę fizyki, gdy rok temu wprowadzono zmiany auta zaczęły się trochę inaczej zachowywać i gra mi się póki co gorzej. Ale to przez przerwę pół roczną. Więc potrzebuje czasu żeby się wjechać. To wyzwanie zaliczałem rok temu. Zrobiłem sektory na złoto ale całe okrążenie miałem 2:56.xxx gdy na złoto trzeba było pojechać 2:55.000. A dziś czas na złoto wynosił 3 minuty. Więc sporo się pozmieniało. Niestety niektóre wyzwania nadal są dla mnie nieosiągalne. Np. pieprzone Tokyo Expressway w BMW i Subaru Te tory póki co jakoś mi nie leżą. Ale może wbije w VR2 bo już zaczynam uczyć się jazdy w goglach. 3 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 18 marca Opublikowano 18 marca Jest Zaliczyłem wyzwanie Veyronem Co prawda tylko o marne 0:00.100 ale to zawsze złoto i 2.000.000 credytków wlecą na jakieś auto. Pora na Sardegne szkoda że znów jakimś ślizgającym się szrotem 2 Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 18 marca Opublikowano 18 marca Odnośnie Praktyk na torze to ja odpuściłem Tokyo przez to, że lekkie dotknięcie lakierem na lusterku bocznym zmusza do powtórki, a to mnie irytuje. Do jazdy na granicy zdecydowanie wolę tory z poboczem. Z Nordschleife jednam niestety też dałem sobie spokój, bo ileż razy miałem słaby początek to dojeżdżalem do końca i trochę brakowało, tyleż samo razy jak miałem dobry początek i duży zapas do złota to za każdym razem pod koniec okrążenia wypadałem z trasy akurat w takim miejcu, w którym normalnie nigdy nie ma problemu (pewnie nerwy zjadały). Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 18 marca Opublikowano 18 marca Wyzwania Tokyo są najtrudniejsze ze wszystkich właśnie przez te bariery, same wymogi czasowe też bardzo wysokie. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 18 marca Opublikowano 18 marca Poprzedni tydzień był BARDZO owocny, jak widać przesiadka na trochę lepszy sprzęt dała wyniki Grand Valley nie jest moim ulubionym torem, w dodatku tym razem do Manufacturers Cup wybrałem underdoga czyli Audi. Kwalifikacje poszły dobrze, bo startowałem z 4, ale przez cały wyścig musiałem bronić tej pozycji bo Audi jest słabe na prostych. Dwa razu cudem uniknąłem divebomby xD (17:00 i 26:10 na filmie), nie udało mi się wybronić przed Astonem ale i tak byłem zadowolony. Tutaj kwalifikacje poszły super, ale Porszaki były ostatecznie poza zasięgiem. Po uderzeniu w Lambo miałem lekkie uszkodzenia z przodu , straciłem parę pozycji i musiałem się długo bronić, czasem przed dwoma autami jednocześnie (21:10) i udało się ostatecznie. Potem po zmianie opon na softy już odrabiałem straty do czołówki i ostatecznie skończyłem 3. Monza jako Daily chyba nie było rok. Tutaj wybrałem Lexusa po raz pierwszy i znakomicie się tym jechało, tutaj moja pierwsza wygrana ogólnie od chyba 2 miesięcy (chyba widać na końcu jak się cieszę). Była dobra walka z Francuzem w Lexusie, udało mi się go złapać na przedostatnim okrążeniu (od 17:03) i potem praktycznie jednocześnie na styk wjechaliśmy do pit stopu. Potem jednak na pierwszej szykanie chyba odpuścił tutaj druga wygrana, i najlepsze okrążenie w wyścigu. Niemiec w Porsche dość długo się opierał ale łyknąłem go około 12:00 minuty na filmie w najlepszym miejscu do wyprzedzania na torze. Ogólnie wyścig perfekcyjnie poszedł. Było jeszcze parę wyścigów gdzie kończyłem 2, 3, czasem 4 albo 5, ogólnie przeważnie w czołówce. Dzięki temu moja ranga po tamtym tygodniu bardzo wzrosła, miałem niskie A a teraz jestem już w 2/3 drogi do A+. Nie chodzi nawet o samą satysfakcję, ale im wyższa ranga tym w Nations Cup i Manufacturers Cup jesteś pozycjonowany wyżej, twoje wyniki dają więcej punktów co przekłada się na wyższe pozycji w globalnym rankingu i większe wypłaty już po zakończeniu turnieju. 7 Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 18 marca Opublikowano 18 marca (edytowane) 6 godzin temu, darkos napisał: Jest Zaliczyłem wyzwanie Veyronem Co prawda tylko o marne 0:00.100 ale to zawsze złoto i 2.000.000 credytków wlecą na jakieś auto. Pora na Sardegne szkoda że znów jakimś ślizgającym się szrotem Ja wczoraj wieczorem, przez ponad godzinę męczyłem na Sardynii właśnie. Tam do jazdy dostajemy Ferrari Dino i brakuje mi 1,5 dychy do złota (a dwie sekundy do rekordu świata), a wiem, że na luzie mogę zdjąć pół sekundy, ale zawsze trzeba wszystko złożyć, a dobór auta i trasy jest, można by powiedzieć "perfidny". Próbowałem póki co na padzie, bo kiery w nowym miejscu nie jest tak łatwo postawić, a obstawiam, że już dawno bym to na kółku zrobił. Wiem oczywiście, że są asy, które na padzie robią lepsze czasy niż inni na kierownicy, ale ja nie z tych kosmitów Jedyna dobra rzecz i to taka, którą lubię w takich czasówkach, to to, że tor jest krótki (ponad minuta) i można wpaść w tryb jeszcze jednego okrążenia w razie błędu, a nie jak właśnie La Sarthe w drugim wyzwaniu, że w połowie okrążenia coś nie pójdzie i dwie minuty w plecy. Szczególnie jak się ma mało czasu na granie Może z ciekawości zobaczę tego Veyrona i spróbuję chociaż "byle na brąz", ale Sardynii nie odpuszczę, bo jest jeszcze sporo dni, a te dziesiąte części sekundy robią różnicę między 1nym, a 3ma milionami kredytów No właśnie, za złoto są 3, a nie 2 melony do wygrania, jak napisałeś Edytowane 18 marca przez Luqat Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 18 marca Opublikowano 18 marca Veyron nawet na srebro ma jeszcze lajtowy czas, ja chyba za 4 kółkiem zrobiłem srebro z przewagą prawie sekundy. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.