Skocz do zawartości

Demon's Souls Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyglada oczywiście ładnie, co prawda nie mam porównania do wersji z PS3, ale 60fps, ładne tekstury, ogólna czystość obrazu robią robotę. Dobra, nie ma co się zmuszać do gameplayu, który mi kompletnie nie wchodzi. Wystawiłbym na wymianę za jakieś Dying Light 2 czy innego Tales of Arise, ale musialbym konkurować w PTT z easye :sapek: Poczekam xd

Opublikowano

Wiedzialem, ze się ktoś dojebie o Control jako kontrargument xd  Nie wiem czy mi siądzie bo włączyłem na 20 minut i nie porównuje tego z DS (chociaż rownie dobrze Spongebob mógłby dac więcej radochy i nikomu nic do tego xD) . A że od cholery tych gier z Plusa leży w backlogu to w koncu coś wybrałem na chybił trafił. Po 130h+ z cyberkiem nie wiem w co wsiąknąć, moze w seriale dla odmiany a nie gierki ciągle.

Opublikowano

Każdy ma inaczej, ja miałem 2 podejścia do Control, za każdym razem odechciewało mi się w tym świecie gdzie chyba ćwiczy się strzelanie, ale podobnie jak z horizonem pewnie zaskoczy w końcu, bo wiem że za mało grałem.

Opublikowano
W dniu 22.04.2022 o 22:18, _Red_ napisał:

Próbuje jeszcze trochę od wczoraj (po wymianie zdań w temacie o eldenie)

 

Jak Ci się nie podoba ta gra, to nie daj się czasem nabrać w temacie ER że to będzie coś innego bo są checkpointy 

Opublikowano

No jakoś ogólnie ten typ mnie nie kręci (tak jak pisałem, jedynie BB dałem się wciągnąć, bo tam ogólnie parło się agresywnie do przodu i chyba była mechanika regenerująca życie przy szybkich kontrach albo coś w tym stylu). Wiem, że pewnie 100 osób się wzburzy, ale DS dla mnie to robienie w kółko do porzygu identycznych runów (niby Returnal podobnie karcił gracza, ale tam chociaż był element losowoścI), walka na zasadzie odskok i dwa chlasty mieczem, albo gra na pamięć, że tu zza winkla wyskoczy jakiś szkielet. Z buildem magicznym czułem się jeszcze gorzej, bo po prostu biegne, fireball, biegne dalej, fireball). No i to obcinanie zdrowia o 50% po śmierci i powrót w osłabieniu do startu levelu (a postaci duchowej od strzała nie da się zmienić)... nie na moje nerwy. Żadne git gud itp., po prostu nie znajduję tu ani odrobiny frajdy dla siebie.

Anyway, no właśnie głosy mówią, że Elden to zupełnie inaczej, bo dużo przystępniej. Ale walka z tego co widzę na YT to mocno podobna sprawa, co nie?

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, _Red_ napisał:

No jakoś ogólnie ten typ mnie nie kręci (tak jak pisałem, jedynie BB dałem się wciągnąć, bo tam ogólnie parło się agresywnie do przodu i chyba była mechanika regenerująca życie przy szybkich kontrach albo coś w tym stylu). Wiem, że pewnie 100 osób się wzburzy, ale DS dla mnie to robienie w kółko do porzygu identycznych runów (niby Returnal podobnie karcił gracza, ale tam chociaż był element losowoścI), walka na zasadzie odskok i dwa chlasty mieczem, albo gra na pamięć, że tu zza winkla wyskoczy jakiś szkielet. Z buildem magicznym czułem się jeszcze gorzej, bo po prostu biegne, fireball, biegne dalej, fireball). No i to obcinanie zdrowia o 50% po śmierci i powrót w osłabieniu do startu levelu (a postaci duchowej od strzała nie da się zmienić)... nie na moje nerwy. Żadne git gud itp., po prostu nie znajduję tu ani odrobiny frajdy dla siebie.

Anyway, no właśnie głosy mówią, że Elden to zupełnie inaczej, bo dużo przystępniej. Ale walka z tego co widzę na YT to mocno podobna sprawa, co nie?

 

Gram w Eldena i mogę już spokojnie napisać że dzięki checkpointom gra jest przystępniejsza, z drugiej strony akurat DS nie jest strasznie trudny poza 1-2 bossami.

Do tego dochodzi zbieractwo jagódek i jajników ośmiornicy na poziomie Zeldy i dużo pustych obszarów które łącza ważne miejscówki. No i oczywiście umowne scenki umownej fabuły która pewnie znowu jest podawana gównie w opisach przedmiotów. Nowością jest tutaj że do braku zgrania ust do wypowiadanych kwestii doszedł brak kompletny audio gdy przemawiają NPC-duchy :) W DS jak wiadomo bluepoint stwierdziło że takie coś by nie przeszło i tam jest tip top. Tak więc DS to piękniejszy skondensowany krótki produkt, a ER to ogromna, miodna rozciągnięta gra z brakiem ostatniego szilfu (gra chrupie, grafika nie robi wrażenia, animacja twarzy i te same animacje od dekady).

Edytowane przez Rtooj
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Pany, podpowiedzcie jakim buildem/bronią lecieć. Mag odpada, assasin i sztylety też(pamietam, że na ps3 tak leciałem. Zastanawiam sie nad faith, ale boje się że cuda są nie satysfakcjonujące i tylko będę sie nimi leczyć

Edytowane przez grabipl
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam to moje pierwsze soulsy zaczalem szlachta i potrzebuje pomocy przy buildzie oraz jaki dodac armor i bron.

Na moja korzysc dziala to , ze ciezko mnie zdenerwowac :p

Doszedlem do drugiego bossa 2 razy mnie ubil , teraz sie lepiej przygotowalem bo mam udzwig ponizej 40% oraz podbilem lvl dusz z 7 do 13.

