Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Mi jak narazie jedynie kilku zabitych buntowników kręciło pośmiertnego breakdensa i raz zacinka przy wspinaczce. Po za tym gra śmiga elegancko.

Na normalu lub wyższych poziomach trudności maszyny nie cackają się z rudą. Pierwsze starcie z Gromoszczękiem (tam gdzie lata ten dron) to były dwa pacnięcia łapą, raz ogonem i po zabawie. Nawet swych zabawek nie wyciągał. Wkurzyłem się, wbiłem o level więcej bo na 18-ty (ulepszając tarczę) i się zaczęło! Bieganie ze strzelaniem plus pułapki kwasowe zastawiane pomiędzy skałami zajęło mi z pół godziny zanim bydlę padło. W sumie to nawet te cipiaki i kangury potrafią napsuć sporo krwi na początku.

Ogółem gra jest super, jestem mega oczarowany.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, SebaSan1981 napisał:

 

 Pierwsze starcie z Gromoszczękiem (tam gdzie lata ten dron) to były dwa pacnięcia łapą, raz ogonem i po zabawie.

To chyba nawet Gromoszczęk Alfa, czyli w ulepszonej wersji;) Może buntowników obok nawet zaczepić :D

edit - a nie, to chyba zwykła wersja.

 

Najważniejsza rzecz to od razu skubanemu ogon właśnie oderwać, nie dość że najgroźniejszy atak odpada, to jeszcze unikalny fragment poleci.

Edytowane przez aph
Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, Square napisał:

Sprawdź listę maszyn czy masz wszystkie bojowe odblokowane i zabite w statystykach.


Okazało się, że to Corruptor, którego nie ma na mapie świata a występuje gdzieś podczas fabuły (tam mi nie zaliczyło). Trofeum wpadło podczas przejścia areny. 
Co ciekawe przy przedostatniej trofce i platynie nie zrobiło mi pamiątkowego zdjęcia. Według ustawień systemu powinno. 

Odnośnik do komentarza

Słuchajcie, czy wy też macie problem z arenami ćwiczebnymi (melee pits), konkretnie z tą 

Spoiler

Po drodze do Teb

Albo ja nie potrafię sadzić kombosów, albo występuje tu jakiś bug i co chwila pokazuje mi, że zły ruch :whyyy: Udało mi się wykonać tylko pierwsze wyzwanie, a 3 kolejne próbowałem po kilkanaście razy :wallbash:

Odnośnik do komentarza

@Square

Dałeś mi do myślenia teraz :)

Np. ostatnie wyzwanie, trzeba zrobić potężny atak R2, potem półksiężyc. Do tego momentu idzie dobrze. Potem trzeba zrobić kombinację nora 3xR1 i R2, faktycznie chyba o 1 raz za dużo wciskam R1 i pojawia się komunikat zły ruch. Muszę później spróbować :hi:

Odnośnik do komentarza

Ogólnie walka wręcz potrafi już być sympatyczna, o ile dobrze operuje się kamerą.

23 godziny temu, Rtooj napisał:

Siłą tych wszystkich wspaniałych ulepszeń w dwójce jest że mocno przybliża się do mistrza czyli Zeldy ;]

Hmm, imo to bardziej sytuacja jak z Soulsami i Nioh, czyli jednak dużo, dużo dzieli obie pozycje mimo podobnego na pozór pomysłu na siebie.

Odnośnik do komentarza

W ogóle po platynie w FW wziąłem się za dlc do horizon którego nigdy nie ruszyłem no i tak lekko mówiąc - niegrywalna jest ta gra po dwojce. Brak lotni, skillow dla broni i w ogóle cała responsywnosc idzie się jebać. Wyłączam i nigdy nie wrócę do tej części już 

Odnośnik do komentarza

Najnowszy patch

 

Cytat

Hello everyone,

We’ve just released Patch 1.08. Thanks to everyone who has used the Support Form to share their issues with us, please continue to do so for any bugs you come across in Horizon Forbidden West.

** Please note that some patch notes may contain SPOILERS!**

PATCH NOTES

KNOWN ISSUES

We are currently looking into several issues reported by the community. Please note that these issues are not yet fixed in this patch, but our teams are investigating them with high priority.

  • The team are continuing to investigate and tweak the reported graphical issues regarding shimmering, sharpening and screen saturation.
  • Some players have reported multiple issues with various types of traversal after the player fast travels to any campfire while gliding inside of a tornado.
  • Some players have reported an issue with receiving the reward after completing the Black Box Collectibles activity.

