Opublikowano 13 listopada 20204 l Nie wiem, zbyt dobre rimejki robią, trochę byłoby żal. No chyba, żeby się podzielili, jedna połowa zespołu do autorskich projektów, a druga do rimejkowania klasyków.
Opublikowano 13 listopada 20204 l Szkoda, dobrze zapowiadał się Remake, a widać po filmikach, że lipa.
Opublikowano 13 listopada 20204 l Ocho spece gamingu przyszli oceniac gre na filmikach z YT. Super. Spyerdalac do wc w podskokach.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Na razie 9 od graczy, ale to jeszcze bez trolli, więc pewnie spadnie do 8.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Czyli jak będzie 8, to przez trolli, a 9 uzyskane przez prawie same 10, to obiektywna ocena. No nieźle.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Xboty już na straży żeby czasem nam się gra nie spodobała. W ogóle mnie nie dziwią takie oceny.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Jako psychofan soulsów nie rozumiem tych ocen szczerze mówiąc. Oglądałem jak każdy forumowy ekspert gameplaye na yt i to wygląda dosłownie 1:1 jak Demon z 2009 z nową graficzką. Jeśli nic tam nie zmieniono gameplayowo to z tymi ułomnościami DeS ni (pipi)a nie zasługuje na więcej jak 7/10 w 2020 bo każde kolejne soulsy były po prostu lepsze dużo. Bluepoint to dobrzy wyrobnicy, ale te ich remaki to są chamskie kalki 1:1 z lepszą graficzką, tak samo bylo z kolosami. na ps4 których nie skończyłem bo miałem wrażenie, że grałem już dokłądnie w tą samą grę. U zielonych to remaki halo 1 i 2 bym porównał do tego. Osobiście wole takie remaki jak RE2,3 gdzie bierzesz szkielet i robisz nową grę, a gracz nie ma uczucia deja vu.
Opublikowano 14 listopada 20204 l W walce z armored spiderem ten mial chyba nowy atak - wylewanie lawy przez co postac cofnela sie az do poczatku tunelu. Nie pamietam zeby ten atak byl na ps3. Stawiam wiec, ze jest tego wiecej.
Opublikowano 14 listopada 20204 l nie chyba był taki atak co można było uniknąć właśnie biegnąc na początek "areny" wiki fextra tak samo podaje więc nic nowego raczej nie dodali Edytowane 14 listopada 20204 l przez messer88
Opublikowano 14 listopada 20204 l 40 minutes ago, Soban said: Jako psychofan soulsów nie rozumiem tych ocen szczerze mówiąc. Oglądałem jak każdy forumowy ekspert gameplaye na yt i to wygląda dosłownie 1:1 jak Demon z 2009 z nową graficzką. Jeśli nic tam nie zmieniono gameplayowo to z tymi ułomnościami DeS ni (pipi)a nie zasługuje na więcej jak 7/10 w 2020 bo każde kolejne soulsy były po prostu lepsze dużo. Bluepoint to dobrzy wyrobnicy, ale te ich remaki to są chamskie kalki 1:1 z lepszą graficzką, tak samo bylo z kolosami. na ps4 których nie skończyłem bo miałem wrażenie, że grałem już dokłądnie w tą samą grę. U zielonych to remaki halo 1 i 2 bym porównał do tego. Osobiście wole takie remaki jak RE2,3 gdzie bierzesz szkielet i robisz nową grę, a gracz nie ma uczucia deja vu. Jest sporo dodanych rzeczy - jak animacje. Pisanie, ze gra teraz zasluguje 7/10 to niesmaczny zart. Ta gra po latach dalej zasluguje na 10-ki.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Godzinę temu, messer88 napisał: nie chyba był taki atak co można było uniknąć właśnie biegnąc na początek "areny" wiki fextra tak samo podaje więc nic nowego raczej nie dodali Racja, bylo.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Gra ma też jakiś tryb w którym rozgrywka jest ciut inna - inne rozstawienie przeciwników itp.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Fragment z wywiadu: Mamy za to coś takiego jak „roztrzaskany świat”, będący w zasadzie lustrzanym odbiciem tego zwyczajnego. Kiedy więc skończysz grę, możesz spróbować swoich sił jeszcze raz, na odwrót. I to właśnie jest „legendarnie trudne”, dla mnie wręcz niemożliwe, bo biegnę korytarzem i z przyzwyczajenia skręcam w lewo – a tutaj ściana. Twoja pamięć nagle zawodzi, przeciwnicy wyskakują z kompletnie innych stron. To jakby grać zupełnie na świeżo.
