Skocz do zawartości

Demon's Souls Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@Cedric wiesz tu chodzi o to że znakiem rozpoznawczym serii jest brak wyboru poziomu trudności. Wjeżdżasz w temat i sayonara. Chcesz mieć łatwiej to korzystasz z pomocy NPCów bądź  innych graczy. Oczywiście DS nie robi From Software tylko inny devs za hajs Sony więc tutaj mogą dodać co im się podoba ale raczej pewnych rzeczy się nie rusza. Mam oczywiście taką nadzieję. A co do samych Demonów to chyba cały czas jest embargo. W ogóle dziwny ruch ze strony Sony bo jakieś Astroboty dostali już ludzie do recenzji a o Demonach jest cisza. No i tu też będzie kolejna ciekawa rzecz bo jako że gra ma premierę na launch PS5 to pewnie duuużo osób ja kupi z braku laku i będzie to ich pierwszy kontakt nawet nie tyle co z serią co z samym gatunkiem souls like. Jestem cholernie ciekaw jak ten hardcore przyjmą nowi gracze. Odbiją się czy będzie user score 90+ na meta

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano

@Ryo-San Rozumiem punkt widzenia, ale mnie osobiście w żaden sposób by mi to nie przeszkadzało, gdyby gdzieś tam był taki tryb zaszyty. No, ale to pewnie dyskusja z rodzaju takich, gdzie zapewne ciężko byłoby dojść do porozumienia.

 

Co do metascore to spokojnie obstawiam 90+, chyba że gra będzie miała jakieś poważne bugi czy problemy online. Właśnie jeżeli chodzi o online to może być powód dlaczego gra będzie dopiero do oceny w dniu premiery. Może po prostu serwery jeszcze nie działają. ;)

 

A Astrobot jest preinstalowany na każdym PS5, więc nie dziwota, że grę pokazują.

Opublikowano
45 minut temu, Ryo-San napisał:

W takim razie odpowiedz mi na dwa pytania bom ciekaw:

1. Jaki wpływ ma szczegółowy edytor postaci i tryb photo na poziom trudności?

oraz

2. Czy stan splątania kwantowego teleportacji implikuje iluzoryczność czasoprzestrzeni?

 

Możesz to nawet rozrysować a'la Gmoch :potter:

 

1 A jaki ma miec wplyw? Ktos mowil o wplywie? Kolejna zbedna rzecz zaraz po edytorze i trybie foto. Piszesz, ze easy nie bo wyznacznik serii to poziom trudnosci, ale robienie sobie fotek i wrzucanie na instagrama spoko xD.

 

2. Nie znam odpowiedzi na to pytanie ale doceniam poczcie humoru prosto z Action Redaction. Mr jedi i Smugler bili by brawo jedna reka.

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Mejm napisał:

 

1 A jaki ma miec wplyw? Ktos mowil o wplywie? Kolejna zbedna rzecz zaraz po edytorze i trybie foto. Piszesz, ze easy nie bo wyznacznik serii to poziom trudnosci, ale robienie sobie fotek i wrzucanie na instagrama spoko xD.

No sam to napisałeś przecież stronę temu. Najpierw to, później to więc później pewnie będzie to czyli wg Ciebie jest w tym jakaś korelacja skoro tak wywnioskowałeś:dunno:dlatego zapytałem skąd taka teoria. Co ma ma jedno do drugiego? Napisałem że easy nie i cały czas się tego trzymam. Po prostu nie rozumiem dlaczego photo mode czy edytor postaci to wg Ciebie coś na co jak widę jesteś zdecydowanie na nie. Pytam z czystej ciekawości. A fotki z gier jak ktoś chce niech sobie wrzuca nawet na Naszą Klasę. Jak ma czas na photo mode to why not? Mi tam nigdy nie chciało się w to bawić bo chciałem graaaaać.

 

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano
20 minut temu, Masorz napisał:

To, że nie będzie 'easy mode' wcale, nie oznacza, iż gra będzie tak samo trudna jak oryginał :potter:

Na pewno będzie łatwiejsza, w oryginale najbardziej przeszkadzało 20fps :)

Opublikowano
17 minut temu, Cedric napisał:

Na pewno nie będzie - po ograniu Bloodborne, Soulsów czy Sekiro, to Demonsy raczej nie będą tą najtrudniejszą częścią.  ;)

 

Chodzi mi o porównanie przy wchodzeniu w rimejk i oryginał jednocześnie mając zerowe doświadczenie w tych seriach.

Opublikowano
Każdy Souls jest easy, jak się ma konsolę podłączoną do Internetu. 
Poza tym są buildy oparte o magię i się robi piff paff w bossa z odległości. Samograj niemal.
Dzisiaj to tak ale wierz mi, jak gralem w Demonsy w 2011 r to nie było tak różowo z poradnikami. I gra w cale nie była taka prosta. Dziś każdy z nas ma na koncie wszystkie Darki, Bloodborny, Surge, Niohy itd. więc "skill" w tego typu grach jest mocno z upgradeowany ;)
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

najtrudniejsze Soulsy to ta część w którą grałeś jako pierwszą

 

ale Demonsy rzeczywiście są trochę popsute, wystarczą 2 spelle żeby mieć większość bossów na farmstatus (soul arrow i firestorm), aha i znać roll ;)

 

 

Dunkey nagrywa satyry ale jest tu też zdziebko prawdy, że ta gra jest miejscami mocno popsuta :p 

Opublikowano
W dniu 20.08.2020 o 19:46, Voytec napisał:

