Patricko 1 403 Opublikowano 12 września 2021 Opublikowano 12 września 2021 Pewnie chcą zbierać dane w tle jak zwykle, albo zapis będzie na serwerach, żeby uniknąć modyfikowania samochodów, tak jak to miało miejsce w 5 i 6. Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 12 września 2021 Opublikowano 12 września 2021 Zrobiłem porównanie fragmentów trailera nawiązujących do filmów otwierających z GT1-4. 5 Cytuj
Gość kufir Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 (edytowane) Przecież to GT7 momentami wygląda tak samo albo nawet gorzej niż GTS ! Deszcz nadal nie ma najmniejszego startu do Drive Club (7 letniej gry !) 5 lat czekaliśmy na DLC do GTS ? A GDZIE TA JAKOŚĆ NEXT GENÓW SIĘ PYTAM ?! Edytowane 13 września 2021 przez kufir Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Jakość next genów zniknęła w momencie, gdy okazało się, że gra będzie też na PS4. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 GTS na trailerach też nie wyglądało jakoś świetnie, co innego jak się już zagrało i odpaliło ciekawszą miejscówkę. Najważniejsze że powrócą klasyczne tory na których coś się dzieje a które pod względem wizualnym powinny zmieść wszystkie realne tory które są w GTS. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Szału może nie ma, ale dalej jestem pełen podziwu do oświetlenia, niezwykle realistyczny. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Kupie to na PS4, ogram na G29, okazjonalnie wrzucając jakiś wyścig na YT. Pamiętam jak nie miałem żadnego mebla w nowiutkim mieszkaniu, nawet łóżka nie było tylko materac w sypialni, tylko w salonie biurko, fotel na blacie monitor 27 cali, podłączone PS3 i napierdalałem w GT5 jak poyebany walcząc z czasami Sebastiana Vettela w X1 Zima wtedy była gdy wracałem z pracy, robiłem kanapki, otwierałem redbulla i siadałem do GT5. Grindowałem wyścigi, nabijałem punkty, przejeżdżałem całe LeMans 24 godziny sam, bez żadnego sejvowania w pit stopie bo nie było wtedy takiej opcji. I bawiłem się jak nigdy później. Po cichu liczę na to że GT7 może odrobinę będzie tak samo hardcorowe z licencjami i wyścigami, gdzie żeby wygrać jakiś wyścig trzeba było kupić odpowiednie używane auto a to pojawiało się bardzo rzadko, ale w końcu gdy się pojawiło to progres ruszył mocno do przodu. Fuck ale to GT5 to była zajebista gra. 2 1 Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 4K bez kompresji, no niestety jak czasy PS4 a wnętrza PS3, chyba nie było nigdzie znacznika z czego to jest nagrywane, ale mało prawdopodobne że z PS4. https://www.gamersyde.com/video_gran_turismo_7_gran_turismo_7-46113_en.html Cytuj
Bartg 5 468 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 No cóż to powinno wyjść zamiast Sporta lata temu na PS4, a teraz byśmy czekali na prawilną ósemke na PS5. Z drugiej strony każda część sprzedaje się jak poyebana, więc Sony pozwala na takie rzeczy i tu pewnie się nic nie zmieni. Nawet Sport dobija prawie do 10 milionów, czyli rzeczy nieosiągalnej mimo wszystko dla Forzy, 7 sprzedała się w ok 1.5 milionach (chociaż tutaj oczywiście nie można porównać 1:1 przez game passa i ilość konsol, z drugiej strony Forza jest też na PC). GT7 w 2022, potem może koło '25 jakiś Sport2, i GT8 na PS6. No takie mamy realia tej serii, biorąc pod uwagę cross gen to stawiam, że 7 przebije luźno 10 milionów. Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 15 września 2021 Opublikowano 15 września 2021 (edytowane) Dzisiaj na instagramie Gt wrzuciło wydaje mi się nowe foty i pokazali na fotach „change weather simulations” i np tsukuba ma 3 opcje, słoneczko, lekki deszczyk oraz mocny deszcz. Pytanie tylko czy pod tym hasłem kryje się wybór na stałe czy faktycznie dynamiczne, bo nie wydaje mi się było to potwierdzone https://instagram.com/thegranturismo?utm_medium=copy_link Edytowane 15 września 2021 przez Redmitsu Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 15 września 2021 Opublikowano 15 września 2021 Na oficjalnej stronie Gran Turismo, w zakładce poświęconej GT7, można przeczytać więcej na temat warunków atmosferycznych. Tak jest to opisane w kategorii "Variable Time/Weather Simulation": Cytat Variable Time/Weather Simulation In GT7, a more natural and realistic variable time system and weather effect system have been recreated. Referencing a massive amount of meteorological observation data, including those from the academic databases of NASA, GT7 recreates spatial/time of day conditions for particle size