HenrykIggO 294 Opublikowano 9 stycznia Opublikowano 9 stycznia 6 godzin temu, ThePatrickyo napisał(a): Aż boje się, jak bardzo ten tytuł rozwaliłby mi głowę przy odpalonym VR. Oj tak byku. W zeszłym roku zagrałem pierwszy raz na VR2 w GT7 i to jest dla mnie niezapomniane przeżycie. Btw. nie miałem wcześniej do czynienia wcześniej z VR więc nie powiem - zakręciło mi się w głowie po jednym okrążeniu. Musiałbym się oswoić by z tego korzystać. Natomiast chciałbym się przejechać na tych okularach po Ringu, w deszczu, najlepiej jakimś tylnonapędowym potworem. 6 godzin temu, ThePatrickyo napisał(a): Większość moich wyścigów to było omijanie jak pachołki, oczywiście zawsze z końca bo w zawodach nie ma żadnej możliwości przeprowadzenia kwalifikacji. Kwalifikacje do wyścigów i określenie miejsca startowego masz w trybie online. 6 godzin temu, ThePatrickyo napisał(a): Wiem, że to bardzo odległe czasy i nie wiem jak było wcześniej, ale poza rynkiem samochodów używanych, chętnie zajrzałbym do dealera danej marki, żeby móc mieć dostęp do wszystkiego, tak jak w GT2. Obecny podział na samochody używane i legendarne sprawia, że do gry trzeba wchodzić regularnie i szukać co tam nowego wpadło. Chyba, że finalnie na jakimś etapie gry w końcu taka możliwość się pojawi. Nie rozumiem. Przecież każda marka ma salon swoich samochodów. Znajdują się w nich auta wyprodukowane po 2000 roku. Pozostałe tak jak napisałeś są w komisie używanych oraz najlepsze w legendarnych. 1 Cytuj
ThePatrickyo 90 Opublikowano 9 stycznia Opublikowano 9 stycznia 42 minuty temu, HenrykIggO napisał(a): Nie rozumiem. Przecież każda marka ma salon swoich samochodów. Znajdują się w nich auta wyprodukowane po 2000 roku. Pozostałe tak jak napisałeś są w komisie używanych oraz najlepsze w legendarnych. Zgadza się, ale to co jest w salonie to ułamek tego co jest w grze. Natomiast w komisie i w legendarnych samochody rotują, więc jeżeli przykładowo chcę Alfę Romeo 155 DTM to niestety muszę na nią czekać, bo innej możliwości zakupu nie ma Cytuj
HenrykIggO 294 Opublikowano 9 stycznia Opublikowano 9 stycznia 7 minut temu, ThePatrickyo napisał(a): Zgadza się, ale to co jest w salonie to ułamek tego co jest w grze. Natomiast w komisie i w legendarnych samochody rotują, więc jeżeli przykładowo chcę Alfę Romeo 155 DTM to niestety muszę na nią czekać, bo innej możliwości zakupu nie ma Owszem, samochody w komisie i legendarne rotują, ale w końcu się pojawiają. Natomiast w brand central jest stała ekspozycja włącznie z autami dostępnymi tylko na zaproszenie z ruletki. Cytuj
ThePatrickyo 90 Opublikowano 9 stycznia Opublikowano 9 stycznia Zgadza się, dlatego zbieram kasę i czekam na jakieś mocarne samochody Cytuj
darkos 4 365 Opublikowano 9 stycznia Opublikowano 9 stycznia Mi gra znudziła się po jakichś trzech miesiącach. Zrobiłem nie tyle przerwę co przestałem grać, i zacząłem ogrywać inne gry. Potem poznałem VR2 i wróciłem na pełnej petardzie. Ta gra mnie rozpierpipip w goglach VR2 za każdym razem. I na moje szczęście nie mam żadnych nudności i mogę grać godzinami. 1 Cytuj
