Snake_Plissken 924 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 1 godzinę temu, messer88 napisał: Zrób sobie po bazie główne i potem więcej eksploruj, będziesz miał wtedy sprzęt potrzebny do wykonania paru sidequestów a tak trochę zrobisz i później będziesz się musiał wracać. Niby racja, ale podróżowanie po tym świecie to czysty miód. 1 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Swoją drogą przed premierą zdawało mi się, że pustynia to może być najnudniejsza część gry, a tu zonk bo jest ekstra. Ach ten widoczek jaszczurki przemykającej po piasku, burze piaskowe czy mini-trąby powietrzne. No i bardzo fajne misje się tam odbywają. 1 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Ostatnio naprawili/poprawili, że po wyjściu z wody ciuchy są mokre i chyba pierwszy raz zobaczyłem jak zajebiście woda kapie z Aloy 1 Cytuj
SebaSan1981 3 597 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 24 minuty temu, Rtooj napisał: Bardzo mi się podoba to jak dialogi są zgrane często z realnym zaawansowaniem w świecie gry, czy się kogoś spotka czy coś zdobędzie, jest to odzwierciedlone w dialogach. Co jeszcze jest mega fajne i pokazuje że twórcy nie poszli na łatwiznę to fakt że przy misjach gdzie podróżujemy z towarzyszami - przerwane dialogi z nimi na skutek przypadkowych rozstań lub innych aktywnościach mają swoje rozwinięcie. I tak np enpec pyta Aloy: "Czy mnie słuchasz?", ta odpowiada mu: "Przepraszam, musiałam coś załatwić po drodze. O czym mówiliśmy?".. i rozmowa toczy się dalej. Wszystko jest płynne, zgrane. Tego typu rozwiązania to już wyższa liga i świadczą o prawdziwym zaangażowaniu w projekt. 2 Cytuj
rodi84 50 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 (edytowane) Popatrzcie jak Aloy wskakuje na drabinę, jak jej ciało fajne wbija (przelatuje) się w szczebelki. Lub jak Triceratopsy ryja ziemie z cała głowa w teksturach. Gra jest zajebista, ale ma tez sporo błędów. Edytowane 18 marca 2022 przez rodi84 Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Wspinaczkę wolałem z poprzedniej części, przynajmniej było widać gdzie można się wspinać, klasyczne belki czy miejsca "nasrane przez ptaki". teraz sama wspinaczka jest identyczna ale trzeba spamować skanerem aby znaleźć miejsce wejścia, bo ze samej skały nie ma szans wyciągnąć informacji czy możesz się wspiąć czy nie. 1 Cytuj
Snake_Plissken 924 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 W kolejnej części pewnie będzie jak w AC Origins lub Odyssey - będzie się dało wspinać wszędzie. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Już bym wolał w taki sposób, niż szukanie ścieżki. Cytuj
Paolo1986 753 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Też muszę troszkę ponarzekać na drobnostki Czemu Aloy nagle zapomniała, jak się gwiżdże? W Zero Dawn często to robiłem, aby wabić maszyny i ludzi do siebie A tu? Rzucanie kamieniami jest strasznie drewniane Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 4 minuty temu, Moldar napisał: teraz sama wspinaczka jest identyczna ale trzeba spamować skanerem aby znaleźć miejsce wejścia No właśnie nie musisz. Miałem może mniej niż 5 przypadków, że doszedłem do miejsca z którego nie dało się wspiąć wyżej, a tak to pojedynczy skan załatwiał sprawę jeżeli nie idzie. W porównaniu do HZD jest o niebo lepiej. Teraz, Paolo1986 napisał: Czemu Aloy nagle zapomniała, jak się gwiżdże? W Zero Dawn często to robiłem, aby wabić maszyny i ludzi do siebie Wywalili to aby nie było za łatwo. 2 Cytuj
SebaSan1981 3 597 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 13 minut temu, Square napisał: Wywalili to aby nie było za łatwo. W zamian za to naspamowali kamieni i triggerować wroga jest niemal tak samo łatwo. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 No ekwipunek ładnie ulepszyli, jeszcze gdyby tylko nadmiarowo wyprodukowana amunicja szła do schowka to by było w pyte. Cytuj
