Skocz do zawartości

Demon's Souls Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako psychofan soulsów nie rozumiem tych ocen szczerze mówiąc. Oglądałem jak każdy forumowy ekspert gameplaye na yt i to wygląda dosłownie 1:1 jak Demon z 2009 z nową graficzką.

Jeśli nic tam nie zmieniono gameplayowo to z tymi ułomnościami DeS ni (pipi)a nie zasługuje na więcej jak 7/10 w 2020 bo każde kolejne soulsy były po prostu lepsze dużo.

 

Bluepoint to dobrzy wyrobnicy, ale te ich remaki to są chamskie kalki 1:1 z lepszą graficzką, tak samo bylo z kolosami. na ps4 których nie skończyłem bo miałem wrażenie, że grałem już dokłądnie w tą samą grę. U zielonych to remaki halo 1 i 2 bym porównał do tego.

Osobiście wole takie remaki jak RE2,3 gdzie bierzesz szkielet i robisz nową grę, a gracz nie ma uczucia deja vu.

  • Haha 1
  • WTF 1
Opublikowano

W walce z armored spiderem ten mial chyba nowy atak - wylewanie lawy przez co postac cofnela sie az do poczatku tunelu. Nie pamietam zeby ten atak byl na ps3. Stawiam wiec, ze jest tego wiecej.

Opublikowano
40 minutes ago, Soban said:

Jako psychofan soulsów nie rozumiem tych ocen szczerze mówiąc. Oglądałem jak każdy forumowy ekspert gameplaye na yt i to wygląda dosłownie 1:1 jak Demon z 2009 z nową graficzką.

Jeśli nic tam nie zmieniono gameplayowo to z tymi ułomnościami DeS ni (pipi)a nie zasługuje na więcej jak 7/10 w 2020 bo każde kolejne soulsy były po prostu lepsze dużo.

 

Bluepoint to dobrzy wyrobnicy, ale te ich remaki to są chamskie kalki 1:1 z lepszą graficzką, tak samo bylo z kolosami. na ps4 których nie skończyłem bo miałem wrażenie, że grałem już dokłądnie w tą samą grę. U zielonych to remaki halo 1 i 2 bym porównał do tego.

Osobiście wole takie remaki jak RE2,3 gdzie bierzesz szkielet i robisz nową grę, a gracz nie ma uczucia deja vu.

 

Jest sporo dodanych rzeczy - jak animacje. Pisanie, ze gra teraz zasluguje 7/10 to niesmaczny zart. 

Ta gra po latach dalej zasluguje na 10-ki. 

  • Minusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, messer88 napisał:

nie chyba był taki atak co można było uniknąć właśnie biegnąc na początek "areny" 

 

wiki fextra tak samo podaje więc nic nowego raczej nie dodali 

Racja, bylo.

Opublikowano

Fragment z wywiadu:

Mamy za to coś takiego jak „roztrzaskany świat”, będący w zasadzie lustrzanym odbiciem tego zwyczajnego. Kiedy więc skończysz grę, możesz spróbować swoich sił jeszcze raz, na odwrót. I to właśnie jest „legendarnie trudne”, dla mnie wręcz niemożliwe, bo biegnę korytarzem i z przyzwyczajenia skręcam w lewo – a tutaj ściana. Twoja pamięć nagle zawodzi, przeciwnicy wyskakują z kompletnie innych stron. To jakby grać zupełnie na świeżo.
 

Opublikowano (edytowane)

sporo dziewiątek spływa, dlaczego nie jestem zdziwiony... taka informacja mi wystarcza :

 

Cytat

PlayStation 5 owners are getting something unprecedented: one of the best video games of all time transformed into one of the best-looking games ever.

 

Vaati już ma to na rozkładówce ;p 

 

 

Edytowane przez nero2082
  • Plusik 1
Opublikowano

Zakładam, że w tej grze też trzeba się ubiegać jak dureń od ogniska do bossa jakieś 5 km, unikając przy tym XX liczbę wrogów?

 

Zaliczyłem tylko DS3 od FromSoftware i choć gra była świetna, to te piesze wycieczki przed każdą próbą walki z bossem były potwornie irytujące.

Opublikowano

To jest skladowa kazdych soulsow. Tyle, ze tutaj nie bedzie "checkpointu" od ogniska tylko zaczniesz na samym poczatku levelu.

 

Jednakze droga do ostatnich bossow w kazdym ze swiatow jest latwa. Poza pierwszym. I tez jest winda :) 

 

Opublikowano

No a jak(pamiętam, że wkuhwiała mnie droga do

Spoiler

gumowego bossa w Demonsach).

 Akurat też tego nie lubię, ale zakładam, że taka dizajnerska decyzja, żeby walka z bossem jeszcze bardziej podkręcała adrenalinę. Coś jak sejwy tuszami vs autosejwy w Residencie. Niby mogliby sobie darować, ale po coś to jest, i mimo wszystko, spełnia swoje zadanie.

Opublikowano

Może i spełnia, ale irytuje potwornie i mam wrażenie, że marnuje tylko czas gracza. Jedną taką przygodę zaliczyłem, ale jak pomyślę, że znów miałbym ładować się w te same emocje to aż mnie skręca. Zobaczę co tam FromSoftware skroją przy okazji Elden Ring.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ogolnie to droga do kazdego ostatniego bossa dla danego swiata (oprocz pierwszego) jest banalna (co troche pokazuje, ze cieli koszty).

 

2 minuty temu, Wojtq napisał:

Może i spełnia, ale irytuje potwornie i mam wrażenie, że marnuje tylko czas gracza.

Jesli oczekujesz sejwa przed bossem a potem drugiego po zbiciu 50% paska to niestety ale gry od From nie sa dla ciebie.

Opublikowano
11 godzin temu, Wojtq napisał:

Może i spełnia, ale irytuje potwornie i mam wrażenie, że marnuje tylko czas gracza. Jedną taką przygodę zaliczyłem, ale jak pomyślę, że znów miałbym ładować się w te same emocje to aż mnie skręca. Zobaczę co tam FromSoftware skroją przy okazji Elden Ring.

 

Sprawdź bloodborne lepiej.

Opublikowano

Nie mogę teraz znaleźć, ale już widziałem na Reddicie i Resetera posty w stylu "ej, chyba zepsuło mi się sejowowanie, bo po każdej śmierci gra cofa mnie do początku". :D

 

Że też, się jeszcze tacy uchowali, co nie wiedzą jak ta seria działa. 

  • Haha 5

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...