Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Akurat z Eigera się cieszę. Pierwsza trasa z ery PS3 i w ogóle pierwsza "oryginalna" trasa (poza klasykami z GT1), która wróciła. 

 

Poza tym też najbardziej ciekawią mnie te zmiany w fizyce. Czy tylko jakieś modyfikacje w przyczepności i zachowaniu auta w locie po wyskoku czy coś więcej.... ale szczerze na więcej bym się nie nastawiał.

Edytowane przez Emet
Opublikowano
Godzinę temu, Bartg napisał(a):

Może być więcej, gdzieś czytalem ze możliwy jest ponowny reset czasow w licencjach. 

Tak, to pewne. Zawsze jest reset przy zmianie fizyki. Przy poprzednim dużym update również to nastąpiło.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

bezpieczna wygraną zepsuł błąd w 28:18 gdzie dałem za dużo w pizde na świeżych oponach. Potem już nie dałem radę dogonić czołówki. Top4 po 40 minutach zmieściło się w 4 sekundach od siebie, bardzo wyrównany wyścig.

 

Jazda formułą na VR to w ogóle czacha dymi.

 

 

  • Plusik 6
Opublikowano

Pograłem trochę po aktualizacji i zdecydowanie na plus.

Eiger wygląda ładnie, szczególnie w porach porannych z ustawioną lekką mgiełką i dobrze się na nim jeździ (podobnie jak kiedyś, raczej do wolnych i średnio szybkich aut). Troszkę szkoda tunelu, który został puszczony bokiem jako aleja serwisowa.

Nowe wzory felg spoko, pojawił się jeden ze wzorów, który od czasu premiery można było spotkać na miniaturze np. Corvette C4 podczas wyścigu, ale faktycznie felgi takiej nie było (3-ramienny wzór z firmy WORK).

 

Na zdecydowaną pochwałę też zmiany w fizyce. Trzeba więcej pojeździć ale już na szybko kilka plusów.

Odnoszę wrażenie, że lepiej, bardziej naturalnie zachowuje się zawieszenie.

Podobnie zachowanie opon i samochodu przy niskich prędkościach. 

Ogromnt plus za to, że W KOŃCU da się normalnie jeździć na mokrej nawierzchni bez konieczności zakładania wyścigowych deszczowych opon nawet dla zwykłego drogowego auta. Za to bardziej wyczuwalne są np. kałuże.

Również na szutrach jeździ się dużo lepiej. Prowadzenie jest przyjemniejsze i dojeżdżając do hopki nie musimy już robić zakładów w którą stronę poleci i na którym boku wyląduje samochód po wyskoku ;)

  • Lubię! 1
  • Dzięki 2
Opublikowano (edytowane)

No i żeby nie było zbyt różowo... naprawiając ileś rzeczy w fizyce... oczywiście też coś zepsuli. Auta z napędem na 4 koła, z dołożonym systemem rozkładu mocy i ustawieniem zdecydowanej większości na tył (najbardziej 5:95) zaczynają podkakiwać. Konkretnie tył zaczyna podskakiwać.

Jak pokazują filmiki na Internetach niektóre ustawienia mogą nawet wystrzelić samochód w kosmos :turned: 

Także tak... niedługo pewnie kolejny update ze zmianami w fizyce.

Ciekawi mnie tylko jak to możliwe, że tego nie wychwycili skoro ludzie doświadczyli tego już kilka godzin po aktualizacji. Tym bardziej, że zaktualizowali duchy i czasy na wszystkich wyzwaniach, czyli ktoś u nich musiał sporo pojeździć.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Było 5 postów wyżej.

 

Tak śmiech śmiechem Panowie, loty w kosmos i pogo party, ale ja jestem bardzo zadowolony z apdejtu. De facto, gdyby nie forumek, to pewnie nawet bym nie wiedział, że takie cuda są możliwe, bo raczej sam nie robię setupów, poza jakimiś podstawowymi typu wysokość zawieszenia, długość biegów czy ewentualnie docisk, gdyż jestem noga jeśli chodzi o takie rzeczy. Poza tym lubię jeździć autami, takimi jakie występują w naturze - chyba że naprawdę nie da się nimi jeździć - bo lubię różnorodność w prowadzeniu i niuanse między furami.

