Emet 1 100 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Raczej fart bo ja ostatnie 3 dni to standardowo dno i wodorosty (najniższa nagroda w każdym losowaniu i 2 x 1 gwiazdkowy ticket). Cytuj
Patricko 1 442 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Dzisiaj miałem 4 gwiazdkowy ticket z samymi sztabkami i małą kupką monet. Była nawet kupka 6 sztabek. Nie zgadniecie co wpadło... Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Fart. U mnie żadnej poprawy, nazbierałem przez ostatni tydzień siedem ticketów, nawet nie chce mi się ich już otwierać. Cytuj
Patricko 1 442 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Jakby ktoś nie skumał przekazu, to rzecz jasna wpadła kupka z 10,000 kredytów, a nie kupka z bańką Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Opublikowano 27 kwietnia 2022 Szczerze to przy obecnych możliwościach zarabiania pieniędzy w grze powinni w ogóle usunąć nagrody pieniężne z tych losowań aby była większa szansa na wygranie silników do swapów i tych specjalnych części, których nie da się kupić. Alternatywną i zdecydowanie lepszą opcją byłoby pozostawienie ticketów jak są i wprowadzenie sklepu ze specjalnymi częściami (i silnikami) działającego na zasadzie podobnej jak salony legendarnych i używanych. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 28 kwietnia 2022 Opublikowano 28 kwietnia 2022 Złote pucharki w Track Experience wpadają mi teraz znacznie łatwiej. Nie mogę być aż tak dobry więc w tym nowym patchu poprawili prowadzenie aut. Cytuj
ginn 803 Opublikowano 28 kwietnia 2022 Opublikowano 28 kwietnia 2022 Poprawili. Wcześniej na torze w Katalonii walczyłem o złoto chyba ze 2h, po czym wjechał patch i siadło za drugim podejściem ze sporym zapasem. Cytuj
eloszki 109 Opublikowano 28 kwietnia 2022 Opublikowano 28 kwietnia 2022 Co daje ta zmiana silnika? Szczerze Wam powiem że wolałbym aby tego tuningu w ogóle nie było - pozbyłem się przez to już tylu pięknych dźwięków silnika i staje się to mocno nierealne. Brakuje wyścigów z określoną grupa a nie PO. Ktoś może dysponuje listą samochodów legendarnych wraz z cenami, które się już pojawiły? Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Track Experience. Laguna Suka trochę pocierpiałem ale nie jest wcale takie straszne. 2 Cytuj
ginn 803 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Nic mi nie mów, po sektorach na złoto to ja byłem przekonany, że okrążenie będzie formalnością, ale po 1h odłożyłem kierownicę. Cytuj
Patricko 1 442 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Laguna i Nordshleife zdecydowanie najtrudniejsze przejazdy. Nord też ma mocno wyżyłowany czas, trzeba jechać cały czas na limicie. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Lipa jest też z tym, że nie da się później wczytać swojego ducha. Z tym Nurbem ta mam takie szczęście fantastyczne, że zabrakło mi 1 sek do zlota... Później kilka razy miałem przewagę mad swoim duchem ponad 2 sekundy i za każdym razem popełniałem błąd (w efekcie wypadałem z trasy) gdzieś blisko końca w miejscu, które właśnie zawsze przejeżdżam bez problemu. Zirytiwało mnie to na tyle, że odpuszczam na chwilę obecną. Cytuj
ginn 803 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Musisz stale wychodzić ze strefy komfortu i na zakrętach dodawać gazu ułamek sekundy wcześniej. Tyle tyle i aż tyle Cytuj
Patricko 1 442 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Ja już znałem czasy każdego sektora i wiedziałem na ile odstaje czy mam przewagi. Po naprawdę dużej ilości prób, w końcu włączyłem trakcje na 1 i ASM i poszło w miarę szybko. Wiem, że dałbym w końcu rady bez asyst, ale jednak nie mam już tyle czasu + zacząłem się martwić o moje zdrowie psychiczne 1 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Powtórzę się Nie korzystam z własnego ducha bo tylko powtarzam jego błędy, czyli swoje. Wolę wczytać ducha przejazdu na złoto i odsunąć go o pół sekundy. Gdy wbijam na metę choć trochę bliżej to wiem że jestem