Pianista911 31 Opublikowano 10 stycznia Opublikowano 10 stycznia (edytowane) Model jazdy, VR, grafika/jakość modeli aut - tutaj jest bajka i mi osobiście nic więcej w tym obszarze nie potrzeba do szczęścia. Wiadomo, gdyby wyszło kiedyś na PC, można by graficznie jeszcze trochę wycisnąć, ale to nie jest must-have. Natomiast kilka rzeczy w grze mnie denerwuje: brak jakiejś kariery, rozwoju "od zera do bohatera" - nawet takie puchary jak w FM7 byłyby już lepsze niż to nieszczęsne Cafe, czy coś na kształt Grid Legends AI - tępe pachołki do wymijania, które staranują Cię jak tylko przypadkiem znajdziesz się w ich linii wyścigowej; Sophy wygląda o niebo lepiej, ale jest dostępne tylko na ograniczonej liście torów w krótkich wyścigach; pewnie przed GT8 nie doczekamy się wykorzystania tego systemu na szeroką skalę, we wszystkich wyścigach tryb time trial - można by dorzucić coś na kształt rivals w Forzy, gdzie mamy rankingi per tor i klasa samochodów, które nie wygasają po 2 tygodniach - tutaj pewnie problem stanowią zmiany w fizyce, gdzie przy grubszym update trzeba by to jednak resetować mało customizowalny HUD, szczególnie w trybie VR - online bardzo brakuje możliwości wyświetlenia np. tabeli z czasami do kogo ile się traci Dla mnie GT7 jest świetną bazą, gdzie najważniejsze mechaniki działają super, ale jako "gra video" - dużo brakuje do ideału. Edytowane 10 stycznia przez Pianista911 1 Cytuj
Sylvan Wielki 4 779 Opublikowano 13 stycznia Autor Opublikowano 13 stycznia Sprawdziłem na PSVR2, wykorzystując moc Pro, GT7 i tak, jest wyraźnie lepiej. 1 Cytuj
MaZZeo 14 416 Opublikowano 13 stycznia Opublikowano 13 stycznia W dniu 10.01.2025 o 12:45, Pianista911 napisał(a): brak jakiejś kariery, rozwoju "od zera do bohatera" - nawet takie puchary jak w FM7 byłyby już lepsze niż to nieszczęsne Cafe, czy coś na kształt Grid Legends AI - tępe pachołki do wymijania, które staranują Cię jak tylko przypadkiem znajdziesz się w ich linii wyścigowej; Sophy wygląda o niebo lepiej, ale jest dostępne tylko na ograniczonej liście torów w krótkich wyścigach; pewnie przed GT8 nie doczekamy się wykorzystania tego systemu na szeroką skalę, we wszystkich wyścigach ja to mam nadzieję że w GT8 będzie wykorzystywana Sophy w pełni, a kariera będzie wyglądać chociażby jak puchar Clubman Cup Plus, gdzie wszystkie auta są równe i startujecie w klasyczny sposób, a nie jak rolling start. Kariera byłaby przez to tak gdzieś 10x lepsza, bo niestety w GT7 większość wyścigów to mijanie pachołków. 1 2 Cytuj
MaZZeo 14 416 Opublikowano 19 stycznia Opublikowano 19 stycznia Za uprzejmością @jar3czek przetestowałem GT7 w VR2 na PS5 Pro Grałem już ponad 400h w GT7 wyłącznie na VR2 i powiem krótko: na PS5 Pro różnice są marginalne żeby nie powiedzieć że nie ma żadnej różnicy. Jedyne co jednoznacznie jestem w stanie stwierdzić że wygląda lepiej to czcionka w UI. Nie wiem co goście z Digital Foundry i typy z reddita ćpali mówiąc o znaczącej poprawie, ja czegoś takiego nie widzę. To nie jest tak że gra w VR wygląda jakoś źle, ale po raportach w necie spodziewałem się sporo więcej. Główne problemy w grafice czyli ziarno na ekranie i doczytywanie się detali aut przed tobą wyglądają tak samo na Pro jak i na facie. Jak widać kolejna okazja do poprawienia tej gry w VR2 została po prostu olana, Sony ma kompletnie wywalone na ten sprzęt więc też i Polyphony nic szczególnego nie zrobiło przy okazji ulepszonej konsoli. Nadal jednak uważam że VR2 warto kupić dla GT7. Po prostu nie kupujcie pod to PS5 Pro bo nie warto. 5 2 2 Cytuj