FIXES AND IMPROVEMENTS

Main Quests

  • Fixed an issue in main quest ‘To The Brink’ where using Silent Strike on a quest-specific Bristleback would teleport the player to Chainscrape.
  • Fixed an issue in main quest ‘The Dying Lands’ where Varl and Zo would sometimes idle outside of Plainsong and block progression.
  • Fixed an issue in main quest ‘The Dying Lands’ where Aloy’s companions would not lead the way after restarting from a specific save.
  • Fixed an issue in main quest ‘The Broken Sky’ where reloading a certain save could sometimes disable fast travel unintentionally.
  • Fixed an issue in main quest ‘Cradle of Echoes’ where loading a save created on the previous patch would cause Aloy to be stuck in the Base.
  • Fixed an issue in main quest ‘Thebes’ where Aloy’s breathing sounds were playing during a cinematic sequence.
  • Fixed an issue in main quest ‘All That Remains’ where restarting from a certain save would cause Aloy to spawn in the Base and unable to leave.

Side Quests

  • Fixed an issue in side quest ‘The Bristlebacks’ where Ulvund didn’t get the memo and stuck around in Chainscrape after the quest was completed.
  • Fixed an issue in side quest ‘What Was Lost’ where Kotallo would sometimes become unresponsive when reloading from a specific save.
  • Fixed an issue in side quest ‘Blood For Blood’ where Kavvoh and Arokkeh could not be interacted with in specific circumstances, blocking progression.
  • Fixed an issue in side quest ‘Forbidden Legacy’ where fast traveling during the Slitherfang encounter would cause the machine to not respawn, thus blocking progression.
  • Fixed an issue in side quest ‘The Roots that Bind’ where the quest objective "Go to the Drumroot" would not complete after damaging the Widemaws from a large distance.
  • Fixed an issue in errand quest ‘Call And Response’ where killing the enemies before receiving the objective to do so could block progression.

World Activities

  • Fixed an issue in Gauntlet Run, where passing the finish line in last place would result in a win in specific circumstances.
  • Fixed several issues with specific Firegleam and Metal Flower icons not being displayed on the map.
  • Fixed an issue where Firegleam icons would not be correctly removed from the map once the related activity was completed.
  • Fixed an issue where fast travel would be disabled in specific circumstances when loading a save made while playing Machine Strike.

UI/UX

  • Fixed an issue where the Machine Strike UI would briefly flicker at the end of a game.

Graphics

  • Fixed an issue where Aloy wouldn’t appear wet anymore after being in water.
  • Multiple graphics fixes and improvements in cinematics.
  • Multiple visual improvements in shadows and clouds.
  • Fixed an issue where Photo Mode controls would be frozen when initiating Photo Mode during a swan dive.

Performance and Stability

  • Multiple crash fixes.
  • Multiple performance and streaming improvements in cinematics.
  • Removed multiple unintentional loading screens and black screens.
  • Fixed multiple instances of streaming and visual popping.

Other

  • Made several improvements to the NPCs’ movement and animations in settlements.
  • Made it easier to tag individual components when using motion aiming and scanning machines.
  • When picking up potions or tools that don't fit in your toolbelt anymore they are now moved to the stash.
  • Several balancing changes to weapons and enemies.
  • Fixed several instances where Aloy could get stuck in geometry.
  • Fixed an issue where the ‘All Machine Types Scanned’ trophy could be easily missed during the final main quest ‘Singularity’.
  • Fix for the mount call sometimes causing the flying mount to be spawned in undesirable positions and in rare cases be unreachable.
  • Several datapoints that are located in areas that the player could not return to are now automatically unlocked upon the player leaving that space.
  • Fixed multiple instances of specific music tracks getting stuck and repeating.

Please continue to inform us of any issues via the Support Form. We appreciate those who have taken the time to submit a report already; they are immensely helpful for our teams!

Take care out in the wilds,

-Guerrilla

 

Odnośnik do komentarza

Wpadłem do kolejnej lokacji, im dalej w grę tym lepiej. Nawet takie niby generyczne czyszczenie obozów buntowników jest coraz ciekawsze, za to żyrafów coś nie spotykam. 

 

Poruszano tutaj wątek zadań pobocznych, zdecydowanie najlepsze jakie miałem jest od towarzyszki z bazy, długie, rozbudowane, z satysfakcjonującym zakończeniem.

 

Mam nadzieję że jeszcze kawał gry przede mną, bo tutaj po prostu chce mi się wszystko robić.

 

Odnośnik do komentarza
29 minut temu, Wredny napisał:


Rozmowa po wyścigu, aż nie mogłem na to patrzeć, taki bałagan w oczach miała :dafuq:

 

U mnie lata z założonym hełmem więc nie rzuca się w oczy jak jej latają oczy. A poza tym niczego takiego nie zauważyłem podczas przerywników filmowych w czasie 

Spoiler

rozwalania ściany twierdzy na dalekiej północy

, zatem wszystko jest chyba ok. Co chwila podziwiam mikro detale jak np piasek, śnieg i zwierzaki w nich brodzące, podmuchy wiatru z pyłem. Cała masa mechanik mocno siorbiących siusiaka :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...