Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Reasumując Panowie od GT7 odlecieli totalnie w dopieszczaniu mało istotnych kwestii zapominając o podstawach bo są i tak przekonani ze gra się świetnie sprzeda. Proste. 

Opublikowano
2 godziny temu, łom napisał:

Evo miało dwie duże wtopy, jedna z MotorStorm Apocalypse a druga z Driveclubem. Po Apocalypse byli już pod kreską ale Sony dało jeszcze jedną szansę, a że Driveclub nie dowiózł na premierę (bo z tego co pamiętam Sony MOCNO nalegało żeby wydać grę jak najszybciej) to zostali zamknięci. W tym momencie takie potknięcia raczej nie oznaczało by zamknięcia ale w 2016r. Sony nie czuło ciśnienia ze strony konkurencji, bo WiiU było trupem a XOne radził sobie 2x gorzej od PS4. Trzeba pamiętać też że takie GT Sport mimo słabych ocen sprzedało się bardzo dobrze bo to silna marka, a Evo nigdy takiej marki nie stworzyło.

 

Plotki mówiły też o tym, że PD nie podobało się to, że Evo poszło w stronę bardziej realistycznej prezentacji. Wiadomo, jak ktoś siedzi w wyścigach to oczywiste było, że DC i GT to zupełnie inne gry, dla różnych odbiorców, ale pamiętam swego czasu głosy, że Sony powiela schematy, a DC miało stanowić wewnętrzną konkurencję dla GT. Generalnie cała sytuacja wygląda tak, jakby już przed premierą Sony szukało pretekstu do zamknięcia ich i niestety go dostali.

Opublikowano

Nie, nigdy ich miało nie być. Będzie dokładnie to samo co w GT Sport, czyli brak.

Tutaj fajne porównanie... Już kij z uszkodzeniami, porównajcie dźwięki i odczucia prędkości. Puście to komuś kto się nie zna i niech wybierze lepszy dźwięk silnika. Nie trzeba geniusza...

Opublikowano
Godzinę temu, AbraHAM napisał:

Gt to od zawsze symulator pojazdów pancernych i to sie raczej nie zmieni, Kazek nie poswieci fotorealistycznej grafiki na rzecz zniszczeń.

 Tak , a ludzie dali sobie wmówić ze nie na zniszczeń bo licencje na to nie pozwalają . 
 

Prawda jest niestety prosta i brutalna. 
Nie chce nam się  tego robić bo to trudna i czasochłonna sprawa. Lepiej zająć się gwiazdami i muzyka. 

  • Lubię! 1
Opublikowano

W wielu kwestiach zarówno Forza jak i GT są skostniałe i nowe wyścigówki jak Project Cars czy Assetto Corsa w pewnych kwestiach biją je na głowę.

 

Zobaczymy za pare miesięcy co pokaże Forza bo tu z kolei będzie nowy silnik i gra next-gen only. Możliwe że to będzie wyznacznik na konsolach na kolejne lata (albo Turn 10 po raz koleje okaże się leniwe).

  • Plusik 1
Opublikowano
18 minut temu, Shankor napisał:

Ostatnie moje GT to była trzecia część. Widzę, że niedużo się zmieniło. :kaz:

Jak będą pierwsze obniżki na pudełko PS5, to wezmę. Ile można grać w Hot Wheels...

Ja grałem dużo w GT3 i 4, 5 i 6 praktycznie ominąłem i dopiero trochę ponad pół roku temu ograłem GT Sport. Dla mnie to był konkretny przeskok więc myślę że będzie Pan zadowolony.

Opublikowano
3 godziny temu, AbraHAM napisał:

Gt to od zawsze symulator pojazdów pancernych i to sie raczej nie zmieni, Kazek nie poswieci fotorealistycznej grafiki na rzecz zniszczeń.

W piątce były zniszczenia jeśli dobrze pamiętam. Aż w szoku byłem.

Opublikowano

Tak tylko ze byly one nierowno zaimplementowane,  jedne auta kasowaly sie bardziej od innych co samo w sobie bylo komiczne. Po gt7 nie oczekuje zniszczen na poziomie f1 2021 ale po tylu latach opracowali by chociaz dobre uszkodzenia mechaniczne gdzie mocny bec w sciane z betonu konczy wyscig.

Opublikowano

No prawda jest taka, że gdyby nie marka Gran Turismo, to nawet nie spojrzałbym na tę produkcję. To jest jedyny powód mojego zainteresowania i jeśli tytuł będzie trzymał minimalny poziom to się sprzeda. PD nawet nie jest zainteresowane dogonieniem konkurencji. 

Opublikowano
7 godzin temu, AbraHAM napisał:

Po gt7 nie oczekuje zniszczen na poziomie f1 2021 ale po tylu latach opracowali by chociaz dobre uszkodzenia mechaniczne gdzie mocny bec w sciane z betonu konczy wyscig.