 

W każdym razie wracając do brzegu, to rzeczywiście przyjemniej się teraz jeździ i lepiej czuć auto nawet na padzie, a dobre wykorzystanie dual sensa, robi robotę. Inni developerzy powinni brać przykład jak wykorzystywać możliwości tego pada.

No i najważniejsza dla mnie zmiana jeśli chodzi o fizykę, to szutry i jazda rajdówkami. Do tej pory unikałem ich jak ognia i miałem zaliczone tylko pojedyncze wymagane w cafe (a bardzo żałowałem, bo w Sporcie lubiłem sobie trochę poszutrować) i to nawet nie na złoto, bo nie miałem ochoty się denerwować i tracić czasu, kiedy po hopce robiłem potrójną beczkę, podwójnego tulupa, salto mortale, a na koniec lądowałem w bandzie. Natomiast wczoraj nadrobiłem z przyjemnością wszystkie zaległe eventy, a nawet ponad godzinę cisnąłem praktykę na złoto na Sardegna Windmills, taką miałem z tego frajdę.

 

Nie można też oczywiście nie wspomnieć o wisiensce, czyli Subaru, które dodali. Świetnie jeździ, fajnie brzmi i zajebiaszczo wygląda. Przy zachodzie słońca i odpalonych lampach - coś pięknego. Nie mogłem się napatrzeć na tą Imprezę. Nie wiem jak PD to robią, ale klosze, lampy i ogólnie to jak świecą, to jest mistrzostwo.

 

Jeśli zaś chodzi o tor, to również jestem kontent, bo wyładniał, ale układ (nie licząc tunelu) praktycznie się nie zmienił. Żal tylko - jak wcześniej wspomniano -, że dali tylko jeden układ, ale może z czasem dodadzą kolejne, jak to robili z innymi torami.

 

Także kolejna dobra aktualizacja, fajny zestaw fur, więc pozostaje tylko jeździć. Polecam :hi:

  • Plusik 2
  • Lubię! 2
Opublikowano
1 godzinę temu, Luqat napisał(a):

Nie można też oczywiście nie wspomnieć o wisiensce, czyli Subaru, które dodali. Świetnie jeździ, fajnie brzmi i zajebiaszczo wygląda. Przy zachodzie słońca i odpalonych lampach - coś pięknego. Nie mogłem się napatrzeć na tą Imprezę. Nie wiem jak PD to robią, ale klosze, lampy i ogólnie to jak świecą, to jest mistrzostwo.

 

Oraz lakier. Mistrzowsko uchwycona specyfika tego charakterystycznego połysku lakieru w tym modelu Dżamprezy. Tak właśnie wyglądał ten samochód w mojej bujnej wyobraźni, gdy pod koniec lat 90-tych zagrywałem się w Colin McRae Rally:

 

dxbwt8g.gif

 

 

dxbO2zx.gif

  • Plusik 3
  • Lubię! 2
Opublikowano (edytowane)

Ta nowa fizyka to bomba! Miałem dłuższą przerwę od GT7, to co zobaczyłem po tej aktualizacji przerosło moje najśmielsze oczekiwania. GT7 zbliżyło się baaardzo do ACC. Force Feedback to zupełnie inny poziom niż dotychczas, w końcu czuć to, co powinno być odczuwalne na porządnej kierownicy, w porządnej grze. Zdecydowanie ogromny krok w kierunku "Real driving simulator".

 

Co się tyczy tych śmiesznych filmików ze skaczącymi autami, to nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego, ile w tej grze było cwaniaków z czitowymi setupami do jazdy online. Mnie cieszy ten stan rzeczy, że przy jakichś skrajnie śmiesznych wartościach ustawień zawieszenia borykają się teraz z takimi problemami. Na zdrowie.

Edytowane przez Masamune
Opublikowano (edytowane)

Miałem okazję przejechać się po aktualizacji na szutrze i śmiało można to nazwać rewolucją. Wcześniej było uczucie jakby samochód leciał nad szutrem niczym poduszkowiec, a teraz jest kompletnie inaczej - wchodząc bokami w zakręty czuć jak hamują nas nierówności w nawierzchni, w ogóle czuć, że samochód wgryza się w nawierzchnię i taka jazda jest wreszcie naprawdę przyjemna.

Edytowane przez Chmielinski
  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...