Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przezajebista gra. No i fabuła to bardzo mocny punkt gry. To co się odwala na ekranie to 100 procent zgarnie wszystkie nagrody w tej dziedzinie na koniec roku w jakichś goty itp. 

Ogólnie to gra wciąga na maxa. 

No i pisałem, że warto będzie " przeboleć " w 30fps? Pisałem.

 

Nic nie oglądam z elden ring, żebyście czasem sie nie nahajpowac tylko na spokojnie wchłonąć całe hfw. Bo granie na zmianę w takie sztosy nie wchodzi w grę gdzie po 6h grania ciężko się oderwać. Gdyby nie obowiązki to by czlowie bil rekordy z liceum. 

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja miałem brać pierwotnie HFW dopiero jak skończę ER, no ale trzeba było czymś się zająć w ten tydzień i teraz mam problem xd 

 

A gdzie jest w ogóle ten sprzęt żeby dłużej być pod wodą? Jak jestem dopiero po 

Spoiler

bazie z GAIA i teraz mam te 3 opcje to w jednej z nich?

 

Opublikowano

Tak.

 

Ja sobie na spokojnie splatynuję Godrizona, a w ER wejdę, jak już przetrzecie szlaki :)

Opublikowano
10 minut temu, messer88 napisał:

Ja miałem brać pierwotnie HFW dopiero jak skończę ER, no ale trzeba było czymś się zająć w ten tydzień i teraz mam problem xd 

 

A gdzie jest w ogóle ten sprzęt żeby dłużej być pod wodą? Jak jestem dopiero po 

  Pokaż ukrytą zawartość

bazie z GAIA i teraz mam te 3 opcje to w jednej z nich?

 

Domyślam się, że po 

Spoiler

Posejdonie

Ale mogę się mylić. Zresztą dziś tam wbijam.

Opublikowano

Rozjebie Cię na atomy, to, co się tam wydarzy :obama: Ja teraz zapierniczam w stronę wybrzeża, będzie pięknie.

Opublikowano
9 godzin temu, Rozi napisał:

Ta część dzieje się po pół roku od jedynki, więc aż tak się Aloy nie zdążyła postarzeć XD

 

No niby faktycznie, ale ilość detali na twarzy, opalona skóra, marszczenie brwi, kącików ust, mimika...

W jedynce jej model był prostszy, gładszy, przez co sprawiał wrażenie młodszego.

Opublikowano
10 minut temu, Wredny napisał:

 

No niby faktycznie, ale ilość detali na twarzy, opalona skóra, marszczenie brwi, kącików ust, mimika...

W jedynce jej model był prostszy, gładszy, przez co sprawiał wrażenie młodszego.

 

Mi mocno (ale nie dosłownie) tarmosi siusiaka fizyka włosów Aloy, aż chce się kręcić bączki i obserwować jak się poruszają.

Opublikowano

Fajnie że zebrany stuff nie przepada w przypadku śmierci. Nazbierałem sobie z 90 roślinek leczniczych i stuffu do ulepszania, po czym wpadłem na maszynki. Jak mnie jakaś latająca pizdła, to na hita zabrała z 80hp i zgon. Gdybym te zebrane rzeczy stracił, to bym się trochę wnerwił. I to na normalu.

 

Za to na fabularnym to nie jest walka. To jest luzacka rzeź maszynek. 

 

 

 

Opublikowano

Czy tylko jak mam wrażenie, ze włócznia już nie jest taka mocna jak była w Zero Dawn (gram na normal). Luk to podstawa w walce, nawet z tymi słabszymi przeciwnikami.

Opublikowano

Nie tylko Ty. Wpadanie do obozu o wyższym lvl kończy się wkuhwem u mnie. 

9 minut temu, walek napisał:

Czy tylko jak mam wrażenie, ze włócznia już nie jest taka mocna jak była w Zero Dawn (gram na normal). Luk to podstawa w walce, nawet z tymi słabszymi przeciwnikami.

 

Opublikowano

Ogólnie maszyny są trudniejsze tutaj. A włócznia jest zajebista, w HZD jak miałem do zrobienia obóz to zawsze po cichu czy to eliminacje czy heady z daleka, tutaj tylko walka wręcz.