 

Gdzies znalazlem build maga , ale tam jest zeby nie podbijac w ogole wytrzymalosci dziwne.

Nie moge znalezc filnow jak ktos bije tego bossa magiem.

Opublikowano (edytowane)

@Zbyl88 Ciężko powiedzieć, który boss jest 2 bo można sobie odwiedzać światy jak się chce :P Ogólnie zwracaj uwagą z jaką statystyką skaluje się broń, którą używasz, albo którą będziesz chciał używać i w tego statsa pakuj punkty. Po za tym witalność, a wytrzymałość też jakoś nie dużo. 
Tak można magiem pyknąć każdego bossa.

Edytowane przez cotek
Opublikowano (edytowane)

Poradzilem juz sobie z drugim bossem wszystko przez ten udzwig teraz bez problemu unikalem jego uderzen.

 

Co do buidu tak moze byc?

Wytrzymalosc na 30

Wiara,cuda , intel na 40+

Reszta statystyk w ogole nie tykam.

 

Jaki armor dla maga ? Mozna gdzies znalesc jakis lepszy set na poczatek gry , a potem cos na mid game ? 

Z zbroja nie mam pojecia kompletnie co do broni to crescent falchion jak ogarne jak ubic te szkielety bo ledwo daje rade z jednym , czemu on rolujac zadaje mi obrazenia i chyba nawet na bloku.

Edytowane przez Zbyl88
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak tydzień temu odpalałem pierwszy raz grę to miałem mieszane uczucia i średnio chciało mi się grać, bo 10 lat temu przerobiłem już Demony na PS3. Wybrałem rycerza z jakimś półtora ręcznym mieczem i jak w pierwszym poziomie zacząłem szlachtować te zombiaki i rycerzy to czułem jak ich boli. Walka jest mięsista, przeciwnicy jakby lepiej reagują na ciosy niż np. w Elden Ring. Oprawa dźwiękowa też pewnie ma na to wpływ, jak smok mi zaczął ryczeć to miałem stres, kapitalny dźwięk, o klasę lepszy niż w Eldenie, po prostu godny godny PS5. Grałem na słuchawkach i tak polecam grać. Grafa też topowa.

 

Dla mnie drugi poziom Latrii, ten z gargulcami i strasznymi monstrami to najbardziej klimatyczna i piękna lokacja ze wszystkich gier Souls, Elden jak i Bloodoborne. W ruchu wygląda to obłędnie. Piękno horroru. Nie spodziewałem się takich widoków. 

Nexusa tak odpicowali, że chciałem tam wracać i zwiedzać - najlepszy i najładniejszy hub w grach From S. - reszta hubów daleko w tyle.

 

Fajnie było pogadać w Nexusie z NPCami, którzy wyglądają jak ludzie i mają jakąś mimikę twarzy, nawet ruszają ustami.

Twórcy się przyłożyli i mistrzowsko odświeżyli ten świat, tchnęli  w niego więcej życia za sprawą oprawy AV, że odbiera się całość lepiej niż oryginał. 

Żal mi trochę twórców za przedpremierową krytykę przegrywów z reddit chyba, gdzie stękali o wygląd bossa czy interfejs. W końcu False king allant wygląda jak człowiek, dumny król, a nie jakiś mongoł z chińskiej bajki. Tak wyglądają prawdziwi ludzie, obudźcie się. Jedynie Flamerurker na zwiastunie wyglądał źle, ale jest poprawiony i jest ok.

 

Cieszę się, że Sony ma prawa do marki, bo jakby From S. miało odświeżyć ten tytuł to wyrzygali by taki obleśny remaster jak Dark Souls kilka lat temu.

 

Moja główna postać już na NG+ robi trofea, więc robię nowego ludzika i będę męczył ludzi z moim Dragonbone Smasherem w PVP, najlepiej to robić jako zły boss Old Monk, co chwile mnie przywoływało żeby zlać biednego gracza, czasem dawałem wygrać jak sobie ze mną totalnie nie radzili.

 

9/10 - sztosiwo, nawet w 2022 roku.

Demon_s_Souls_20201112201231.0.thumb.webp.97f3da3df2dd35b2f41095b225d6c021.webp

  • Plusik 6
  • Lubię! 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Kiedyś na PS3 odbiłem się od tej gry, ponieważ wówczas Tower Knight okazał się dla mnie zwyczajnie za mocny. Tymczasem w przypadku remastera pojechałem szmaciarza za pierwszym razem:banana:

Mam pytanie, bo tego nie rozumiem. Mam na łbie Żłobkowany Hełm, ale po pierwsze w Wyposażeniu w lewym dolnym rogu ikonki hełmu jest takie przekreślone oko,  a po drugie wizualnie jak patrzę na mojego woja to on tego hełmu nie ma. WTF??!

Dodam tylko, że wyposażenie świeżo naprawione u kowala.

Edytowane przez Czezare
Opublikowano

Jakie warunki trzeba spełnić, aby w Boletarii osiągnąć pure white tendency? Obaj bossowie udupieni łącznie z czerwonym smokiem, tymczasem boczna furtka wciąż pozostaje zamknięta :/ 

Opublikowano
29 minut temu, Pure Bladestone napisał:

Pewnie się otworzy jak zabijesz bossa Penetratora, ale żeby tam dość to trzeba zabić 3 bossów w drugim świecie.

Trzeba zabic ostatniego demona w ktoryms z pozostalych swiatow. 

Opublikowano

Nic z tych rzeczy - mnie ta brama się otworzyła po Tower Knightcie (smok zabity). Może zginąłeś w ciele w międzyczasie. Pokaż screen z odcieniem aktualnej tendencji.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...