Figaro 8 300 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Chyba w SotC też coś tam mieszali designersko na minus? Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 W mojej ocenie jednak ten oniryczny klimat oryginału gdzieś uleciał. 1 Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Podoba mi sie, ale klimatycznego oryginału nie zastąpi. Cytuj
aph 155 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Tak zrobili jak chcieli, prawdziwe soulsy robią kombak i dobrze. Chociaż ognisty to żywcem z Dooma wyciągnięty xd. Mówili coś o Tendecjach? Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 (edytowane) Flamelurker zmieniony z jednego z bardziej pamiętnych Fromowych koszmarów w Pospolitego Demoniszcza Z Każdego Fantasy staje w rywalizacji z wyglądem konsoli PlayStation 5 jeśli chodzi o najlepsze prowo dnia. Edytowane 12 czerwca 2020 przez ogqozo Cytuj
aph 155 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Średnio go było widać w ogóle na ps3. 1 Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Dlatego był taki pamiętny, bo rozmazany. 1 Cytuj
aph 155 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Jeden z przewalonych bossow, w kij mobilny i potezne obszarowe ataki. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Po co ruszali soundtrack? Brzmi jak jakaś aranżacja fanowska z YT Rozumiem że muzyka była specyficzna bo sam tytuł był dosyć niszowy ale kaman. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 6 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Po co ruszali soundtrack? Brzmi jak jakaś aranżacja fanowska z YT Rozumiem że muzyka była specyficzna bo sam tytuł był dosyć niszowy ale kaman. Takie było oczekiwanie From jak DS tworzyli ale rzeczywistość okazała się inna. Gra nie była niszowa i ludzie wariowali sprowadzając ją z Japonii żeby tylko zagrać. Odniosła ogromny sukces i jest ojcem sukcesu souls-like, nie Dark Souls. Te to już efekt tego sukcesu. Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 No kurde muzyki to niech nie ruszają bo tam była najlepsza w całej serii souls. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Muzyki nie ruszać, bo będzie w.(pipi). Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 (edytowane) Flamelurker wygląda dosłownie jak Diablo mdr, ale ogólnie w mniejszym stopniu to wszystko poszło w kierunku Warcraftowym, budynki, przeciwnicy, kolory, oświetlenie... To już chyba nie jest taka tania gra i może to była jedyna metoda, żeby ten remake dostał zielone światło. Edytowane 12 czerwca 2020 przez ogqozo Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Same lokacje po screenach wyglądają fenoamenalnie, po Bluepoint nie spodziewałbym się niczego innego. Gra nie ma przekolorowanej oprawy, w sumie ton trochę przypomina SOTC który był prześliczny. Ciekawe jak będzie z gameplayem bo walka w oryginale była drewniana już nawet w tamtych latach. Mam nadzieję że nie wyjdzie z tego Lords Of The Fallen. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 (edytowane) Przypomina Shadow of the Colossus? Edytowane 12 czerwca 2020 przez ogqozo Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Cały klimat poszedł w ch... Muzykę też zepsuli (przynajmniej ten kawałek z intra). Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 (edytowane) Ogór ale czemu wrzucasz CGI ze szkieletem? W Shadow trochę więcej zieleni. Chodzi mi, że nie jest przecukierkowane. Edytowane 12 czerwca 2020 przez Dr.Czekolada Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Flamelurker wyglada niestety jak generyczny fire demon z dowolnego loot rpg. To zblizenie w jego intrze z pierwowzoru pokazywalo, ze czyms sie wyroznia, a tutaj no niestety. Mam tez wrazenie, ze jest troche bardziej kolorowo-pastelowo. Ten moment kiedy smierc zapala kose, no jak z bajki disneya. Ciekawia mnie nowe miejscowki na screenach (np. ta wyzej) bo kojarze tylko jeden z tutoriala. Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 To chyba bardziej szczegółowa architektura Boletarii. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 12 czerwca 2020 Autor Opublikowano 12 czerwca 2020 (edytowane) Faktycznie stary, dobry Flamerulker prezentował się lepiej, ale liczę, że w ostatecznym rozrachunku i tak będzie , bo jednak jedą z ogromnych zalet starego Demon's Souls był ten wybitnie ciężki, dołująco - brudny klimat. Kto pamięta Tower of Latria tudzież 4-1(Shrine of Storms), ten wie o czym mówię. W każdym razie wizualnie pięknie to odswieżyli. Generalnie to: Edytowane 12 czerwca 2020 przez Sylvan Wielki 1 1 Cytuj
aph 155 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 A dla mnie szaroburyzm nie był zaletą, bo to sie robi by ukryc braki w detalach. Tym bardziej że w DS nie ma ognisk/latarni i troche bieganka jest. 1 Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 (edytowane) Mogli pokazać te screeny na konfie bo robią bardziej niż słabiutki trailer. Edytowane 12 czerwca 2020 przez devilbot Cytuj
messer88 6 589 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 No teraz po tych screenach to przynajmniej wiadomo co za lokacje to są xd Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Idealna pozycja dla tych których ominął pierwowzór a lubią ten gatunek. Ciekawe czy gierkę od początku robili pod PS5. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Na twoim miejscu bym omijal ten temat skoro nie grales na ps3. Swoja droga to wielu mechaniki w DeS nie leza tak jak to co wprowadzili w DaS i pewnie beda lekko zdziwieni. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.