Opublikowano 14 listopada 20204 l sporo dziewiątek spływa, dlaczego nie jestem zdziwiony... taka informacja mi wystarcza : Cytat PlayStation 5 owners are getting something unprecedented: one of the best video games of all time transformed into one of the best-looking games ever. Vaati już ma to na rozkładówce ;p Edytowane 14 listopada 20204 l przez nero2082
Opublikowano 14 listopada 20204 l Zakładam, że w tej grze też trzeba się ubiegać jak dureń od ogniska do bossa jakieś 5 km, unikając przy tym XX liczbę wrogów? Zaliczyłem tylko DS3 od FromSoftware i choć gra była świetna, to te piesze wycieczki przed każdą próbą walki z bossem były potwornie irytujące.
Opublikowano 14 listopada 20204 l tutaj czasem będziesz miał dłuższe wycieczki, w souls3 chyba tylko windy do braciszków mnie denerwowały.
Opublikowano 14 listopada 20204 l To jest skladowa kazdych soulsow. Tyle, ze tutaj nie bedzie "checkpointu" od ogniska tylko zaczniesz na samym poczatku levelu. Jednakze droga do ostatnich bossow w kazdym ze swiatow jest latwa. Poza pierwszym. I tez jest winda
Opublikowano 14 listopada 20204 l No a jak(pamiętam, że wkuhwiała mnie droga do Spoiler gumowego bossa w Demonsach). Akurat też tego nie lubię, ale zakładam, że taka dizajnerska decyzja, żeby walka z bossem jeszcze bardziej podkręcała adrenalinę. Coś jak sejwy tuszami vs autosejwy w Residencie. Niby mogliby sobie darować, ale po coś to jest, i mimo wszystko, spełnia swoje zadanie.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Może i spełnia, ale irytuje potwornie i mam wrażenie, że marnuje tylko czas gracza. Jedną taką przygodę zaliczyłem, ale jak pomyślę, że znów miałbym ładować się w te same emocje to aż mnie skręca. Zobaczę co tam FromSoftware skroją przy okazji Elden Ring.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Ogolnie to droga do kazdego ostatniego bossa dla danego swiata (oprocz pierwszego) jest banalna (co troche pokazuje, ze cieli koszty). 2 minuty temu, Wojtq napisał: Może i spełnia, ale irytuje potwornie i mam wrażenie, że marnuje tylko czas gracza. Jesli oczekujesz sejwa przed bossem a potem drugiego po zbiciu 50% paska to niestety ale gry od From nie sa dla ciebie.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Może pomyśl nad Sekiro jeszcze, co prawda nie grałem, ale mobilność postaci może ten problem zniwelować.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Niema ognisk, ale kazda mapa ma skroty. I na kazdej jest skrot ktory zajmuje sekund kilka do bossa.
Opublikowano 15 listopada 20204 l 11 godzin temu, Wojtq napisał: Może i spełnia, ale irytuje potwornie i mam wrażenie, że marnuje tylko czas gracza. Jedną taką przygodę zaliczyłem, ale jak pomyślę, że znów miałbym ładować się w te same emocje to aż mnie skręca. Zobaczę co tam FromSoftware skroją przy okazji Elden Ring. Sprawdź bloodborne lepiej.
Opublikowano 15 listopada 20204 l Nie mogę teraz znaleźć, ale już widziałem na Reddicie i Resetera posty w stylu "ej, chyba zepsuło mi się sejowowanie, bo po każdej śmierci gra cofa mnie do początku". Że też, się jeszcze tacy uchowali, co nie wiedzą jak ta seria działa.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.