Opublikowano 18 września 20204 l Wygląda super ten remake, ale szkoda, że to tylko remake. Chciałbym tak wygladające Bloodborne 2 w 60fps
Opublikowano 18 września 20204 l 14 godzin temu, Ludwes napisał: kto napisał, że wygląda średnio? chorywariat porównał do dimejka Prince of Persia. Ciężki przypadek.
Opublikowano 18 września 20204 l Wygląda naprawdę porządnie, ale w youtubowej jakości to mi dupy nie urwało szczerze mówiąc.
Opublikowano 18 września 20204 l Zabawne, że remake wygląda najlepiej z obecnych tytułów, ale ja się cieszę;) Niezły smaczek, że zaczęli od animacji przeskakiwania przez przeszkodę, ta mechanika chyba nie załapała się do darków. Jednak jest system seller day one.
Opublikowano 18 września 20204 l Normalnie w tamtym miejscu był item i trzeba było spaść w dół a tutaj widać drabinę dodatkowo. Ciekawe czy to na potrzeby pokazu czy będzie dużo zmian w samej grze.
Opublikowano 18 września 20204 l Już po tym gameplayu można powiedzieć, że dużo - dodali roślinność w jednym miejscu, tam gdzie była tylko dziura do innego pomieszczenia, teraz otwarta brama z kolcami itp. Niesamowicie goło wygląda OG teraz. Edytowane 18 września 20204 l przez aph
Opublikowano 18 września 20204 l 3 minuty temu, aph napisał: Już po tym gameplayu można powiedzieć, że dużo - dodali roślinność w jednym miejscu, tam gdzie była tylko dziura do innego pomieszczenia, teraz otwarta brama z kolcami itp. ale ja nie o upiększaczach bo pewnie drabina o której pisałem ma takie samo zadanie(tam się nie ma po co wracać) tylko czy będą jakieś zmiany w budowie lokacji i rozstawieniu itemów i mobów.
Opublikowano 18 września 20204 l No ten remake ma tylko chorą ilość detali, zaawansowany ray tracing, błyskawiczny loading, tesalacje i inne (pipi)e muje, które powinny być i to już jako launch title.
Opublikowano 18 września 20204 l Mnie jeszcze ciekawi czy kamera będzie tak samo lipnie ustawiona już w grze.
Opublikowano 18 września 20204 l Zapewne tak, tak samo jak brak hudu... przecież to pokaz, w strzelanki też tak grasz jak na pokazach? Kamera napewno będzie "normalna" a jeżeli nawet nie to jestem przekonany, że w opcjach będzie można ją ustawić po staremu. Chyba z 4 raz oglądam ten "trailer" i mój oledzik będzie płakał kiedy będzie wyświetlał DS-a Kurna, gdybym nie musiał wydawać wszystkich oszczędności w najbliższych dniach/tygodniach to ps5 z demonami wjechałby na pełnej
Opublikowano 18 września 20204 l Pięknie się ta gierka prezentuje Aż serce boli ,że tylko na PS5. Mam nadzieje ,że po jakimś czasie wydadzą to na PC w ramach reklamy marki playstation xd Jak nie to za jakiś czas kupi się konsolę żeby ograć tego sztosa.
Opublikowano 18 września 20204 l No ładny burdel się w temacie zrobił. Gierka jednak ma być exem PS5, więc cóż... może kiedyś zagram. Nie pali się.
Opublikowano 19 września 20204 l Obejrzałem ten trailer w normalnej jakości. Gra wygląda słabiutko. Grafika plastelinowa i kolorowa, detekcja kolizji i fizyka skiepszczona co zauważy każdy kto grał w soulsy. Można się było spodziewać grę robią jacyś wyrobnicy, a nie bogowie z From. Jeszcze gdyby to było 150 zł na premierę to można by się zastanowić ale 360 trochę dużo jak za gorszą wersję tej gry. Edytowane 19 września 20204 l przez devilbot
Opublikowano 19 września 20204 l To skiepszczenie o którym mówisz to nie jest po prostu surowość pierwszych Soulsów? To jest wciąż remaster najbardziej „prymitywnej” mechanicznie części serii. Edytowane 19 września 20204 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 19 września 20204 l Mnie najbardziej nie pasuje ta nowa Deep Downowa kamera coś czuję, że będą z nią problemy. W pierwotnej fazie Demon's Souls były screenshoty z podobnego ujęcia jednak z niej zrezygnowali. Graficznie nie ma opadu szczęki ale gra na pewno brzydka nie jest.
Opublikowano 19 września 20204 l No ta kamera w ciasnych korytarzach to a w ogóle co będzie z MP jak dodali jakieś z dupy przeskakiwanie przez płotek i co iframes chyba że to pod tutorial na pokaz tylko.
Opublikowano 19 września 20204 l Zależy wchodząc po drabinie w oryginalnym Demon's też byłeś technicznie bezbronny a zajmowało to dłużej niż przeskoczenie. Chyba przemyślą strefy gdzie może zaatakować phantom. Nowa kamera może być problematyczna przy graniu bez locka chociaż przy większych bossach zmienia się jak w oryginale. Najlepiej jakby dali wybór wtedy nikt by nie płakał.
Opublikowano 19 września 20204 l 24 minuty temu, messer88 napisał: No ta kamera w ciasnych korytarzach to a w ogóle co będzie z MP jak dodali jakieś z dupy przeskakiwanie przez płotek i co iframes chyba że to pod tutorial na pokaz tylko. Przeskakiwanie przez płotki/niskie murki, było w oryginale
Opublikowano 19 września 20204 l Wiele osób nie pamięta, ba nawet ani razu nie korzystało lub też nie wiedziało, że można coś takiego robić. Dlatego też pewnie dodali taką przeszkodę do pokonania w sekcji tutorialowej.
Opublikowano 19 września 20204 l Coś było przy jednym encounterze z Ostravą i chyba Tower of Latria ale to raczej wspinanie niż przeskoczenie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.