Soul 1 321 Opublikowano 1 czerwca 2021 Opublikowano 1 czerwca 2021 Godzinę temu, Hendrix napisał: Co za żenująca dyskusja, damn. Dodatkowo nie ma podstaw w samym modelu postaci, chyba ktoś pierwszy raz widzi koncept tego, że postrzeganie przedmiotu jest zależne od oświetlenia, kątów patrzenia i ruchu. Tyczy się się to też ludzkich twarzy, nie wiem, lustra w domu nie macie? Przez cały gameplay bardzo dziwnie i nienaturalnie świeciła jej się głowa cały czas. Cytuj
Basior 1 086 Opublikowano 1 czerwca 2021 Opublikowano 1 czerwca 2021 Sorry ale dlaczego nie można komentować wyglądu postaci. Przede wszystkim różni się od poprzedniej wersji. Nie wiem dla mnie np. motyw z Parkerem był mega słaby i mimo, że w grze mocno nie przeszkadzał bo go prawie nie było to i tak dla mnie byla to zmiana na gorsze. Jasne zenujace jakieś stulejarskie teksty, ale nie każdy oczekuje reprezantywnosci, realizamu (sic!) albo innych dziwnych badziewi. Jak się realnie nie podoba zmiana to ma sobie z tego powodu zmienić osobowość, poglądy czy co? Albo że nie jest sam wystarczająco piękny? No kurde to nie odpalam forzy bo mam 5 letnia mazdę. Ktoś chyba za dużo resetery czyta. Cytuj
number_nine 1 330 Opublikowano 1 czerwca 2021 Opublikowano 1 czerwca 2021 Jeśli w tej grze fabuła, postaci i zadania poboczne nie będą na wysokim poziomie, to pewnie ją ominę. Nie mam ochoty na bezpłciowe open worldy po takich sztosach jak Tsushima, RDR2 czy Wiesiek, choćby nie wiem jak piękne były. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Hendrix 2 731 Opublikowano 1 czerwca 2021 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 1 czerwca 2021 2 godziny temu, Lord Protector napisał: Przez cały gameplay bardzo dziwnie i nienaturalnie świeciła jej się głowa cały czas. To jest hero lighting, technika powszechnie stosowana w filmach i grach, w grach zwykle w cutscenkach, ten rodzaj oświetlania zwykle odróżnia model LOD0 z gameplayu (jeśli jest używany w ogóle) od LOD0 z cutscenki, to dzięki takim sztuczkom modele 3D (albo aktorzy w filmie) wyglądają lepiej. W Horizon pewnie ma to wielorakie zastosowanie: a) gra za artstyle wzięła sobie hiperrealizm b) znacząco zwiększony geometry level density/geometry level detail - jest po prostu znacznie więcej rzeczy na ekranie, więc wizualnie łatwo "zgubić postać", hero lighting temu zaradza c) uwypuklenie dużego skoku detali w modelu Aloy To stylistyczny i pragmatyczny wybór studia, w skrócie. Odniosę się do reszty: *Nie dość, że nie macie luster, to czytacie bez zrozumienia (jeśli ktoś odebrał mój komentarz a propos lustra jako przytyk do wyglądu kogokolwiek xDD) *Model Aloy się specjalnie nie zmienił, oprócz dużego skoku w ilości detali i nowego systemu deformacji skóry (który swoją drogą na pierwszy rzut oka wydaje się topowy). *Nikt nikomu nie zabrania komentowania wyglądu postaci (lmao) - jest jednak różnica w komentarzu: nie podoba mi się model, a komentarzach jakie były na ostatnich stronach. *Jeśli ktoś uważa model Aloy za gruby, niech koniecznie sprawdzi swój wzrok, absolutnie w żadnym kontekście tego modelu (twarzy jak i sylwetki) nie można nazwać grubym (to, że ktoś musi to pisać w ogóle xDD) *Forum, które ma temat nabijający się z simpów, czepia się trójwymiarowego modelu nieistniejącej postaci w kontekście seksapilu xDDDDDDD 9 2 1 Cytuj
Plugawy 3 694 Opublikowano 1 czerwca 2021 Opublikowano 1 czerwca 2021 Na Pc będzie mod Face Rework i gębę jej zwężą do normalnych rozmiarów, konsolorze za to muszą czekac na patcha. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Obłęd jak ta gra wygląda, fajnie,że poprawili combat bo w jedynce siekanie z dzidy było takie sobie. A co do twarzy to XD 99% czasu widziałem plecy bohaterki i nakrycie głowy więc ona może być trans murzynem nic by to nie zmieniło. Cytuj
