Skocz do zawartości

Demon's Souls Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak zrobili jak chcieli, prawdziwe soulsy robią kombak i dobrze. Chociaż ognisty to żywcem z Dooma wyciągnięty xd.

Mówili coś o Tendecjach?

Opublikowano (edytowane)

Flamelurker zmieniony z jednego z bardziej pamiętnych Fromowych koszmarów w Pospolitego Demoniszcza Z Każdego Fantasy staje w rywalizacji z wyglądem konsoli PlayStation 5 jeśli chodzi o najlepsze prowo dnia.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano
6 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Po co ruszali soundtrack? Brzmi jak jakaś aranżacja fanowska z YT :/ Rozumiem że muzyka była specyficzna bo sam tytuł był dosyć niszowy ale kaman.

Takie było oczekiwanie From jak DS tworzyli ale rzeczywistość okazała się inna. Gra nie była niszowa i ludzie wariowali sprowadzając ją z Japonii żeby tylko zagrać. Odniosła ogromny sukces i jest ojcem sukcesu souls-like, nie Dark Souls. Te to już efekt tego sukcesu.

Opublikowano (edytowane)

Flamelurker wygląda dosłownie jak Diablo mdr, ale ogólnie w mniejszym stopniu to wszystko poszło w kierunku Warcraftowym, budynki, przeciwnicy, kolory, oświetlenie... To już chyba nie jest taka tania gra i może to była jedyna metoda, żeby ten remake dostał zielone światło.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano

Same lokacje po screenach wyglądają fenoamenalnie, po Bluepoint nie spodziewałbym się niczego innego. Gra nie ma przekolorowanej oprawy, w sumie ton trochę przypomina SOTC który był prześliczny. Ciekawe jak będzie z gameplayem bo walka w oryginale była drewniana już nawet w tamtych latach. Mam nadzieję że nie wyjdzie z tego Lords Of The Fallen.

Opublikowano

Flamelurker wyglada niestety jak generyczny fire demon z dowolnego loot rpg. To zblizenie w jego intrze z pierwowzoru pokazywalo, ze czyms sie wyroznia, a tutaj no niestety.

 

Mam tez wrazenie, ze jest troche bardziej kolorowo-pastelowo. Ten moment kiedy smierc zapala kose, no jak z bajki disneya. Ciekawia mnie nowe miejscowki na screenach (np. ta wyzej) bo kojarze tylko jeden z tutoriala.

Opublikowano (edytowane)

Faktycznie stary, dobry Flamerulker prezentował się lepiej, ale liczę,  że w ostatecznym rozrachunku i tak będzie :good2:, bo jednak jedą z ogromnych zalet starego Demon's Souls był ten wybitnie ciężki, dołująco - brudny klimat. Kto pamięta Tower of Latria tudzież 4-1(Shrine of Storms), ten wie o czym mówię. 

W każdym razie wizualnie pięknie to odswieżyli. :yahoo:

gwAJ9iC.jpg
gm0xQeM.jpg

qhwdhD2.jpg
gabq577.jpg
Generalnie to:

cUUQIoq.jpg

Edytowane przez Sylvan Wielki
  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

A dla mnie szaroburyzm nie był zaletą, bo to sie robi by ukryc braki w detalach. Tym bardziej że w DS nie ma ognisk/latarni i troche bieganka jest.

  • Plusik 1
Opublikowano

Na twoim miejscu bym omijal ten temat skoro nie grales na ps3.

 

Swoja droga to wielu mechaniki w DeS nie leza tak jak to co wprowadzili w DaS i pewnie beda lekko zdziwieni.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...