W GT Sport są jakieś uszkodzenia mechaniczne tylko defaultowo są najczęściej wyłączone. Z tego co pamiętam przywalenie w ścianę nie kończy wyścigu ale tak psuje auto że nie ma szans na wygraną.

Opublikowano
11 minut temu, łom napisał:

W GT Sport są jakieś uszkodzenia mechaniczne tylko defaultowo są najczęściej wyłączone. Z tego co pamiętam przywalenie w ścianę nie kończy wyścigu ale tak psuje auto że nie ma szans na wygraną.


Nigdy jeszcze nie spotkaniem się aby on line była włączona ta opcja niestety. 
 

W singlu można włączyć ( niestandardowe wyścigi ) ale nawet dzban w ścianę przy 300 km.h nie kończy wyścigu a jedynie symbolicznie uszkadza auto. Czyli tak jakoby tego nie było. Minimalnie gorzej prowadzi sie auto a prawdziwa kara to czas w PIT stopie aby naprawić części. 
 

Wiec jest, jest to opcja nie używana i działająca mało sprawnie. Do poprawki i było by Ok. 

Opublikowano
W dniu 13.02.2022 o 19:00, Patricko napisał:

Nie, nigdy ich miało nie być. Będzie dokładnie to samo co w GT Sport, czyli brak.

Tutaj fajne porównanie... Już kij z uszkodzeniami, porównajcie dźwięki i odczucia prędkości. Puście to komuś kto się nie zna i niech wybierze lepszy dźwięk silnika. Nie trzeba geniusza...
 

Z tym poczuciem prędkości to ciekawa kwestia bo prędkość jest jak w real life więc jest ok

 

https://www.youtube.com/watch?v=5rgjXQAMdbA

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Może ktoś mi odpowie na pewne pytanie które chodzi mi po głowie od wieluuuu lat !

 

Co oznacza cyferka mrugająca na czerwono koło naszego biegu ? Np. "AT 2" ?

Co to jest ?

Nie jest to sugerowany bieg na pewno ... więc co to jest ?

W GT 7 też widzę że to jest ...

 

Dobrze widoczne na filmie poniżej:

 

https://www.youtube.com/watch?v=pJSb5zene9s

Edytowane przez RIfuk
Opublikowano (edytowane)

Kwestia poczucia prędkości była wałkowana od czasu GT3... ale prędkość jest prawidłowa.

Ja wolę takie naturalne tozwązanie jak tu, niż sztuczne zwiększenie poczucia prędkości przez "rozciąganie" kamery i dodawanie watrząsów z toną blura abyśmy się czuli jakbyśmy wchodzili w ponadświtlną. Takie efekty zostawmy w arcadeówkach.

 

Btw. Potwierdzone, że wersja na PS4 będzie na 2 płytach BD.

 

@RIfuk To sugerowany bieg na zbliżający się zakręt. Często jest to sugestia bardzo zachowawcza i ja akurat nie zwracam na to uwagi. Nie wiem też  (nigdy nie sprawdzałem... ale zaciekawiło mnie to więc zaraz sprawdzę ;) ) czy ta sugestia bierze poprawkę na ewentualne zmiany długości przełożeń w danym aucie.

 

E: Gra bierze poprawkę na zmianę przełożeń.

Edytowane przez Emet
  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, Emet napisał:

Kwestia poczucia prędkości była wałkowana od czasu GT3... ale prędkość jest prawidłowa.

Ja wolę takie naturalne tozwązanie jak tu, niż sztuczne zwiększenie poczucia prędkości przez "rozciąganie" kamery i dodawanie watrząsów z toną blura abyśmy się czuli jakbyśmy wchodzili w ponadświtlną. Takie efekty zostawmy w arcadeówkach.

 

Btw. Potwierdzone, że wersja na PS4 będzie na 2 płytach BD.

 

Dla mnie wzorem poczucia predkosci jest widok z kasku w Project Cars 2.0.

Obraz zamazuje się  po bokach a wyostrza na trasie tam gdzie kierowca koncentruje wzrok.

Rewelacja  i jest efekt "wgniatania w fotel" przy przyspieszaniu samochodem o dużej mocy.

W GTS tego bardzooooo brakuje.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

ale wiesz, że przy dużej prędkości zmniejsza się pole widzenia człowieka i to jest naturalna reakcja na takie warunki? 

Ale wiesz, że wyciągnięcie kamery (czyli de facto ZWIĘKSZENIE, a nie zmniejszenie pola widzenia), dowalenie masy blura i wstrząsów to co innego?

 

@RIfuk Takie coś akurat mogłoby być jako dodatkowa kamera, czemu nie.

Edytowane przez Emet

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...