Ukukuki 7 036 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Najważniejsze żeby fabuła była dobra, jedyna pod tym względem to było mocne drewno. Cytuj
Bartolinsky 1 796 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 To widocznie co innego nas przy gierce trzymało, bo prócz lania mechów to właśnie główny wątek zaintrygował mnie do grania. Na przykład ciekawiły mnie te znajdźki głosowe czy tekstowe od ekipy starającej się naprawić świat. Były bardzo w pytę i mimo, że wszystkich nie znalazłem to nie czułem się pod koniec rozczarowany i uważam, że fajnie to wszystko przemyśleli, a ta ostatnia scena nawet złapała mnie za serduszko Jasne, jeśli chodzi o side questy to jest to lipa straszna nawet nie pisana na kolanie, a na obsranym chodniku przy mocnym wietrze i tu nie ma z czym polemizować, więc jeśli o to ci chodzi to się zgadzam 1 Cytuj
Ukukuki 7 036 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Znajdźki tekstowe i głosowe były super, tak samo te ruiny w głownych misjach ale postacie czy obecne wydarzenia to dla mnie tragedia. Gorsze były tylko misje poboczne. Cytuj
Figuś 21 179 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Nie tyle fabuła i postaci co Lore świata jest spoko i ciągnie żeby go lepiej poznać. 7 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Tak jak Figuś mówi. To Lore w jedynce był świetny. Bardzo mnie wciągnęła historia świata w grze i uważam to za jedną z ciekawszych wizji apokalipsy. Za to faktycznej fabuły i przygód Aloy kompletnie nie pamiętam. Sztampa jakaś. 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Godzinę temu, Bartolinsky napisał: Jasne, jeśli chodzi o side questy to jest to lipa straszna nawet nie pisana na kolanie, a na obsranym chodniku przy mocnym wietrze i tu nie ma z czym polemizować, więc jeśli o to ci chodzi to się zgadzam Wiesz, to nawet nie o same side questy chodziło (chociaż te były opór sztampowe), a o sposób prowadzenia narracji - statyczne rozmowy, kukiełkowe animacje, niemrawa mimika twarzy, a mało która postać zapadła mi w pamięć. Widać już jednak po pierwszym pokazie, że ogrom pracy włożono żeby to poprawić i czuję w kościach, że może to być jeden z tych szczęśliwych sequeli doskonałych. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 No, ale to nadal składnik fabuły. Fabuła to pojęcie ogólne, wam teraźniejszy (do czasów gry) wątek główny nie pasował i postacie. Wszystko to co odnajdujemy z minionego świata jest elementem fabuły, ba!, jest elementem głównego wątku całej gry. Dodatkowo no, gra nie jest characters driven. Standardowy, prosty flowchart wyglądałby tak w przypadku HZD: Spoiler Główna Fabuła ->Coming out of age: dorastanie Aloy, wew. przemiana i konflikt w obliczu zemsty oraz reguł własnego plemienia ->Poznawanie historii minionego świata Elisabet Sobek i odkrywanie swojego znaczenia w kontekście tych wydarzeń ->Sytuacja geopolityczna plemion, próba pojednania w obliczu nieznanego zagrożenia Dodatkowo gra jest raczej wzorowo napisana, jeśli chodzi o to co chce powiedzieć, jest jednak na tym mocno skupiona, na czym dużo tracą wątki poboczne, ale w wybranej historii, ma to po prostu seans. Coś czego nie ma na przykład Wiesiek 3, w swoim własnym kontekście. Jednak ramy historii zaczerpnięte z young adult absolutnie mają prawo się nie podobać (szczególnie na forum, gdzie demografia wskazuje na brak zainteresowania takimi wątkami :v), mimo, że gra jest bardzo dobrze napisana. Osoby, które oczekują zmian w drugiej części... Nie nastawiałbym się na zmiany, może oprócz tego, że tym razem uwaga zostanie poświęcona także innym postaciom, bo sama Aloy jest już postacią określoną. 2 1 Cytuj