distribution and concentration distribution of aerosol particles in the atmosphere on a global environmental scale. As a result, this feature unique to the Gran Turismo series can express real and complex sky patterns and changes in light for different times of day and weather conditions. Użycie określenia "Variable" wskazuje na to, że rzeczywiście będziemy mieli tym razem do czynienia z pełni dynamicznymi warunkami pogodowymi. Tego samego zwrotu Polypholy Digital używało opisując zmienne warunki atmosferyczne, jakie oferowało GT5 oraz GT6. Przy promocji GT Sport nie stosowano już tego terminu i gra rzeczywiście nie miała zmieniającej się w czasie rzeczywistym pogody, a statyczne, odrębne warianty. Dodatkowo, w ostatnim zwiastunie Gran Turismo 7 można w pewnym fragmencie zaobserwować obecność na HUDzie pewnej ikonki określającej poziom wilgotności toru. Jest to ta sama ikonka, która była obecna w GT5 i GT6, a więc w grach które oferowały dynamiczne warunki atmosferyczne, a której to ikonki brakowało w GT Sport, w którym warunki były statyczne. Można ją dostrzec na dole HUDa od 2:14 do 2:35 na tym filmie: Ponadto, ostatni zwiastun gry zaprezentował też główny hub, z którego można będzie przenosić się do rozmaitych obszarów GT7. Na trailerze zaobserwować można, że w HUBie pora dnia zmienia się w sposób dynamiczny. Jest tam też wykorzystane Śledzenie Promieni dla odbić na tafli wody. Dzień: Noc: Są jeszcze inne przesłanki, które wskazują na to, że tym razem Polypholy przygotowało dynamiczne warunki pogodowe na potrzeby gry. Przykładowo, w obu dotychczasowych zwiastunach Siódemki nie brakuje ujęć na niebo, na którym widać poruszające się chmury oraz zmieniające się oświetlenie. Sugeruje to, że twórcy tym razem przygotowali system dynamicznej pogody, z którego ich najnowszy tytuł będzie korzystał, w przeciwnym razie w trailerach gry temat ten nie był tak częstym motywem. Kwestią otwartą pozostaje natomiast to, ile torów będzie obsługiwać w pełni dynamicznie zmieniające się warunki. W GT5 były to tylko nieliczne przypadki. Dużo lepiej w tym zakresie radziła sobie Szóstka, gdzie takich tras było już całkiem sporo. Na GT Planet ludzie piszą, że w GT7 wszystkie z przygotowanych na premierę gry 90 wariantów torów będzie oferowało w pełni zmieniającą się pogodę i porę dnia. Sugerują się tą informacją, zamieszczoną na oficjalnej stronie Sony, w dziale PlayStation: Cytat Gran Turismo 7 z niespotykaną dotąd szczegółowością odtwarza wygląd i styl najnowszych supersamochodów oraz uznanych klasyków, oferując ponad 420 modeli dostępnych w Centrum Marek i komisie aut używanych. Sprawdź, jak zachowuje się każde z aut w dynamicznie zmieniających się warunkach pogodowych na ponad 90 torach, w tym klasycznych trasach z historii GT. Osobiście, szczerze wątpię, by wszystkie trasy korzystały z nowo przygotowanego systemu pogodowego. Byłoby to zbyt piękne. Po grę leciałbym do sklepy Day 1. Natomiast, jeśli liczba torów wspierających ten ficzer będzie zbliżona do tej z GT6, to myślę, że to już będzie bardzo pozytywna informacja dla wielbicieli ścigania w dynamicznie zmieniających się warunkach i strategicznego planowania wyścigów. 8 Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 (edytowane) Fajne podsumowanie dzięki ale : ” Osobiście, szczerze wątpię, by wszystkie trasy korzystały z nowo przygotowanego systemu pogodowego. Byłoby to zbyt piękne. Po grę leciałbym do sklepy Day 1. Natomiast, jeśli liczba torów wspierających ten ficzer będzie zbliżona do tej z GT6, to myślę, że to już będzie bardzo pozytywna informacja dla wielbicieli ścigania w dynamicznie zmieniających się warunkach i strategicznego planowania wyścigów.” Naprawdę tak dużo wymagam ? Aby zmienne warunki atmosferyczne było na każdym torze ? Przecież stara gra jak Np. Project Car tak ma … dało się ? Dało ! Edytowane 16 września 2021 przez kufir Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 Czyli tak jak mówiłem, zabezpieczenia przed modami + save u nich na serwerze. Tak jak z GT Sport jest teraz jeśli dobrze pamiętam.Z jednej strony spoko, ale z drugiej nie lubię nie mieć wyboru. No i zawsze lepiej mieć opcje grania offline, gdy net padnie. W GT Sport miało to sens, bo gra stricte online, no ale tutaj już sprawa dyskusyjna. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 (edytowane) Czasami always online jest lepsze niż jego brak. Dobrym przykładem jest diablo 3 na pc a na konsolach. Edytowane 16 września 2021 przez PanKamil Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 No ale na chuj always online w kampanii single player? D3 jakoś nie musi mieć always online i jest ok a jak chodzi o cheaterow to są też na pc jak coś. Nie wierzę w kłamstwa tego gościa od GT. 1 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 Jak zamkną kiedyś serwery, to gra będzie nadawała się na śmietnik. Wirtualny, czy prawdziwy. Always online w singlowych trybach, to zawsze jest nieporozumienie. Tyle było szumu za czasów tego luja od Xboxa, a dzisiaj po cichu takie numery przechodzą jakby nic się nie stało. 4 Cytuj