McDrive 3 139 Opublikowano 20 stycznia Opublikowano 20 stycznia Też mam nadzieję na większe użycie Sophy w następnej części, ale bardziej mnie interesuje start klasyczny, a nie lotny. Mam już powyżej dziurek w nosie gonienie stawki z pół minutową stratą. Pal licho jak można użyć mocniejszych aut, ale te zawody z ograniczeniem do 700 nie ułatwiają. Na zakrętach doganiam, a później na dłuższych prostych pizda lub na odwrót. Cytuj
xenomorph 0 Opublikowano 21 stycznia Opublikowano 21 stycznia W dniu 9.01.2025 o 20:33, HenrykIggO napisał(a): Nie rozumiem. Przecież każda marka ma salon swoich samochodów. Znajdują się w nich auta wyprodukowane po 2000 roku. Pozostałe tak jak napisałeś są w komisie używanych oraz najlepsze w legendarnych. Nie wszystkie auta są dostępne w salonach. Są marki/modele , które pojawiają się raz na jakiś czas w używanych jak i legendarnych. Cytuj
Pianista911 31 Opublikowano 21 stycznia Opublikowano 21 stycznia W dniu 19.01.2025 o 22:31, MaZZeo napisał(a): Za uprzejmością @jar3czek przetestowałem GT7 w VR2 na PS5 Pro Grałem już ponad 400h w GT7 wyłącznie na VR2 i powiem krótko: na PS5 Pro różnice są marginalne żeby nie powiedzieć że nie ma żadnej różnicy. Jedyne co jednoznacznie jestem w stanie stwierdzić że wygląda lepiej to czcionka w UI. Nie wiem co goście z Digital Foundry i typy z reddita ćpali mówiąc o znaczącej poprawie, ja czegoś takiego nie widzę. To nie jest tak że gra w VR wygląda jakoś źle, ale po raportach w necie spodziewałem się sporo więcej. Główne problemy w grafice czyli ziarno na ekranie i doczytywanie się detali aut przed tobą wyglądają tak samo na Pro jak i na facie. Jak widać kolejna okazja do poprawienia tej gry w VR2 została po prostu olana, Sony ma kompletnie wywalone na ten sprzęt więc też i Polyphony nic szczególnego nie zrobiło przy okazji ulepszonej konsoli. Nadal jednak uważam że VR2 warto kupić dla GT7. Po prostu nie kupujcie pod to PS5 Pro bo nie warto. Pytanie, na jakim trybie grałeś? Standardowo odpala się podobno bez większych różnic, dopiero po włączeniu PSSR jest duża zmiana (przy jednoczesnym zepsuciu czcionek). Cytuj
Masamune 196 Opublikowano 21 stycznia Opublikowano 21 stycznia @MaZZeo 1 hour ago, Pianista911 said: Pytanie, na jakim trybie grałeś? Standardowo odpala się podobno bez większych różnic, dopiero po włączeniu PSSR jest duża zmiana (przy jednoczesnym zepsuciu czcionek). Właśnie miałem pisać, że jest jakiś nowy suwaczek na Pro dla VRa, Digital Foundry się zachwycali w analizie. Cytuj
MaZZeo 14 416 Opublikowano 21 stycznia Opublikowano 21 stycznia Mówicie o tym: i tak, miałem to odpalone. Nadal nie widziałem większych różnic. Cytuj
Pianista911 31 Opublikowano 21 stycznia Opublikowano 21 stycznia Wierzę na słowo, ale najlepiej samemu się przekonać. Szukam kogoś w Wawie z PS5 Pro, żeby sprawdzić. Cytuj
Moldar 2 310 Opublikowano 21 stycznia Opublikowano 21 stycznia Na pierwszy rzut oka ja nie widzę różnic, ale to musiałbym mieć obie wersje aby ocenić prawidłowo oprawę. Z pewnością nie ma za to ghostingu i to właśnie naprawia ten tryb, obraz jest płynniejszy, przyjemniejszy dla oka. Zwłaszcza powtórki wiele zyskały, gdzie wcześniej każde auto widzieliśmy x2. Cytuj