Opublikowano

Ogólnie poziom trudności walk z maszynami na Normal poszedł w górę, na przykład z tymi robo-surykatkami. 2-3 strzały i się ginie, nawet perfekcyjby strzałw oczko nie załatwia na miejsu. :obama: Szkoda, że ostatnio mało czasu na granie mam, ledwo początek liźnięty i trafiiłem do lokacji gdzie zmierzam do granicy.:[ Ale gra się równie wybornie jak w HZD, a rozwinięta wspinaczka to sam miód. :banderas:

Opublikowano (edytowane)

Ja czasem po wspinaczce zapominam, że mam " spadochron " i zastanawiam się jak nie spierdolić się schodząc xd xd a tu olśnienie xd

 

Walki ogólnie są wyjujwiste z robotami, a oszczep ładnie rozwala dinozaury. 

No i czasem idzie się wpakowac w pewny dead 

Spoiler

Szedłem na poboczna misję z Zo i po drodze do misji były te co stają się niewidzialne nie mam pamięci do nazw. I jakieś pułapki miały poustawiane nie pamiętam czy coś było takiego w jedynce. Moment mnie skasowali.

 

Edytowane przez Donatello1991
Opublikowano

No ja muszę więcej broni używać, bo głównie to albo zwykły łuk albo włócznia. Ogólnie fajnie zrobili z ekwipunkiem, że wywalili limity. Jak ma się maks to leci do schowka i nie trzeba się martwić, a potem w osadach można wszystko uzupełnić jednym przyciskiem.

Mam 40 godzin na liczniku i w story dalej jestem na początku (pierwsza misja po bazie), ale na chwilę obecną to do niektórych rzeczy interfejsu mógłbym się przyczepić. Zmienianie zwojów jest mniej intuicyjne niż było w HZD, ikony ognioskry nie znikają na mapie po tym jak już je rozwalimy, czy ten sam błąd co w jedynce czyli aktywności jak tereny łowieckie są jako nieukończone pomimo, że ma się wszystkie nagrody. Niektóre mapy wewnątrz ruin mogłyby mieć większe przybliżenie plus może jakieś inne pierdoły. A i w drzewkach rozwoju przydałoby się jakieś oddalenie, a część skilli mogliby wywalić i nie byłoby za czym płakać.

Na najwyższym poziomie trudności skalowanie w drugich terenach łowieckich jest skopane, bo mając wszystkie skille melee i inne boosty nie da się przejść tych dwóch wyzwań po cichu. W sumie nie próbowałem z odpaloną odwagą dla critów, no ale nie o to chyba w tym chodzi.

A tak to wszystko jest fajnie ulepszone względem HZD. Gra jest trudniejsza, melee daje radę i frajdę z sadzenia kombosów, aktywności poboczne rozwinięte o sporo eksploracji czy zagadki gdzie nawet punkty widokowe wymagają teraz znalezienia odpowiedniego miejsca. No jest zajebiście.

 

Opublikowano

Kuźwa, ja dopiero widziałem napisy początkowe, zjechałem windą na dno doliny i obejrzałem zajebistą scenkę ze Studiusem Władusiem (czy jakoś tak) - Aloy jest zajebista, uwielbiam jej cięty styl :wub:
Ogólnie mimika, aktorstwo każdej z tych postaci - no sporo wniosków wyciągnęli z jedynki - zajebiście się to oglądało.

Opublikowano

@Square ikony ognioskry u mnie znikają więc problem jest randomowy. Tereny łowieckie natomiast do poprawy. Może dzisiejsza łata to już załatwiła.  
Ktoś pisał wcześniej, że włócznia jest słabsza niż w HZD. Totalnie się z tym nie zgodzę, bo odpowiednio klepane kombosy robią sieczkę zarówno z maszynami jak i w obozach. Na arenie jest z resztą dobry samouczek. 

Opublikowano

Jezu, co za widoczki na zachodzie :banderas: I nowe maszyny, co za rozpierdalatory :obama:

Opublikowano
4 godziny temu, Square napisał:

skalowanie w drugich terenach łowieckich jest skopane,

 

no właśnie coś mi nie pasowało xD raz wyskoczył komunikat żeby zrobić apgrejd tego skilla, zrobiłem i dalej za słaby Damage. Myślałem jeszcze nad ubrankiem co może da jakieś bonusy ale olałem i słusznie skoro zbugowane. 

 

oczywiście żeby zrobić upgrade tego skilla musiałem go trochę poszukać bo po co zrobić drzewko posegregowane skoro można wszystko wymieszać :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...