Nie ciąży Ci ta platyna w Dark Souls 2 na PS3? :P 


Spokojnie, kombo już naszykowane. :drag:

lgAVMfg.jpg

Wybacz, że tyle zwlekałem z odpisaniem, ale ostatnio raczej tylko przeglądam forumek. :hi:

Tak, tylko jej mi brakuje do kolekcji :platinum: w Soulsach, ale i ona wpadnie. Chciałem początkowo zdobyć ją przed premierą rimekju Demonów, ale nie sądzę by się udało :/
No nic, kiedyś na pewno. :lapka:

Wracając do głównego tematu, to ciekawi mnie ten tryb starej wersji. Zapewne stonuje kolory i doda nieco klimatu. Będzie sprawdzane.
Podobnie jak 4k przy 30 k/s, a tryb wydajności. Jestem jednak pewny, że wybiorę (podobnie jak w Nioszkach i The Surge) ten drugi. Bo jednak komfort gry będzie znacznie lepszy.

Cieszę się też z trybu foto. Gra wygląda ślicznie, więc zdjęć się sporo zrobi.

Jeżeli chodzi o wybór poziomu trudności.... To zawsze będzie kwestia sporna. Opcja uniwersalna, to możliwość wyboru. Znam wiele osób, które chętnie zagrałyby w Soulsy (głównie chodziło o kapitalne, legendarne Bloodborne), ale wiedziały, bo gdzieś czytały, że ciężko. Niektórzy nie mają tez czasu, cierpliwości, bo nie zawsze o umiejętności tu chodzi.

Mnie jednak to nie przeszkadza. Znakiem firmowym serii jest to, że bazowo łatwo nie jest. Zawsze pozostaje kooperacja, jak ktoś sobie nie poradzi, jednak uważam, że w Soulsy najlepiej gra się w pojedynkę. :mage:

  • Plusik 1
  • Lubię! 3
Opublikowano (edytowane)

No nie powiedziałbym że kooperacja z automatu sprawia że przejście każdego bossa będzie łatwiejsze.

 

Ogólnie jeśli chodzi o Demonsy musieliby zmienić aggro bossów, bo byli dosyć niemrawi poza pewnymi wyjątkami ale zobaczymy może oczo(pipi)ne 60 klatek zrobi też różnice.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano (edytowane)

Przy platynowaniu wszystkich wersji Demon's Souls bodaj tylko raz przyzwałem błękitnego fantoma. Wówczas mało kto w nią grał, na forach o tej grze się nie pisało. Zrobiłem to z ciekawości, bardziej z ciekawości jak to wygląda. Pomocnik dość szybko padł, a ja stwierdziłem, że gra mi się tak doskonale samemu, że nie widzę powodów by grać z kimś w kooperacji. Dodatkowo +4 do klimatu i zapewne trudności rozgrywki.

To samo miało miejsce przy DkS, DkS Remastered, Bloodborne, odświeżonym DkS II oraz trójce. Niemniej podczas zdobywania :platinum: w DkS III często pomagałem innym graczom, by zdobyć medale potrzebne do rangi - plus okazjonalna chęć pomocy mniej doświadczonym.

O ile mnie pamięć nie myli, to w DkS III można było grać w trzy osoby i gdy tak pomogłem innym ubić tego, czy tamtego bossa, to zastanawiałem się gdzie tu frajda i wyzwanie - jeden skupiał na nim ataki, drugi rozpraszał i lał z półdystansu, a trzeci rzucał ogniste hadokeny w plecy przeciwnika z bezpiecznej odległości. Z tego co czytałem, w trybie kooperacji boss ma więcej HP, ale .... mnie to wyglądało na pogrom i bardziej kopanie leżącego, niż wyzwanie. Rzecz jasna nie twierdzę, że nie masz racji, ponieważ ekspertem w kooperacji nie jestem, ale mocno pachniało to easy mode.

A propos kooperacji w Soulsach,taka ciekawostka. Miałem znajomego, który twierdził, że on nie ma czasu, ani ochoty się męczyć przy Bloodborne, a chce platynę, więc grał z innym graczem. Graczem - wymiataczem, jak go określił. Zapytałem z ciekawości, kimże jest ów legendarny zawodnik wagi ciężkiej .... Nie uwierzycie co odpowiedział:
 

Spoiler

Jerome :problem:


Wracając do bohatera tematu, tak, zgadzam się, że bossowie powinni być bardziej agresywni. Nie chodzi mi o to, by Adjudicator nagle szalał, jak sam Laurence the First Vicar, ale podkręcić tych bardziej ślamazarnych mogą - bo taki Old Hero to chyba nikomu nigdy krzywdy nie wyrządził. :unknown:

Edytowane przez Sylvan Wielki
Opublikowano
17 minut temu, schabek napisał:

 

Alez to wyglada:banderas:

 

Nie gralem na ps3 takze dla mnie to nowa gierka, jaranko przepotezne

 

Obiektywnie - MIAZGA, jedyny tytuł, które pachnie nextegnowością jak narazie..

Opublikowano

A mi ten gameplay jakoś nie zrobił. Jakieś to wszystko puste i płaskie, zupełnie inne wrażenie niż przy pierwszym pokazie. Nie podoba mi się też HUD. Oczywiście gierka kozaczek i wleci, ale michałek leży.

Opublikowano (edytowane)

też uważam że HUD jest mocno generyczny, po wypuszczeniu kilku gameplayów uważnie słuchali graczy i pozmieniali wygląd np Flamelurkera albo Maneatera, tutaj już nie zdążą

 

natomiast sama gra wygląda na tak samo chamską jak vanilla, więc jest dobrze

 

des_oldtwu8c.png

Schowek01.jpg

 

porównanko :

 

 

Edytowane przez nero2082

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...