messer88 6 589 Opublikowano 14 czerwca 2020 Opublikowano 14 czerwca 2020 Oby tylko święty Marcin nie powrócił 1 1 Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 17 czerwca 2020 Opublikowano 17 czerwca 2020 I dla mnie to jedyne soulsy ktòrych nie ograłem. Wiec cieszę ryja fest. Do tego niech wpadnie BB 2 na takim silniku i bedzie bardzo si. Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 18 czerwca 2020 Opublikowano 18 czerwca 2020 8 minut temu, Bigby napisał: A tak wyglądał oryginał 2 2 Cytuj
Wredny 9 705 Opublikowano 18 czerwca 2020 Opublikowano 18 czerwca 2020 Gierkę znam na pamięć, przeszedłem trzy razy, wbiłem platynkę, a nawet jestem w trakcie kolejnego przejścia, tym razem w wersji US. Patrząc na te screeny nie mogę się doczekać i nie tyle obawiam się zmian, co wręcz ich pragnę, bo po cholerę mi identyczne doznania, tylko w wyższej rozdzielczości i z lepszym framerate'm? Fajnie, jak gierce parę razy uda się mnie zaskoczyć, a nowo upiększonym lokacjom zachwycić. 1 Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 18 czerwca 2020 Opublikowano 18 czerwca 2020 4k raytracing hdr w sosie z czkającego 20fps gejming vs. betonowe 60fps ale wersja z ps3 to jest ta na nowa generacja? Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Kurła korci żeby na emu w 60fps pocisnąć... Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 W dniu 18.06.2020 o 22:54, Grabek napisał: Żenada xd Niby czemu? Fajnie gdyby każda gra miała taki wybór. Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Ta, ale żenadą jest że gra którą nie wyglada kosmicznie, a wychodzi na niby kosmicznie odyebany sprzęt musi wybierać między 60 klatkami a wyzsza rozdzielczoscia. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 To jak ta gra wygląda, to proponuję poczekać do jakiegoś gameplayu. Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 xd nie no jak yeti woli 60fps w standardzie na ps7 to ok, niech sobie klepia te remasterki i gierki w solid 30fps Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 W standardzie to masz na PC za 10 tysięcy, a nie na konsoli za 2 patyki, której docelową rozdzielczością jest 4k. Co generację ludzie mają nadzieję, że tym razem to gry będą chodzić w 60 fpsach i co generację okazuje się, że jednak nie. Pewnie i by mogły, ale twórcy celują w graficzkę i tyle (a na pewno na konsolach Sony, hehe), co zrobić. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Nie ma co smecić będzie git gut Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 O grafikę i fpsy nie ma co się martwić Bluepoint udowodnił, że wie co robi więc ten performance/quality jestem przekonany że będzie uzasadniony. Gameplay - to mnie martwi. Cytuj
messer88 6 589 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Gameplayowo to IMO jedyne co tu by mogli zmienić to podrasować całość do poziomu Soulsow 3. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 5 minut temu, Mejm napisał: Czemu gameplay? Nie sprecyzowałem - Assety, animacje, ogólnie ślamazarność postaci i dynamika starć, bo ta już była drewniana w 2008 ale przymykaliśmy na to oko, bo takiej gry na rynku jeszcze nie było. W 2020 to nie przejdzie. Robienie wszystkich assetów żeby to wszystko jakoś wyglądało dynamiczniej będzie wymagało znacznie więcej pracy niż przy Collossusie. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 A ta slamazarnosc to nie wynikala z obciazenia postaci? Lekkie buildy chyba nie wlekly sie tak jak rycerzyki. Dynamika starc to glownie chyba lezy przez to, ze w DeS nie ma gangbangow i jak juz walczymy z wieloma przeciwnikami to sa raczej slabi (albo idzie ich odciagnac pojedynczo, co w kolejnych soulsach eliminowano). Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Niee gra ogólnie miała niskiej jakości assety. Popatrz sobie jeszcze raz na gameplaye nawet spadanie z wysokości było nienaturalnie powolne, jakbyśmy ważyli tyle co piórko. Przeciwnicy (nawet ci ludzcy jak przy walce z Tower) byli niemrawi. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 2 godziny temu, Grabek napisał: xd nie no jak yeti woli 60fps w standardzie na ps7 to ok, niech sobie klepia te remasterki i gierki w solid 30fps 60fps w standardzie to na konsolach, jeżeli będą wydawane w formie fizycznej, nigdy nie będzie. Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 10 lipca 2020 Opublikowano 10 lipca 2020 Nie wytrzymałem, odpaliłem na emu żeby sprawdzić... i 4 h nie wiem kiedy minęły Wyższa rodzialka i 60fps robi robotę. Naprawde spoko to wygląda. Te gry mają coś takiego że nie mogę się oderwać. Godzina żeby ubić red eye knighta? Jeszce jak. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.