aph 155 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 (edytowane) Godzinę temu, Paolo1986 napisał: Też muszę troszkę ponarzekać na drobnostki Czemu Aloy nagle zapomniała, jak się gwiżdże? Gwiżdże jak przywołuje rumaka A tak na poważnie to często npc są na tyle od siebie oddaleni np w bazach że szybciej headshotami się czyści Edytowane 18 marca 2022 przez aph 1 Cytuj
Paolo1986 753 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 No tak, o przywoływaniu wierzchowca akurat zapomniałem Swoją drogą właśnie odblokowałem sobie możliwość latania i czuję, że dalszą eksplorację świata będę prowadził właśnie w powietrzu Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Za questa Talanah jest jakiś łuk? Bo ostatnio przeglądałem to wydaje mi się że był w nagrodach no ale daleko tam miałem, dziś już jestem w pobliżu sprawdzam questy a tam tylko w nagrodach exp i skillpointy. Na 99% widziałem lightning hunter bow chyba wcześniej. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Z tego co widzę to tak, ten łuk jest za ostatnią misję z nią. Cytuj
GSPdibbler 174 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Te poboczne to już tak przynudzają, że masakra. Zero polotu, ciągle jeden schemat. W kazdej misji wciskają nam walkę z maszynami, do porzygu. Jedyna misja bez walki z kwiatkami dała mi więcej funu niż te inne poboczne wypierdy. Z 9\10 ta gra robi się z czasem 7\10, już mi się nie chce grać. Juz Elex ma bardziej rozbudowane i wielowątkowe misje, mimo że jest drewnem to bardziej wciągają niz ten spam identycznymi misjami w Horizonie. Nie wiem czy dam radę dotrwać do końca. I te strong female co misje. Ta z Talaną przegięła pałę. No słabo to wygląda. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Ja widzę identyczny schemat co w jedynce. Wątek główny świetny, poboczne o niczym. Cytuj
GSPdibbler 174 Opublikowano 19 marca 2022 Opublikowano 19 marca 2022 No tylko główny ciągnie tę grę. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 19 marca 2022 Opublikowano 19 marca 2022 11 godzin temu, Square napisał: Z tego co widzę to tak, ten łuk jest za ostatnią misję z nią. to ciekawe czy to bug lub jakaś zmiana w patchu że teraz nie ma tej nagrody. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 19 marca 2022 Opublikowano 19 marca 2022 Ukończ misję to będziemy wiedzieć A po wszystkim nie zapomnij Spoiler do niej zagadać w Samotnym Świetle i to zanim skończysz wątek główny. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 19 marca 2022 Opublikowano 19 marca 2022 Gra informuje że jest jakiś point of no return czy trzeba się pilnować? Cytuj
aph 155 Opublikowano 19 marca 2022 Opublikowano 19 marca 2022 10 godzin temu, Moldar napisał: Ja widzę identyczny schemat co w jedynce. Wątek główny świetny, poboczne o niczym. Kilka poboczmych np. te od towarzyszy bardzo spoko, ale nie tylko. Cytuj
Rtooj 1 631 Opublikowano 19 marca 2022 Opublikowano 19 marca 2022 Jest bardzo dużo fajnych pobocznych, położenie Żyrafa, półgodzinna podróż po wieżowcu z widowiskowym lotem w dół, wizyty w kotłach. Dodatkowo przecież ta gra żyje dzięki systemowi walki, nie wierzę że ktoś "wynudził" już wszystkie upgrade,y, bronie (jezu ile tego) i inne dodatki w trakcie walki by napisać że tamta walka była identyczna jak poprzednia. Chyba że ktoś ma ustawiony normal i lata ciągle z jedną bronią. Btw: macie podobnie że w tej części liny i potykacze nie są już zawsze na wierzchu? Ja głównie łuki, proce i przede wszystkim najlepsze- oszczepy. Te wiertłowe to pogrom. Uwielbiam ten dzwięk i działanie. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.