Bartg 5 468 Opublikowano 17 września 2021 Opublikowano 17 września 2021 Nie wiem czy już było tutaj, że potwierdzony jest brak RT w trakcie wyścigów? Cytuj
Gość kufir Opublikowano 17 września 2021 Opublikowano 17 września 2021 https://www.ppe.pl/news/161494/gran-turismo-7-bez-ray-tracingu-w-trakcie-wyscigow-widowiskowa-oprawa-zarezerwowana-dla-specjalnych-trybow.html Chyba pozostaje nam znowu czekać na dobrą grę wyścigową która poważnie chce wykorzystać potencjał nowych konsol. Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 17 września 2021 Opublikowano 17 września 2021 49 minut temu, kufir napisał: https://www.ppe.pl/news/161494/gran-turismo-7-bez-ray-tracingu-w-trakcie-wyscigow-widowiskowa-oprawa-zarezerwowana-dla-specjalnych-trybow.html Chyba pozostaje nam znowu czekać na dobrą grę wyścigową która poważnie chce wykorzystać potencjał nowych konsol. Z tym raytracingiem to z reguły są takie problemy, gry technologia została zaimplementowała zbyt późno na etapie produkcji i powoduje zbyt poważne spadki jakościowe na konsolach. Jak na PC to masz suwaczki i różne karty graficzne, które z różną wydajnością obsługują tą technologie, tak na konsolach musisz ciąg w assetach by gierka trzymała jakiś sensowny klatkarz. Pewnie dlatego polyphony olało sprawę, za dużo roboty w poprawianie gierki by dodać nową technologię. DLSS prawopodobnie załatwił by sprawę, tylko AMD (u nich to się nazywa FSR) chyba jeszcze nie ogarnęło tego tematu u siebie na architekturze w stu procentach. https://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/amd-fidelityfx-super-resolution-test.html Cytuj
Gość kufir Opublikowano 17 września 2021 Opublikowano 17 września 2021 W takim wypadku nad czym oni pracowali tyle czasu ? - Modelu zniszczeń znowu brak tzn tego wizualnego - Odbijanie się od band, nadal będzie z tego co czytałem - Model jazdy pisali że będzie bardziej przyswajalny czyli bardziej Arcade ? (ehhh... ) - Zmienne warunki pogodowe nie na każdej trasie ... - Gra wygląda jak DLC do GTS Więc pytam się co jest grane ? 4k i 60 FPS chociaż na ps5 bedzie ? Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 17 września 2021 Opublikowano 17 września 2021 Mówiłem, że to GT Sport z trybem single. Nikt nie słucha Kto zna PD ten wie, że to lenie śmierdzące, a Forza niszczy ich od dawna. Mimo wszystko GT sprzedaje się w kolosalnych ilościach i to też się sprzeda, sam się do tego przyczynie i jestem świadomy tego faktu Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 17 września 2021 Opublikowano 17 września 2021 To tak jak tfu Nintendo w ostatnich latach. Po co się starać jak i tak się sprzeda. I tutaj też się do tego przyczynie bo jestem graczem fanem czyli kimś kogo można golić. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 17 września 2021 Opublikowano 17 września 2021 30 minut temu, kufir napisał: Modelu zniszczeń znowu brak tzn tego wizualnego Tego nie ma i nie będzie już nigdy w grach z licencjonowanymi samochodami, bo producenci aut sobie tego nie życzą. Dlatego jak wam na tym zależy to pozostają wam Wreckfesty itp. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 17 września 2021 Opublikowano 17 września 2021 1 minutę temu, Figuś napisał: Tego nie ma i nie będzie już nigdy w grach z licencjonowanymi samochodami, bo producenci aut sobie tego nie życzą. Dlatego jak wam na tym zależy to pozostają wam Wreckfesty itp. To jest proste tłumaczenie aby pozbyć się pretensji wymagających klientów. Zupełnie mnie to nie przekonuje, co to znaczy że sobie producenci nie życzą ? Odpowiednia kasa załatwi sprawę a odpowiednio napisana gra która ten model zniszczeń obsłuży to zaoferuje. Jakoś możemy rozbijać licencjonowane fury w starych grach, dało się dało ! Głupie tłumaczenie że sobie nie życzą... Nie dajcie się nabierać na ten bełkot medialny. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.