Redmitsu 1 012 Opublikowano 31 stycznia Opublikowano 31 stycznia pepe el mówi, że Sony skasowało gt7 na PC. Oby w końcu seria GT wyszła na PC bo pograć ze wsparciem 21:9 monitorów + darmowy online kusi mnie mocno Cytuj
Emet 1 117 Opublikowano 2 lutego Opublikowano 2 lutego Ostatni update w miarę skromny w zawartość... ale znowu dosyć znacząco zmienił fizykę (co pociągnęło za sobą znowu zmiany w czasach na licencjach itd i reset tabel wyników online). Lepiej czuć masę samochodów i ogólnie zachowują się jakby bardziej naturalnie. Kilka aut, które wcześniej były niegrywalne (tzn z tych, które sprawdziłem) teraz prowadzą się jak trzeba (np. Porsche Mission X lub Audi R8 ze swapem silnika z Chirona). 4 Cytuj
xenomorph 0 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Serio ? Na 50 poziomie kolekcjonera zamykamy ten temat ? Kiepski ruch od strony Polyphony , dla wielu graczy podbijanie leveli wraz z odkrywaniem kolejnych "smaczków" było faktem podtrzymującym chęć zasiadania przed tytułem , a tu masz . Co nie znaczy, że kończę .... ale poziomowanie powinno być raczej trwałe do osiągania jak najlepszego levelu u graczy. Cytuj
Emet 1 117 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego To akurat dziwne, że w aktualizacjach nie zwiększyli np do 100 poziomu z jakimiś nagrodami za kolejne poziomy (np tickety). Prosty zabieg, a przedłużyłby życie gry. 1 1 Cytuj
Patapon 65 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Mi to chyba do śmierci nie wpadnie zaproszenie do kupna porszaka, gdzie czasami w jednym miesiącu potrafiłem dostać dwa do Bugatti jak dobrze pamiętam Cytuj
Pianista911 31 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Mi ostatnio po 2 latach wpadło w końcu na Bugatti. Teraz został mi już tylko grind, żeby kupić McLareny F1. Cytuj
Pianista911 31 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Ech, jeżdżenie przez ponad rok na Dual Sensie srogo mnie pokarało. Wróciłem do kiery niedawno i czasy mam o wiele gorsze. Zgoldowałem niedawno na padzie Circuit Experience na Mount Panoramie (przed updejtem), a teraz jestem do tyłu o 5-6s. Dramat. Do tego online odpada, bo regularnie zaliczam niekontrolowane spiny, co przy padzie miejsca nie miało. Smutno normalnie. Za to wczutka w VR z kierą cudowna - kto nigdy nie próbował, niech spróbuje Cytuj
Masamune 196 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 59 minutes ago, Pianista911 said: Ech, jeżdżenie przez ponad rok na Dual Sensie srogo mnie pokarało. Wróciłem do kiery niedawno i czasy mam o wiele gorsze. Zgoldowałem niedawno na padzie Circuit Experience na Mount Panoramie (przed updejtem), a teraz jestem do tyłu o 5-6s. Dramat. Do tego online odpada, bo regularnie zaliczam niekontrolowane spiny, co przy padzie miejsca nie miało. Smutno normalnie. Za to wczutka w VR z kierą cudowna - kto nigdy nie próbował, niech spróbuje Ustaw sobie "czułość kontrolera" na 10, o wiele łatwiej wtedy na kierze kontrować spiny. Cytuj
Pianista911 31 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego A spróbuję, chociaż zdania są podzielone, czy to na kierę wpływa. Developer nic oficjalnie nie potwierdził. Na padzie miałem na 10, ale przy kierze ustawiłem 5. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.