mario10 533 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Mi się podobała historia. Jednak działało mi na wyobraźnie co spowodowało, że świat wygląda tak a nie inaczej. I jak przy drugiej części będę się bawił tak jak przy pierwszej to będę zadowolony 1 Cytuj
Ukukuki 7 036 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Godzinę temu, qraq_pk napisał: Tak jak Figuś mówi. To Lore w jedynce był świetny. Bardzo mnie wciągnęła historia świata w grze i uważam to za jedną z ciekawszych wizji apokalipsy. Za to faktycznej fabuły i przygód Aloy kompletnie nie pamiętam. Sztampa jakaś. Dokładnie jak piszecie, lore, świat jest świetny. Jednak sama fabuła meh, do tego te dialogi i niewyraziste postaci plus kiepskie zakończenie. No nic z tej gierki z osi fabularnej nie zostaje w pamięci. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Zupełnie jakbym czytał opinie o Killzonie Cytuj
Ukukuki 7 036 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 (edytowane) Killzone 2 to sztos, ta odsłona na PS4 to drewno nieziemskie xD Dobrze ,że zaorali tą serię. Jak sprzedawałem PS5 to chłopaczkowi dorzuciłem tą odsłonę razem z Andromedą, nie chciałem żeby mi kolekcje zaśmiecały. Edytowane 2 czerwca 2021 przez Ukukuki 1 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 30 minut temu, MYSZa7 napisał: Zupełnie jakbym czytał opinie o Killzonie No coś w tym jest, że GG potrafi robić świetne uniwersa ale z samym pisaniem historii idzie im gorzej. Jednak uważam, że Horizon jest dużym skokiem na przód i sam czułem chęć pchania historii dalej grając ciekawą bohaterką, z którą łatwo było się utożsamić. 2 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Z tej calej historii z Horizona to ja pamietam tylko ten lore swiata Czyli jak to sie stalo ze sie zesralo. Innych rzeczy z fabuly za cholere nie pamietam.A jedyna postacia drugoplanowa jaka pamietam to ten murzyn. Cytuj
kanabis 22 561 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Jeszcze odnosnie aloy to faktycznie procz geby jest tak samo szczupla jak poprzednio. Cialo fit a twarz sie ulała. Pewnie antykoncepcja hormonalna I to juz byloby logiczne. Kto by chcial miec dzieci w tak trudnych czasach. No a wiadomo ze kazda potrzebuje od czasu do czasu męskiej włoczni. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Na waszym miejscu bym się jednak skupił aby następnym razem do wyra nie zgarnąć jakiegoś ulanca a nie postać giereczkowa Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Ogónie nie mam problemu z jej wyglądem, bo w sumie w jedynce też ciężko było ją nazwać pięknością, czy gorącą suczitą - ot, sympatyczny rudzielec, którą polubiłem dzięki jej zadziorności i geraltowej, ciętej ripoście - zupełnie nie rozpatrywałem jej w kategorii "ruchable" i w sumie za to należą się spore brawa GG, że dało się zrobić żeńską postać, nie czyniąc jej przesadnie useksualnioną (damn, teraz zabrzmiałem, jak jakiś incel z resetery, ale wiecie o co chodzi). Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. ogqozo 6 559 Opublikowano 2 czerwca 2021 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 2 czerwca 2021 Jestem dość mocnym stulejarzem, nawet jak na gracza japońskich gierek video - jeśli w grze mam kreator postaci, zawsze tworzę młodą, ładną, szczupłą kobietę, nawet w Pokemonach, z powodu seksualnego napalenia. Ale serio nawet ja nie wymyśliłbym, żeby tego jakoś WYMAGAĆ i płakać, że postać w grze wygląda jak... no nie wiem, jak większość waszych dziewczyn gdy nie nałoży za dużo makijażu? Nie wiem, one się mogą trochę obrazić, jak zobaczą, że porównujecie taki dość przeciętny ludzki wygląd do amputacji ręki, jeżdżenia na wózku itd. mdr. Pomijając już resztę tekstów w tym temacie... Ten "ulepszony" fanmade z koniecznym uśmiechem rodem z fotosesji sprawia, że prycham śmiechem, nie wierzę, to musi być jakaś wielka satyra że ludzie to piszą. No ale powiem wam, że wpadłem dzisiaj z groźną miną do nowego biura Guerilla w centrum Amsterdamu, żeby w waszym imieniu spuścić im wpierdol za tę decyzję. Budynek wewnątrz kompletnie rozwala na łopatki, i jest kurna ogromny (ok. 500 pracowników) i w jednym z najdroższych do wynajęcia miejsc Europy, w samym centrum, w ruchliwym, ciasnym miejscu. Naprawdę krzyczy "mamy teraz ogromną kasiorę" co do posiadaczy (przed przebudową stała tu siedziba największej niderlandzkiej gazety). W środku pełno jest wypasionych materiałów ścian, białych statui szkieletów potworów z Horizona (czy chyba raczej, inspirowanych tymi z Horizona, ale rozpoznawalne od razu), symboli PlayStation itd., wypasionych, zajmujących sporo miejsca aranżacji naturalnego i sztucznego światła, nowoczesnych wind, powalający widok na miasto w galerii na najwyższym piętrze, itp. Na pewno nie można odmówić Guerilla, że mają wyczucie stylu i klasycznego europejskiego piękna. ORAZ masę kasy. Oczywiście fot z wewnątrz nie zamieszczam, bo szczerze to nikt mnie tam nie zapraszał mdr. Tutaj foto przez drzwi wejściowe, z poziomu ulicy. 13 4 Cytuj
kanabis 22 561 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 (edytowane) Nie kazdy zalapal ale wydaje mi sie ze wiekszosc "obruszonych" mordą Aloy nie miala na mysli tego ze chca widziec w grze tylko laski z pornusow a raczej chodzi o zmiane bohaterki w stosunku do czesci pierwszej. W czasach "popularnosci" wszelakich ruchow lgbt, blm i ogolnie czesto przesadnej propagandzie poprawnosci politycznej mysle ze wielu po prostu zalacza sie lampka ostrzegawcza w ktora to strone idzie i ze nie tego oczekuja od elektronicznej rozgrywki. A juz napewno po dosc kontrowersyjnym tlou2. Osobiscie nawet wole postacie typu Shenua, Marv z sin city czy cale gotham city bo po prostu sa moim zdaniem ciekawsze ale nie wszedzie to pasuje. Zreszta jak wredny zauwazyl Aloy z pierwszej czesci to raczej byla taka 7/10 miła kolezanka a nie obiekt westchnien stulejarskiej spolecznosci graczy. Zreszta w moralesie to samo bylo. Troche to zaczyna wygladac jakby sony dawalo studiom przykaz ze kazda ich gra musi teraz poruszac temat spoleczny ktory obecnie jest "na czasie". I nie mialbym nic przeciwko gdyby to bylo wrzucone z wyczuciem. Nie wiem jak np w tlou1, a ostatnie exy zaczynaja wygladac komicznie jesli o to chodzi. Co innego jak gramy w jakis sandbox, mamy mase postaci, mozemy spotkac kazdego ale bekowo troche jak we wspomnianym moralesie na 5h granie idziemy przez miasto i pierwszy npc to lesbijka xD A w czasach gdzie rekalmy bielizny zaczynaja reklamowac grube baby nie ciezko odniesc wrazenie ze sony celowo "dodalo polikow" Aloy. W tym rzecz. Mysle ze kazdy by mial wyje.bane gdyby tak Aloy wygladala juz w pierwszej czesci. No ale konsolomaniaki jak zwykle swoje, jak ktos zwroci uwage ze taka zmiana byla niepotrzebna to jest spermiarzem ktory by chcial rownie groteskowo wygladajaca Aloy jak z tej przerobki od schabka. Edytowane 3 czerwca 2021 przez kanabis 7 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.