Skocz do zawartości

Demon's Souls Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, messer88 napisał:

Grałem parę lat temu i nie pamiętam czegoś takiego. 

Było z automatu. Podchodziłeś do przeszkody i postać się wspinała. W tower of latria skumałem jak zobaczyłem itemy na półce niżej. 

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, Dr.Czekolada napisał:

Mnie najbardziej nie pasuje ta nowa Deep Downowa kamera coś czuję, że będą z nią problemy. W pierwotnej fazie Demon's Souls były screenshoty z podobnego ujęcia jednak z niej zrezygnowali.

 

Graficznie nie ma opadu szczęki ale gra na pewno brzydka nie jest.

Z tą kamerą mam największy problem. To co zobaczyliśmy to był niezły akcyjniak i ta kamera nadawała temu dynamiczności ale nie tak wygląda granie w Soulsy. Mnie to odrzuciło i czekam na prawdziwy direct feed blisko premiery albo juz filmiki na YT zaraz po. Wygląda ładnie ale tej magii soulslike tutaj nie zaznałem.

Opublikowano (edytowane)

Mi się podoba, ta kamera daje lepszy POV do walki imo. No czuć że jest bardziej nowocześnie.

Vaati:wub:

 

Edytowane przez aph
Opublikowano
W dniu 18.09.2020 o 10:51, YETI napisał:

Będzie to dobrze wyglądało na 65 xh95 :banderas:

 

Jednak nie XH90 ?  Cod nowy już zapowiedziany na start 4K 120fps, więc HDMI 2.1 jednak się przyda w tej generacji ;)

 

Panowie Demonsy będą tylko na PS5 ? wersji na PS4 nie będzie cebulowej?

Opublikowano
12 minut temu, messer88 napisał:

Wersję cebulową masz na ps3 :)

 

XD

 

Panowie jak porównujecie poziom trudności Demonsów do Bloodborne i Dark Souls 3 ? co było trudniejsze jak wpominacie

W Demonsy właśnie nie grałem i lekki hype jest

Opublikowano
7 minut temu, Fanek napisał:

Panowie jak porównujecie poziom trudności Demonsów do Bloodborne i Dark Souls 3 ?

Muszisz sposoby na każdego bossa znaleźć, poza tym norma.

Opublikowano

Demonsik imo najłatwiejszy z całego zastawienia. Dla nas laików, co zaczynali back in 2009 gra była wymagająca bo nagle dostajemy w natłoku samograjów pozycję, w której nawet najsłabszy mobek może nas zaciukać w kilka hitów bez uwagi.

Teraz Soulsborny podskoczyły w tym temacie, przeciwnicy są szybsi, agresywniejsi, gameplay też jest znacznie responsywniejszy. Jeżeli chodzi o hitboxy i iframe jak dobrze ci szło w Dark Souls1 IMO poczułbyś się jak w domu. Powiedziałbym, że największym zagrożeniem było samo otoczenie, przepaście, zakręcony level design pewnych lokacji. Bossowie poza paroma wyjątkami byli żałośnie prości.

Opublikowano

Można było nakupować od cholery roślin leczących o różnej mocy w Darkach trochę ostudzili to estus flaskami. Magia była OP, mogłeś stworzyć postać łucznika/maga który w zasadzie prawie w ogóle mógł nie korzystać z broni białej. Pomimo grafiki i wielu archaizmów to była dosyć ciekawa odsłona z pewnymi pomysłami, które nie przetrwały.

  • Lubię! 1
Opublikowano

Tak z innej beczki to o ile się nie mylę to w Demons Souls jak byliśmy zalockowani na przeciwniku to mogliśmy rollować tylko w 4 kierunkach. Ciekawe czy zostawią to w remaku, bo coby nie mówić to juz trochę mocno archaiczne.

Opublikowano

Na ten moment tylko ps5. Pojawiła się informacja na koncu trailera ze będzie nap pc i xboxie ale szybko poprawili. Czy to celowe działanie? Dontknow. 

  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, Dr.Czekolada napisał:

Nikt nie umieszcza takich informacji "pomyłkowo"

Pomylić to się może jakiś insajder z plotkami.

 

To gre robi Bluepoint, studio które robi gry tylko dla Sony od dłuższego czasu, chodzą plotki że Sony chce ich przejąć jak z Demonsami wszystko będzie okej.

Imo tylko PS5.

Opublikowano
Godzinę temu, Dr.Czekolada napisał:

Nikt nie umieszcza takich informacji "pomyłkowo"

Pomylić to się może jakiś insajder z plotkami.

No to jak to wytłumaczysz? 

Opublikowano

DF zrobiło analizę ostatniego zwiastuna. 

Cytat
  • The game was running in native 1440P, but Bluepoint's AA and motion blur makes everything so crispy that is hard to point this out even through pixel counting.
  • It was very likely running on Performance mode, Graphics 4K mode expected to look good.
  • No signs of raytraced shadows
  • The game was running in 60FPS for most part with some dips here and there, as it is in development it isn't something to bother.
  • Tearing happening on the top and bottom of the screen, easily missable, similar to SOTC remake.
  • Leap in technology is noticeable and huge, making this the most cutting edge Souls game.
  • Animations reworked, are more stylized but work well in this context.
  • Physics are reworked and very good, attacks and interactions work well.
  • Effects like fire and rain already looks pretty good in SDR, the game should look amazing in HDR.
  • Ultra fast loading times, while in the PS3 you could have to wait 11 seconds, on PS5 the loading is less than 1 second.

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...