Soul 1 321 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Takie ciemne gierki to na OLEDach wyglądają bajecznie. 1 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Wygląda super ten remake, ale szkoda, że to tylko remake. Chciałbym tak wygladające Bloodborne 2 w 60fps 1 1 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 14 godzin temu, Ludwes napisał: kto napisał, że wygląda średnio? chorywariat porównał do dimejka Prince of Persia. Ciężki przypadek. 1 4 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Wygląda naprawdę porządnie, ale w youtubowej jakości to mi dupy nie urwało szczerze mówiąc. Cytuj
aph 155 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Zabawne, że remake wygląda najlepiej z obecnych tytułów, ale ja się cieszę;) Niezły smaczek, że zaczęli od animacji przeskakiwania przez przeszkodę, ta mechanika chyba nie załapała się do darków. Jednak jest system seller day one. 1 Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Normalnie w tamtym miejscu był item i trzeba było spaść w dół a tutaj widać drabinę dodatkowo. Ciekawe czy to na potrzeby pokazu czy będzie dużo zmian w samej grze. Cytuj
aph 155 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 (edytowane) Już po tym gameplayu można powiedzieć, że dużo - dodali roślinność w jednym miejscu, tam gdzie była tylko dziura do innego pomieszczenia, teraz otwarta brama z kolcami itp. Niesamowicie goło wygląda OG teraz. Edytowane 18 września 2020 przez aph Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 3 minuty temu, aph napisał: Już po tym gameplayu można powiedzieć, że dużo - dodali roślinność w jednym miejscu, tam gdzie była tylko dziura do innego pomieszczenia, teraz otwarta brama z kolcami itp. ale ja nie o upiększaczach bo pewnie drabina o której pisałem ma takie samo zadanie(tam się nie ma po co wracać) tylko czy będą jakieś zmiany w budowie lokacji i rozstawieniu itemów i mobów. Cytuj
aph 155 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 No ten remake ma tylko chorą ilość detali, zaawansowany ray tracing, błyskawiczny loading, tesalacje i inne (pipi)e muje, które powinny być i to już jako launch title. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Mnie jeszcze ciekawi czy kamera będzie tak samo lipnie ustawiona już w grze. Cytuj
grabipl 150 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Zapewne tak, tak samo jak brak hudu... przecież to pokaz, w strzelanki też tak grasz jak na pokazach? Kamera napewno będzie "normalna" a jeżeli nawet nie to jestem przekonany, że w opcjach będzie można ją ustawić po staremu. Chyba z 4 raz oglądam ten "trailer" i mój oledzik będzie płakał kiedy będzie wyświetlał DS-a Kurna, gdybym nie musiał wydawać wszystkich oszczędności w najbliższych dniach/tygodniach to ps5 z demonami wjechałby na pełnej Cytuj
Ukukuki 7 010 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Pięknie się ta gierka prezentuje Aż serce boli ,że tylko na PS5. Mam nadzieje ,że po jakimś czasie wydadzą to na PC w ramach reklamy marki playstation xd Jak nie to za jakiś czas kupi się konsolę żeby ograć tego sztosa. Cytuj
japco 275 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 No ładny burdel się w temacie zrobił. Gierka jednak ma być exem PS5, więc cóż... może kiedyś zagram. Nie pali się. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 (edytowane) Obejrzałem ten trailer w normalnej jakości. Gra wygląda słabiutko. Grafika plastelinowa i kolorowa, detekcja kolizji i fizyka skiepszczona co zauważy każdy kto grał w soulsy. Można się było spodziewać grę robią jacyś wyrobnicy, a nie bogowie z From. Jeszcze gdyby to było 150 zł na premierę to można by się zastanowić ale 360 trochę dużo jak za gorszą wersję tej gry. Edytowane 19 września 2020 przez devilbot Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 (edytowane) To skiepszczenie o którym mówisz to nie jest po prostu surowość pierwszych Soulsów? To jest wciąż remaster najbardziej „prymitywnej” mechanicznie części serii. Edytowane 19 września 2020 przez Paolo de Vesir Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 Nawet jeżeli tak to w pełnoprawnym remaku mogli wyrównać w górę. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 Mnie najbardziej nie pasuje ta nowa Deep Downowa kamera coś czuję, że będą z nią problemy. W pierwotnej fazie Demon's Souls były screenshoty z podobnego ujęcia jednak z niej zrezygnowali. Graficznie nie ma opadu szczęki ale gra na pewno brzydka nie jest. 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 Jak graficznie nie ma opadu szczeny to ja wysiadam xD 2 Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 No ta kamera w ciasnych korytarzach to a w ogóle co będzie z MP jak dodali jakieś z dupy przeskakiwanie przez płotek i co iframes chyba że to pod tutorial na pokaz tylko. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 Zależy wchodząc po drabinie w oryginalnym Demon's też byłeś technicznie bezbronny a zajmowało to dłużej niż przeskoczenie. Chyba przemyślą strefy gdzie może zaatakować phantom. Nowa kamera może być problematyczna przy graniu bez locka chociaż przy większych bossach zmienia się jak w oryginale. Najlepiej jakby dali wybór wtedy nikt by nie płakał. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 24 minuty temu, messer88 napisał: No ta kamera w ciasnych korytarzach to a w ogóle co będzie z MP jak dodali jakieś z dupy przeskakiwanie przez płotek i co iframes chyba że to pod tutorial na pokaz tylko. Przeskakiwanie przez płotki/niskie murki, było w oryginale Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 Grałem parę lat temu i nie pamiętam czegoś takiego. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 Wiele osób nie pamięta, ba nawet ani razu nie korzystało lub też nie wiedziało, że można coś takiego robić. Dlatego też pewnie dodali taką przeszkodę do pokonania w sekcji tutorialowej. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 Coś było przy jednym encounterze z Ostravą i chyba Tower of Latria ale to raczej wspinanie niż przeskoczenie. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 To się robiło chyba automatycznie w odpowiednim miejscu? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.