szybszy. No i druga zasada, której się trzymam to zaliczam całe okrążenie pierwsze, sektory robię dopiero gdy wbiję złoto na całym torze. Najpierw kilka kółek zapoznawczych wolnych a dopiero po 3 okrążeniach mogę wciskać gaz i atakować czas. Gdy zaliczę cały tor to wówczas znam już auto na tyle dobrze że zaliczanie tylko kilku zakrętów nie sprawia żadnego problemu. Naprawdę polecam takie podeście. Jeśli tor ma np. 5 sektorów a szósty to całe okrążenie to problem polega na tym że po zaliczeniu pierwszego sektora, potem drugiego i gdzieś przy czwartym zapominam o pierwszym i jestem wybity z rytmu. Gdy zrobię odwrotnie nie pozbywam się rytmu okrążenia. Da się Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Opublikowano 30 kwietnia 2022 Przy krótszych trasach też głównie skupiam się na całym okrążeniu. Sektory przejeżdżam kontrolnie i po zrobieniu złota na całym okrążeniu robię złota na sektorach. Niestety z Nurbem to nie takie proste Cytuj
pawman 9 Opublikowano 2 maja 2022 Opublikowano 2 maja 2022 Kupilem Gt7 jeszcze jak miałem Ps4 i nie mialem perspektyw na PS5. Przycebulilem i kupiłem wersję na ps4 bez możliwości aktualizacji na ps5. Udało się i mam Ps5 i teraz moje pytanie czy warto kupić wersje Gt7 na Ps5? Mam 4k mam 60 klatek nie mam obsługi triggerow adaptacyjnych i Ray tracingu. Czy te rzeczy są warte ponownego zakupu gry? Dziękuję bardzo za wszelkie sugestie. Pozdrawiam Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 2 maja 2022 Opublikowano 2 maja 2022 To zależy czy zależy Ci na lepszej oprawie bo poza Ray-Tracingiem w menu i na replayach jest też dużo więcej detali w otoczeniu i trochę wiecej w samochodach podczas samej gry, trochę lepsze oświetlenie z wolumetrycznymi efektami podczas gry. Poza oprawą też szybsze wczytywanie wyścigów. Triggery nie są może tutaj gamechangerem ale trochę poprawiają wrażenia z gry. 1 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 2 maja 2022 Opublikowano 2 maja 2022 Skoro już wydałeś pieniądz na PS5 to inwestuj już w gry na tą konsolę. Ja ogrywam GT7 na PS4 Pro i jak dla mnie to grafika w wyścigach torowych wystarcza. Gdyby to było Gran Horizon gdzie nie muszę się tak mocno skupiać na akcji w trakcie wyścigu i mógłbym podziwiać otocznie to może i był dopłacił. Cytuj
ginn 803 Opublikowano 3 maja 2022 Opublikowano 3 maja 2022 Ameryka w Circuit Experience ozłocona. Została tylko Azja Btw. Świetnie się bawiłem na Ranczu u Fishermana. Taki trochę Nurburging po szutrze. 2 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 3 maja 2022 Opublikowano 3 maja 2022 Powodzenia, ja odpuściłem Azję do czasu aż zrobię Europę i wrócę tam z większym skillem. Tam jedzie się na kartę papieru pomiędzy barierką a lusterkiem Chociaż po ostatnim patchu, powinno być łatwiej. 1 Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 3 maja 2022 Opublikowano 3 maja 2022 Ja dzisiaj w końcu ozlocilem lagunę sukę ale porównując ja z suzuką to wydaje mi się ona banalna. Na chwile obecna pierwszy sektor na suzuce jest dla mnie nie osiągalny w złocie 1 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 4 maja 2022 Opublikowano 4 maja 2022 Czytalem że podobno trudna, to dziś po pracy popróbuje. Cytuj
ginn 803 Opublikowano 4 maja 2022 Opublikowano 4 maja 2022 Chciałem najpierw zrobić całą autostradę, ale @Redmitsuprzekonał Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 4 maja 2022 Opublikowano 4 maja 2022 20 hours ago, Redmitsu said: Ja dzisiaj w końcu ozlocilem lagunę sukę ale porównując ja z suzuką to wydaje mi się ona banalna. Na chwile obecna pierwszy sektor na suzuce jest dla mnie nie osiągalny w złocie Poszło w miarę gładko. Trzeba wejść w pierwszy zakręt agresywnie a potem tylko na pół gazie pokonać płynnie pozostale zakręty. Teraz męczę Tokyo Expressway i to jeżdżenie minimetry całkowicie mi nie idzie. Udało mi się wbić złoto tylko w jednym torze. Rzygam już tą precyzją i jazdą na limicie Mam dość na dziś. 1 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.